Lieksan lehden jutusta

miten on

Tietääkö kukaan, LL n jutun tappelun nujakan osapuolista? Olivatko 5 miestä paikallisia valkoihoisia vai mamuja? Kun oli vain,että asuvat Lieksassa. Toivottavasti ei ole asioitten peittelyä, juuri näihin toivoisi suoraselkäisyyttä. Jos mamut tappelevat niin yhtälailla asiat esille. Huomattu kyllä on lieksanlehden mamuhyysäys.

10

431

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mies

      Jutussahan sanottiin 5 miestä.......

    • Mikä älytön syynäys

      No johan tuossa monta päivää sitten oli täällä, että ihan kantalieksalaisia julkkiksia olivat, jotta sellaita peittelyä.......
      Ota jo järki käteen, eikö olisi kohtalaisen kummallista uutisointia, jos lehdessä kirjoitettaisiin: Mukana ei ollut maahanmuuttajia.

      • Aloittajalle tiedoks

        "Jos mamut tappelevat niin yhtälailla asiat esille. Huomattu kyllä on lieksanlehden mamuhyysäys. "

        Tiedottamisesta et tiedä mitään, mutta kateus ja katkeruus puskee esille apinan aivoistasi... anteeksi, siis piti tietenkin olla - apinan raivolla.
        Jos poliisi tiedottaa, että "nujakassa oli mukana viisi miestä", mutta ei anna muita tietoja niin tiedotusvälineet kertoo, että "nujakassa oli mukana viisi miestä".
        Uutisia ei kirjoitella mielikuvituksen mukaan, vaan annettujen tietojen pohjalta.
        Tämä lienee myös sen teidän paikallisen aviisin käytäntö.

        Se salailu löytyy sinun sairaasta mielestäsi. Hae apua vaivaasi pikimmiten.

        Tuliko tämä "rautalankamalli" nyt riittävän selkeä.

        ... ja jos et vielä tajunnut niin lue tuo kirjoitus uudelleen ja nyt hi-taas-ti.


      • ettähyysärijaksaa
        Aloittajalle tiedoks kirjoitti:

        "Jos mamut tappelevat niin yhtälailla asiat esille. Huomattu kyllä on lieksanlehden mamuhyysäys. "

        Tiedottamisesta et tiedä mitään, mutta kateus ja katkeruus puskee esille apinan aivoistasi... anteeksi, siis piti tietenkin olla - apinan raivolla.
        Jos poliisi tiedottaa, että "nujakassa oli mukana viisi miestä", mutta ei anna muita tietoja niin tiedotusvälineet kertoo, että "nujakassa oli mukana viisi miestä".
        Uutisia ei kirjoitella mielikuvituksen mukaan, vaan annettujen tietojen pohjalta.
        Tämä lienee myös sen teidän paikallisen aviisin käytäntö.

        Se salailu löytyy sinun sairaasta mielestäsi. Hae apua vaivaasi pikimmiten.

        Tuliko tämä "rautalankamalli" nyt riittävän selkeä.

        ... ja jos et vielä tajunnut niin lue tuo kirjoitus uudelleen ja nyt hi-taas-ti.

        Jos olet noin sairaalloisen mamumyönteinen, niin sinuna kävisin psykiatrin luona ja hakeutuisin lobotomiaan.


      • Lobotomia ok
        ettähyysärijaksaa kirjoitti:

        Jos olet noin sairaalloisen mamumyönteinen, niin sinuna kävisin psykiatrin luona ja hakeutuisin lobotomiaan.

        Parannuskeino voisi olla myös muutto Malmöön, katsomaan monikulttuurisuuden riemuvoittoa..


    • Mulkijulki

      Taisipa tämän illan klo.18.00 tv uutisissa paljastuakkin LL.n mamumyönteisyyden syy. Uutisissa haastateltiin somalialaisnaista
      , jonka nimi oli Mulki MÖLSÄ!!!!!!!!!!!!!!!!!

      • MK

        Taisi Eno pudota veneestä ? eli kylätappelu jos oikein luin.


    • huono provo
    • ++++++++++++++++

      Voi pyhä jysäys! Jos televisiossa haastatellaan jotain jonkin nimistä ihmistä, ei se nyt herttileijaa, tarkoita, että kaikki samansukunimiset ihmiset ovat missään helevatan tekemisissä haastatellun kanssa. Että on pieniaivoista porukkaa täällä. Kirjoitusten taso miinuksen puolella. Yök.

      • heh heh

        Elä oo tosikko. Piruuttaan kirjotettu tuo Mulki Mölsä. Mölsä sattu vaan Lieksan Lapun toimittajakin olemaan.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      150
      1479
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      911
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      733
    4. 51
      625
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      15
      573
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      504
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      157
      476
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      44
      462
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      409
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      402
    Aihe