Rikkaan kodin ( isä rehtori ja äiti lehtori) luuseripoika, joka on aina ajatellut vain pääsevänsä siitä mistä aita on matallin. Ikuinen ylioppilas kun ei viitsinyt lukea itselleen tutkintoa. Ei viitsinyt mennä armejaan kun sivarina pääsi helpommalla. Ei tarvinnut rämpiä metsissä jne. Ja tämmöisellekö kaverille meidän pitäisi antaa äänemme. Puhu kyllä kauniisti vähäosaisten puolesta, mutta teot eivät riitä.
Haavisto on luuseri
19
283
Vastaukset
- korotetaan kynnys
"kultalusikka suussa syntynyt kettutyttö joka sai miehen"!
sieltä yli missä aita on matalin?missä tuloksia,saavutuksia?? - kaiju
Kyllä on naurettavat mielipiteet, mutta kuvastavat hyvin suomalaisten yleistä tasoa. Surullista....
- OLEN MIETTINYT
Kuuleppa Sinä arvon kommunisti.
Ei se ole minun mielipiteeni vaan totuutta eli selvää faktaa. Ja tässä vielä' vähän lisää.
- Niinistö luki lukunsa loppuun ja valmistui ammaattinsa. Suoritti asevelvollisuutensa. Teki työtä ja perusti perheen ja kasvatti lapsensa osin yh. isänä aikuiseksi. Teki vastuullista työtä Suomessa ja ulkomailla, joten on edellyttyksiä hoitaa myös vastuullisesti maan johdossa.
- Haavisto ei suorittanut mitään eikä kai tehnyt päivääkään tavallista työtä Kierteli
maailmalla ja etsien homobaareista alle 20-vuotiaita poikia pantavaksi..
Arvcaa kumpi saa minun ääneni - Ajattelu sallittu
OLEN MIETTINYT kirjoitti:
Kuuleppa Sinä arvon kommunisti.
Ei se ole minun mielipiteeni vaan totuutta eli selvää faktaa. Ja tässä vielä' vähän lisää.
- Niinistö luki lukunsa loppuun ja valmistui ammaattinsa. Suoritti asevelvollisuutensa. Teki työtä ja perusti perheen ja kasvatti lapsensa osin yh. isänä aikuiseksi. Teki vastuullista työtä Suomessa ja ulkomailla, joten on edellyttyksiä hoitaa myös vastuullisesti maan johdossa.
- Haavisto ei suorittanut mitään eikä kai tehnyt päivääkään tavallista työtä Kierteli
maailmalla ja etsien homobaareista alle 20-vuotiaita poikia pantavaksi..
Arvcaa kumpi saa minun ääneniSinä et ilmeisesti ole päässyt vielä peruskoulustakaan, kun et osaa edes kirjoittaa...
- OLEN AJATELLUT
Ajattelu sallittu kirjoitti:
Sinä et ilmeisesti ole päässyt vielä peruskoulustakaan, kun et osaa edes kirjoittaa...
Sinulle "Ajattelu sallittu". En osa kirjoittaa, ja siksi en pyrikkään maan johtoon, mutta osan silti ajatella johdonmukaisesti.
Kahdessa MIEHESSÄ linnassa on toinen liikaa. - Sivarin äiti
OLEN AJATELLUT kirjoitti:
Sinulle "Ajattelu sallittu". En osa kirjoittaa, ja siksi en pyrikkään maan johtoon, mutta osan silti ajatella johdonmukaisesti.
Kahdessa MIEHESSÄ linnassa on toinen liikaa.Nämä ovat näitä ikuisuusasioita eli jokaisella on oma mielipiteensä. Hyvä kun on vaihtoehtoja. Äänestin ekalla kierroksella Niinistöä ja ehkä varmaan nyt toisellakin, mutta ei se minusta ihan kauheaa olisi, jos Haavistosta tulisi Suomelle uusi presidentti. Monet nuoret ajattelevat, että Haavisto on parempi vaihtoehto.
- Ajattelu sallittu
OLEN AJATELLUT kirjoitti:
Sinulle "Ajattelu sallittu". En osa kirjoittaa, ja siksi en pyrikkään maan johtoon, mutta osan silti ajatella johdonmukaisesti.
Kahdessa MIEHESSÄ linnassa on toinen liikaa.Tulihan se sieltä, homofobia on siis syy äänestyskäyttäytymiseesi, muut jutut vaan tekosyitä...
- Ajattelu sallittu
Juu, kyllä kannattaa äänestää kokoomuksen työväen presidenttiä, joka on pienen ihmisen asialla...
- korotetaan kynnys
numero 6 = parempi kaikkien kannalta myös pienen ihmisen puolella!
äänestä kuitenkin älä ole "taimela"?- Ajattelu sallittu
Äänestin jo, ja tietysti kakkosta! Et kai tosissasi usko noita Niinistön puheita?
- Pannaan kakkoseen
Ajattelu sallittu kirjoitti:
Äänestin jo, ja tietysti kakkosta! Et kai tosissasi usko noita Niinistön puheita?
Pannaan kakkoseen
- kakkonen,kakkonen
Luku- ja kirjoitustaidottomat luuseripellet äänestävät Niinistöä, koska heidät on helppo aivopestä. No, yksinkertaista ihmistä saakin kusettaa.
- Pikku julmuri
Salossa luullaan, että Niinistön ollessa pressana, salolaiset hyötyisivät siitä jotain. Niinistön poika ei perusta Salosta enää mitään.
Eriarvoisuus Suomalaisessa yhteiskunnassa tulee kiihtymään, koska varakkaat saavat maanjohtoon haluamansa kovanaaman, joka ei visertäjiä kuuntele. Kaikki sopuisa lällärimeno loppuu ja säälimätön tylytys alkaa. Putinikin saa kuulla kunniansa.
Haavistosta Suomi saisi hyväkäytöksisen ja korrektin valtionpäämiehen, jonka ansiosta Suomi nousisi suosta positiivisuuden kautta.
- antianton
haaviston joukot täynnä visertäjiä,viherpiipareita ja kettutyttöjä sekä anton..
...ruohohommaa! ei kaikkea voi saada sossuluukulta?- gbfcbnfhbh
Onko mielenvikaisuutesi perinnöllistä?
- isämmaan puallustaja
Meille armei jassa sano ttiin että siviili palvelus miehet ovat ruskean reiän ritareita ja niitä saa lyödä lapiolla kuanoon.
- Salolainen nainen.
KIITÄ LUOJAAS,ETTEI JUMALA LUONU SUA HOMOKS!
Luojan luomia ollaan kaikki,eikä sille mitään voi jos Hän meistä homoja tekee. Hyvin on taistellut itsevarmaa ja vähän ivallistakin Niinistöä vastaan. Minä annan sympatiaääneni Haavistolle.- seedau
Mene hyvä ihminen kiiruusti hoitoon ja muista syödä pillerit päivittäin...
- HarjaT
Tohtori Arajärvi: http://apina.biz/55859.gif
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911107
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa110891- 125886
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten278675- 76648
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74609Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64572Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54546Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist38510- 72483