Retkiseuraa etsitään!

Kajakki

Etsin miesseuraa vaelluksille, mielellään lappiin, myös kanootti- ja veneilyseuraa!
Olen nainen. Hyvä kuntoinen ja reipas. Minulla on vene ja kajakki ym. retkeilyvarusteet hyvät!
Reilut ja raittiit miehet vastatkaa!

22

921

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • horopompeli

      Heh heh, niinpä tietysti.

    • Aleksi Jokinen

      Taas joku ämmä yrittää saada mettämunaa pahaa aavistamattomalta ja viattomalta mieheltä.

    • Kajakki

      Ota minuun yteyttä!

    • IT

      "Etsitään naista, jolla on vene &osaa perata kalaa. Lähetä kuva veneestä."

      :D

      it7(miuku mauku)softhome.net

    • ei halkatti

      Et kai mikään uskovainen ole? jostain lahkostako?

      • jehov gospel

        Onpa tämän sivuston käyttö hankalaa. Eikä sähköpostiinkaan näytä saavan yhteyttä. Mutta jos jehov gospelia luultiin uskovaiseksi tai lahkolaiseksi, niin tarkennettakoon, että mihinkään lahkoon en kuulu enkä uskovainenkaan ole sen enempää kuin kuka tahansa tallaaja. Ja jos tieto ei leviä, niin voin tunnustaa, että ensikontaktissa käyttämäni nimimerkki on täysin keksitty.


    • Questions

      Who knows?

    • häpeä vähän

      Älä jehovalainen valehtele, ei kukaan tollasta nimimerkkiä laita, josei uskossa.
      Yrität vain saada jonkun erämaahan ja käännytystyö käyntiin. Kyllä sitä vängytystä saissi sitten kuulla koko reissun ajan.

    • törkeä yritys

      Juuri niin, nuo lahkolaiset tekevät mitä tahansa, päästäkseen käännyttämään muita kansalaisia uskoonsa.
      Nimimerkistäkin kyllä huomaa, että ei leopardi pilkuistaan mihinkään pääse.

    • vekale

      Jeps Jeps!
      Pikkasen on aikaa vierähtänyt ilmoituksesi jättämisestä. Harrastukset tuntuu täsmäävän. MElottu on jo tänä kesänä ja vaelluksia suunnitteilla. Jokunen vaelluskin on tulossa, mutta lisäähän sitä aina haluaa. Elämän tavat on säännölliset ja raitiskin olen. Seuraa etsin minäkin nimienomaan ko. aktiviteettien parissa viihtyvästä naisesta.

    • vesille123

      moi, ota yhteyttä, ei ehkö lappiin mutta vesistöä ja paatti löytyy minulta etelä-suomesta!

    • Kajakki vain Lappiin

      Minä olen lähdössä lappiin, minä en ole kiinnostunut sinun paateista, et taida lukeakaan osata ? Minulla on oma kajakki.

    • Soutanut jo30 vuotta

      Lähden lemmejoelle kesällä, tarkoitus päästä soutamaan kirkkovenettä.. saa nähdä kuinka äijän käy.

    • ketää kiinnosta

      sen kun menet, mitäs siitä täällä huutelet.

    • kajakilla lappiin

      Ei sitä reipasta, reilua ja raitista miesseuraa sitten kajakkiretkelle löytynyt, aika vätyksiä olette, se täytyy tässä sanoa.

      • Repe35

        Moikka, etelä-suomessa 35v mies olisi kiinostunut melonta seurasta. Lappiin olisi mukava lähteä meloskelemaan. Kajakki löytyy ja lähes raitiskin olen. Viestistäsi on jo aikaa mutta jos vielä kiinostusta niin ilmottele.


    • kajakilla lappiin

      Tottakai vielä kiinnostaa, aina sitä apua tarvitaan. Tottakai sinulla on oma kajakki oltava ja myös oma teltta, koska samaan telttaan en miesten kanssa tule.
      Minä määrään matkalla ja sinun tehtävä on myös kuljettaa minun kajakki koskien ohi, myös kantaa minun tavarat, koska minulla on polvissa nivelrikko, enkä pysty kantamaan raskaita tavaroita.
      Raitis on oltva kokonaan, en minä kännejä nuoria miehiä leirissä kattele.

    • Repe35

      Pitääkö kantaa myös sinut?

    • kajakilla lappiin

      Tuollasen kanssa en ala mihinkään, jäät paitsi hienosta Naruskajoen valloituksesta.

    • kajakilla Lappiin

      Ei ole miehiä lähdössä, joku vinkuville vaan inisee, mutta reiluja ja raittiita seuramiehiä ei täältä löydy.

    • Osku62_

      Moro, vieläkö olet retkikaveria vailla? Kirjoittelehan: postini-ät-netti.fi. :-)

    • kajakilla Lappiin

      Minä mitään minnekään postiättiin sulle kirjota. Enkä minä sentään eläkeläisten kanssa mihinkään lähde, ensihoitaja kun en ole ammatiltani.
      Minä tarvitsen miesseuraa kantamaan minun kajakkia yli pahojen paikkojen, ei tuollasesta siihen ole.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      140
      6123
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      33
      3705
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      25
      1955
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      18
      1939
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      25
      1768
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      76
      1619
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      16
      1542
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      14
      1445
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      18
      1438
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      27
      1355
    Aihe