Aliarvostettua?

tyttöne

Olen 20 vuotias nainen ja olen työskennellyt useita vuosia lasten ja nuorten kanssa. Ihmetyksekseni olen kuullut, että jo 9 -vuotiaat tytöt ovat suudelleet vastakkaista sukupuolta. Kun itse olin tuon ikäinen meillä oli 'hyi poikabakteereja' -kammo.

Itse olen neitsyt ja jos olen täysin rehellinen en ole koskaan suudellut ketään. Tämä ei johdu siitä, ettenkö olisi mahdollisuuksia saanut. Päinvastoin. Olenko outo, kun ajattelen, että tahdon ensisuudelman ihmiseltä, josta oikeasti välitän. Minusta olisi hienoa, että mies, jota suutelen ensimmäisen kerran olisi myös se, jonka kanssa menisin naimisiin ja jonka kanssa olisin ekaan kertaa sängyssä?



Onko täällä muita ihmisiä, jotka ajattelevat samalla lailla.

39

2597

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • samallaine

      Näin ajattelen myös minä 15v poika. Kaikki muut vaa tuntuu lääppivän toisiaan

    • poitsu täältä.

      Kirjoitat viisaasti. Olen samaa mieltä. Suuteleminen tuntuu paljon paremmalta, kun suutelee ihmistä, josta pitää. Samoin yhdyntä.

      • mara

        Viisasti ajateltu, olen samaa mieltä kanssasi.


    • Kannatan Tätä

      Poikuus huijattiin täysikään tultua, nytten säästänkin ensisuudelmani naiselle joka oikeasti välittää minusta.

      Ikää onkin nyt jo 23.

      • gergfg

        Miten sen voi huijata (siis ilman että huijattava on ihan tumpelo)?


    • Minäkin.

      Olen itse 18-vuotias nuori nainen ja aivan samaa mieltä. Itse säästin ensisuudelmani nykyiselle poikaystävälleni jota olin tapaillut jo jonkin aikaa ja välitin (ja yhä välitän) hänestä todella paljon. Hän on myös ensimmäinen henkilö jonka kanssa menin sänkyyn. Aloimme seurustelemaan kun olin jo täyttänyt 18 ja vaikka suurin osa kavereistani olivatkin säätäneet monen miehen kanssa jo siinä vaiheessa, en minä ikinä ole tuntenut vetoa sellaiseen toimintaan. Minun mielestäni liian nuorena ei kannata mennä sähläämään mm. juuri seksin tai suutelemisen kanssa, sillä se voi ja yleensä antaakin seksuaalisuudesta väärän käsityksen. Kannattaa ennemmin odottaa, että on oikeasti tarpea kypsä vakituiseen parisuhteeseen :)

    • tyttöne.

      samallainen, olen varma, että moni ikäisesi nuori ajattelee samalla tavalla. Olen iloinen, että ikäiselläsi pojalla on järki päässä. :) Pidä kiinni näkemyksistäsi ja muista että olet arvokas ihminen! Siunausta.

      Ja kiitos 'poitsu täältä' tuo lämmitti todella paljon mieltä. :) Ajatukset kyllä on ihan hujan hajan aina iltaisin ja joskus on kiva laittaa tälläiseen paikkaan ajatuksia.

      Olen iloinen, että 'Kannatan tätä' pystyt aloittamaan alusta. Moni varmasti ei edes ajattele, että olisi mahdollista palata alkuun kun kerran 'korkki on jo aukaistu' Onnea yrityskeen, Toivottavasti löydät naisen, joka arvostaa näkemyksiäsi!

      Vau. Ihailen kyllä paljon sinua 'minäkin'. Kumpa itsekkin jaksaisin pysyä omissa periaatteissani. En ole tosiaan seurustellut koskaan ja välillä tulee ihan hirveä läheisyyden kaipuu. Joskus tuntuu, kun on oikeen pettynyt itseensä tai tehnyt virheen niin sitä tahtoisi satuttaa itseään tuolla konstin. SIlleen että sellanen sydänmen kipu vaihtuis itseinhoon, sillä ei ole aina helppoa tää elämä. Varmaan mietittekin mitä hittoa mää selitän, joten selitän teille. Mää oon tykänny yhdestä jätkästä jo yli 4 vuotta, mutta hän ei oo kiinnostunu musta. Tunteet on ihan perseestä, kun niitä ei voi hallita. Sitä vaan toivoo päivittäin, että näkisi kyseisien ihmisen ja saisi siltä edes hymyn. Sen voimin jaksaa jatkaa seuraaviin päiviin odottaen, että milloin kyseinen mies ilmaantuu kuvioihin. Sillon päivä tuntuu edes jonkin arvoiselta, jos on saanut sen hymyn tai juteltua kunnolla. Tälläinen mun elämä on ollu jo sen yli neljä vuoden verran. xD hilpeä tarina.

      • poitsu täältä.

        Ymmärrän tuon, että joskus tuntuu siltä, että voisi "antaa mennä" ja tehdä jotain, mitä ei ole ennen tehnyt. Silloin varsinkin, kun on pettynyt itseensä. Mutta ehkä se ei kannata. Oletko yrittänyt lähestyä tuota jätkää? Mistä tiedät, ettei hän ole kiinnostunut sinusta? Jos asia tosiaan on niin, ehkä kannattaisi yrittää unohtaa hänet. Toivottavasti löydät kuitenkin aidon rakkauden, koska olet sen arvoinen :-)


    • tyttöne

      Unohdusprosessi on käynnissä, vaikkei siitä helppoa tuu. Ja tiiän, kun olen puhunut asiasta. :)

    • gmaaaaa

      minä voisin tulla sua suutelemaan
      voi olla että tulet heti kiimaiseksi etkä päästä pois ollenkaan

    • tyttöne.

      hahahaaa, ollaanpa sitä itsevarmoja.. :'D

    • öööö ok?

      ootte friikkejä kaikki :D:D oon 14v ja tie nuolin jätkän kaa eka kerra ku olin 10. se jälkee oon pussaillu ain vähä kaikkii. pullonpyöritykses, läpäl vaa jotai ja sit poikaystävii. olen suudellut myös kielimatkalla italialaisen 17v pojan kaa diskossa ja se johti.... ;) (ensimmäiseen kertaan)

      • c:

        öööö kaikki ei ootommosia ku sä. Ite oon 15 ja nuolin ekaa kertaa vuosi sitten sen kunniaksi kun olin seurustellut poika ystäväni kanssa 1 vuoden (: seurustellaan yhä. On se ihanaa jakaa se suuteleminen ihmisen kanssa josta oikeasti välittää c:


      • että tällästä
        c: kirjoitti:

        öööö kaikki ei ootommosia ku sä. Ite oon 15 ja nuolin ekaa kertaa vuosi sitten sen kunniaksi kun olin seurustellut poika ystäväni kanssa 1 vuoden (: seurustellaan yhä. On se ihanaa jakaa se suuteleminen ihmisen kanssa josta oikeasti välittää c:

        "ööö ok?" oon ite 16 vuotta ja oon kyllä nuollu 11 vuotiaana läpällä jossain pullonpyörityksessä mutta jos ihminen haluaa nuolla ensimmäistä kertaasen tärkeän ihmisen kanssa niin se ei tarkota et ne on friikejä :/


    • Itse olin 20-vuotias kun menetin neitsyyteni ja suutelin. Henkilö oli sillä hetkellä ns. vain joku, mutta kyllä siitä sitten tuli oikea suhde ja yhteinen lapsikin.

      Mutta vastaus kysymykseen: Mielestäni suutelu on aliarvostettua. Siihen sisältyy tunnetta ja sen voi tehdä monin eri tarkoituksin ja eri tavoin. Suutelu on ihanaa oikean ihmisen kanssa, mutta kamalaa jonkun kanssa, joka ei merkitse itselle mitään tai jolle itse ei merkitse mitään.

    • 23v mies

      oisin tosi onnellinen jos joskus löytäisin kaltaisesi naisen :)

      ei tarttis hävetä eikä yrittää salailla omaa kokemattomuuttaan.

      unissa ainakin tuntuu mahtavalle pitää toista sylissä,halata ja ujosti suudella.....tiedä sitten olisko todellisuus yhtä mukavaa...

      • 23v mies

        siis aloittajan kaltaisen..


    • nainen!

      jotkuthan ei edes tykkää suutelemisesta. Monen parisuhdetta varmaan parantuisi useammilla pussailuhetkillä, suutelu on semmosta ihanan herkkää ja intiimiä, ja saa hyvänolon hormonit liikkumaan :)

      Mä ihmettelen tuollaisia ihmisiä, en siis millään pahalla tosiaan, mutta... Itse en varmaan olisi koskaan pystynyt pidättymään noin kauan. Murrosikäisenä ajattelin seksiä tosi paljon ja masturboin usein, siis monesti päivässä, en varmaan ihan tähän päivään asti olis pärjännyt vain itseni kanssa sekstaillen (24v), olisin seonnut :) Seksikokeiluja siis on ollut, ja suurin osa onkin ollut ihan nautittavia enkä niitä ole katunut. Minusta on mielenkiintoista tutustua toisten ihmisten seksuaalisuuteen. Olen vain kerran ollut rakastunut ja ollut pitkässä parisuhteessa, sen aikana seksi oli kyllä ihanampaa ja merkityksellisempää kuin muissa suhteissa, enimmäkseen. Muidenkin (harvojen) kanssa on ollut myös tunteellista ja ihanaa, ja olen myös saanut todella intensiivisiä orgasmeja miesten kanssa, joita en niin hyvin tunne.

      Nyt olen sitten alkanut jo katsella vähän aviomiestä itselleni, ja tämän seurauksena kiinnostus seksisuhteisiin onj ännästi vähentynyt. Kai sekin mulla, että kun sitä on tullut koettuakin jo monenlaista. En tarkoita, että kaikkien tarvisi kokeilla.

    • että niin

      Itse tapasin naisen joka on 28v ja oli todella kokemattoman tuntuinen sängyssä ja suuteluhommisa, josta itselle tuli silloin mieleen, että mitä onko hän neitsyt?

      Myöhemmin hän itse muisteli meidän ekaa kertaa kaikissa noissa ja totesi, että oikealle ihmiselle meni neitsyys.

      Tuntui todella hyvältä, vaikka ei sillä neitsyydellä ja neitsettömyydellä ole muuta merkitystä, kuin se mitä ihmiset haluaa kuvitella että sillä on.

      Itseki poistatutin neitsyyteni hyvien tapojen mukaisesti vasta 22v. Aikasemminki se olisi voinut tapahtua, mutta olisin todennäköisesti joutunut käyttämään vähemmän hyvien tapojen mukaisia tekniikoita, kuten suoranainen valehtelu, manipulointi, painostaminen yms, jotta pääsisi sänkyyn.

      Seksi on juuri sen verran parempaa kun molemmat tuntee toisensa. Oli sitten pelkkä seksisuhde tai muu. Kunnioitan nykyistä naistani enemmän kuin uskallan hänelle myöntää.

    • neitsyys on taakka

      Olet Pihtari isolla Peellä. Kaikki pitävät sinua tylsimyksenä ja epäonnistuneena ihmisenä, jos tieto neitsyydestäsi käy ilmi. Sinuna pitäisin suuni visusti kiinni jopa parhaiden kavereiden kuullen, jos mielit säilyttää sosiaalisen statuksesi ja katu-uskottavuuden sellaisena, että mahdollisuutesi selvitä nyky-yhteiskunnassa syrjäytymättä eivät kariudu.

    • Poika joka 20x

      Samaa mieltä aloittajan kanssa.
      20 v, poikuus tallella, enkä ole ketään suudellut.
      Vaimo/ mies arvostaa takuulla, kun tietää ettei ketä tahansa tule pussattua.
      Ei tietenkään tarvitse naimisiin menoa odottaa, mutta jos tykkää kovasti niin sitten.

      • Avalonian

        Poika joka 20x, ei se nyt ihan noinkaan mene. Naiset tykkää kun mies tietää mitä tekee, niin suudellessa kuin sängyssäkin. Ei kukaan tahdo olla parikymppisenä kenenkään kömpelön kieliväkivallan kohteena. Siinä vaiheessa elämää pitää jo olla harjoittelua takana. Sama homma seksissä.

        Jutun juoni on siinä, että nainen ei halua kuulla siitä harjoittelustasi; lopputulos ratkaisee. Kyllä kai vielä löytyy niitä tiukkapipojakin, jotka kuulustelevat seurustelukumppanilta partnereiden määrän ja vastaavat. Eipä ole itselle kyllä tullut vastaan.


    • Yualle

      Selvitetäämpä ensin nämä käsitteet...

      10-14v: pusuttelua
      15-25v: suutelua
      25-35v: suukottelua
      35->: suuteloa

    • Jos.

      Ihminen lähentelee jo 20 vuotta eikä ole koskaan suudellut,kertoo se tunnepuolen häiriöistä.

      • fgkltrl

        Tunnepuolen häiriöstäkö kertoo se, että ihminen on sen verran epäviehättävä, että ei kukaan ole kiinnostunut pussaamaan? Lukuun ottamatta jotain humalaisia, jotka lempisivät lyhtypylvästäkin... Minä sain ensisuudelmani ja menetin neitsyyteni 20-vuotiaana, en mitenkään tarkoituksella odottanut noin kauan, ei vain aiemmin sattunut vastaan ketään kiinnostavaa, joka olisi minusta kiinnostunut samalla tavalla... Kaikki ihmiset eivät halua jakaa itseään ihan kelle tahansa vain voidakseen sanoa, että on kokemusta. Minusta on aika ikävää, jos ihmisille asetetaan tuollaisia normeja, että 10-14-vuotiaana pitää tehdä tätä, ja 15-17 pitää kokea tämä... ei elämä ole niin järjestelmällistä ja ennaltamäärättyä, että kaikki voisivat löytää itselleen sopivan seurustelukumppanin tietyssä ajassa tai iässä. Monellahan se näyttää onnistuvan, ja hyvä heille, mutta kaikilla ei ole niin hyvä tuuri. Kaikille ei ole niin väliä, kenen kanssa sekstataan, eikä siinä mitään, mutta joillekin sillä on väliä, ja minusta heidänkin mielipidettään tulee kunnioittaa. Minusta on varsin ihailtavaa, että nyky-yhteiskunnassakin joku pitää seksiä tärkeänä ja arvokkaana asiana jaksaa odottaa, että kohdalle tulee joku, jonka kanssa sen oikeasti haluaa jakaa. Seksi ei ole kaikille itseisarvo eikä päämäärä sinänsä, vaan osoitus oikeista tunteista. Jos se tekee ihmisestä tunnevammaisen, niin olen ihan mielelläni tunnevammainen.


      • Sunder
        fgkltrl kirjoitti:

        Tunnepuolen häiriöstäkö kertoo se, että ihminen on sen verran epäviehättävä, että ei kukaan ole kiinnostunut pussaamaan? Lukuun ottamatta jotain humalaisia, jotka lempisivät lyhtypylvästäkin... Minä sain ensisuudelmani ja menetin neitsyyteni 20-vuotiaana, en mitenkään tarkoituksella odottanut noin kauan, ei vain aiemmin sattunut vastaan ketään kiinnostavaa, joka olisi minusta kiinnostunut samalla tavalla... Kaikki ihmiset eivät halua jakaa itseään ihan kelle tahansa vain voidakseen sanoa, että on kokemusta. Minusta on aika ikävää, jos ihmisille asetetaan tuollaisia normeja, että 10-14-vuotiaana pitää tehdä tätä, ja 15-17 pitää kokea tämä... ei elämä ole niin järjestelmällistä ja ennaltamäärättyä, että kaikki voisivat löytää itselleen sopivan seurustelukumppanin tietyssä ajassa tai iässä. Monellahan se näyttää onnistuvan, ja hyvä heille, mutta kaikilla ei ole niin hyvä tuuri. Kaikille ei ole niin väliä, kenen kanssa sekstataan, eikä siinä mitään, mutta joillekin sillä on väliä, ja minusta heidänkin mielipidettään tulee kunnioittaa. Minusta on varsin ihailtavaa, että nyky-yhteiskunnassakin joku pitää seksiä tärkeänä ja arvokkaana asiana jaksaa odottaa, että kohdalle tulee joku, jonka kanssa sen oikeasti haluaa jakaa. Seksi ei ole kaikille itseisarvo eikä päämäärä sinänsä, vaan osoitus oikeista tunteista. Jos se tekee ihmisestä tunnevammaisen, niin olen ihan mielelläni tunnevammainen.

        Olen mies, ikää 28, menetin itse poikuuteni vasta 24 vuotiaana. Tähän päivään mennessä minulla on ollut vain se yksi kumppani. Tämä on miehille selkeä este parisuhteeseen pääsyssä, olen viimeisen kahden vuoden aikana saanut kahdesti pakit juuri sen takia, että en ole ollut kokeneempi. Tämä on sanottu minulle päin naamaa. Ikävä kyllä, juuri naisten asenteen takia, "miehen on oltava kokenut" miesten on pakko päästä poikuudestaan eroon viimeistään ennen 20 vuotis syntymäpäiviä.


      • Sunder
        Sunder kirjoitti:

        Olen mies, ikää 28, menetin itse poikuuteni vasta 24 vuotiaana. Tähän päivään mennessä minulla on ollut vain se yksi kumppani. Tämä on miehille selkeä este parisuhteeseen pääsyssä, olen viimeisen kahden vuoden aikana saanut kahdesti pakit juuri sen takia, että en ole ollut kokeneempi. Tämä on sanottu minulle päin naamaa. Ikävä kyllä, juuri naisten asenteen takia, "miehen on oltava kokenut" miesten on pakko päästä poikuudestaan eroon viimeistään ennen 20 vuotis syntymäpäiviä.

        Pitänee myöskin mainita, että nuo kahdet pakit ovat myös ainoat kerrat, kuin olen päässyt ihmissuhteiissa siihen pisteeseen, että puheeksi on tullut aiemmat seurustelusuhteet, molemmissa tapauksissa tämä tuli puheeksi ensimmäisillä treffeillä. Tämän tunnustuksen jälkeen, molemmissa tapauksissa, nainen vetäytyi minusta noin metrin etäisyydelle ja sanoi, että ei ala opettaa lasta parisuhteisiin.


    • ruma mies

      mua ei ole kukaan suudellut 10 vuoteen

      • sakris kukkelman

        et ole yksin.


    • Muillakin on tunteet

      On varmasti samoja ajatuksia, ja kyllähän ihmisestä täytyy aina pitää ja miellellään paljon. En minäkään Suudelmia jakele joka toisellekaan naiselle, mutta parisuhteessa se tuntuu, ja on minusta ilmiselvää, että hellyyttä saa osoittaa vaikka edes hymyllä muillekin. Minä nyt vaan pidän suutelemisesta, ja jos saa sanoa, niin myös pimpin nuolemiesta. Ole sinä sitten antamatta edes hellyyden pusuja poskelle. Se on sinun valintasi.

    • Suuteleminen on

      Yliarvostettua!

    • NO HUHHUH!!!!!!!!!!!

      Aika luuseri saa kyl olla jos ei oo suudellu tai sekstaillu kenekään kaa 20 wee mennessä XD Vetäisin varmaa itteni ennemmin jojoon ku eläisin sun tilanteessas

    • tyttöne.

      Hei, kiitos teijän vastauksista! Tosi kiva, kun tähän on tullu keskustelua. Itseäni ei haittaa, vaikken ole suudellut ketään. Mua ällöttää sellanen baarissa tapahtuva lääppiminen, jossa kyseessä on ainoastaan himoa. Vai mitä voi olettaa kun suurin osa keskenään nuolevia ihmisiä ei tiedä toistensa etunimiäkään? Säälin pikemminkin niitä, jotka tällä tavalla tuhlaavat itseään. Lisäksi ajattelen suutelemisen olevan ainutlaatuisen ihanaa kun vastaan tulee se mies, jota olen odottanut. Ja uskon että hän arvostaa. Niin ja ihmisiä on toki erilaisia. Mutta tuskin isken silmäni sellaiseen renttuun, joka tunkee munansa jokaseen koloon.

      Miettikääpä esimerkiksi paperitonta karkkia, joka kiertää suuressa ringissä. Jokaista kehotetaan haistamaan sitä ja antamaan se eteenpäin vieressä olevalle. Karkki käy jokaisen käsissä. Varmasti on joku ringin loppupuolella, joka sanoo, että onko pakko haistaa kun tuo on käyny kaikkie käsissä. (tälläisen tunnin osaa oon ollu mukana toteuttamassa yläasteikäisille nuorille ja on toiminut joka kerta samalla tavalla) Itse en tahdo ainakaan olla tällänen nainen, joka jokane mies on saanu tyhjentää tarpeensa ja johon jokainen saa koskia.

      Ja voin kyllä kiittää sua, joka kirjoitit tän tekstin: 'Olet Pihtari isolla Peellä. Kaikki pitävät sinua tylsimyksenä ja epäonnistuneena ihmisenä, jos tieto neitsyydestäsi käy ilmi. Sinuna pitäisin suuni visusti kiinni jopa parhaiden kavereiden kuullen, jos mielit säilyttää sosiaalisen statuksesi ja katu-uskottavuuden sellaisena, että mahdollisuutesi selvitä nyky-yhteiskunnassa syrjäytymättä eivät kariudu.'

      Voin sanoa että sain mehevät naurut. Minulla on aivan upeita ystäviä näköjään, jos tällä tavalla normaalisti pitäisi toimia. Ystäväni siis tietävät, että olen kokematon ja ne eivät kyllä kauhistele asiaa. Päinvastoin, lähes kaikki ihailevat. Lisäksi moni miespuoleinenkin henkilö tietää ajatusmaailmastani ja kunnioittavat sitä. Kuten yllämainituissakin esimerkeissä, joku laittoi, että toivoisi minun kaltaista naistani ja voin sanoa, että heitä varmasti on. Niin ja lopuksi vois vaikka todeta, että maailma tuntuu nykyisin moraalittomalta paikalta. Ja oon ylpeästi kyllä se outo avuruusolio täällä maa planeetalla. Eipähä tarvi hävetä vanhana, kun on toiminu omatuntonsa mukaan.

      Tarkotukseni ei sitten ollut kommenteilla loukata ketään ja pyydän jo etukäteen anteeksi jos näin kävi.

    • Niin se menee

      ''Onko täällä muita ihmisiä, jotka ajattelevat samalla lailla?''

      On.
      Koska tuo on oikea tapa ajatella asiaa.

    • Kesähäät prkl

      Et ole tosiaankaan ainoa nainen joka noin ajattelee!

      Itse suutelin ensimmäistä kertaa elämässäni 21-vuotiaana miehenä ihastustani, 27-vuotiasta naista. Se oli myös hänen ensisuudelmansa.

      Oli muullakin tavoin ''kokematon'', kuumotti tosi paljon sängyssä kuulla että ''tämä onkin sitten mun eka kerta että...'' kun en oikein verta&kipua kestä.

      Tulihan sitä verta jonkunverran, muttei ollenkaan niin paljon kun pelkäsin, ja hän omin sanoin olikin nyt hoitanut senkin puolen ''oikean miehen kanssa''.

      Oon ny kihloissa saman kuparihiuksisen ja harmaasilmäisen kuvajaisen kanssa, vaikka ikäeroa onkin niin en voisi olla enemmän tyytyväinen että säästin suudelmani hänelle!

    • Suuteleminen....

      Olen 59-vuotias äijän käppänä. Suuteleminen oikeasti herättää molemmissa sukupuolissa jotain. En tiedä mitä se on. Vapautuuko siinä jotain? Feromonia?
      Suuteleminen aiva huulille on osoitus rakkaudesta, ainakin minun mielestäni.
      Se, että toivot niin, että ensisuudelman vuoksi voisit mennä naimisiin sen miehen kanssa. Älä kuvittele niin!
      Onhan se ensisuudelma kuitenkin arvokas asia. On ihan hienoa tuntea toisen huulet, kieli ja jopa suu. Ihan hieno asia se on.

      • tyttöne.

        En kuvittele, että mies, joka ensimmäisenä suutelee minua on PAKKO olla se tyyppi jonka kanssa meen vihille. Tahdon vaan, että niin kävisi. Korostin tässä asiassa sitä, miten arvokkaana pidän asiaa.


    • M

      Suuteleminen on romanttista ja molemminpuolin tunteikasta puuhaa, mutta en ikinä ole ymmärtänyt millä tavalla itseään pitäisi säästää johonkin mystiseen "Ainoaan oikeaan".

      Jos jotain, niin en pussaile turhaan. Kun tykkään ja viehätyn jostakusta, tuntuu suutelu hyvältä ja se on myöskin osoitus tykkäämisestä.
      Tällaiset uskonnollispainotteiset "Säästä kehoasi koska se on kuin tuorepakattu lihapullapakkaus" sanomat tuntuu sotivan kaikkea järkeä vastaan.

    • Ite olen kanssa 20vuotias, tosin mies.

      Ja samoilla linjoilla olen aloittajan kanssa. Olen myös neitsyt ja tahtoisin säilyttää sen sille kenen kanssa menen ehkä joskus naimisiin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikko Leppilampea epäillään seksuaalisesta ahdistelusta

      Tämä on ilon päivä 😁
      Kotimaiset julkkisjuorut
      120
      2563
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      66
      2368
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      16
      2061
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1727
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1648
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      14
      1460
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      16
      1413
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      27
      1393
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1367
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1292
    Aihe