apua apua!

auttakaa pliis

mulla todettiin molemminpuolinen keuhkokuume. tulehdusarvot on jo laskeneet mut olo ihan hirveä. 5 päivää antibioottia takana. ripuli ja huono olo koko ajan. kuumetta oli 11 päivää. onko kellään kokemusta, koska tää helpottaa. paniikkihäiriö pahentunut ja olo aivan hirveä. tekis mieli kuolla. voimat niin loppu ja henkinen ahdistus kamalaa.

8

228

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Toipuminen kestää

      Toipuminen kestää aikansa, eli kauan, mutta kunto palautuu pikkuhiljaa. Muista kuitenkin ottaa rauhallisesti ja levätä, "sillä keuhkokuume tappaa edelleen työikäisiäkin", kuten lääkäri minulle sanoi, kun en suostunut menemään sairaalaan keuhkokuumeessa. Keuhkokuume vetää kyllä jaksamisen nollille pitkäksi aikaa.

    • 23

      Hei! Ripuliin, joka ainakin osittain johtunee antibiooteista, voisit ottaa maitohappobakteereita. Todennäköisesti auttaa jonkin verran.Muistathan syödä antibiootit loppuun ja Levätä! Pidähän itsestäsi huolta ja lepäile, ettet saa jälkitauteja!

      P.S Muista että kevät on tulossa:)

    • viestin alottaja

      Maitohappobakteerit menossa kyllä ja kuuri nyt loppu. keuhkokuume hellittänyt jo kyllä, mut ahdistus ei oikeen oo hellittänyt. ku on niin kovin heikko olo, se tuo ahdistusta lisää... Kokeilen muistaakevään tulon.... :)

      • tiukuliinxx

        Kyllä se vie oman aikansa parantua kun on molemminpuolinen keuhkokuume..lääkäri olis voinu määrätä sulle astmalääkkeen esim ventolinen oloa helpottmaan..jos ahdistaa niin hae lääkäriltä reseptiä..Mulla vei toipua 7 viikkoa keuhkokuumeesta vaikka olikin toisella puolella..Minulla on astma joten muutenkin toipuminen kestää..tsemppia sulle..kyllä paremmat ajat tulevat vielä..


    • Yksi antibiootti-

      kuuri tappaa myöskin ne hyvät/tarpeelliset Probiootti-bakteeritkin yhdeksi vuodeksi!


      ..........jatkuu. Huom! Ylläolevat bakteeriohjeet soveltuvat limakalvoille vaikka kyseessä ei olisikaan allamainittu(B.) kvht-altistus!

      B. Antibiootti=bakteereita tappava, joka on hyvä, MUTTA kun se tappaa myöskin hyvät-tarpeelliset Probiootti bakteeritkin (mhb) joka Ei ole hyvä!
      >>>>>>Kun penisilliini(=home-antibiootti) keksittiin vahingossa todettiin sen tappavan haitallisia bakteereita, mutta kenellekkään ei tullut mieleen se seikka, että se tappaa KAIKKI bakteerit => myöskin nämä tarpeelliset probiootti bakteerit!
      Jatkuu.......
      Klikkaa auki:
      http://maitohappobakteeri.nettisivu.org/mhb-kolme-vaikutukseltaan-tarkeinta-probiootti-bakteeria-ovat-immuunipuolustuksen-perusta/mhb-kadonneiden-elamaa-yllapitavien-probiootti-bakteerienmhb-arvoitus-ja-homeiden-antibiootti/



      Probiootti vajaus limakalvoilla altistaa mm:
      http://maitohappobakteeri.nettisivu.org/mhb-pula-08092010-meijereiden-takia-maidon-kasittelyssa-on-vakava-terveys-uhka-maidon-homogenointi-on-lopetettava-valittomasti/mhb-antibiootti-ripuli-tappaja-bakteeri-uloste-tutkimus-ja-probiootti-bakteerit-mhb/



      Limakalvoille PITÄÄ PALAUTTAA PRIKULLEEN NUO KOLME 1.L-a. 2.L-b ja 3.Bif bakteerit! Rahastavia tuotteita löytyy pilvin pimein, mutta käyttökelpoisia mhb-tuotteita ei ole montaakaan:
      http://maitohappobakteeri.nettisivu.org/mhb-kolme-vaikutukseltaan-tarkeinta-probiootti-bakteeria-ovat-immuunipuolustuksen-perusta/mhb-maitohappobakteeri-jauhe-ja-jauhekapseli-tuotteet-suomioikeat-probiootti-bakteerit/

    • Aloittaja taas

      Onko teillä ollut toipuminen niin, että aamut vaikeampia ja illalla heikko olo vähitellen väistyy? Kunnes tulee taas aamu......

      • krääh ja puuh

        Astmaiselle ja keuhkokuumepotilaalle aamut ovat hankalia..avaavien ja hoitavien lääkkeiden avulla olo helpottuu iltaa kohti..


    • karmea tauti

      Toinen keuhkokuume takana kolmen kuukauden sisällä, vieläkin on aika heikko olo, vaikka viimeisestä lääkekuurista on jo yli kuukausi... Vaihtelee olo päivittäin, nyt jo voi sanoa, että ehkä tästä selvitään... Yskä on vielä, mutta mulla onkin ollut tää mykoplasma ja sen aiheuttama keuhkokuume. Sitä on ollut liikkeellä tänätalvena...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      1525
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      13
      1327
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      61
      1311
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      30
      1257
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      32
      1225
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      14
      1136
    7. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1096
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      8
      1096
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1084
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1062
    Aihe