BMW pyörähti liukkaalla!!!!!

Olly

Iltapäivälehden otsikko! Poikkeuksellisen huonon ajokelin takia BMW pyörähti liukkaalla!
Lehti jatkaa: Tosin satoja eri merkkisiä autoja pyörähti samana päivänä, mutta myös BMW!
Muita automerkkejä ei mainittu.

6

298

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • väestö tyhmenee

      BMW:t pidetään rattimiehen autona, samaten pidetään kitkarenkaita rattimiehen renkaina.
      Molemmat perusteetonta legendaa ja shaissea.
      Noi iltapäivä lehtien otsikot ovat nykyään todella ala-arvoisia.

    • pörje

      Niin, kannattaisi pitää katse tiessä ja kädet ratissa eikä siellä repsikan vehkeessä, bemumiehet.

    • mediamedia

      En tiedä onko tuollaista otsikkoa oikeasti ollut, mutta hyvin se kuvaa nykymediaa. No, n.70% suomalaisista on niin tyhmiä, että jos iltapäivälehden otsikko kertoo: Cheek ajoi bmw x6 ojaan, lehti myy kuin häkä, mutta jos otsikoitaisiin:seitsämäm Matti Meikäläistä pyörähti corollalla ojaan yövuorosta kotiinpalatessaan, olisi kauppa hiljaisempaa...

      Eri asia sitten onkin olisiko kummassakaan otsikossa mitään uutisarvoa, ei varmasti

    • c20ne

      Sama juttu kun on nuo kolarit jossa on kuorma-auto osallisena, aina lukee otsikossa jotain että: Rekka tappoi, runnoi, ajoi henkilöauton päälle.. Sitten kun lukee koko jutun niin harvoinpa se olikaan kuorma-autonkuljettajassa vika. Ja onhan täällä näitä sankareita molemmista aiheista jauhamassa, takavedot muka vaarallisia ja ka-liikennettä pitäisi vähentää ja kieltää molemmat ym.

      • RekkaMiäskin

        Ero on siinä, että rekka jolla on moninkertainen massa muihin tiellä liikkujiin verrattuna on erittäin suuri riski kaikille. Se on kuin pyörillä liikkuva betoniporsas.

        Oma lukunsa vielä kuorma-autot, jotka runnovat huonoilla jarruilla raskailla kuormilla pitkin kaupunkialuetta.

        Kuorma-autojen huono maine liikenteessä ei ole tullut syyttä. Ei oel pakko ajaa rajotinta vastaan, hitaamminkin pääsee perille.

        (tulihan avauduttua...)


      • asterixxxxxxxxxxxxxx
        RekkaMiäskin kirjoitti:

        Ero on siinä, että rekka jolla on moninkertainen massa muihin tiellä liikkujiin verrattuna on erittäin suuri riski kaikille. Se on kuin pyörillä liikkuva betoniporsas.

        Oma lukunsa vielä kuorma-autot, jotka runnovat huonoilla jarruilla raskailla kuormilla pitkin kaupunkialuetta.

        Kuorma-autojen huono maine liikenteessä ei ole tullut syyttä. Ei oel pakko ajaa rajotinta vastaan, hitaamminkin pääsee perille.

        (tulihan avauduttua...)

        Kirjoittaja tarkoittaa luultavasti näitä juttuja, jossa yritetään median painostuksella leipoa rekkakuskista syyllinen, niinkuin esim. tässä joensuun liepeillä sattuneessa turmassa, ajetaan sivutieltä kännissä jarruttamatta suoraan rekan eteen, ja sitten yritetään väenvängällä saada rekkakuski syypääksi, johan terve järki sanoo, että rekkakuski oli uhri, ei syyllinen


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      182
      1800
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      108
      997
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      94
      884
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      19
      703
    5. 52
      674
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      578
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      172
      534
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      518
    9. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      26
      511
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      193
      466
    Aihe