Retkiseuraa etsitään!

Kajakki

Etsin miesseuraa vaelluksille, mielellään lappiin, myös kanootti- ja veneilyseuraa!
Olen nainen. Hyvä kuntoinen ja reipas. Minulla on vene ja kajakki ym. retkeilyvarusteet hyvät!
Reilut ja raittiit miehet vastatkaa!

22

973

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • horopompeli

Heh heh, niinpä tietysti.

• Aleksi Jokinen

Taas joku ämmä yrittää saada mettämunaa pahaa aavistamattomalta ja viattomalta mieheltä.

• Kajakki

Ota minuun yteyttä!

• IT

"Etsitään naista, jolla on vene &osaa perata kalaa. Lähetä kuva veneestä."

:D

it7(miuku mauku)softhome.net

• ei halkatti

Et kai mikään uskovainen ole? jostain lahkostako?

• jehov gospel

Onpa tämän sivuston käyttö hankalaa. Eikä sähköpostiinkaan näytä saavan yhteyttä. Mutta jos jehov gospelia luultiin uskovaiseksi tai lahkolaiseksi, niin tarkennettakoon, että mihinkään lahkoon en kuulu enkä uskovainenkaan ole sen enempää kuin kuka tahansa tallaaja. Ja jos tieto ei leviä, niin voin tunnustaa, että ensikontaktissa käyttämäni nimimerkki on täysin keksitty.

• Questions

Who knows?

• häpeä vähän

Älä jehovalainen valehtele, ei kukaan tollasta nimimerkkiä laita, josei uskossa.
      Yrität vain saada jonkun erämaahan ja käännytystyö käyntiin. Kyllä sitä vängytystä saissi sitten kuulla koko reissun ajan.

• törkeä yritys

Juuri niin, nuo lahkolaiset tekevät mitä tahansa, päästäkseen käännyttämään muita kansalaisia uskoonsa.
      Nimimerkistäkin kyllä huomaa, että ei leopardi pilkuistaan mihinkään pääse.

• vekale

Jeps Jeps!
      Pikkasen on aikaa vierähtänyt ilmoituksesi jättämisestä. Harrastukset tuntuu täsmäävän. MElottu on jo tänä kesänä ja vaelluksia suunnitteilla. Jokunen vaelluskin on tulossa, mutta lisäähän sitä aina haluaa. Elämän tavat on säännölliset ja raitiskin olen. Seuraa etsin minäkin nimienomaan ko. aktiviteettien parissa viihtyvästä naisesta.

• vesille123

moi, ota yhteyttä, ei ehkö lappiin mutta vesistöä ja paatti löytyy minulta etelä-suomesta!

• Kajakki vain Lappiin

Minä olen lähdössä lappiin, minä en ole kiinnostunut sinun paateista, et taida lukeakaan osata ? Minulla on oma kajakki.

• Soutanut jo30 vuotta

Lähden lemmejoelle kesällä, tarkoitus päästä soutamaan kirkkovenettä.. saa nähdä kuinka äijän käy.

• ketää kiinnosta

sen kun menet, mitäs siitä täällä huutelet.

• kajakilla lappiin

Ei sitä reipasta, reilua ja raitista miesseuraa sitten kajakkiretkelle löytynyt, aika vätyksiä olette, se täytyy tässä sanoa.

• Repe35

Moikka, etelä-suomessa 35v mies olisi kiinostunut melonta seurasta. Lappiin olisi mukava lähteä meloskelemaan. Kajakki löytyy ja lähes raitiskin olen. Viestistäsi on jo aikaa mutta jos vielä kiinostusta niin ilmottele.

• kajakilla lappiin

Tottakai vielä kiinnostaa, aina sitä apua tarvitaan. Tottakai sinulla on oma kajakki oltava ja myös oma teltta, koska samaan telttaan en miesten kanssa tule.
      Minä määrään matkalla ja sinun tehtävä on myös kuljettaa minun kajakki koskien ohi, myös kantaa minun tavarat, koska minulla on polvissa nivelrikko, enkä pysty kantamaan raskaita tavaroita.
      Raitis on oltva kokonaan, en minä kännejä nuoria miehiä leirissä kattele.

• Repe35

Pitääkö kantaa myös sinut?

• kajakilla lappiin

Tuollasen kanssa en ala mihinkään, jäät paitsi hienosta Naruskajoen valloituksesta.

• kajakilla Lappiin

Ei ole miehiä lähdössä, joku vinkuville vaan inisee, mutta reiluja ja raittiita seuramiehiä ei täältä löydy.

• Osku62_

Moro, vieläkö olet retkikaveria vailla? Kirjoittelehan: postini-ät-netti.fi. :-)

• kajakilla Lappiin

Minä mitään minnekään postiättiin sulle kirjota. Enkä minä sentään eläkeläisten kanssa mihinkään lähde, ensihoitaja kun en ole ammatiltani.
      Minä tarvitsen miesseuraa kantamaan minun kajakkia yli pahojen paikkojen, ei tuollasesta siihen ole.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mistä puhuitte viimeksi kun näitte

Kerro yksi aiheista
      Ikävä
      64
      4365
    2. Olenko saanut sinut koukkuun?

Hyvä. Rakastan sua.
      Ikävä
      105
      3485
    3. ROTAT VALTAAVAT ALUEITA

Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj
      Äänekoski
      37
      3150
    4. Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan

Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️
      Ikävä
      26
      2608
    5. Se on hyvästi

Toivottavasti ei tavata.
      Ikävä
      45
      2307
    6. Alavuden sairaala

Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan
      Ähtäri
      5
      2079
    7. Sisäsiittosuus

Tämän kevään ylioppilaista 90% oli sama sukunimi?
      Suomussalmi
      22
      1984
    8. Kerro todelliset motiivit

kaivattuasi kohtaan?
      Ikävä
      192
      1870
    9. Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut

Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh
      NATO
      395
      1542
    10. Huomenta kulta

En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo
      Ikävä
      9
      1398
    Aihe