Haavisto on luuseri

KANNATTAA MIETTIÄ

Rikkaan kodin ( isä rehtori ja äiti lehtori) luuseripoika, joka on aina ajatellut vain pääsevänsä siitä mistä aita on matallin. Ikuinen ylioppilas kun ei viitsinyt lukea itselleen tutkintoa. Ei viitsinyt mennä armejaan kun sivarina pääsi helpommalla. Ei tarvinnut rämpiä metsissä jne. Ja tämmöisellekö kaverille meidän pitäisi antaa äänemme. Puhu kyllä kauniisti vähäosaisten puolesta, mutta teot eivät riitä.

19

283

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • korotetaan kynnys

      "kultalusikka suussa syntynyt kettutyttö joka sai miehen"!
      sieltä yli missä aita on matalin?missä tuloksia,saavutuksia??

    • kaiju

      Kyllä on naurettavat mielipiteet, mutta kuvastavat hyvin suomalaisten yleistä tasoa. Surullista....

      • OLEN MIETTINYT

        Kuuleppa Sinä arvon kommunisti.
        Ei se ole minun mielipiteeni vaan totuutta eli selvää faktaa. Ja tässä vielä' vähän lisää.
        - Niinistö luki lukunsa loppuun ja valmistui ammaattinsa. Suoritti asevelvollisuutensa. Teki työtä ja perusti perheen ja kasvatti lapsensa osin yh. isänä aikuiseksi. Teki vastuullista työtä Suomessa ja ulkomailla, joten on edellyttyksiä hoitaa myös vastuullisesti maan johdossa.

        - Haavisto ei suorittanut mitään eikä kai tehnyt päivääkään tavallista työtä Kierteli
        maailmalla ja etsien homobaareista alle 20-vuotiaita poikia pantavaksi..

        Arvcaa kumpi saa minun ääneni


      • Ajattelu sallittu
        OLEN MIETTINYT kirjoitti:

        Kuuleppa Sinä arvon kommunisti.
        Ei se ole minun mielipiteeni vaan totuutta eli selvää faktaa. Ja tässä vielä' vähän lisää.
        - Niinistö luki lukunsa loppuun ja valmistui ammaattinsa. Suoritti asevelvollisuutensa. Teki työtä ja perusti perheen ja kasvatti lapsensa osin yh. isänä aikuiseksi. Teki vastuullista työtä Suomessa ja ulkomailla, joten on edellyttyksiä hoitaa myös vastuullisesti maan johdossa.

        - Haavisto ei suorittanut mitään eikä kai tehnyt päivääkään tavallista työtä Kierteli
        maailmalla ja etsien homobaareista alle 20-vuotiaita poikia pantavaksi..

        Arvcaa kumpi saa minun ääneni

        Sinä et ilmeisesti ole päässyt vielä peruskoulustakaan, kun et osaa edes kirjoittaa...


      • OLEN AJATELLUT
        Ajattelu sallittu kirjoitti:

        Sinä et ilmeisesti ole päässyt vielä peruskoulustakaan, kun et osaa edes kirjoittaa...

        Sinulle "Ajattelu sallittu". En osa kirjoittaa, ja siksi en pyrikkään maan johtoon, mutta osan silti ajatella johdonmukaisesti.

        Kahdessa MIEHESSÄ linnassa on toinen liikaa.


      • Sivarin äiti
        OLEN AJATELLUT kirjoitti:

        Sinulle "Ajattelu sallittu". En osa kirjoittaa, ja siksi en pyrikkään maan johtoon, mutta osan silti ajatella johdonmukaisesti.

        Kahdessa MIEHESSÄ linnassa on toinen liikaa.

        Nämä ovat näitä ikuisuusasioita eli jokaisella on oma mielipiteensä. Hyvä kun on vaihtoehtoja. Äänestin ekalla kierroksella Niinistöä ja ehkä varmaan nyt toisellakin, mutta ei se minusta ihan kauheaa olisi, jos Haavistosta tulisi Suomelle uusi presidentti. Monet nuoret ajattelevat, että Haavisto on parempi vaihtoehto.


      • Ajattelu sallittu
        OLEN AJATELLUT kirjoitti:

        Sinulle "Ajattelu sallittu". En osa kirjoittaa, ja siksi en pyrikkään maan johtoon, mutta osan silti ajatella johdonmukaisesti.

        Kahdessa MIEHESSÄ linnassa on toinen liikaa.

        Tulihan se sieltä, homofobia on siis syy äänestyskäyttäytymiseesi, muut jutut vaan tekosyitä...


    • Ajattelu sallittu

      Juu, kyllä kannattaa äänestää kokoomuksen työväen presidenttiä, joka on pienen ihmisen asialla...

    • korotetaan kynnys

      numero 6 = parempi kaikkien kannalta myös pienen ihmisen puolella!
      äänestä kuitenkin älä ole "taimela"?

      • Ajattelu sallittu

        Äänestin jo, ja tietysti kakkosta! Et kai tosissasi usko noita Niinistön puheita?


      • Pannaan kakkoseen
        Ajattelu sallittu kirjoitti:

        Äänestin jo, ja tietysti kakkosta! Et kai tosissasi usko noita Niinistön puheita?

        Pannaan kakkoseen


    • kakkonen,kakkonen

      Luku- ja kirjoitustaidottomat luuseripellet äänestävät Niinistöä, koska heidät on helppo aivopestä. No, yksinkertaista ihmistä saakin kusettaa.

      • Pikku julmuri

        Salossa luullaan, että Niinistön ollessa pressana, salolaiset hyötyisivät siitä jotain. Niinistön poika ei perusta Salosta enää mitään.

        Eriarvoisuus Suomalaisessa yhteiskunnassa tulee kiihtymään, koska varakkaat saavat maanjohtoon haluamansa kovanaaman, joka ei visertäjiä kuuntele. Kaikki sopuisa lällärimeno loppuu ja säälimätön tylytys alkaa. Putinikin saa kuulla kunniansa.

        Haavistosta Suomi saisi hyväkäytöksisen ja korrektin valtionpäämiehen, jonka ansiosta Suomi nousisi suosta positiivisuuden kautta.


    • antianton

      haaviston joukot täynnä visertäjiä,viherpiipareita ja kettutyttöjä sekä anton..
      ...ruohohommaa! ei kaikkea voi saada sossuluukulta?

      • gbfcbnfhbh

        Onko mielenvikaisuutesi perinnöllistä?


    • isämmaan puallustaja

      Meille armei jassa sano ttiin että siviili palvelus miehet ovat ruskean reiän ritareita ja niitä saa lyödä lapiolla kuanoon.

    • Salolainen nainen.

      KIITÄ LUOJAAS,ETTEI JUMALA LUONU SUA HOMOKS!

      Luojan luomia ollaan kaikki,eikä sille mitään voi jos Hän meistä homoja tekee. Hyvin on taistellut itsevarmaa ja vähän ivallistakin Niinistöä vastaan. Minä annan sympatiaääneni Haavistolle.

      • seedau

        Mene hyvä ihminen kiiruusti hoitoon ja muista syödä pillerit päivittäin...


    • HarjaT

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1107
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      110
      891
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      278
      675
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      76
      648
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      609
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      572
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      546
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      38
      510
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe