Kampin uusi kappeli piti paljastaa rakennushupun alta maanantaina, mutta kylmä sää siirsi paljastamista. Miksi kaikkivaltias Jumala teki maanantain säästä sellaisen, että tilaisuus siirtyi? Onko Hänellä jotain Kampin kappelia vastaan?
Miksei Jumala sallinut kappelin paljastamista?
8
60
Vastaukset
No, kaikkivaltias Jumala ei halunnut sen tapahtuvan juuri nyt, mutta varmaan sallii heti, kun säät sallivat. Vai muuttaako Jumala säät taas vähän lauhemmiksi vai onko se vain luonnon omaa kulkua?
- tärk. tekemistä
" Miksi kaikkivaltias Jumala teki maanantain säästä sellaisen, että tilaisuus siirtyi? Onko Hänellä jotain Kampin kappelia vastaan? "
No voi voi sentään.. Onkohan sun aivot jäätynyt pakkasessa, kun ei tuo järkesi oikein kulje.
- paljas on
Eikös se pömpeli jo paljastettu.
- Hikkalikka
Joo, mutta vasta aiottua myöhemmin.
- Sitäkö luulet
"Miksi kaikkivaltias Jumala teki maanantain säästä sellaisen, että tilaisuus siirtyi?"
Luuletko saavasi vastauksen sinua askaruttavaan kysymykseen täältä palstalaisilta? Hän säät ja ilmat säätää
ja aallot tainnuttaa
ja hyisen hallan häätää
ja viljan vartuttaa.
Hän onneen meidät ohjaa,
myös aikaan vaikeaan.
Sen rakkauden pohjaa
ken pystyy koskaan tutkimaan?
Virsi 462:2
Terveisin rovasti Taneli-pappi- Well well well
Niin no miksi Jumala sallii, että minua kiusataan työpaikoilla? En minä silti Hänelle vihoittele tai luule, että saan vastauksen kysymykseeni nyt ja täällä. Se on sitten rajan tuolla puolen.
Toki minä tänään pyysin, että Hän lopultakin muuttaisi tämän asian tai ainakin vaikuttaisi siten, että tietäisin, miten tämä asia muutetaan, koska todella alkaa itselle jäämään arvoitukseksi.
Toisaalta en syntynyt katulapseksi enkä keskitysleiriin. - Ihme ja kumma
Kuisaaminen on varsin yleistä luterilaisissa seurakunnissa, ja kirkon työntekijöiden keskuudessa. Minäkin seurasin vuosia erään suntion taistelua oikeuksiensa puolesta, ja se oli pienen ihmisen taistelua, suurta järjestelmää ja kirkollista arvovaltaakin vastaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1672096
Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu142002- 991409
- 1201403
Evoluutioteoria on varmuudella väärin - monet tutkijat irtisaunoutuvat siitä
Tutkimuksissa on löytynyt paljon näyttöä siitä, ettei evoluutioteoria ole totta. Monet tutkijat kuitenkin vielä kannatta4551248- 69986
- 49881
- 50876
En enää koskaan äänestä vasemmistopuolueita
Olen lähes aina äänestänyt SDP:tä ja pari kertaa Vasemmistoliittoa, sillä olen aina uskonut, että vasemmisto on se, mikä223780Syntymän ja kuoleman aallot
Seuraavassa tekstissä kerrotaan, mitä välittömästi kuoleman jälkeen tapahtuu. Syntymän ja kuoleman aallot Seuraavassa354759