esl uusi arkadia

-28 pakkasta

tulossa usa vest kustilla lähti eilen vancouerista kohti panamaa.13 solmua pätkäsee päikseen onko viimenenki haka käytössä.montako jobia lienee masterin lisäks.

29

1053

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hjk34234

      Luultavasti on suomalainen miehistö niin silloin: Päällikkö konepäällikkö yliperämies ensimmäinen perämies toinen perämies ykkösmestari kakkosmestari sähkönies korjausmies ja ehkä moottorimies. Pursimies 2 matruusia ja puolikas. Kokistuertti ja laivahuoltaja. Siinähän se =15 kpl.

      • got2be

        Päällikkö, konepäällikkö, försti, 1.mestari, kokki suomalaisia. Muut filppareita. Olisko poosu myös aluksi suomalainen?


    • henkseli korsteeni

      No nyt se on tämä laihian nyya botski päässy jo kanavan suulle.

    • -X-

      Arkadia oli taas kartalla, eilen näky olevan englannin kanalin etelä päässä tulossa ylös päin, pitäs olla Raahessa 10 päivä,että simmottii.
      Ihan vaan hobina tätä sytkyä seurailen.

      • got2be

        Arkadia saapui Raahen syvälaituriin eilen klo 1715. Kevensivät ensin redillä lastia Taliin.


      • -X-
        got2be kirjoitti:

        Arkadia saapui Raahen syvälaituriin eilen klo 1715. Kevensivät ensin redillä lastia Taliin.

        Tuliko tämä lasti Vangouerista asti? Mitä mahto olla lastina ??.


    • maanrapu

      Näyttäisi kolilastissa tulleen.

    • oikea tieto

      Raahessa. 10 filippiiniläistä, 6 suomalaista.

    • u2

      Onko näissä esl muissa paateissa miehistö mistä päin?

    • ex esl

      Suomesta yleensä

    • huru

      miten iso tämä uusi arkadia on.

    • JENKKITANKKI TOPIAS

      P A S K A N möivät...

      • Topias,millä perusteella teit arviosi??


    • hjkkotkanen

      DWT= 56348.
      Pit=197m
      lev=37m

    • huru

      onko tää uusi arkku uusi vai käyttetynä ostettu. missä rakennettu ,kiinostaa laiva joskus seilannu saman nimisseä

    • tupauuno1234

      Tänä vuonna rakennettu Hyndain telakalla Etelä koreassa

      • 4+9

        Rakennettu kylläkin Vietnamissa.


    • älkää mollatko

      Uusi ja hyvä båtski

    • -X-

      Hiano on ! Lossataanko omilla vehkeillä, kaunko menee? Rupeeko kärrään vaan tässä pyykkivesillä.

    • satuin kuulemaan

      Ihan vaan pyykkivesillä sanoi kippari Oulu Radiossa

    • exnesteseglare

      Aika iso laiva kaislakiitäjäksi. Tosin Neste operoi Porvoo Primorsk linjalla tuplasti suuremmilla aluksilla. M/T Tempera ja M/T Mastera

    • huru

      kuka on päälikkö

    • jaa

      No nyt tämä uutuus oli ylittänyt jo uutiskynnyksenki,inkoossa oli,pukumiehiä näky pyörivän ahteritäkillä.komian punasta väriä oli vietnamista löytyny.

      • Got2be

        Lähti illalla ulos Inkoosta kohti Ust-Lugaa. Sieltä kolilasti Amsterdamiin.


    • jassoo

      vieläkö mahtaa texel paari olla pystyssä, sainatauniki varmaan hiipunu?

    • mmmbbbeee3

      Saavat lähiaikoina uuden paatin lisää. Rakennetaan myös Vietnamissa.

    • Näin se on nähtävä

      Tästä se lähtee suomen merenkulku uuteeen nousuun,ei muuta ko nimet listalle.

    • J.S.

      "Tästä se lähtee suomen merenkulku uuteeen nousuun,ei muuta ko nimet listalle"

      Pursiukosta alaspäin älköön vaivautukoon.

      Filpparit on halvempia ukkoja.

    • grasvik

      Jokohan lie nimi pantu sille seuraavalle vietnamilaiselle?Ehottasin TÖÖLÖ nimeä,ihan vaan ton Arkadian mäellä olevan Töölön tivolin mukaan,on siellä sellanen hulabaloo ollut taas menossa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      110
      1189
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      117
      1024
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      128
      920
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      95
      775
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      287
      722
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      75
      649
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      606
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      569
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      504
    Aihe