Hei!
Myydäänkö Suomessa Englantilaisia täysiverisiä, olen yrittänyt etsiä netistä täysiveristen myynti-ilmoituksia, mutta tuloksetta. Ilmeisesti niitä ei ole paljoa täällä Suomessa tarjolla. Vai onko? Ehkä en ole etsinyt oikeista paikoista, mutta olisikohan teillä tietoa mistä kyseistä rotua voisi ostaa. Olen myös ajatellut ulkomailta ostoa, mutta minusta se olisi liian monimutkaista.
Olen pienestä pitäen halunnut Englantilaisen täysiveristen ja nyt siihen saattaisi olla mahdollisuus :).
Englantilainen täysiverinen
5
2258
Vastaukset
- _Katherine_
Kyllä suomessa on ja myydään täykkäreitä. Myynti-ilmoituksissa ei kuitenkaan aina mainita että hevonen on puhdas täykkäri, koska useimmille sillä ei ole merkitystä.
Monissa puoliverisissä on risteytetty täykkäriä, mm. trakehnereissa. Sellaista kannattaa harkita myös.
Jos ihan näyttely-yksilöä etsit, niin ulkomailta kannattaa ostaa. - Täysiveriset <3
Olen kyllä ajatellut täysiveriristeytyksiä, mutta kyllä se englantilainen täysiverinen on ykkös vaihtoehto...
- Nea Hevonen
Itsekin etsin mutta en ole löytänyt. Hevostalli.net sinne saataa tulla tai Ratsut.fi. Kannataa tarkistaa;)
- garybrady
juuri hetki sitten ostin enkku täykkärin, sattumalta kylläkin, sillä en tiennyt ennen kuin olin kokeillut, että puhdas täykkäri. Usein ei ilmoituksissa ilmoiteta erikseen, että on täykkäri
- eppu
mutta siis mistä niitä voisi löytää
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."652232Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.2152090- 1171418
En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711180Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti
Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj131148- 1031041
Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli73939Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki71913Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.78889Ja tääkin vielä...
Kukakohan on valittanut, Salmiko itse? https://www.viiskunta.fi/rehtori-valittiin-ahtarissa-ilman-hakumenettelya-o/1347933865