Olin inssiajossa, jossa tuli muutama moka ja määrättiin 10 ajokertaa lisää. Täytyykö minun jatkaa samassa koulussa vai voinko tässä vaiheessa vaihtaa koulua, ottaa ne 10 ajokertaa uudessa koulussa uusi inssi?
Autokoulun vaihto
10
372
Vastaukset
- Entinen ope
Juu, jos et ole tyytyväinen, pyydät opetus- ja tutkintotodistuksen "huonosta" autokoulusta ja kävelet seuraavaan "parempaan" autokouluun. Sovit heidän kanssa jatkosta ja kas kummaa kun huomaatkin, että paljon on jäänyt sulle opettamatta ja paljon opit lisää uudessa koulussa. Kukaan ei kuitenkaan takaa, että saisit inssi seuraavallakaan kerralla läpi, mutta se riippuu sinusta. Mutta paljon tulet oppimaan lissää ja sitä kautta sinusta tulee parempi kuljettaja.
Vaihtamalla paranee, et varaan mene kauppaa jos saat sieltä huonoa palvelua tai tuotetta. Sinulla on oikeus vaihtaa !
Älä epäröi, vaan tee se huomenna.
Ajankohta on autokoulun hiljaisinta aikaa, ja huonolla opetuksella saadaan varmistettua, että olisi edes vähän töitä!- Harmistunut
Kiitos vastauksesta!
- nykyinen ope
Kirjoituksestasi paistaa läpi se, että miksi olet "entinen ope". Lopetitko itse, vai huomasiko työnantajasi pahan asenneongelmasi.
Ketjun aloittajalle tiedoksi, että "muutama moka" on aika ympäripyöreästi sanottu. 10 ajokertaa on maksimi, jonka tutvo voi kerralla määrätä. Silloin on ajo mennyt todella huonosti.
Nyt vain selvitätä itsellesi virheittesi syyt joko entisen tai uuden opettajan avustuksella ja sitten uuteen kokeeseen.
- Harmistunut
Vielä kyselisin, olisko ehdottaa jotain hyvää autokoulua Helsingissä? Tähän mennessä paljon ajeltu Kalliossa ja Pasilassa ym, sieltä Aleksis Kiven kadulta alkoi myös inssi.Olis varmaan viisasta ajaa seuraava samoilla kulmilla????
- Ketunhäntä ....
Jos opetus on noin huonoa, niin kyllä varmaan Pasilan Autokoulu olisi hyvä vaihtoehto. Symppis vaikuttaa myös hyvälle.
- jotaintolkkuapliis
Ketunhäntä .... kirjoitti:
Jos opetus on noin huonoa, niin kyllä varmaan Pasilan Autokoulu olisi hyvä vaihtoehto. Symppis vaikuttaa myös hyvälle.
Mistä muuten "Ketunhäntä" tietää, että opetus oli huonoa?
Tai "Entinen ope" tietää, että vaihtamalla paranee?
"eikikieikäkikki" vasta otti esille, että oppilaallakin voi olla osuutta asiaan, muut lähtivät opettajan syyllistämisestä.
Pitäisihän jo koulusta kaikkien tietää etteivät kaikki opi samalla tavalla ja samassa tahdissa. Miten ne _kaikki_ samat oppilaat sitten autokoulussa muuttuisivat erinomaisiksi omaksujiksi ( jota erinomaisuutta nykyinen hyvin vähäinen minimiajomäärä Helsingissä edellyttää )?
- ei hakaniemelle
Älä ainakaa mee hakaniemen autokouluun!
- Harmistunut
Mitä vois suositella?
- eikikieikäkikki
Jos 10 ajokertaa lisää määrätty, niin ei varmaan oo ihan pieniä virheitä ajokokeessa tullut. Kannattaa miettiä asioita esim. istuessa bussissa tai raitiovaunussa myöskin. Itse olen sanonut asiakkaille, joilla on vaikeuksia oppia ajamaan, että nukkumaan mennessä miettii asioita, niin aika usein tekee töitä myös unessa.
- Harmistunut
Niinhän minäkin teen, että bussissa istuessa ajan sitä.....
Kiitos ehdotuksista, tänään sitten pyysin paperini edellisestä koulusta ja perjantaina menen uuteen, parempaan.Ja jossa opastetaan eikä huudeta ja haukuta....Ja seuraava inssi meneekin sit läpi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Moikka rakas
Oon miettinyt meidän välistä yhteyttä viime aikoina. En ihan osaa pukea sanoiksi, mitä kaikkea tunnen, mutta halusin vaa6517113Mitä tapahtunut
Poliiseja monta autoa+panssariauto Porista kpäähän päin tänään klo n.20 kuka hurjistunut ?414874HS: Kuka vielä uskaltaa mennä sairaalan ensiapuun?
https://www.hs.fi/mielipide/art-2000011212025.html Tässä on hyvin ajankohtainen mielipidekirjoitus koskien Malmin sairaa3002748- 1482052
Ökyrikas Kurkilahti mussuttaa veroistaan
Pakeni aikoinaan veroja Portugaliin mutta joutui palaamaan takaisin kun Suomi teki verotussopimuksen Portugalin kanssa.1321607- 171547
Yhdysvalloissa työllisyys paranee, Suomessa työttömyys kasvaa, missä vika?
Miten tämä on mahdollista että 177 000 uutta työllistä tuli USAssa yhdessä kuukaudessa, vaikka Trump on ruorissa? Orpon3981534Lakea konkurssiin. Asukkaat menettävät asuntonsa
Kuntarahoitus on tänään jättänyt konkurssihakemuksen lakean kaikista kiinteistö osakeyhtiöistä. Kassa on tyhjä, kaikki251474Jos tämän vaan sulkee ja avaa 5 vuoden päästä
Täällä on luultavasti edelleen näitä ihan samoja juttuja. On kuin kauniit ja rohkeat samat jutut junnaa. Heips. 👋🏻 E101313mahdollista, että olet ollut iltavuorossa
Ja kotiin päästyäsi tulit palstalle etsimään merkkiä minusta, jos kaipaat yhtään minua niin kuin minä sinua Ei mennyt k111263