Todella, todella huono palvelua. Asiakasta katsotaan nenänvartta pitkin ja annetaan ymmärtää ettei haluta asiakkaaksi, jos on työtön ja luottotiedot mennyttä..
Asuntohakemuksia VVolla ympäri Oulua jo 8 kk, joista 7 kuukautta nyt putkeen asunnottomana. Minulla ei ole ollut ongelmia vuokranmaksun kanssa, siitä ei ole luottohäiriömerkintöja, ja entinen asuntoni vuokrasopimus oli määräaikainen. Enkä ole mikään puliukko.
Olen aina ennen luullut että VVO olisi pienen ihmisen puolella eikä syrjisi vähempiosaisia, vaan taitavat nämä asunnot mennä mielummin hyvätuloisille..
On muka tarveharkinnan mukaan, mutta kaikki asunnot kähmivät maahanmuuttajat kun omaa kansaa pidetään kodittomana.
En ole rasisti, mutta luulisi nyt että asunnoton olisi etsusijalla ei-kodittomaan mamuun.. Tai ylipäätänsäkkin keneenkään jolla on jo katto pään päällä.
Meni usko VVohon, enkä ole ainut. Tätä olen kuullut puhuttavan muidenkin suusta.
Oulun VVO.
18
996
Vastaukset
- Haasteellinen asukas
Asun VVO :n asunnossa. Vuokra on korkea. Muuttaessa luvattiin puut ja maat. Nyt asuessa ei niin pientä asiaa ettei joudu kättä vääntään asiasta. Isänöitsijät eivät oikeen ymmärrä asukkaiden tarpeita.Pienikin toivomus on mahdoton toteuttaa.
- Tyytyväinen Asiakas
Sivakalla on hyvä asiakaspalvelu. Suosittelen :)
- Sivakisti1
No enpä sanoisi. Olen jättänyt kaksi soittopyyntöä ja ei ole soitettu. Eli se puhelinpalvelu ainakin kusee.
- Luottamuspulaa
Jaa, että "jo 8 kk, kahdessa eri paikassa"?
Miksi muuttelet 8 kk aikana jo?
Ja itse olet vastuuton luottotitosi pilannut, ymmärrän VVO;ta hyvin enkä sääli kaltaisiasi kieroja.- jonni sonni
Missä aloittaja sanoo että kahdessa eri paikassa asunut 8kk sisään? Ei missään käsittääkseni..? Opettele "Luottamuspula" lukemaan.
- 53 vee nainen
Olen erittäin tyytyväinen VVOn asukas jo 18 vuotta.. en vaihda koskaan
- vakuudet?
Onko VVO:lla jokun kynnysraha kaikille? Ja millainen vakuus jo jos luottotietohäiriö? Tietääkseni sivakalle joutuu maksamaan kuukauden vuokran vuokravakuutena. Asuin vuosia sitten VVO:lla ja silloin vakuus oli 250e..? Nyt on toiset kuviot..
- esanssi esa
joo pelkkää vittuilua tulee vvo:lta jos oot työtön tai muuten ali-ihminen. kämppiä on mutta ei SULLE, se on vvo:n kanta ja politiikka kaikkia muita ku rikkaita ja mamuja kohtaan
- Kylmät kädet
VVO:lle kun kerran olet päässyt, eivät ne sinua hylkää. Mulle ehdotettiin jopa takuusumman palauttamista tililleni.
Vuosia ollut VVO:n asiakkaana.- trewt
kaikki saa sen takaisin kolmen vuoden päästä tollo
- 4+4
Mistähän päin Oulua olette asuntojanne hakeneet jos noin huonoa palvelua on tullut? Itse olen (ihan suomalainen) opiskelija ja VVO:n kämppään oli helppo muuttaa 250e vakuuden takia. Vuokrakaan ei päätä huimaa kun kämppiksen (myös opiskelija JA suomalainen) kanssa asun.
Muuttoetuna isännöitsijä kävi henkilökohtaisesti seinät maalaamassa/reiät paikkaamassa ilmaiseksi, samoin jääkaappi-pakastin tuotiin ja asennettiin veloituksetta kun sitä pyydettiin. Plussana voin vielä sanoa VVO:n tarjoamasta leffaillasta, johon sisältyi 3D-lipun hinta, karkkia ja limukkaa ;) - remppamiäs
Isännöitsijä maalasi seinät ??? onhan se varma
- Ent VVO:n asukas
Itse olen asunut KAHDESSA ERI VVO:n asunnossa ja SAIN asunnot NOPEASTI.
- Epa 3
En ole ollut tyytyväinen asukas . Vasamatie on kuin markkinapaikka , muuttoralli joka kuukausi . Tällä hetkellä yläkerrassani asuu perhe , joka pitää sellaista meteliä ; yövuoron jälkeen turha yrittää nukkua . On kai joku raja millaista meteliä saa päivällä pitää . Turha sanoa siitä , kun aiotaan poliisit heti soittaa . Myös pihan hoito ala-arvoista , ruusuaidat kasvaa nokkosia ja nurmikko leikataan "pari kertaa" kesässä . Talvella lumen auraus tökkii , ei tahdo millään päästä välillä mihinkään pyörällä , jolla työmatkani kuljen ! Asunnonhan teiltä saa helposti , mutta ??????? Terv. Eija , Vasamatie 1
- toinen elli
Ikäväähän se on muuttoralli, mutta jos talossa on huono asua tahtoo siitä äkkiä pois. Tässä asumassani vvo:n talossa on sama asia,en edes viitsi tutustua enää naapureihin kun ne kohta muuttavat pois kuitenkin.
- tyhmää maksaa liikaa
Ei mikään ihme että on muuttorallia, kun vuokrat ihan päättömät. Vieressä Sivakalla samanlaisia taloja ja yksiöissäkin satasen halvempi vuokra. Se nyt vaan on tyhmää asua vvo:lla.
- Anonyymi
Elä vertaa puliukkoon. Hänkin voi vippinsä hoitaa. Nim.asunnottomana ja puliukkona elänyt joskus....
- Anonyymi
Elä vertaa puliukkoon. Hänkin sentään voi elää viksummin ja hoitaa vippinsä ajallaan...Ent.puliukon tasolla elänyt
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työsuhdepyörän veroetu poistuu
Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan653442Ruumis kanavassa
Mikä juttu eilen ollut poliisit palokunta ambulanssi ja ruumis auto sillalla. Tekikö itsemurhan282990- 1212366
Onko tässä paljon lääkettä..
Keski-ikäselle 43v Ketipinor 100mg Brintellix 10mg Venlafaxin 75mg Xanor 1mg Propral 40mg Xatral CR 10mg Esomepratsol 42281452- 121424
Ei mitään menetettävää
Arvostin ja kunnioitin sun tunteita. Menit nyt liian pitkälle. Mulla ei ole enää mitään menetettävää ja sä tulet sen huo1631346Oi! Jorma Uotinen ja Helena Lindgren paljastivat yllätysuutisen: "Rakkaudella"
Professori, tanssija, koreografi, Tanssii Tähtien Kanssa -tuomari Jorma Uotinen ja Suomen meikkitaiteen pioneeri, laulaj131098- 74989
Pakko tulla tänne
jälleen kertomaan kuinka mahtava ja ihmeellinen sekä parhaalla tavalla hämmentävä nainen olet. En ikinä tule kyllästymää39932Riittäisi juoruakkoille puhumista tässä kylässä
On mennyt mahottomaksi touhut. Taksi renki kuskaa akkaansa töihin lienekkö mitään lupaa yrittäjältä tähän touhuun. Kylän13822