neitsyt-mies ja vesimies-nainen

ilmavesimaa

Mies on aurinko-neitsyt, kuu-kaksonen ja nouseva skorppari, ja nainen on aurinko-vesimies, kuu-neitsyt ja nouseva rapu. Miten sopivat yhteen astrologian harrastajien mielestä?

4

293

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Laaja ihminen.

Olen oppinut Kuu Kaksosissa tarkoittavan - Tarvitsee, tai vaihtaa kumppania usein, kenties salarakkaita. Panostaisin tuohon selvitykseen, kuinka se toimii elämässä, vai syrjäytyykö tarve vaihteluun jonkin muun perusteella.
      Venus merkit ovat yksi hyvä tapa tuntea kumppaninsa.
      MC merkki on aina totta laadullaan. Henkilökohtaisesti MC on minulle yksi tärkeimmistä laadunantavasta merkistä kumppanissa.
      Katsoisin myös huone 5, kuinka riehakas kumppani on.
      Katsoisin myös huone 7 laadun.
      Huone 8 laadun katsoisin, sekä ainakin vielä huone 12 laadun ja huone 4 tarinan.

• ilmavesimaa

Mies: venus vaa'assa. Huoneiden kärjet, huone 4 kalat, huone 5 oinas, huone 7 härkä, huone 8 kaksoset, huone 12 skorpioni. Chiron sekä kuunsolmu oinaassa ja 4. huoneessa.

Nainen: venus kauriissa. Huoneiden kärjet, huone 4 leijona, huone 5 neitsyt, huone 7 kauris, huone 8 kauris, huone 12 härkä. Kuu neitsyessä ja 4. huoneessa.

En osaa näitä tulkita, yritin lueskella kun tein astron sivuilal kartat, enkä ymmärrä sitäkään mikä MC on, onko se siis jotain mitä haluaisi olla? Minulla MC osuu kartassa vesimieheen ja miehellä MC neitsyelle. Mies on tulta ja tappuraa, valloittaja, minä varovainen huolehtija.

• Kaunista.

Kaunista. Herkkää ja kaunista.
      Mies huone 5 - meissä jokaisessa on jotain, mitä vastapuoli ottaa itseensä "huokaisten". Huone 5 Oinaassa on hyvä huone saada liiat energiat ulos itsestään, se on siis hyvä huone lapsia ajatellen. Pojat jääkiekkoon ja muuhun sellaiseen liikuntaan, tytöt sählyyn ja niin edellen.
      MC kuvaa näkyvää luonteenpiirrettä työssä, toiminnassa, harrastuksissa. Vanhetessa tahtoo kumppaninsa olevan "säyseän" sosiaalisessa toiminnassa.

• KaurisNauris

Mä oon ite tullut kokemuksen ja muita seuraamalla siihen lopputulokseen että parisuhteen kannalta kuilla pitäis olla joku toisiaan tukeva aspekti, kolmio tai sekstiili tai oppositio. Mä itse etsisin samaa elementtiä olevaa kuuta. Saas vaan nähdä miten käy ;) Siis jos oikeesti ettii kumppania ja haluaa että arkipäivässäkin homma sujuu

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Minkähän takia ns. persuille ei tunnu työ maistuvan?

Vaikuttavat olevan joutoväkeä syystä tai toisesta  – työttömiä tai työeläkeloisia. Muiden rahoilla pötköttelevää väkeä,
      Maailman menoa
      25
      2114
    2. Suomen veroaste 5 %-yks liian matala

Palauttamalla kokonaisveroaste 1990-luvun tasolle saadaan hyvinvointivaltion palvelut rahoitettua ilman velan ottoa.
      Maailman menoa
      92
      1935
    3. Kolme neljästä suomalaisesta kannattaa miljonääriveroa

Kertoo vasemmistoliiton teettämä kysely. Veron ulkopuolelle jätettäisiin asunto. "Puolet vastaajista oli sitä mieltä, e
      Maailman menoa
      88
      1911
    4. MTV: Harvinainen haastattelu! Vappu Pimiä kommentoi vihdoinkin uutta TTK-juontajaa

TTK-juontajaspekuloinnit käyvät edelleen kuumana. Kenet sinä haluaisit uudeksi TTK-juontajaksi? Kommentoi alle! Lue,
      Suomalaiset julkkikset
      13
      1613
    5. Evoluutioon ja alkuräjähdykseen uskominen vaatii todella vahvaa uskoa

Että tyhjästä syntyi ja kehittyi kaikki se mitä näemme ympärillämme.
      Luterilaisuus
      488
      1476
    6. Yleveron tuotto siirrettävä S-ryhmälle

Yleisradio on mukana kansanmurhassa. Tuollaista ei voi tukea verovaroin. S-ryhmä on ainoa selkärankainen iso toimija S
      Maailman menoa
      1
      1464
    7. Olit ihan

Kiihkona silloin. Sen näki ja lähes tunsi. Ei tainnut olla kaukana et olisit vetänyt lähellesi jos siihen olisi hetki tu
      Ikävä
      24
      1427
    8. Mikä ihme teitä lieksalaisia tuossa

p*rs*reiässä niin kiinnostelee? Että siitä pitää päntönnään huutaa?
      Lieksa
      48
      1267
    9. Kemet lomautukset

Onkohan tuo oikein lain mukaista toimintaa jatkaa jo lomautettuina olevien uudelleen lomautusta yhdenvertaisuuden ja tas
      Suomussalmi
      35
      1139
    10. Mistä juttelit viimeisen kerran

Mistä juttelitte viimeisen kerran ikävöinnin kohteen kanssa? Irl tai viesteillä.
      Ikävä
      73
      1134
    Aihe