Raamattupalstan arvo

Jeesus sanoi heille:

"Ihmisten edessä te olette olevinanne hurskaita, mutta Jumala tuntee teidän sydämenne.

Se, mikä on ihmisten silmissä arvokasta on Jumalalle iljetys."

121

359

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Johannes

Rahanahneus on tämänpäivän iljetys varmaan suurimmassa mittakaavassa koskaan ihmiskunnan historiassa. Mammonaa palvotaan ja hamutaan. Kaikki mediat ja asiantuntiat puhuvat siitä lakkaamatta. Työnantajat tekevät leikkauksia mammonan leikkauspöydällä. Mammona ohjaa yhteiskuntaa ja ihmiset tekevät sen alttarilla suuria uhrauksia. Mammonalla on suuri arvo ihmisten silmissä.

Millainen arvo raamattu palstalla on ihmisten silmissä?
      Siihen jokainen tietää itse sydämessään varmaankin vastauksen.

On hyvä että Jumala tuntee meidän sydämemme.

Sydämen rukous olkoon yhä edelleen etsivillä Psalmien kirjoittajan tavoin:

"Tutki minut, Jumala, katso sydämeeni. Koettele minua, katso ajatuksiini.
      Katso, olenko vieraalla, väärällä tiellä, ja ohjaa minut ikiaikojen tielle."

• Se on Saatanan suurin valttikortti, jonka turvin se pystyy kaikki maailman porttoseurakuntansa pystyssä pitämään:

"Kun pano tilille kirjautuu, niin sielusi taivaaseen faksautuu!"

• Johannes
        TeuvoSuni kirjoitti:

Se on Saatanan suurin valttikortti, jonka turvin se pystyy kaikki maailman porttoseurakuntansa pystyssä pitämään:

"Kun pano tilille kirjautuu, niin sielusi taivaaseen faksautuu!"

Rahalla ei tosiaankaan ole Jumalan vanhurskaus ostettavissa.

"Uskonpuhdistajat John Wycliffe, Jan Hus ja Martti Luther tuomitsivat aneen julkeana Jumalan armon kaupallistamisena. Uskonpuhdistuksen jälkeen anekauppa tyrehtyi, mutta se jatkui vastauskopuhdistuksen aikaan; aneilla ei enää suoritettu katumusta, vaan ihmiset saivat osallistua Pietarinkirkon rakennuskuluihin ostamalla aneita."

• 1213

"Rahanahneus on tämänpäivän iljetys varmaan suurimmassa mittakaavassa koskaan ihmiskunnan historiassa. Mammonaa palvotaan ja hamutaan."

Olet mielestöni oikeassa.

Tänä päivänä on kolme pääuskontoa:
        1. Mammonan palvojat. Mammonan ylipappeja ovat pankkiirit, jotka myyvät vaikka äitinsä, jos mammona sitä vaatii.
        2. Tiede, sen ylipappeina toimivat "tiedemiehet".
        3. Media, joka on suora jälkeläinen Hermeelle, joka on noiden kahden "pääjumalan" viestintuoja. Ylipappeina ovat "journalistit", jotka kuuliaisesti tekevät mitä "ylijumalan" palvelijat käskevät.

Lisäksi on poliitikot, jotka ovat mammonan ylipappien palvelijoita.

• 1213 kirjoitti:

"Rahanahneus on tämänpäivän iljetys varmaan suurimmassa mittakaavassa koskaan ihmiskunnan historiassa. Mammonaa palvotaan ja hamutaan."

Olet mielestöni oikeassa.

Tänä päivänä on kolme pääuskontoa:
        1. Mammonan palvojat. Mammonan ylipappeja ovat pankkiirit, jotka myyvät vaikka äitinsä, jos mammona sitä vaatii.
        2. Tiede, sen ylipappeina toimivat "tiedemiehet".
        3. Media, joka on suora jälkeläinen Hermeelle, joka on noiden kahden "pääjumalan" viestintuoja. Ylipappeina ovat "journalistit", jotka kuuliaisesti tekevät mitä "ylijumalan" palvelijat käskevät.

Lisäksi on poliitikot, jotka ovat mammonan ylipappien palvelijoita.

Kaiken pahuuden alku ovat ihmiskäsin tehdyissä jumalanhuoneissa palvelevat papit.

Eivät suinkaan maallisen mammonan palvojat.

Pappinsa Saa-ta-na sai akateemisen koulutuksen myötä vallan huipulle, kun se onnistui perustamaan yliopistoihin telogiset tiedekuntansa.

Ei siinä silloin luerilaisillekaan heidän isänsä Martti Lutherin opetus mitään merkinnyt:

"Teologiset tiedekunnat ovat Saatanan pääsynagogia!"

• tuhat ja yksi

Kait muistat jotta Jeesus Kristinuskon mukaan on poika Jumala ?

>>> Jeesus sanoi heille:

"Ihmisten edessä te olette olevinanne hurskaita, mutta Jumala tuntee teidän sydämenne.>>>
      Ja he olivat Jumalan pojan edessä. ( Kristinuskon mukaan) ja hän sanoi ;
      "Jumala tuntee teidän sydämenne".

• Kyllä minä sen muistan ja kokemuksesta tiedän - ja tiedän vielpä paljon muuatkin, mikä on silmiltäsi salattu, vaikka niitä olisi tuhat ja yksi.

• Ihmisille arvokasta, mutta Jumalalle iljetys:

Paavali:

"Armosta Jumala on teidät pelastanut antamalla teille uskon. Pelastus ei ole lähtöisin teistä, vaan se on Jumalan lahja."

• Jumalalle arvokasta, mutta ihmisille iljetys:

Paavali

"Älkää ryhtykö epäuskoisten aisapariksi. Mitä tekemistä on keskenään oikeudella ja vääryydellä, mitä yhteistä on valolla ja pimeydellä?

Voivatko Kristus ja Beliar* olla yhtä mieltä? Mikä voi liittää uskovan sellaiseen, joka ei usko? [Beliar, joka on johdettu hyödyttömyyttä, mitättömyyttä tarkoittavasta heprean sanasta , on tässä Jumalan vastustajan nimitys.

Miten jumalien kuvat soveltuvat Jumalan temppeliin? Mehän olemme elävän Jumalan temppeli, niin kuin Jumala on sanonut: -- Minä asetun heidän keskelleen ja vaellan heidän mukanaan. Minä olen oleva heidän Jumalansa ja he minun kansani.

Siksi Herra sanoo: -- Lähtekää pois heidän joukostaan ja erotkaa heistä älkääkä koskeko mihinkään saastaiseen, niin otan teidät vastaan ja olen oleva teidän Isänne, ja te olette minun poikiani ja tyttäriäni. Näin sanoo Herra, Kaikkivaltias.
        Rakkaat ystävät! Kun kerran olemme saaneet tällaiset lupaukset, meidän tulee puhdistautua kaikesta ruumiin ja hengen saastaisuudesta ja Jumalaa peläten pyhittää elämämme kokonaan hänelle."

• itse itsensä

valituksi nostaminen myös on Jumalan silmissä iljetys. Et vain saanut seurakuntaa, ei minkäänlaista arvostusta ihmisten silmissä, jonka takia olet nyt paholaisen marttyyri.

Eikö sitä voi sanoa melkoiseksi saavutukseksi, että joku on niin vastenmielinen, että tässä eksytystä täynnä olevassa ja luopioita vilisevässä maailmassa ei pysty kyhäämään kuin yhden miehen kultin?

• Jos totuudella ystäviä ja suuren ihmisjoukon peräänsä saisi, olisi Jeesus syyllistynyt valehtelemiseen, kun Isälleen ilmoitti:

"Minä olen ilmoittanut heille sanasi, ja he ovat saaneet osakseen maailman vihan, koska eivät kuulu maailmaan, niin kuin en minäkään kuulu."

Ja nämäkin hänen sanansa olisivat osoittautuneet valheeksi:

"Kaikki tulevat vihaamaan teitä minun nimeni tähden, mutta se, joka kestää loppuun asti, pelastuu.

Mutta joka kestää loppuun asti, pelastuu."

"Kaikki vihaavat teitä minun nimeni tähden, mutta joka vahvana pysyy loppuun asti, se pelastuu

• logiikaa
        TeuvoSuni kirjoitti:

Jos totuudella ystäviä ja suuren ihmisjoukon peräänsä saisi, olisi Jeesus syyllistynyt valehtelemiseen, kun Isälleen ilmoitti:

"Minä olen ilmoittanut heille sanasi, ja he ovat saaneet osakseen maailman vihan, koska eivät kuulu maailmaan, niin kuin en minäkään kuulu."

Ja nämäkin hänen sanansa olisivat osoittautuneet valheeksi:

"Kaikki tulevat vihaamaan teitä minun nimeni tähden, mutta se, joka kestää loppuun asti, pelastuu.

Mutta joka kestää loppuun asti, pelastuu."

"Kaikki vihaavat teitä minun nimeni tähden, mutta joka vahvana pysyy loppuun asti, se pelastuu

No mitä varten sinä sitten täällä kirjoitat?

Jos sanomasi on enää vain todistukseksi mutta ei pelastukseksi - ja jos joku sanomasi vastaanottamalla saisi Jeesuksen olemaan väärässä - niin miksi Jumala ihmeessä olisi antanut sinulle tällaisen tehtävän: puhua sanomaa, jota kukaan ei ota vastaan, koska muuten Jeesuksesta tulisi valehtelija?

Minkä selityksen mahdat keksiä tällä kertaa?

• logiikaa kirjoitti:

No mitä varten sinä sitten täällä kirjoitat?

Jos sanomasi on enää vain todistukseksi mutta ei pelastukseksi - ja jos joku sanomasi vastaanottamalla saisi Jeesuksen olemaan väärässä - niin miksi Jumala ihmeessä olisi antanut sinulle tällaisen tehtävän: puhua sanomaa, jota kukaan ei ota vastaan, koska muuten Jeesuksesta tulisi valehtelija?

Minkä selityksen mahdat keksiä tällä kertaa?

Tätä varten kirjoitan, kuten kirjoitettu on:

"Minä lähetän sinut ihmisten luo, joilla on kovat kasvot ja taipumaton sydän. Sinun tulee sanoa heille: 'Näin sanoo Herra Jumala.'

Kuulkoot tai olkoot kuulematta -- he ovat uppiniskaista kansaa -- he tulevat kuitenkin tietämään, että heidän keskellään on ollut profeetta.

Älä sinä, ihminen, pelkää heitä, älä kauhistu heidän sanojaan, vaikka olet heidän keskellään kuin piikkipensaikossa ja skorpionien seassa. Älä pelkää heidän puheitaan, älä säiky heitä -- he ovat uppiniskaista kansaa "

• Tein.

Ilmon

• Kylläpä on Saatanalla palvelijoineen hätä, vaika tässäkään aloituksessa ei ole yhtä ainoaa omaa sanaa, vaan ainoastaan Raamattuun kirjattua todistuksia."

• 88888888*
        TeuvoSuni kirjoitti:

Kylläpä on Saatanalla palvelijoineen hätä, vaika tässäkään aloituksessa ei ole yhtä ainoaa omaa sanaa, vaan ainoastaan Raamattuun kirjattua todistuksia."

Paha ei saata olla esillä vaan haluaa "kaatopaikalle", ja vielä ei oo aloituksessa Raamatun todistusta, vaan väärennettyä todistusta, jota sanotaan käärmeen todistukseksi.

• 88888888* kirjoitti:

Paha ei saata olla esillä vaan haluaa "kaatopaikalle", ja vielä ei oo aloituksessa Raamatun todistusta, vaan väärennettyä todistusta, jota sanotaan käärmeen todistukseksi.

Etkö lainkaan ymmärrä, että Kriustuksen Henkeä herjaat, kun tätäkin käärmeen todistukseksi sanot:

"Ihmisten edessä te olette olevinanne hurskaita, mutta Jumala tuntee teidän sydämenne.

• TeuvoSuni kirjoitti:

Etkö lainkaan ymmärrä, että Kriustuksen Henkeä herjaat, kun tätäkin käärmeen todistukseksi sanot:

Tulipa tuohon kirjoitusvirhe, joten uusiksi:

Etkö lainkaan ymmärrä, että Kristuksen Henkeä herjaat, kun tätäkin käärmeen todistukseksi sanot:

• Eikö.
        TeuvoSuni kirjoitti:

Tulipa tuohon kirjoitusvirhe, joten uusiksi:

Etkö lainkaan ymmärrä, että Kristuksen Henkeä herjaat, kun tätäkin käärmeen todistukseksi sanot:

80-kymppisen papparaisen pitäisi olla jo tutimassa?

• Eikö. kirjoitti:

Yleensä olen jo nukkumassa. Mutta eilen oli poikkeuksellinen ilta, kun jo iltapäivällä läksin vaimoni kanssa olussa asuvan sukulaisperheen luokse.

Ja illalla menimme Oulun Kaupunginteatteriin katsomaan Maria Jotunin "Huojuvasta talosta" kertovaa näytelmää ihmisen pahuudesta.

Rauhoitu jo nyt tästä asiasta, sillä todella harvoin tämä toistuu.

• hj..
        TeuvoSuni kirjoitti:

Teukka, kaikki mitä tuot ne on käärmeen aikaan saannosta.
        Sinussa on kaikki ne mitä tänne on listattu sinusta, ja muutama lisää.

Koita ymmärtää; maapallo on vähän litteä vaan ei soikea.

• Eikö. kirjoitti:

Vielä haluan sinulta "Eikö" kysyä:

Minkä uskonsuunnan ajanlaskun mukaan sinä saat iäkseni 80 vuotta, kun vieä 75 on edessä.

Ja sitäpaitsi, iällä ei Jumalan valtakunnan työssä ole mitään merkitystä. Tämän itodisti jumalanmies Elihu Jobille:

"Nyt busilainen Elihu, Barakelin poika, alkoi puhua ja sanoi: -- Vähät ovat minun elämäni päivät, kun vertaan teihin, vanhuksiin. Siksi minä arastelin ja pelkäsin lähteä kertomaan, mitä minä tiedän.

Ajattelin: "Puhukoot nuo vanhat, puhukoot viisauden sanoja ne, joilla on takanaan paljon vuosia."

Mutta henki ihmisen tekee viisaaksi, Kaikkivaltiaan henkäys.
        Ei ikä yksin tuo viisautta, eivät vanhatkaan aina tiedä, mikä on oikein.

Niinpä nyt sanon: kuulkaa minua, nyt on minun vuoroni kertoa, mitä minä tiedän."

• hätä sillä on
        TeuvoSuni kirjoitti:

Yleensä olen jo nukkumassa. Mutta eilen oli poikkeuksellinen ilta, kun jo iltapäivällä läksin vaimoni kanssa olussa asuvan sukulaisperheen luokse.

Ja illalla menimme Oulun Kaupunginteatteriin katsomaan Maria Jotunin "Huojuvasta talosta" kertovaa näytelmää ihmisen pahuudesta.

Rauhoitu jo nyt tästä asiasta, sillä todella harvoin tämä toistuu.

ihan niinkuin isännälläänkin. Porttovalittu ei tosin ymmärrä valheidensa seurauksia, mutta saa.tana aavistaa kohtalonsa. Molemmat yrittävät silti eksyttää vielä niin paljon kuin mahdollista.

Suni-pelle roikkuu täällä vaikka keskiyöllä silloin, kun sitä huolettaa tulla pois potkituksi. Se on riivatun ihmisen nettiriippuvuuta eikä mitään mustia seiniä

• hätä sillä on kirjoitti:

ihan niinkuin isännälläänkin. Porttovalittu ei tosin ymmärrä valheidensa seurauksia, mutta saa.tana aavistaa kohtalonsa. Molemmat yrittävät silti eksyttää vielä niin paljon kuin mahdollista.

Suni-pelle roikkuu täällä vaikka keskiyöllä silloin, kun sitä huolettaa tulla pois potkituksi. Se on riivatun ihmisen nettiriippuvuuta eikä mitään mustia seiniä

Ei kaltaisiasi Saatanan tekopyhittämiä ja Jumalan paaduttamia enää kukaan pysty
        Saatanan synnin vankilasta totuuden tielle eksyttämään.

Siinä olet kerrankin oikeassa, ettei Pyhä Henki ole minulle tälle palstalle mustaa seinää laittanut.

Sieltä mustan seinän takaa tosin kaltaisesi jatkuvasti tekevät ilmoituksia ylläpidolle minun poistamiseksi ikuisiksi ajoiksi.

• hj.. kirjoitti:

Teukka, kaikki mitä tuot ne on käärmeen aikaan saannosta.
        Sinussa on kaikki ne mitä tänne on listattu sinusta, ja muutama lisää.

Koita ymmärtää; maapallo on vähän litteä vaan ei soikea.

Onko Isä Poika ja Pyhä Henki sinulle todellakin käärme?

Minulle on listattu tehtäväksi paljastaa kaikki Raamatun totuudet ja valheet.

Ensin luterilaisessa seurakunnassa ja nyt näissä uskontokeskusteluissa.

• Sotamies Weik
        TeuvoSuni kirjoitti:

Vielä haluan sinulta "Eikö" kysyä:

Minkä uskonsuunnan ajanlaskun mukaan sinä saat iäkseni 80 vuotta, kun vieä 75 on edessä.

Ja sitäpaitsi, iällä ei Jumalan valtakunnan työssä ole mitään merkitystä. Tämän itodisti jumalanmies Elihu Jobille:

"Nyt busilainen Elihu, Barakelin poika, alkoi puhua ja sanoi: -- Vähät ovat minun elämäni päivät, kun vertaan teihin, vanhuksiin. Siksi minä arastelin ja pelkäsin lähteä kertomaan, mitä minä tiedän.

Ajattelin: "Puhukoot nuo vanhat, puhukoot viisauden sanoja ne, joilla on takanaan paljon vuosia."

Mutta henki ihmisen tekee viisaaksi, Kaikkivaltiaan henkäys.
        Ei ikä yksin tuo viisautta, eivät vanhatkaan aina tiedä, mikä on oikein.

Niinpä nyt sanon: kuulkaa minua, nyt on minun vuoroni kertoa, mitä minä tiedän."

No, no, Teuvo, oleppas kerrankin rehellinen!

Minä vuonna olit armeijassa, muistatkos sen?

• Sotamies Weik kirjoitti:

No, no, Teuvo, oleppas kerrankin rehellinen!

Minä vuonna olit armeijassa, muistatkos sen?

Astuin varusmiespalvelukseen Ilmavoimien Viestikouluun Hämeenlinnaan 15.2.1957.

Pääsin täysin palvelleena sotilasmestarina eläkkeelle Lapin lennostosta 28.2.1983.

• alfa123om

Kiitokset ketjun aloittajalle. Olen pohtinut pitkään juuri tätä raamatun kohtaa. Omalla kohdallani se on tapahtunut täysin. Äitini piti minua kuin kukkaa kämmenellä ja niin muutuin iljetykseksi. Nytkin olen saanut joiltakin arvostusta osakseni syystä tai toisesta ja siksi olen muuttumassa yhä iljettävämmäksi. Mitä ihmiset arvostavat turhaan sen Jumala muuttaa iljetykseksi, jopa niin että hänestä, kulttihenkilöstä tulee hihittävä raunio. Ei ole muuta Jumalaa kuin Jumala. Kunnia kaikesta kuuluu aina hänelle.

• Tarkoitatko tätä samaa, josta Jeesus sanoo:

"Älkää luulko, että minä olen tullut tuomaan maan päälle rauhaa. En minä ole tullut tuomaan rauhaa, vaan miekan.

Minä olen tullut nostamaan pojan isäänsä, tyttären äitiään ja miniän anoppiaan vastaan. Viholliset ovat oman talon väkeä.

"Joka rakastaa isäänsä tai äitiänsä enemmän kuin minua, ei kelpaa minulle, eikä se, joka rakastaa poikaansa tai tytärtänsä enemmän kuin minua, kelpaa minulle.

Joka ei ota ristiään ja seuraa minua, se ei kelpaa minulle. Joka varjelee elämäänsä, kadottaa sen, mutta joka elämänsä minun tähteni kadottaa, on sen löytävä.

"Joka ottaa vastaan teidät, ottaa vastaan minut, ja joka ottaa minut vastaan, ottaa vastaan sen, joka on minut lähettänyt.

Joka ottaa profeetan vastaan siksi, että tämä on profeetta, saa profeetan palkan, ja joka ottaa vanhurskaan vastaan siksi, että tämä on vanhurskas, saa vanhurskaalle kuuluvan palkan."

• muuttaa.
        TeuvoSuni kirjoitti:

Tarkoitatko tätä samaa, josta Jeesus sanoo:

"Älkää luulko, että minä olen tullut tuomaan maan päälle rauhaa. En minä ole tullut tuomaan rauhaa, vaan miekan.

Minä olen tullut nostamaan pojan isäänsä, tyttären äitiään ja miniän anoppiaan vastaan. Viholliset ovat oman talon väkeä.

"Joka rakastaa isäänsä tai äitiänsä enemmän kuin minua, ei kelpaa minulle, eikä se, joka rakastaa poikaansa tai tytärtänsä enemmän kuin minua, kelpaa minulle.

Joka ei ota ristiään ja seuraa minua, se ei kelpaa minulle. Joka varjelee elämäänsä, kadottaa sen, mutta joka elämänsä minun tähteni kadottaa, on sen löytävä.

"Joka ottaa vastaan teidät, ottaa vastaan minut, ja joka ottaa minut vastaan, ottaa vastaan sen, joka on minut lähettänyt.

Joka ottaa profeetan vastaan siksi, että tämä on profeetta, saa profeetan palkan, ja joka ottaa vanhurskaan vastaan siksi, että tämä on vanhurskas, saa vanhurskaalle kuuluvan palkan."

Mutta Jumala sanoo;

Luuk. 1:17

Hän kulkee Herran edelläkävijänä Elian hengessä ja voimassa, hän kääntää isien sydämet lasten puoleen ja ohjaa tottelemattomat ajattelemaan hurskaiden tavoin, näin valmistaakseen kansan Herran tuloa varten."

• muuttaa. kirjoitti:

Mutta Jumala sanoo;

Luuk. 1:17

Hän kulkee Herran edelläkävijänä Elian hengessä ja voimassa, hän kääntää isien sydämet lasten puoleen ja ohjaa tottelemattomat ajattelemaan hurskaiden tavoin, näin valmistaakseen kansan Herran tuloa varten."

Mutta, mutta:

EIvä toteutuneet Jumalan toiveet valitun kansankaan kohdalla, vaan tulivat paadutetuiksi jo paljon ennen Jeesuksen syntymää.

Siksi hän saattoi vain todeta todeksi sen, minkä profeetat olivat ennustaneet:

"Miksi te ette ymmärrä minun puhettani? Siksi, että te ette siedä kuunnella mitä minä sanon?

Te olette lähtöisin Saatanasta, hän on teidän isänne ja hänen tahtonsa te tahdotte tyydyttää.Saa-ta-na on ollut murhaaja alusta asti. Hän on kaukana totuudesta, se on hänelle vieras.
        Kun hän valehtelee, hän todella puhuu omiaan, sillä hän on valehtelija ja valheen isä.

Mutta minua te ette usko, koska minä sanon teille totuuden."

Miksi siis sinäkään et ole uskonut totuutta, jota olen jo kuusi vuotta täällä julistanut?

Vaikka totuuteen uskomalla olisit saanut Jeesuksen taivaassa rukoilemaan puolestasi, ja se olisi helpottanut sinua suuresti pääsemään eroon Saatanan synnin siteistä:

"Minä en rukoile vain heidän (siis häneltä jo Hengen ja tehtävän saaneiden) puolesta.

Vaan myös niiden puolesta, jotka heidän todistuksensa tähden uskovat minuun."

Pyhän Hengen saaneen ihmisen todistuksista aukeaa taivaallinen tie:

"Joka kuulee teitä, kuulee mionua, ja joka hylkää teidät, hylkää minut. Mutta joka hylkää minut, hylkää sen, joka on minut lähettänyt."

• muuttaa..
        TeuvoSuni kirjoitti:

Mutta, mutta:

EIvä toteutuneet Jumalan toiveet valitun kansankaan kohdalla, vaan tulivat paadutetuiksi jo paljon ennen Jeesuksen syntymää.

Siksi hän saattoi vain todeta todeksi sen, minkä profeetat olivat ennustaneet:

"Miksi te ette ymmärrä minun puhettani? Siksi, että te ette siedä kuunnella mitä minä sanon?

Te olette lähtöisin Saatanasta, hän on teidän isänne ja hänen tahtonsa te tahdotte tyydyttää.Saa-ta-na on ollut murhaaja alusta asti. Hän on kaukana totuudesta, se on hänelle vieras.
        Kun hän valehtelee, hän todella puhuu omiaan, sillä hän on valehtelija ja valheen isä.

Miksi siis sinäkään et ole uskonut totuutta, jota olen jo kuusi vuotta täällä julistanut?

Vaikka totuuteen uskomalla olisit saanut Jeesuksen taivaassa rukoilemaan puolestasi, ja se olisi helpottanut sinua suuresti pääsemään eroon Saatanan synnin siteistä:

"Minä en rukoile vain heidän (siis häneltä jo Hengen ja tehtävän saaneiden) puolesta.

Vaan myös niiden puolesta, jotka heidän todistuksensa tähden uskovat minuun."

Pyhän Hengen saaneen ihmisen todistuksista aukeaa taivaallinen tie:

"Joka kuulee teitä, kuulee mionua, ja joka hylkää teidät, hylkää minut. Mutta joka hylkää minut, hylkää sen, joka on minut lähettänyt."

Olet Teukka mieltynyt pahuuteen, olet kuuleman mukaan lempeä ja ymmärtäväinen päältä mutta näytät oleva täyttä käärmettäsisältä.

• muuttaa.. kirjoitti:

Olet Teukka mieltynyt pahuuteen, olet kuuleman mukaan lempeä ja ymmärtäväinen päältä mutta näytät oleva täyttä käärmettäsisältä.

Oletko koskaan miettinyt omaa sisintäsi ja sen tuntemuksia?

Miksi totuus on sinulle käärmettä ja sutta, mutta valheet makeaa hunajaa?

Etkö ymmärrä edes tätä, että väärä profeetta on pukeutunut lampaan kaapuun, jonka sisältä lopulta paljastuu raateleva susi? Valitettavasti vain suurelle ihmisjoukolle liian myohään.

Oikea profeetta vaikuttaa käärmeeltä ja raatelevalta sudelta, jonka sisältä paljastuu lempeä ja ymmärtäväinen totuuden lammas (josta olet aivan oikein kuullut puhuttavan).

Tämäkin paljastuu suurelle ihmisjoukolle liian myöhään."

• Ihmisille arvokasta.

Paavali:

"Olen saanut Herralta tiedoksi tämän, minkä olen myös opettanut teille: Herra Jeesus sinä yönä, jona hänet kavallettiin, otti leivän, kiitti Jumalaa, mursi leivän ja sanoi: "Tämä on minun ruumiini, joka annetaan teidän puolestanne. Tehkää tämä minun muistokseni."

Samoin hän otti aterian jälkeen maljan ja sanoi: "Tämä malja on uusi liitto minun veressäni. Niin usein kuin te siitä juotte, tehkää se minun muistokseni."

Niin usein kuin te syötte tätä leipää ja juotte tästä maljasta, te siis julistatte Herran kuolemaa, siihen asti kun hän tulee."

Mutta Jumalalle iljetys, koska Jeeus Kristus ilmoitti jo opetuslapsilleen:

Matteuksen mukaan tuon aterian päätti Jeesus näihin sanoihin:

"Ja minä sanon teille: tästedes en maista viiniköynnöksen antia ennen kuin sinä päivänä, jona juon uutta viiniä teidän kanssanne Isäni valtakunnassa."

Markuksen mukaan:

"Totisesti: minä en enää maista viiniköynnöksen antia ennen kuin sinä päivänä, jona juon uutta viiniä Jumalan valtakunnassa."

Ja viimeinen käsky Jeesukselta valituille vuonna 96:

"Sen porton (näiden lopun ajan seurakuntien) viiniä, vihan viiniä ovat kaikki kansat juoneet, kaikki maailman kuninkaat (siis esivallat) ovat irstailleet
      hänen kanssaan, ja kaikki maailman kauppamiehet ovat rikastuneet hänen
      vauraudestaan ja ylellisestä elämästään."

Minä kuulin taivaasta toisenkin äänen, joka sanoi: "Lähtekää pois, jättäkää
      hänet, te, jotka olette minun kansaani, ettette joutuisi ottamaan osaa hänen
      synteihinsä, ettekä jäisi alttiiksi niille vitsauksille, joilla häntä lyödään. Hänen
      syntiensä röykkiö ulottuu jo taivaaseen asti, eikä Jumala unohda hänen
      pahoja tekojaan."

• palstan utelias

Mitä vastaa tähän Devoitin ihmettelyyn?

Devoit
      4.2.2012 13:51

Miksi hän kauppaa veretöntä evankelimiaan kun tietää ettei itsekään pysyisi hengissä ilman verta?

• Jos minä missä tahansa alkaisin joka päivä Kristus ristille nostamaan, jotta saisin jokapäiväisen sovitusveren, minä olisin sillä hetkellä samassa Saatanan joukko-osastossa kuin tuo entinen ystäväni.

Kyllä minä hänelle tämänkin kirjoituksen selväksi tein, kun hän kanssani totuuden tietä kulki:

"Mahdotontahan on auttaa niitä, jotka kerran ovat päässeet valoon, maistaneet taivaan lahjaa ja tulleet osallisiksi Pyhästä Hengestä, nauttineet Jumalan hyvää sanaa ja kokeneet tulevan maailman voimia mutta luopuneet uskostaan.

Ei heitä voi toistamiseen johdattaa kääntymykseen -- niitä, jotka nyt itse ristiinnaulitsevat Jumalan Pojan ja nostavat hänet kaikkien pilkattavaksi! "

Mutta kun hänen totuuden tie päättyi ihmispelon tuoman pelkuruuden takia ahtaan portin eteen, niin heti hän aloitti isiltä perimänsä verimantransa Saatanan antaman Veren voimalla:

"Jeesuksen nimessä ja kallissa sovintoveressä minä julistan sinulle kaikki sinun syntisi anteeksi!"

Kyllä minussa on paljon verta virranut, kun aikoinaan sitä luovutinkin yli 200 kertaa, noin puolitoista kertaa oman painoni.

• Ihmisille arvokasta:

Koti, uskonto ja isänmaa.

Ne ovat kuitenkin Jumalalle iljetystä:

"Älkää tehkö niin kuin isänne! Aikaisemmat profeetat julistivat heille: 'Näin sanoo Herra Sebaot: Palatkaa vääriltä teiltänne ja lakatkaa tekemästä pahaa!' Mutta teidän isänne eivät kuunnelleet minua, eivät välittäneet puheistani, sanoo Herra."

"Jatkakaa toki isienne tapaan, kunnes mitta on täysi. Te käärmeet, te kyykäärmeitten sikiöt! Miten te voisitte välttää kadotustuomion?

"Jos joku tulee minun luokseni mutta ei ole valmis luopumaan isästään ja äidistään, vaimostaan ja lapsistaan, veljistään ja sisaristaan, vieläpä omasta elämästään, hän ei voi olla minun opetuslapseni.

Joka ei kanna ristiään ja kulje minun jäljessäni, ei voi olla minun opetuslapseni."

• Jälleen kerran

omilla sanoillasi todistat millainen iljetys olet. Luikertele pois

• Jälleen kerran kirjoitti:

omilla sanoillasi todistat millainen iljetys olet. Luikertele pois

Oleko jo täysin järkesi menettänyt? Minun sanojaniko nämä mielestäsi ovat:

"Älkää tehkö niin kuin isänne! Aikaisemmat profeetat julistivat heille: 'Näin sanoo Herra Sebaot: Palatkaa vääriltä teiltänne ja lakatkaa tekemästä pahaa!' Mutta teidän isänne eivät kuunnelleet minua, eivät välittäneet puheistani, sanoo Herra."

"Jatkakaa toki isienne tapaan, kunnes mitta on täysi. Te käärmeet, te kyykäärmeitten sikiöt! Miten te voisitte välttää kadotustuomion?

"Jos joku tulee minun luokseni mutta ei ole valmis luopumaan isästään ja äidistään, vaimostaan ja lapsistaan, veljistään ja sisaristaan, vieläpä omasta elämästään, hän ei voi olla minun opetuslapseni.

Joka ei kanna ristiään ja kulje minun jäljessäni, ei voi olla minun opetuslapseni."

• TeuvoSuni kirjoitti:

Hyvin osaat aggressioevankeliumisi Teuvo, mutta siitä puuttuu Totuus, eli veren voima.

• "vilkutellaan"
        Devoit kirjoitti:

Hyvin osaat aggressioevankeliumisi Teuvo, mutta siitä puuttuu Totuus, eli veren voima.

"Jeesuksen nimessä ja kalliissa sovintoveressä, minä julistan kaikki syntisi anteeksi annetuiksi."

Onko tuo veren kanssa "meuhkaaminen" sulla jotain vl perintöä, vai mistä se johtuu?

• 36
        Devoit kirjoitti:

Pyhä Henki on Totuuden Henki eikä suinkaan veren voima.

• 36 kirjoitti:

Pyhä Henki on Totuuden Henki eikä suinkaan veren voima.

Kyllä tuo entinen ystäväni senkin totuuden tiellä kulkiessaan tuli tietämään, kun helluntailaiselta evankelistanaiselta tuli minulle tämä viesti veren voimasta, jonka Saatanan tietäjähenki hänelle oli sanellut:

Kun kohu ympärilläni luterilaisen seurakunnan sisällä 90-luvun alussa alkoi, oli eräs paikallinen helluntailainen nainen - vaikka en ollut hänen kanssaan missään tekemisissä - joka oli harrastanut myös kielillä rukoilemista, ja saanut Saatanan
        tietäjähengeltä minusta tällaisen tiedon, jonka sitten ensiksi, 18.12.1991 puhelimessa kertoi ja lähetti myöhemmin tämän myös kirjallisena:

"Herran edessä tuli tuli tällainen viesti Pyhän Hengen kautta Teuvo Sunille: 'Sinulle on Jumalan aivoituksen mukaan mitattu osa suuressa elonleikkuussa, joka on edessä,se on lyhyt, mutta sen vaikutus on suuri. Se alkaa yksilötasolla voitetuista ihmisistä ja laajenee siitä kuin tuli kuivassa pensaassa.

Siksi Herra kehottaa. Ole aivan luja luja ja rohkea, ole vartiopaikallasi
        vanhurskauden ja totuuden puolesta. Ihmispelon älä anna asettaa paulaa
        tiellesi.
        .
        Uskalla olla erilainen kuin muut, koska sinulla on henkilökohtainen tehtävä.
        Neuvot tulet saamaan Herralta. Sinun apusi sodassa on Pyhä Henki ja
        veren voima'."

Saman kaltaisen viestin sain myös eräältä länsirannikon hurmahengen
        vallassa olevalta luterilaiselta papilta:

"Teuvo, Jumala tekee sinun kauttasi suuria asioita!"

• Sanan saattaja
        TeuvoSuni kirjoitti:

Teuvo...

****"Jos joku tulee minun luokseni mutta ei ole valmis luopumaan isästään ja äidistään, vaimostaan ja lapsistaan, veljistään ja sisaristaan, vieläpä omasta elämästään, hän ei voi olla minun opetuslapseni.****

Kysympä vain, että koskas se Teuvo Suni on luopunut vaimostaan?

Et sinä omien tekojesi vuoksi tule pelastetuksi, vaikka tekisit mitä. Jeesuksessa on ainoa pelastus myöskin sinulle Teuvo!

• Sanan saattaja kirjoitti:

Teuvo...

****"Jos joku tulee minun luokseni mutta ei ole valmis luopumaan isästään ja äidistään, vaimostaan ja lapsistaan, veljistään ja sisaristaan, vieläpä omasta elämästään, hän ei voi olla minun opetuslapseni.****

Kysympä vain, että koskas se Teuvo Suni on luopunut vaimostaan?

Et sinä omien tekojesi vuoksi tule pelastetuksi, vaikka tekisit mitä. Jeesuksessa on ainoa pelastus myöskin sinulle Teuvo!

Pyhä Henki vaatii vain hengestä luopumisen.

Minä erosin luterilaisesta portosta 1.4.1996, ja hän on edelleen siellä mukana.

Kaiketi siksi, että Jeesuksen ilmoitus olisi totta:

"Viholliset ovat oman talon väkeä."

Ja sitäpaitsi, tuo lainaamasi teksti ei ollut Teuvon, vaan Jeesuksen Kristuksen ilmoitus. Etkö sitäkään ole tiennyt?

• Jumalan paaduttamille arvokasta Paavalia:

"Kristuksen veressä meillä on lunastus, rikkomustemme anteeksianto. Näin Jumala on antanut armonsa rikkauden tulla runsaana osaksemme ja suonut meille kaikkea viisautta ja ymmärrystä.

Hän on ilmaissut meille tahtonsa salaisuuden, sen Kristusta koskevan suunnitelman, jonka hän oli nähnyt hyväksi tehdä ja joka oli määräajan tullessa toteutuva: hän oli yhdistävä Kristuksessa yhdeksi kaiken, mitä on taivaassa ja maan päällä."

Jumalalle iljetys on murhaajan veren vuodatus, ja sen ylistys:

"Te olette lähtöisin Saatanasta. Hän on teidän isänne, ja hänen halunsa te tahdotte tyydyttää.

Saa-ta-na on ollut murhaaja alusta asti. Hän on kaukana totuudesta, se on hänelle vieras. Kun hän valehtelee, hän todella puhuu omiaan, sillä hän on valehtelija ja valheen isä."

"Ei Herran käsi ole lyhyt pelastamaan eikä hänen korvansa kuuro kuulemaan.

Ei, vaan teidän rikkomuksenne erottavat teidät Jumalastanne. Teidän syntinne ovat saaneet hänet kääntymään pois, niin ettei hän teitä kuule, sillä teidän kätenne ovat veren tahrimat, teidän sormenne vääryyden saastuttamat, teidän huulenne puhuvat valheita ja kielenne kuiskii petosta."

• Ihmisille arvokasta, mutta Jumalalle iljetystä.

Paavali:

"Me tiedämme, että laki on hengellinen. Minä sitä vastoin olen turmeltunut ihminen, synnin orjaksi myyty.

En edes ymmärrä mitä tee: en tee sitä, mitä tahdon, vaan sitä, mitä vihaan. Ja jos kerran teen sitä, mitä en tahdo, silloin myönnän, että laki on hyvä.

Niinpä en enää teekään sitä itse, mitä teen, vaan sen tekee minussa asuva synti.

Tiedättehän, ettei minussa, minun turmeltuneessa luonnossani, ole mitään hyvää.
      Tahtoisin kyllä tehdä oikein, mutta en pysty siihen. En tee sitä hyvää, mitä tahdon, vaan sitä pahaa, mitä en tahdo. Mutta jos teen sitä, mitä en tahdo, en tee sitä enää itse, vaan sen tekee minussa asuva synti."

Jumalalle arvokasta, mutta Saatanalle iljetys:

Jeesus Kristus:

"Totisesti, totisesti: jokainen, joka tekee syntiä, on synnin orja. Orja ei pysy talossa, mutta Poika pysyy.

Jos Poika vapauttaa teidät, te olette todella vapaita."

• Ihmisille iljetystä, on Kristukselta Hengen ja tehtävän saanut, koska hän pystyy toteuttamaan tämänkin Jeesuksen käskyn:

"Palaa kotiisi ja kerro tästä suuresta teosta, jonka Jumala on sinulle tehnyt." Mies lähti, kulki ympäri kaupunkia ja julisti, mitä Jeesus oli tehnyt hänelle."

Saatanalle arvokasta ovat hänen tekopyhittämänsä ihmiset, jotka Veren voimasta hokevat vain sitä, mitä Jeesus Kristus on tehnyt.

Kun itse eivät Jumalan paaduttamina ole päässeet hänen teoista osallisiksi.

• Raamattupalstan arvo

on alhainen ja johtuu Suni-nimisestä iljetyksestä

• Eli juuri tuosta Jeesuksen ilmoituksesta:

Ja koska siis olen tekopyhien mielestä iljetys, olen Jumalalle arvokas.

• ritu-liini

Teuvolle elämäksi:

Jos sinä olet syyttäjä hengen vallassa tai sen apuri, niin nöyrry ja tee parannus, niin Jumala armahtaa sinut ja johdattaa sinut terveeseen ja Raamatulliseen oppiin.

• Voisitko kerto, minkä porttoseurakunnan opit ovat sinulle tervettä oppia, kun sitä ei Kristukselta saatu totuus ole?

Ja minkä porttopaimen käsien alta minun pitäisi parannus hakea, koska pidät Kristukselta saatua Henkeä ja tehtävää Saatanan syyttäjähenkenä?

• Jeesus armahda meitä
        TeuvoSuni kirjoitti:

Voisitko kerto, minkä porttoseurakunnan opit ovat sinulle tervettä oppia, kun sitä ei Kristukselta saatu totuus ole?

Ja minkä porttopaimen käsien alta minun pitäisi parannus hakea, koska pidät Kristukselta saatua Henkeä ja tehtävää Saatanan syyttäjähenkenä?

Jeesus ei asu samassa sydämessä syyttäjä hengen kanssa, sillä hän, Jeesus Kristus toimii Pyhän Henkensä kautta.

• Jeesus armahda meitä kirjoitti:

Jeesus ei asu samassa sydämessä syyttäjä hengen kanssa, sillä hän, Jeesus Kristus toimii Pyhän Henkensä kautta.

Miksi koet jokaisen totuuden sanan syyttäjän sanana?

Miksi et ole rakastanut Jeesusta niin paljon, että olisit saanut kokea sen saman minkä minäkin:

"Jos joku rakastaa minua, hän noudattaa minun sanaani. Minun Isäni rakastaa häntä, ja me tulemme hänen luokseen ja jäämme asumaan hänen luokseen."

• tuhat ja yksi

Kyllä se tuo Jeesus usko on vetänyt höplästä ihmiskuntaa n, 2000 vuotta .

• Jos olisit elämässäsi saanut elää todeksi kaiken sen, minkä minäkin.

40 vuotta jatkuneen Jumalan vihan jälkeen Kristuksen ilmestymisen, ahtaan portin tuskan, Kristuksen Hengen saamisen ja hänen jo äitini kohdussa minulle suunnitellun tehtävän, niin:

Olen täysin varma, että sinun uskostasi olisi jäljellä enää vain yksi: Jeesus Kristus.

Tämäkin ilta venyi pitkäksi, kun katsoin loppuun tuon television presidentti-illan.

• "Väärämielinen on hurskaalle kauhistus, niin myös suoran tien kulkija jumalattomalle."

"Oikeamielinen ei koskaan horju, hänet muistetaan ikuisesti."

• Tällekin kansalle on arvokasta Saatanan heille rakennuttamat jumalanhuoneet jumalanpalveluksineen.

Mutta Jumalalle ne ovat iljetystä:

"Kuulkaa siis: teidän temppelinne on jäävä asujaansa vaille. Ja minä sanon teille, että te ette minua näe ennen kuin sinä päivänä, jona sanotte: 'Siunattu olkoon hän, joka tulee Herran nimessä!'"

"Jumala, joka on luonut maailman ja kaiken, mitä siinä on, hän, joka on taivaan ja maan Herra, ei asu ihmiskäsin tehdyissä temppeleissä.

Häntä ei myöskään palvella ihmiskäsin, ikään kuin hän tarvitsisi jotakin -- itse hän antaa kaikille elämän, hengen ja kaiken muun."

Tämä viimeinen lainaus oli sitä totuutta, jota Paavali sai ollessaan Pyhän Hengen koulutettavana.

• Ihmisten silmissä arvokasta, mutta Jumalalle iljetystä, ovat kaikki ne kuvat ja patsaat, jotka Saatanan palvelijat ovat ihmiskäsin trehtyihin temppelihinsä hankkineet.

Ylivoimaisesti suurimpana ryhmänä kuvat ja patsaat tuosta Saatanan uroteosta, Jeesuksen ristiinnaulitsemisesta, koska juuri niistä kuvista kaikki sen palvelijat saavat sitä kuuluisaa veren voimaa.

'Kirottu on jokainen, joka veistämällä tai valamalla valmistaa jumalankuvan tai teettää itselleen sellaisen kuvan ja palvoo sitä salassa, sillä se on Herralle iljetys.'

"Älä tee itsellesi patsasta äläkä muutakaan jumalankuvaa, älä siitä, mikä on ylhäällä taivaalla, älä siitä, mikä on alhaalla maan päällä, äläkä siitä, mikä on vesissä maan alla.

Älä kumarra äläkä palvele niitä, sillä minä, Herra, sinun Jumalasi, olen kiivas Jumala. Aina kolmanteen ja neljänteen polveen minä panen lapset vastaamaan isiensä pahoista teoista, vaadin tilille ne, jotka vihaavat minua.

Mutta polvesta polveen minä osoitan armoni niille tuhansille, jotka rakastavat minua ja noudattavat minun käskyjäni."

• Ihmisille arvokkaita ovat paavit, piispat, papit, saarnaajat, evankelistat, julistyöntekijät,kaatajat, saarnaajat jne...

Ne kaikki ovat kuitenkin Jumalalle iljetyksiä, sillä Golgatalla hän nuo kaikki poisti omasta käytöstään, Hesekielin ennustuksen mukaisesti:

"Minun laumani on hajonnut, kun se on jäänyt paimenetta, ja minun lampaani ovat joutuneet petojen suihin, kun ne ovat joutuneet erilleen laumastaan. Minun lampaani harhailevat pitkin vuoria, pitkin korkeita kukkuloita, ne ovat hajaantuneet joka puolelle maata, eikä kukaan kaipaa eikä etsi niitä.

"Sen tähden, paimenet, kuulkaa Herran sana.
      Näin sanoo Herra Jumala: Minun lampaani ovat joutuneet petojen saaliiksi. Minun lampaani ovat joutuneet kaikenlaisten petojen suihin, koska kukaan ei ole niitä kainnut, koska paimeneni eivät ole tunteneet murhetta niistä. Paimenet ovat pitäneet huolta vain itsestään, minun laumastani he eivät ole huolehtineet.
      Sen tähden, paimenet, kuulkaa Herran sana.

Näin sanoo Herra Jumala: Niin totta kuin elän, minä panen paimenet vastaamaan, minä vaadin heidät tilille lampaistani. Enää he eivät saa olla laumani paimenia, enää he eivät saa huolehtia minun laumastani eivätkä omasta hyvinvoinnistaan. Minä pelastan lampaani heidän hampailtaan, enää ne eivät joudu heidän ruoakseen"

• Kaikki valheita

rakastavat ja tekevät menevät kadotukseen ja kohtaavat toisen kuoleman, joten tee parannus nimimerkki "TeuvoSuni" ja monet muut myös ... toki voit saada sielullsei mielihyvää noista nykyisitä ...

• Tekopyhiksi ihmiset "uudestisynnytetään" juuri noiden erilaisten porttopaimenten käsien alla. Kun polvillaan tuollaisen paimen edessä oleva ihminen saa kuulla nuo valheen ja vääryyden ihanat sanat:

"Jeesuksen Kristuksen kalliissa sovintoveressä minä julistan sinulle kaikki syntisi anteeksi. Nyt olet Jeesuksen oma."

Ja tuokin ihmisparka tulee raamattukeskusteluun nimimerkillä Jeesuksen oma, vaikka Jeesuksen omaksi tulon esti Jumalan kiroamat ihmiskädet:

Näin sanoo Herra: - Kirottu on se mies (ja nainenkin), joka turvaa ihmisiin, katoavaisten ihmisten voimaan, mies (ja nainenkin), jonka sydän luopuu Herrasta.

Hän on kuin piikkipensas, joka yksin kituu aavikolla, kasvaa kivierämaassa, suolaisella kamaralla, missä kukaan ei asu."

Jumalan Henki ei todellakaan toimi ihmiskäsein alta:

"Näin sanoo Herra Jumala:

Minä etsin itse lampaani ja pidän niistä huolen. Niin kuin paimen pitää huolta lampaistaan, kun ne ovat hajaantuneet hänen ympäriltään, niin minä huolehdin lampaistani ja haen ne turvaan kaikkialat, minne ne sumuisena ja synkkänä päivänä ovat kaikonneet."

Tämän lupauksensa mukaan hän tuli ja haki minut turvaansa luterilaisen pedon penkistä, ja sain hänen siunauksensa:

"Siunattu on se mies (ja nainenkin), joka luottaa Herraa ja panee turvansa häneen! Hän on kuin puron partaalle istutettu puu, joka kurottaa juurensa veteen. Ei se pelkää helteen tuloa, sen lehvät pysyvät aina vihreinä. Vaikka tulee kuiva vuosi, ei sillä ole mitään hätää, silloinkin se kantaa hedelmää.

Petollinen on ihmissydän, paha ja parantumaton vailla vertaa! Kuka sen tuntee? Minä, Herra, tutkin sydämet, tiedän salaisimmatkin ajatukset. Minä annan kullekin sen mukaan, miten hän elää ja millaisia ovat hänen tekojensa hedelmät."

• Nämä nettipalstat

ovat Perkeleen lapsille mitä otollisimpia toimintapaikkoja.

• Ja minkälaista juhlaa täällä vietettäisiinkään, jos he saisivat täältä pois yhden ainoan Kristukselta Hengen ja tehtävän saaneen ihmisen.

Tuon kaikki Saatanan tekopyhittämien ja Jumalan paaduttamien ilon pilaajan.

• Hyvin.

..Olet Ellen Whitesi lukenut Teuvo

• Eipä ollut Jarilla tulla mukaan omalla nimimerkillään, vaan puskasta uhittelunsa esitti:

Sen kyllä hyvin olen jo vuodesta 1991 lähtein tiennyt, ett tuo sinun veren voimasi on sitä samaa voimaa, jolla aikoinaan kerskui Sirkka-evankelistasi.

Mutta sinun Elleniäsi en ole koskaan lukenut. Ja tyhmyytesi todella paljastit, sillä tuo Teksti oli Raamatusta Hesekielin kirjasta:

" Minulle tuli tämä Herran sana:
        "Ihminen, julista tuomio Israelin paimenille. Julista tuomio, sano noille kansansa kaitsijoille: Näin sanoo Herra Jumala: Voi teitä, Israelin paimenet! Te pidätte huolta vain itsestänne, vaikka paimenen tulisi huolehtia lampaistaan.

Te juotte maidon, käytätte villan vaatteisiinne ja teurastatte lihavimmat lampaat, mutta ette pidä huolta laumastanne.

Te ette ole hoivanneet uupuneita, ette ole lääkinneet sairastuneita ettekä sitoneet murtunutta jalkaa, te ette ole etsineet kadonneita ettekä lähteneet eksyneiden perään. Te olette kohdelleet lampaitanne tylysti ja kovin ottein.

Minun laumani on hajonnut, kun se on jäänyt paimenetta, ja minun lampaani ovat joutuneet petojen suihin, kun ne ovat joutuneet erilleen laumastaan. Minun lampaani harhailevat pitkin vuoria, pitkin korkeita kukkuloita, ne ovat hajaantuneet joka puolelle maata, eikä kukaan kaipaa eikä etsi niitä.

"Sen tähden, paimenet, kuulkaa Herran sana.
        Näin sanoo Herra Jumala: Minun lampaani ovat joutuneet petojen saaliiksi. Minun lampaani ovat joutuneet kaikenlaisten petojen suihin, koska kukaan ei ole niitä kainnut, koska paimeneni eivät ole tunteneet murhetta niistä. Paimenet ovat pitäneet huolta vain itsestään, minun laumastani he eivät ole huolehtineet.

Sen tähden, paimenet, kuulkaa Herran sana.
        Näin sanoo Herra Jumala: Niin totta kuin elän, minä panen paimenet vastaamaan, minä vaadin heidät tilille lampaistani. Enää he eivät saa olla laumani paimenia, enää he eivät saa huolehtia minun laumastani eivätkä omasta hyvinvoinnistaan. Minä pelastan lampaani heidän hampailtaan, enää ne eivät joudu heidän ruoakseen.

"Näin sanoo Herra Jumala: Minä etsin itse lampaani ja pidän niistä huolen.
        Niin kuin paimen pitää huolta lampaistaan, kun ne ovat hajaantuneet hänen ympäriltään, niin minä huolehdin lampaistani ja haen ne turvaan kaikkialta, minne ne sumuisena ja synkkänä päivänä ovat kaikonneet."

• Sinun evankelistasi oli Sirkka H ja kuinka mielellään haluisitkaan kuulla Ellenin kirjoituksista minun kertovan. Kerroin puhelimessa satoja tunteja sinulle Ellenin kirjoituksista.

Kummallista miten et enää muista kuinka kävit tuon Sirkka H.n kotonakin helluntaiseuroissa. Yhteinen tuttumme Pekka A. Todistaa asian kun itsekin helluntailaisena siellä oli.

• Saatana on sinun valheittesi isä, joka nuo sadat tunnit sinulle itsellesi Elleniään markkinoi:

"Kerroin puhelimessa satoja tunteja sinulle Ellenin kirjoituksista."

Olethan itse antanut täällä todistuksen siitä, että juuri minä pelastin sinut adventistien suosta, johon kaulaasi myöten olit vajonnut.

Yhden ainoan kerran tuossa kokouksessa kävin, ja sekin tapahtui silloisen ystävän Juhan toivomuksesta.

Raaheen yritin kerran lähteä, ainoastaan omasta aloitteestani, kun luterilaisessa seurakunnassa totuus torjuttiin. Ja se suunnitelma katkesi tähän:

Kun elin 40 vuotta, 48 vuotiaaksi saakka Jumalan vihan alla, en ollut minkään uskon, enkä minkäänlaisen kasteen kannattaja. Kasteesta tiesin sen, että minut oli keväällä 1937 kastettu: "Isän Pojan ja Pyhän Hengen nimeen."

Luterilaisen opin mukaan, kuten maassa tapana on ollut.

Elämä muuttui täysin, kun Jumala vihan pitonsa päätteeksi näki hyväksi antaa Poikansa ilmestyä 11.8.1985, parantaa menneisyyden haavat, ja johdattaa Raamatun ääreen hänen totuuttaan tutkimaan.

Ja totuus johdatti minut lopulta siihen paikkaan, missä Kristus omansa synnistä puhdistaa, ja puhdistettuun sydämeen iankaikkisuuden sinetiksi Pyhän Henkensä antaa, ja näin toteutui
        elämässäni tämä Jumalan ilmoitus:

"Yksi on Herra, yksi Henki, yksi usko, yksi kaste."

Kun Pyhä Henki sitten johdatti luterilaisen seurakunnan kaikkiin toimintoihin viideksi vuodeksi, näyttääkseen vain toteen sen, ettei tämäkään mikään Jumalan seurakunta ole, niin eräänä päivänä
        ajattelin mennä Raaheen katsomaan minkälaista uskoa se helluntailaisten usko oikein on. Istuin autoon, ja kun oli pihatieltä kääntymässä vasemmalle kohti Raahea, sanoi Pyhä Henki:

"Sinut on jo kastettu!" Eikä autoni suostunut kääntymään vasemmalle kohti Raahea, vaan minun oli vastakkaista tiehaaraa hyväksi käyttäen käännyttävä oikean U-käännöksen kautta takaisin kotiin.

Tuo auto oli muuten ranskalaisvalmisteinen, väriltään valkoinen ja rekisterinumero OPH-374, jonka ostin 7.1.1989 käytettynä, kun ensin pitkään mietin, otanko tämän vaiko kokonaan uuden, kunnes
        Pyhä Henki Saarnaajan sanoin hylkäsi uuden hankinnan:

"Kun omaisuus karttuu, karttuvat sen syöjätkin. Mitä iloa siitä on omistajalleen, paitsi, että saa nähdä sen kuluvan."

O = on
        P = paimenena
        H = Herra
        374 = virsi: "Mitä silloin multa puuttuu, kun Herra huolen kantaa?"

Joten sen pituinen se.

Ja ota huomioon, ettei tälläkään palstalla ole tähän päivään mennessä ilmestynyt ainuttakaan ihmistä, ei miestä eikä naista, joka tuon saatanallisen upotuskasteen jälkeen olisi vielä päässyt ahtaasta portista sisälle ja saanut Pyhän Hengen.

• toinenkin kysyy

palstalaisen kysymys
      7.2.2012 21:05

Eräässä ketjussa sinä aika lailla rehentelet siitä, kuinka sinä olet saanut profetioita, joissa sinulle luvataan suuria asioita. Kuitenkin sinä pidät noita ennustuksia Saata-nan tietäjähengessä annettuina. Eli arvostat niitä ja odotat niiden toteutuvan, mutta kuitenkin uskot, että Valheen isä, eli per-kele on ne vaikuttanut ja ilmoittanut. Uskot siis saa-tanan valheita?

Tässä tuo puheenvuorosi:

"""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""

TeuvoSuni
      5.2.2012 23:21

Kyllä tuo entinen ystäväni senkin totuuden tiellä kulkiessaan tuli tietämään, kun helluntailaiselta evankelistanaiselta tuli minulle tämä viesti veren voimasta, jonka Saatanan tietäjähenki hänelle oli sanellut:

Kun kohu ympärilläni luterilaisen seurakunnan sisällä 90-luvun alussa alkoi, oli eräs paikallinen helluntailainen nainen - vaikka en ollut hänen kanssaan missään tekemisissä - joka oli harrastanut myös kielillä rukoilemista, ja saanut Saatanan
      tietäjähengeltä minusta tällaisen tiedon, jonka sitten ensiksi, 18.12.1991 puhelimessa kertoi ja lähetti myöhemmin tämän myös kirjallisena:

"Herran edessä tuli tuli tällainen viesti Pyhän Hengen kautta Teuvo Sunille: 'Sinulle on Jumalan aivoituksen mukaan mitattu osa suuressa elonleikkuussa, joka on edessä,se on lyhyt, mutta sen vaikutus on suuri. Se alkaa yksilötasolla voitetuista ihmisistä ja laajenee siitä kuin tuli kuivassa pensaassa.

Siksi Herra kehottaa. Ole aivan luja luja ja rohkea, ole vartiopaikallasi
      vanhurskauden ja totuuden puolesta. Ihmispelon älä anna asettaa paulaa
      tiellesi.

Uskalla olla erilainen kuin muut, koska sinulla on henkilökohtainen tehtävä.
      Neuvot tulet saamaan Herralta. Sinun apusi sodassa on Pyhä Henki ja
      veren voima'."

Saman kaltaisen viestin sain myös eräältä länsirannikon hurmahengen
      vallassa olevalta luterilaiselta papilta:

"Teuvo, Jumala tekee sinun kauttasi suuria asioita!"

• Totuuden kertominen Saatanan palvelijoiden teoista ja sanoista ei rehentelyä. Jos olisin noita Saatanan tietäjähengen turinoita alkanut Jumalan ilmoituksina markkinoida, olisin varmasti siellä Samassa synnin vankilassa minne Paavali ajautui.

Ja jossa sinäkin näytät asustavan. Etkö muista koskaan lukeneesi tätä aloitustani:

Ei syty Jeesuksen Kristuksen totuuden tuli enää edes tähän maahan,vaikka hän sitä tälläkin hetkellä taivaassa tahtoo:

"Tulta minä olen tullut tuomaan maan päälle - ja kuinka toivonkaan, että se olisi jo syttynyt."

Totuus tuo vain tulisia hiiliä siitä luopuneiden, Saatanan tekopyhittämien ja Jumalan paaduttamien päitten päälle, ja se saa aikaan vain valtavan raivon Kristukselta Hengen ja tehtävän saanutta kohtaan. Niin kuin on kautta aikojen saanut:

Jesaja sahattiin kappaleiksi
        Jeremia kivitettiin kuoliaaksi
        Sakarja tapettiin temppelin ja alttarin välille
        Johannes Kastajalta katkaistiin kaula
        Jeesus naulattiin ristille
        Stefanos kivitettiin

Vain Johanneksen Jumala pystyi varjelemaan Saatanan murhaajilta.

Joko nyt on yhden ainoan, Kristukselta Hengen ja tehtävän saaneenkin
        kohtalo jo sinetöity Jeesuksen ilmoittamalla tavalla:

"Olen puhunut teille tämän, ettei uskonne koetuksissa sortuisi. Teidät erotetaan synagogasta, ja tulee sekin aika, jolloin jokainen, joka surmaa jonkun teistä, luulee toimittavansa pyhän palveluksen Jumalalle.

Näin he tekevät, koska eivät tunne Isää eivätkä minua.

Olen puhunut tämän teille siksi, että kun se aika tulee, te muistaisitte minun sanoneen tämän teille."

On erittäin tärkeää muistaa myös tämä Jeesuksen ilmoitus:

"Jerusalem, Jerusalem! Sinä tapat profeetat, ja kivität ne, jotka on lähetetty
        sinun luoksesi. Miten monesti olenkaan tahtonut koota lapsesi, niin kuin
        kanaemo kokoaa poikaset siipiensä suojaan! Mutta te ette tahtoneet tulla.

Kuulkaa siis: teidän temppelinne on jäävä asujaansa vaille.

Sillä minä sanon teille, että te ette näe minua tästedes, ennen kuin sanotte:
        'Siunattu olkoon hän, joka tulee Herran nimessä'!"

Siksi tämäkin Jeesuksen ilmoitus on käynyt toteen kaikkialla maailmassa:

"Tämän valtakunnan evankeliumi julistetaan kaikkialle maailmaan, kaikille
        kansoille todistukseksi, ja sitten tulee loppu."

Ja sitä ennen Jeesus saa todeta tämänkin ennustuksensa osuneen nappiiin:

"Mutta kun Ihmisen Poika tulee, löytäneekö hän uskoa maan päältä?"

Uskovia kyllä on "kuin hiekkaa meren rannalla", mutta todellista uskoa ei enää ole.
        Siitä pitävät tässäkin maassa omien jumalanhuoneittensa alttareilla seisovat
        porttopaimenet huolen, jokaisella kainalossaan oman ihmisoppinsa valheilla
        kyllästetty totuuden sammutuspeite, ettei se ainakaan hänelle uskottujen joukossa
        pääse tuleen syttymään. Nämä samat sen estivät Jeesuksenkin aikana:

"Voi teitä, lainopettajat ja fariseukset! Te teeskentelijät! Te suljette taivasten
        valtakunnan ovet ihmisten edestä. Itse ette mene sisälle ettekä päästä niitäkään,
        jotka menisivät."

- - -

Ja moniko tällä palstalla siunaa yhtä ainoaa Kristukselta Hengen ja tehtävän saanutta?

• pimeyden orja olet
        TeuvoSuni kirjoitti:

Totuuden kertominen Saatanan palvelijoiden teoista ja sanoista ei rehentelyä. Jos olisin noita Saatanan tietäjähengen turinoita alkanut Jumalan ilmoituksina markkinoida, olisin varmasti siellä Samassa synnin vankilassa minne Paavali ajautui.

Ja jossa sinäkin näytät asustavan. Etkö muista koskaan lukeneesi tätä aloitustani:

Ei syty Jeesuksen Kristuksen totuuden tuli enää edes tähän maahan,vaikka hän sitä tälläkin hetkellä taivaassa tahtoo:

"Tulta minä olen tullut tuomaan maan päälle - ja kuinka toivonkaan, että se olisi jo syttynyt."

Totuus tuo vain tulisia hiiliä siitä luopuneiden, Saatanan tekopyhittämien ja Jumalan paaduttamien päitten päälle, ja se saa aikaan vain valtavan raivon Kristukselta Hengen ja tehtävän saanutta kohtaan. Niin kuin on kautta aikojen saanut:

Jesaja sahattiin kappaleiksi
        Jeremia kivitettiin kuoliaaksi
        Sakarja tapettiin temppelin ja alttarin välille
        Johannes Kastajalta katkaistiin kaula
        Jeesus naulattiin ristille
        Stefanos kivitettiin

Vain Johanneksen Jumala pystyi varjelemaan Saatanan murhaajilta.

Joko nyt on yhden ainoan, Kristukselta Hengen ja tehtävän saaneenkin
        kohtalo jo sinetöity Jeesuksen ilmoittamalla tavalla:

"Olen puhunut teille tämän, ettei uskonne koetuksissa sortuisi. Teidät erotetaan synagogasta, ja tulee sekin aika, jolloin jokainen, joka surmaa jonkun teistä, luulee toimittavansa pyhän palveluksen Jumalalle.

Näin he tekevät, koska eivät tunne Isää eivätkä minua.

Olen puhunut tämän teille siksi, että kun se aika tulee, te muistaisitte minun sanoneen tämän teille."

On erittäin tärkeää muistaa myös tämä Jeesuksen ilmoitus:

"Jerusalem, Jerusalem! Sinä tapat profeetat, ja kivität ne, jotka on lähetetty
        sinun luoksesi. Miten monesti olenkaan tahtonut koota lapsesi, niin kuin
        kanaemo kokoaa poikaset siipiensä suojaan! Mutta te ette tahtoneet tulla.

Kuulkaa siis: teidän temppelinne on jäävä asujaansa vaille.

Sillä minä sanon teille, että te ette näe minua tästedes, ennen kuin sanotte:
        'Siunattu olkoon hän, joka tulee Herran nimessä'!"

Siksi tämäkin Jeesuksen ilmoitus on käynyt toteen kaikkialla maailmassa:

"Tämän valtakunnan evankeliumi julistetaan kaikkialle maailmaan, kaikille
        kansoille todistukseksi, ja sitten tulee loppu."

Ja sitä ennen Jeesus saa todeta tämänkin ennustuksensa osuneen nappiiin:

"Mutta kun Ihmisen Poika tulee, löytäneekö hän uskoa maan päältä?"

Uskovia kyllä on "kuin hiekkaa meren rannalla", mutta todellista uskoa ei enää ole.
        Siitä pitävät tässäkin maassa omien jumalanhuoneittensa alttareilla seisovat
        porttopaimenet huolen, jokaisella kainalossaan oman ihmisoppinsa valheilla
        kyllästetty totuuden sammutuspeite, ettei se ainakaan hänelle uskottujen joukossa
        pääse tuleen syttymään. Nämä samat sen estivät Jeesuksenkin aikana:

"Voi teitä, lainopettajat ja fariseukset! Te teeskentelijät! Te suljette taivasten
        valtakunnan ovet ihmisten edestä. Itse ette mene sisälle ettekä päästä niitäkään,
        jotka menisivät."

- - -

Ja moniko tällä palstalla siunaa yhtä ainoaa Kristukselta Hengen ja tehtävän saanutta?

Sinun valheitasi ei kukaan siunaa. Kristukselta et ole Henkeä saanut. Rehentelevän narsistisen henkesi olet p*erkeleeltä saanut.

Ihmisparkana sinua on hyvä siunata. Ehkä Jumala vielä sinut vapauttaa p*erkeleen pauloista, jonka orjana täällä kuleksit.

• pimeyden orja olet kirjoitti:

Sinun valheitasi ei kukaan siunaa. Kristukselta et ole Henkeä saanut. Rehentelevän narsistisen henkesi olet p*erkeleeltä saanut.

Ihmisparkana sinua on hyvä siunata. Ehkä Jumala vielä sinut vapauttaa p*erkeleen pauloista, jonka orjana täällä kuleksit.

Kiitos todistuksestasi. Se on täysin Jeesuksen ennustuksen mukainen:

• Sopivat sanat
        TeuvoSuni kirjoitti:

Kiitos todistuksestasi. Se on täysin Jeesuksen ennustuksen mukainen:

Suni toimii Iisebelin hengessä ja häneen sopii ne joissa Jeesus puhuu per.keleen sikiöistä.

• Sopivat sanat kirjoitti:

Suni toimii Iisebelin hengessä ja häneen sopii ne joissa Jeesus puhuu per.keleen sikiöistä.

Kiitos sinullekin todistuksestasi. Sekin on yhtäpitävä Jeesuksen ennustuksen kanssa:

"Tyytyköön opetuslapsi samaan kuin opettaja ja palvelija samaan kuin isäntä. Jos talon isäntää nimitetään Belsebuliksi*, kuinka paljon helpommin sen nimen saa talonväki! "

Tämä sama sinulle suomennettuna:

Tyytyköön opetuslapsi samaan kuin opettaja ja palvelija samaan kuin isäntä. Jos talon isäntää nimitetään Saatanaksi, kuinka paljon helpommin sen nimen saa talonväki.

• eikö tosiaan
        TeuvoSuni kirjoitti:

Kiitos sinullekin todistuksestasi. Sekin on yhtäpitävä Jeesuksen ennustuksen kanssa:

"Tyytyköön opetuslapsi samaan kuin opettaja ja palvelija samaan kuin isäntä. Jos talon isäntää nimitetään Belsebuliksi*, kuinka paljon helpommin sen nimen saa talonväki! "

Tämä sama sinulle suomennettuna:

Tyytyköön opetuslapsi samaan kuin opettaja ja palvelija samaan kuin isäntä. Jos talon isäntää nimitetään Saatanaksi, kuinka paljon helpommin sen nimen saa talonväki.

palstan 8-demonin riivattu pysty muuhun kuin lässyttämään paholaisen marttyyriudesta? Koeta hyppiä välillä, sen riemun vielä tajuat, et muuta

• eikö tosiaan kirjoitti:

palstan 8-demonin riivattu pysty muuhun kuin lässyttämään paholaisen marttyyriudesta? Koeta hyppiä välillä, sen riemun vielä tajuat, et muuta

Siihen en todellakaan pysty, mihin sinä pystyt, eli kahden veen ylistykseen:

Ja Saatanan kaksi erinomaista valttikorttia ovat kaksi veetä: veri ja valehteleminen:

"Te olette lähtöisin Saatanasta. Hän on teidän isänne, ja hänen halunsa te tahdotte tyydyttää. Saa-ta-na on ollut murhaaja alusta asti. Hän on kaukana totuudesta, se on hänelle vieras. Kun hän valehtelee, hän todella puhuu omiaan, sillä hän on valehtelija ja valheen isä."

Siksi Paavalikaan ei nähnyt valehtelemisessa mitään väärä, vaan ihmetteli:

"Mutta jos minun valheellisuuteni vain lisää Jumalan kirkkautta, kun sen ansiosta hänen totuutensa yhä korostuu, miksi minut sitten tuomitaan syntisenä?"

:

• Jeesus on itsekin ihminen ja varmasti Jumalan kanssa samaa mieltä siitä, mikä on arvokasta. Sen vuoksi tuo ei tarkoittaa sitä, että jokin ei ole arvokasta vain siksi, että joku ihminen arvostaa sitä. Tuossa on kyse vain siitä, että maailman viisaus ja Jumalan viisaus ovat kaksi eri asiaa.

Suomessa ei puhuta asioista riittävästi. Raamattupalstakin lienee arvokas voimavara, jos sitä käytetään oikein?

• Totuus on Suomessakin pannaan julistettu, ja siitä on tämänkin palstan keskustelut erinomaisena esimerkkinä:

"Rakkaat veljet ja sisaret Jeesuksessa Kristuksessa. Kaikkihan me tiedämme, että Jumala on rakkaus, joka pelkästä armosta on meidät kaikki uskovat pelastanut, koska kukaan meistä ei voi tietää totuutta.

Mutta jos joku kuitenkin aiheuttaa teille ahdistusta, masennusta ja kalseaa oloa, ilmoittaessaan päässeensä ahtaasta portista sisälle ja saaneensa Kristukselta hänen Henkensä ja sen myötä tietoonsa koko totuuden, niin tietäkää tämä; tällaisesta ihmisestä on jo tullut toisten tuomitsija."

• "Kaikkihan me tiedämme, että Jumala on rakkaus, joka pelkästä armosta on meidät kaikki uskovat pelastanut, koska kukaan meistä ei voi tietää totuutta"

Jos kukaan ei voi tietää totuutta, niin miksi väittävät tietävänsä sen totuuden, että Jumala on rakkaus?

Jeesus ei sanonut, että kukaan ei voi tietää totuutta, vaan sanoi, että uskovien osa on juuri tuon totuuden tunteminen.

Jumala armo vapauttaa synnin, paholaisen ja kuoleman vallan alta elämään Jumalan tahdon mukaista elämää eikä omantunnon ohitusleikkausta ja vapautusta Jumalan lain alta julkisyntiä täynnä olevaan kapinaan Luojaa vastaan.

On kyllä ihan totta, että tuomiovaltaa ei ole meille annettu, mutta toisaalta Raamatussa kyllä selkeästi sanotaan, että jokainen on veljensä vartija ja jos ei auta toista varoittamalla häntä synnistä ja sen seurauksista on itsekin sitten siitä osallisena vastuussa.

• Miksi väärämieliset tietävät Jumalan rakkauden? Miksi sinä et sitä tiedä?

Sehän johtuu niistä Saatanan murhaajan henkeä seitsemästä, vieläkin pahemmasta hengestä, jotka se ahtaan portin ulkopuolelle jäävien sydämiin kuljettaa.

Ja ensimmäisenä se vie sinne juuri tuon Jeesuksen rakkauskäskyn.

Ja toisena välinpitämättömyyden hengen, jonka turvin kaikki totuus tuomitaan, koska: "JUMALA ON RAKKAUS!"

• Luehan tarkkaan

Suni miksi oikein valehtelet koko ajan ja kaikessa. Ymmärrätkö vähääkään, mitä Paavali todella sanoo, kun höpiset tuomitsemisesta. Teet itse sitä mistä muita syytät, mutta vääristellen Raamattua, samalla pilkkaat Jumalan armotekoa Jeesuksessa Kristuksessa. Oletko seonnut päästäsi?

Ja väität Paavalia valehtelijaksi. Kuitenkin kiikutat koko ajan Paavalin opetuksia tänne. Taas pitää kysyä, miksi et ymmärrä mitä puhut. Oletko siis seonnut päästäsi?

Kaiken huippu on, kun sepittelet itse lisäyksiä Raamatun tekstiin.

Oletko koskaan kuullut, Suni, mitä tarkoitetaan sivistyneellä käyttäytymisellä?

________

Roomalaiskirjeestä. Jumalan tuomio on oikeudenmukainen

1 Sen tähden et voi mitenkään puolustautua, ihmisparka, sinä joka tuomitset muita, kuka sitten oletkin. Tuomitessasi toisen julistat tuomion myös itsellesi, koska sinä, toisen tuomitsija, teet itse samoja tekoja. [2. Sam. 12:5-7; Matt. 7:1-5; Joh. 8:7-9]
      2 Me tiedämme, että Jumala on oikeassa tuomitessaan ne, jotka tekevät tällaista. [1. Kor. 4:5]
      3 Kuvitteletko sinä välttäväsi Jumalan tuomion, kun teet itse sellaista, mistä tuomitset muita?
      4 Halveksitko sinä Jumalan suurta hyvyyttä, kärsivällisyyttä ja pitkämielisyyttä? Etkö ymmärrä, että Jumalan hyvyys johtaa sinut kääntymiseen? [Jes. 30:18; Viis. 12:10; 2. Piet. 3:9]
      5 Mutta sinä olet kova etkä sisimmässäsi tahdo kääntyä. Näin kartutat vihaa, ja se kohtaa sinut vihan päivänä, jolloin Jumalan oikeudenmukainen tuomio tulee julki. [Ps. 110:5; Room. 1:18]
      6 Silloin Jumala maksaa jokaiselle hänen tekojensa mukaan. [Matt. 16:27 ]
      7 Niille, jotka uupumatta hyvää tehden etsivät kirkkautta, kunniaa ja katoamattomuutta, hän antaa ikuisen elämän, [Matt. 25:46 ]
      8 mutta niitä, jotka ovat itsekkäitä ja tottelevat totuuden sijasta vääryyttä, kohtaa ankara viha. [Room. 1:18]
      9 Tuska ja ahdistus tulee jokaisen osaksi, joka tekee pahaa, ensin juutalaisen, sitten myös kreikkalaisen.
      10 Kirkkaus, kunnia ja rauha taas tulee jokaisen osaksi, joka tekee hyvää, ensin juutalaisen, sitten myös kreikkalaisen,
      11 sillä Jumala ei tee eroa ihmisten välillä. [Ap. t. 10:34 ]
      12 Ne, jotka ovat tehneet syntiä lakia tuntematta, myös tuhoutuvat laista riippumatta. Ne taas, jotka ovat lain tuntien tehneet syntiä, myös tuomitaan lain nojalla.
      13 Ei Jumala hyväksy vanhurskaiksi niitä, jotka vain kuulevat lain sanoja, vaan vanhurskaiksi julistetaan ne, jotka myös noudattavat lakia. [Luuk. 11:28; Jaak. 1:22]

• Kiitos Jumalalle, Jeesukselle Kristukselle ja Pyhälle Hengelle, etten ole kaltaisesi sivistynyt siivosyntinen.

Syntinen olin kyllä 51 vuotiaaksi saakka, mutta en silloinkaan ollut tekopyhä siivosyntinen.

Yksinkertainen tekopyhä olet, kun et näin selvää Paavalin todistusta pysty ymmärtämään:

"Ei Jumala hyväksy vanhurskaiksi niitä, jotka vain kuulevat lain sanoja, vaan vanhurskaiksi julistetaan ne, jotka myös noudattavat lakia."

Jumalan vanhurskautta Paavali ei päässyt kokemaan, koska ei pystynyt noudattamaan lakia:

"Me tiedämme, että laki on hengellinen. Minä sitä vastoin olen turmeltunut ihminen, synnin orjaksi myyty.

En edes ymmärrä mitä tee: en tee sitä, mitä tahdon, vaan sitä, mitä vihaan. Ja jos kerran teen sitä, mitä en tahdo, silloin myönnän, että laki on hyvä.

Niinpä en enää teekään sitä itse, mitä teen, vaan sen tekee minussa asuva synti."

Tiedättehän, ettei minussa, minun turmeltuneessa luonnossani, ole mitään hyvää.
      Tahtoisin kyllä tehdä oikein, mutta en pysty siihen

.

En tee sitä hyvää, mitä tahdon, vaan sitä pahaa, mitä en tahdo. Mutta jos teen sitä,
      mitä en tahdo, en tee sitä enää itse, vaan sen tekee minussa asuva synti."

• Hiiop!

Näin se nousee!

• Totuus nousee, ja kun se nousee niin sitä mukaa väärämielisten ymmärrys laskee.

• Tuhat ja yksi, sinulle yksi kysymys:

Etkö minkään Jeesuksen opetuksen kohdalla ole saanut kokea pistoasydämessäsi, tajutessasi, että juuri minä olen tuollainen?

• tuhat ja yksi

>>> Etkö minkään Jeesuksen opetuksen kohdalla ole saanut kokea pistoasydämessäsi, tajutessasi, että juuri minä olen tuollainen?>>>

Eipä juuri;
        "Te kyykäärmeitten sikiöt. "
        Ettei suutansa avannut;
        "Jos puhuin väärin,osoita mikä puheessani oli sopimatonta. Jos taas puhun oikein., miksi lyöt minua."

Sydän on terve, ei pistele 2000 vuoden takaisen saarnamiehen kertomukset jotka on kirjoitettu kymmeniä vuosia hänen jälkeensä ja taltioitu Raamattuun satoja vuosia Hänen jälkeensä.

Ei se pistele mihinkää kun tietää tuon Kristinuskon valheen, jos etsitään sitä suurta eksytystä , joka Raamatun Ut mainitsee se on koko kertomus Jeesus Nasaretilaisesta Jumalan poikana ja sen kertomuksen ovat juutalaiset laatineet.
        Juutalaiset ovat kautta aikain olleet erinomaisia juonten keksijöitä ja aatteitten rakentajia ja Kristinusko on yksi suurimmista ,jonka he ovat luoneet uskontona tähän maailmaan.
        Rooma tuhosi juutalaisuuden perin pohjin ja juutalaiset sitten tuhosivat Kristinuskon avulla nuo Roomalaiset ja Kreikkalaiset Jumalat ja he siihen tarkoitukseen keksivät erittäin tehokkaan uskonnon Kristinuskon.
        Ja siitä edelleen kehittyi Konstantinuksessa yhä vahvempi uskonto tuhoon ja voittoon suuressa osassa maailmaa.

Vasta nyt on mahdollisuus kaataa tuo Kristinuskon harhauskonto ja mikä parasta se voidaan tuhota rauhanomaisesti, kun ei vaan liian kiirettä pidetä.
        n. 2000 vuotta Kristinuskon aikaa , joten sen kulttuurinmuutos kestänee oman aikansa.

Näin se menee ja sinäkin siinä olet , yksi tärkeä lenkki Jeesus uskon paljastamisessa , paikkansa pitämättömäksi harhauskoksi.

• tuhat ja yksi kirjoitti:

>>> Etkö minkään Jeesuksen opetuksen kohdalla ole saanut kokea pistoasydämessäsi, tajutessasi, että juuri minä olen tuollainen?>>>

Eipä juuri;
        "Te kyykäärmeitten sikiöt. "
        Ettei suutansa avannut;
        "Jos puhuin väärin,osoita mikä puheessani oli sopimatonta. Jos taas puhun oikein., miksi lyöt minua."

Sydän on terve, ei pistele 2000 vuoden takaisen saarnamiehen kertomukset jotka on kirjoitettu kymmeniä vuosia hänen jälkeensä ja taltioitu Raamattuun satoja vuosia Hänen jälkeensä.

Ei se pistele mihinkää kun tietää tuon Kristinuskon valheen, jos etsitään sitä suurta eksytystä , joka Raamatun Ut mainitsee se on koko kertomus Jeesus Nasaretilaisesta Jumalan poikana ja sen kertomuksen ovat juutalaiset laatineet.
        Juutalaiset ovat kautta aikain olleet erinomaisia juonten keksijöitä ja aatteitten rakentajia ja Kristinusko on yksi suurimmista ,jonka he ovat luoneet uskontona tähän maailmaan.
        Rooma tuhosi juutalaisuuden perin pohjin ja juutalaiset sitten tuhosivat Kristinuskon avulla nuo Roomalaiset ja Kreikkalaiset Jumalat ja he siihen tarkoitukseen keksivät erittäin tehokkaan uskonnon Kristinuskon.
        Ja siitä edelleen kehittyi Konstantinuksessa yhä vahvempi uskonto tuhoon ja voittoon suuressa osassa maailmaa.

Vasta nyt on mahdollisuus kaataa tuo Kristinuskon harhauskonto ja mikä parasta se voidaan tuhota rauhanomaisesti, kun ei vaan liian kiirettä pidetä.
        n. 2000 vuotta Kristinuskon aikaa , joten sen kulttuurinmuutos kestänee oman aikansa.

Näin se menee ja sinäkin siinä olet , yksi tärkeä lenkki Jeesus uskon paljastamisessa , paikkansa pitämättömäksi harhauskoksi.

Hirret silmissäkö sinäkin olet todistuksiani lukenut, kun tällaisen valheen kirjoitit:

"Näin se menee ja sinäkin siinä olet , yksi tärkeä lenkki Jeesus uskon paljastamisessa , paikkansa pitämättömäksi harhauskoksi. "

Jos olisit kirjoittanut totuuden olisin ensimmäisen kerran sinua kiitellyt. Eli tämän:

"Näin se menee ja sinäkin olet, yksi tärkeä lenkki Paavali uskon paljastamisessa, paikkansa pitämättömäksi harhauskoksi."

Kaikki mitä elämässäni on tapahtunut, ja joista palstan ylläpitäjäkin on 30 000 tallentanut, on tapahtunut ainoastaan Jeesuksen Kristuksen johdatuksessa.

Hän ei ole minulle mikään harhausko, vähiten siitä syystä, että juuri hän tuli ja pelasti minut tuona ahtaan portin tuskanyönä niin Jumalan kuin Saatanankin vihalta.

Kyllä minusta nämä Jeesuksen sanat kertovat totuuden sinusta, ei tuhatta vaan yksikin riittää:

"Teidän joukossanne on kuitenkin muutamia, jotka eivät usko." Jeesus tiesi näet alusta alkaen, ketkä eivät uskoneet..."

• palstalle eksynyt
        TeuvoSuni kirjoitti:

Hirret silmissäkö sinäkin olet todistuksiani lukenut, kun tällaisen valheen kirjoitit:

"Näin se menee ja sinäkin siinä olet , yksi tärkeä lenkki Jeesus uskon paljastamisessa , paikkansa pitämättömäksi harhauskoksi. "

Jos olisit kirjoittanut totuuden olisin ensimmäisen kerran sinua kiitellyt. Eli tämän:

"Näin se menee ja sinäkin olet, yksi tärkeä lenkki Paavali uskon paljastamisessa, paikkansa pitämättömäksi harhauskoksi."

Kaikki mitä elämässäni on tapahtunut, ja joista palstan ylläpitäjäkin on 30 000 tallentanut, on tapahtunut ainoastaan Jeesuksen Kristuksen johdatuksessa.

Hän ei ole minulle mikään harhausko, vähiten siitä syystä, että juuri hän tuli ja pelasti minut tuona ahtaan portin tuskanyönä niin Jumalan kuin Saatanankin vihalta.

Kyllä minusta nämä Jeesuksen sanat kertovat totuuden sinusta, ei tuhatta vaan yksikin riittää:

"Teidän joukossanne on kuitenkin muutamia, jotka eivät usko." Jeesus tiesi näet alusta alkaen, ketkä eivät uskoneet..."

Oletko sinä todella se, jota sanotaan vääräksi profeetaksi saamasi näyn: Raamattu on totta johdosta?

• palstalle eksynyt kirjoitti:

Oletko sinä todella se, jota sanotaan vääräksi profeetaksi saamasi näyn: Raamattu on totta johdosta?

Minä se todellakin olen. Yksi ainoa Kristukselta Hengen ja tehtävän saanut ihminen, joka tämänkin Jumalan paaduttaman kansan keskellä on automaattisesti väärä profeetta, koska totuus on heille valhetta ja valhe totuutta:

"He sanovat näkijöille: "Älkää nähkö", ja ennustajille: "Älkää tosia ennustako. Puhukaa sellaista, mikä on meille mieleen, nähkää meille kauniita unia.

Älkää kulkeko suoraa tietä, kääntykää pois polulta, toimittakaa pois näkyvistämme Israelin Pyhä."

Heidän uskonsa perusta kun on tässä porttopaimenten ilosanomassa:

"Rakkaat veljet ja sisaret Jeesuksessa Kristuksessa.
        Kaikkihan me tiedämme, että Jumala on rakkaus, joka
        pelkästä armosta on meidät kaikki uskovat pelastanut,
        koska kukaan meistä ei voi tietää totuutta.

Mutta jos joku kuitenkin aiheuttaaa teille ahdistusta,
        masennusta ja kalseaa oloa ilmoittaessaan päässeensä
        ahtaasta portista sisälle ja saaneensa Kristukselta hänen
        Henkensä ja sen myötä tietoonsa koko totuuden, niin
        tietäkää tämä, että tällaisesta ihmisestä on jo tullut toisten
        tuomitsija."

Siksi tämäkin Jeesuksen ilmoitus on kohdallani käynyt täydellisesti toteen:

Ja Raamatun totuus tulee siinäkin ilmi, että tällä hetkellä suurin totuuden vihaaja palstalla on tuo entinen ystäväni, joka 14 vuotta rinnallani totuuden tietä kulki. Mutta kun ei pelkuruuden hengessä päässyt ahtaasta portista sisälle, teki Saatana hänestä yhdessä yössä kahden veen lempilapsen.

Nuo kaksi veetä, veri ja valehtelu,tulevat tästä Jeesuksen ilmoituksesta minkälainen Saa-ta-na on:

"Te olette lähtöisin Saatanasta. Hän on teidän isänne, ja hänen halunsa te tahdotte tyydyttää. Saatana on ollut murhaaja alusta asti. Hän on kaukana totuudesta, se on hänelle vieras. Kun hän valehtelee, hän todella puhuu omiaan, sillä hän on valehtelija ja valheen isä"

• Suni kysyy ja vastaa
        palstalle eksynyt kirjoitti:

Teuvo puskasta kyselee itseltään. Törkeää, miten kehtaat!

• suni-suni-suni-suni-
        TeuvoSuni kirjoitti:

Minä se todellakin olen. Yksi ainoa Kristukselta Hengen ja tehtävän saanut ihminen, joka tämänkin Jumalan paaduttaman kansan keskellä on automaattisesti väärä profeetta, koska totuus on heille valhetta ja valhe totuutta:

"He sanovat näkijöille: "Älkää nähkö", ja ennustajille: "Älkää tosia ennustako. Puhukaa sellaista, mikä on meille mieleen, nähkää meille kauniita unia.

Älkää kulkeko suoraa tietä, kääntykää pois polulta, toimittakaa pois näkyvistämme Israelin Pyhä."

Heidän uskonsa perusta kun on tässä porttopaimenten ilosanomassa:

"Rakkaat veljet ja sisaret Jeesuksessa Kristuksessa.
        Kaikkihan me tiedämme, että Jumala on rakkaus, joka
        pelkästä armosta on meidät kaikki uskovat pelastanut,
        koska kukaan meistä ei voi tietää totuutta.

Mutta jos joku kuitenkin aiheuttaaa teille ahdistusta,
        masennusta ja kalseaa oloa ilmoittaessaan päässeensä
        ahtaasta portista sisälle ja saaneensa Kristukselta hänen
        Henkensä ja sen myötä tietoonsa koko totuuden, niin
        tietäkää tämä, että tällaisesta ihmisestä on jo tullut toisten
        tuomitsija."

Siksi tämäkin Jeesuksen ilmoitus on kohdallani käynyt täydellisesti toteen:

Ja Raamatun totuus tulee siinäkin ilmi, että tällä hetkellä suurin totuuden vihaaja palstalla on tuo entinen ystäväni, joka 14 vuotta rinnallani totuuden tietä kulki. Mutta kun ei pelkuruuden hengessä päässyt ahtaasta portista sisälle, teki Saatana hänestä yhdessä yössä kahden veen lempilapsen.

Nuo kaksi veetä, veri ja valehtelu,tulevat tästä Jeesuksen ilmoituksesta minkälainen Saa-ta-na on:

"Te olette lähtöisin Saatanasta. Hän on teidän isänne, ja hänen halunsa te tahdotte tyydyttää. Saatana on ollut murhaaja alusta asti. Hän on kaukana totuudesta, se on hänelle vieras. Kun hän valehtelee, hän todella puhuu omiaan, sillä hän on valehtelija ja valheen isä"

Ja tässä Suni vastaa puskaegolleen. Halvat on huvit!

• Suni kysyy ja vastaa kirjoitti:

Teuvo puskasta kyselee itseltään. Törkeää, miten kehtaat!

Näyttäähän näitä kaltaisiasi kyselijöitä riittavan puskissa niin paljon, ettei minun tarvitse teidän joukkoonne tulla.

Miksi en mielestäsi saisi noudattaa tätä apostoli Pietarin hyvää neuvoa:

"Ja vaikka joutuisittekin kärsimään vanhurskauden tähden, te olette autuaita. "Älkää heitä pelätkö älkääkä hämmentykö", vaan pyhittäkää Herra Kristus sydämessänne ja olkaa aina valmiit antamaan vastaus jokaiselle, joka kysyy, mihin teidän toivonne perustuu.

Mutta vastatkaa sävyisästi ja kunnioittavasti ja säilyttäkää omatuntonne puhtaana -- silloin ne, jotka parjaavat teidän hyvää vaellustanne kristittynä, joutuvat häpeään juuri siinä, mistä teitä panettelevat.

Parempi on tehdä hyvää ja kärsiä, jos niin on Jumalan tahto, kuin kärsiä pahojen tekojen tähden "

• vielä palstalla olen

Eikö tuo ole pelkkää itsekehua:"Yksi ainoa Kristukselta Hengen ja tehtävän saanut ihminen, joka tämänkin Jumalan paaduttaman kansan keskellä on automaattisesti väärä profeetta, koska totuus on heille valhetta ja valhe totuutta:"

• Jos ne useat kymmenet (jopa sadat) todistukset jota olen täällä todistuksena kertonut olisivat jääneet kokematta, silloin tuollainen puhe olisi vailla katetta.

Ja siksi tämä ihmisten inho ja viha totuutta kohtaan on paras todistus, että Kristukselta olen Hengen ja tehtävän saanut:

• sunin pelleily jatku

Sunin puskapelleily jatkuu. Vanha mies kehtaa!!

• sunin pelleily jatku kirjoitti:

Sunin puskapelleily jatkuu. Vanha mies kehtaa!!

Kerro ihmeessä, missä on se puskasi, jossa olet nähnyt minut pelleilemässä?

• Ihmisten silmissä iljetystä ovat kaikki Jumalan kuritukset: masennus, sairaus, ahdistus, pelko, kalsea olo ja onnettomuudet.

Rajusta eksytyksestä johtuen he eivät voi uskoa, että Jumala, joka on rakkaus, voisi tällä tavalla rakastamiaan lapsia kurittaa, vaan kaikki nuon onkin vain Saatanan uhkailuja ja kuritusta, jolla yrittää saada ihmiset pois omasta uskostaan.

Paras esitys tästä tapahtumasta on kirjoitettu Jobin kirjassa. Kyllä Paavalikin tällaisen kurituksen tarkoituksen tiesi:

"Rangaistessaan Herra kuitenkin kurittaa meitä, jotta meitä ei yhdessä maailman kanssa lopullisesti tuomittaisi."

Paavali tiesi, mutta ei Jobin tavoin koskaan päässyt irti Saatanan kurituksesta.

• Tähän samaan liittyy jatkoksi Herran viisaus:

"Mutta onhan myös Herra viisas! Hän voi lähettää onnettomuuden, eikä hän sanojaan peruuta. Hän käy taisteluun niitä vastaan, jotka tekevät vääryyttä, ja niitä vastaan, jotka ryhtyvät väärintekijöiden auttajiksi."

• palstan arvo, niin??

Montakohan viestiä tässä ketjussa on muilta kuin Sunilta?

Karkea arvio on, että 9 viestiä kymmenestä on Teuvon omia viestejä itselleen. Teuvolta- Sunille, Sunilta-Teuvolle, Teuvolta- Sunille jne.

• Laske itse.

Aloituksessa oleviin Jeesuksen sanoihin liittyen, minulla on täysi oikeus tuoda esille vaikka kuinka paljon niitä Raamatun ilmoituksia, jotka Jumalalle ovat iljetyksiä, ja kaltaisillesi totuuden hylänneille arvokkaita.

Lainkaan riippumatta siitä,vastataanko niihin vai ei.

• Ihmisille arvokasta on rippipapin kädet hänen päänsä päällä.

Kyllä Paavali senkin tiesi, miten Saatanan henki siirtyy juuri ihmiskäsien kautta. Ja siksi tästä Timoteusta varoitti.

"Harkitse kätten päällepanemista tarkoin, jotta et joutuisi osalliseksi toisten synteihin. Säilytä itsesi puhtaana."

Mutta kun Saatana näytti miten Veren voima käsien kautta toimii, siihen unohtui Paavalilta tuokin totuus:

"Millä kasteella teidät sitten on kastettu?" kysyi Paavali. He vastasivat: "Johanneksen kasteella."

Silloin Paavali sanoi: "Johannes tosin kastoi vedellä parannukseen, mutta hän kehotti ihmisiä uskomaan toiseen, joka oli tuleva hänen jälkeensä, Jeesukseen."

Tämän kuultuaan he ottivat kasteen Herran Jeesuksen nimeen, ja kun Paavali pani kätensä heidän päälleen, Pyhä Henki tuli heihin ja he puhuivat kielillä ja profetoivat.
      Heitä oli arviolta kaksitoista miestä. "

• Tämä uusiksi:

Mutta kun Saa-ta-na näytti miten Veren voima käsien kautta toimii, siihen unohtui Paavalilta tuokin totuus.

• kerro totuus

Onko tämä sinun kirjoittamasi:

yksi meistä
      12.2.2012 08:31

Kaikki me, jotka saamme ehtoollisesta Veren voimaa, emmekä juokse minkäänlaisten henkien perässä:

Pitäkäämme yhdessä huoli siitä, että suuren johtajamme Devoitin, ihmisten silmissä arvokkaat kirjoitukset, pysyvät joka päivä Raamattukeskustelun ylärivillä

Siitähän meitä kiitetään ja meille palkkakin maksetaan:"Jotta ihmiset kiittelisivät heitä. Totisesti, he ovat jo palkkansa saaneet."

• Se ei ole minun kirjoittamani. Miksi olisin yllyttämässä tätä entistä ystävääni yhä enemmän valheen ja vääryyden tekoihin, kun hän on kaulaansa myöten tuossa valheiden riettauden virrassa.

Tässä on minun kysymykseni hänen viimeiseen avaukseensa:

TeuvoSuni
        13.2.2012 08:27

Vain tämä kysymys sinulle, Jari. Vaikka jo ennalta tiedän, ettet totuutta paljasta:

Kerro kaikille, miten ystävyytemme sen piispan pakomatkan jälkeen alkoi?

Minä en ole sitä "Rakkaat ystävät" kirjoitusta avauksiisi kirjoittanut. Miksi olisin yllyttämässä sinua yhä enemmän valheen ja vääryyden tekoihin?

• utelias.
        TeuvoSuni kirjoitti:

Se ei ole minun kirjoittamani. Miksi olisin yllyttämässä tätä entistä ystävääni yhä enemmän valheen ja vääryyden tekoihin, kun hän on kaulaansa myöten tuossa valheiden riettauden virrassa.

Tässä on minun kysymykseni hänen viimeiseen avaukseensa:

TeuvoSuni
        13.2.2012 08:27

Vain tämä kysymys sinulle, Jari. Vaikka jo ennalta tiedän, ettet totuutta paljasta:

Kerro kaikille, miten ystävyytemme sen piispan pakomatkan jälkeen alkoi?

Minä en ole sitä "Rakkaat ystävät" kirjoitusta avauksiisi kirjoittanut. Miksi olisin yllyttämässä sinua yhä enemmän valheen ja vääryyden tekoihin?

Harmittaako sinua, kun et saanut vastausta, koska se aloitus on poistettu?

• Vastaus puuttuu?
        utelias. kirjoitti:

Harmittaako sinua, kun et saanut vastausta, koska se aloitus on poistettu?

Tuossahan tuo kysymys on, pitäisi siihen osata vastata, jos ei muuten ole haluton vastaamaan.

• Vastaus puuttuu? kirjoitti:

Tuossahan tuo kysymys on, pitäisi siihen osata vastata, jos ei muuten ole haluton vastaamaan.

Mitä sinä tällä viestilläsi tarkoitit?

Minähän vastasin siihen13 minuuttia ennen, kuin sinä viestisi kirjoitit.

• Tämä oli tarkoitus
        TeuvoSuni kirjoitti:

Mitä sinä tällä viestilläsi tarkoitit?

Minähän vastasin siihen13 minuuttia ennen, kuin sinä viestisi kirjoitit.

"utelias.
        13.2.2012 18:39
        0
        Sulje
        Harmittaako sinua, kun et saanut vastausta, koska se aloitus on poistettu?"

Vastasin tähän viestiin ja tarkoitin, että sinun esittämääsi kysymykseen puuttuu Devoitin vastaus

• Ei todellakaan harmita. Uskon, että juuri tuon kysymykseni tähden keskustelun aloittaja itse sen poisti tai poistatti.

Koska ei olisi kuitenkaan totuutta pystynyt kertomaan. Näin säästyi yhdeltä valehtelulta.

• Tätä ketjua voi vielä jatkaa, koska Raamatussa on hyvin peljon sellaista Jeesuksen opetusta, joka on Jumalalle arvokasta, mutta tekopyhille ja paadutetuille sietämätöntä. Kuten tämäkin:

"Autuaita olette te, kun teitä minun tähteni herjataan ja vainotaan ja kun teistä valheellisesti puhutaan kaikkea pahaa.

Iloitkaa ja riemuitkaa, sillä palkka, jonka te taivaissa saatte on suuri. Niinhän vainotiin profeettojakin, jotka elivät ennen teitä."

Tästä ilosta riemusta ei kuitenkaan pysty täydellisesti nauttimaan, kun joka päivä on saanut palstalta lukea niistä valheista, joita pitkäaikaisin ystäväni on minusta jo kuukausitolkulla levittänyt.

• Ne kaksi Raamatun Henkeä.

Kumpikin tunnistaa omansa ja sen toisen hengen.

Totuuden Henki tunnistaa ja paljastaa kaikki erilaiset Saatanan valheiden hengissä vaeltavat.

Saatanan valheiden hengille vain yksi henki on vääryyden henki ja se on juuri tämä Totuuden Henki, jota sen palvelijat ovat herjanneet - ja loppuun sakka herjaavat -
        sadoilla erilaisilla herjanimillä, narsistista alkaen.

Ja herjaukseen ovat ryhtyneet kaikkia, niin kerran kuin useammankin kerran kastetut. Siinä heillä on yksi yhteinen usko.

• Ikävöin totuutta?

Missä oletkaan mahtanut olla?

Ketä sinun tulkintasi mukaan ovat nämä veljet:

"Totisesti: kaiken, minkä olette tehneet yhdelle näistä vähäisimmistä veljistäni, sen te olette tehneet minulle."

• Kirjoituksissa sanotaan:

"Työmies on palkkansa ansainnut".

Palkkaan kuuluu myöskin lomapäiviä, joita Jeesuskin hyödynsi:

"Lähtekää mukaani johonkin yksinäiseen paikkaan, niin saatte vähän levähtää."

Jokainen Jeesuksen vähimmäinen veli on kaltaiseni ihminen, jonka Jumala on omakseen valinnut, ottanut kiinni synneistä, ja johdattanut ahtaan portin kautta Poikansa puhdistettavaksi, ja hänen Henkensä omistajaksi.

Heidät tunnistaa myös siitä, ettei yksikään Jumalan paaduttama porttoseurakunta tällaista ihmistä Jumalan valituksi tunnusta.

Tämän todisti myöskin Jeesus jäähyväisrukouksessa Isälleen:

"Minä olen ilmoittanut heille sanasi, ja he ovat saanet osakseen maailman vihan, koska eivät kuulu maailmaan, niin kuin en minäkään kuulu."

Tälle paadutetulle maailmalle kelpaa kyllä Jeesuksen nimi, mutta hänen Henkensä onkin Saatanan henki:

• seurakuntalainen

Jos sinussa olisi Pyhä Henki, sinua varmasti uskottaisiin.

• Tuollainen käsitys Pyhästä Hengestä liittyy tähän Jumalan lähettämään lopun ajan rajuun eksytykseen, kun joka ainoassa Saatanan perustamassa seurakunnassa uskotaan Saatanan sille antamaa henkeä Jumalan Hengeksi.

Siksi tämäkin viestisi: "Jos sinussa olisi Pyhä Henki, sinua varmasti uskottaisiin", on herjaus tätä Jeesuksen ilmoitusta kohtaan:

Joka ainoalle Saatanan seurakunnalle kelpaa Jeesuksen nimi, mutta hänen Henkeään pidetään Saatanan henkenä.

• kaipaan totuutta

Kun katselet Raamattukeskustelun etusivua tänään, mitä se kertoo sinulle tämän palstan arvosta.

Miksi siellä on sinultakin kaksi poistamaasi viestiä?

• Tällä hetkellä tämä palsta on Saatanan veren voimalla uhoavien hallussa, jotka Jumalan paaduttamina eivät tippakaan piittaa Jeesuksen ilmoituksesta, vaan Pyhää Henkeä herjaten toimivat vastoin hänen tahtoaan:

"Mies kylvi peltoonsa hyvää siementä. Mutta kun kaikki nukkuivat,
      hänen vihamiehensä tuli, kylvi vehnän sekaan rikkaviljaa ja meni pois.

Kun vilja nousi oraalle ja alkoi tehdä tähkää, rikkaviljakin tuli näkyviin.
      Työmiehet menivät silloin isäntänsä luo ja sanoivat hänelle: 'Herra,
      etkö sinä kylvänyt peltoosi hyvää siementä? Mistä siihen on tullut
      rikkaviljaa?

Isäntä sanoi heille: 'Se on vihamieheni työtä.' Miehet kysyivät silloin häneltä: 'Tahdotko, että menemme kitkemään sen pois?' 'En', hän
      vastasi, 'te voitte rikkaviljaa kootessanne nyhtää sen mukana vehnääkin.

Antakaa niiden kasvaa yhdessä elonkorjuuseen asti, kun sen aika tulee,
      minä sanon korjuuväelle:Kootkaa ensin rikkaviljaa ja sitokaa se kimpuiksi,
      että se poltettaisiin. Mutta vehnä korjatkaa aittaani."

Kun näille yksi ainoa vehnän oras Saatanan rikkaviljapellossa on liikaa, niin pois se on saatava.

Siksi kaikki viimeiset neljä aloitustani ovat lähes välittömästi poistetut. Eilen sitten kirjoitin avauksen:

Jeesus sanoi omalle kansalleen:

"Miksi te ette ymmärrä minun puhettani? Siksi. että te ette siedä kuunnella,
      mitä minä sanon .

Te olette lähtöisin Saatanasta. Hän on teidän isänne, ja hänen halunsa te tahdotte
      tyydyttää. Saatana on ollut murhaaja alusta asti. Hän on kaukana totuudesta,
      se on hänelle vieras. Kun hän valehtelee, hän todella puhuu omiaan, sillä hän on
      valehtelija ja valheen isä.

Kun murhaaja murhaa, niin verta vuotaa. Ja siksi se mainostaa Golgatalla
      Jeesuksesta vuodattamaa verta sovitusverenä. Joka yksin riittää ihmisten
      pelastamiseksi. Joten ei siinä mitään ahdasta porttia ja Jeesuksen Henkeä tarvita."

Tekstiin tulleen kirjoitusvirheen takia ensimmäisen poiston tein. Kun olin sen korjannut, ja lähettänyt uudelleen, poistin senkin välittömästi.

Kun ajattelin, että antaa nyt palstan hetkeksi rauhoittua, ja tuodaan tämä aloitus sitteen uudelleen.

Ja tässä se nyt sitten tuli.

• palstalainen

Totuutta rakastaville ja kaipaaville on tämä ylösnostettu.

• palstalainen

Paavalikin tiesi:

Room. 8:9
      Te ette kuitenkaan elä oman luontonne vaan Hengen alaisina, jos kerran Jumalan Henki asuu teissä. Mutta se, jolla ei ole Kristuksen Henkeä, ei ole hänen omansa.

Siksi kaikki tästä Hengestä osattomat julistavat verta, armoa ja ristiä .

• totuus tuli

Siksi kaikki tästä Hengestä osattomat julistavat verta, armoa ja ristiä

he tunkeutuvat väkisin Jumalan valtakuntaan veren,armon ja ristin voimalla

• palstalainen

Ja alkavat vielä kerskua teoillaan, mutta saavat Jeesukselta kuulla totuuden - kuitenkin liian myöhään:

Matt.7:22-23
        Monet sanovat minulle sinä päivänä: 'Herra, Herra! Sinun nimessäsihän me profetoimme, sinun nimessäsi me karkotimme pahoja henkiä ja sinun nimessäsi teimme monia voimatekoja.'
        Mutta silloin he saavat minulta vastauksen: 'En tunne teitä. Menkää pois minun luotani, vääryydentekijät!'

Kaikki mainitut voimateot tehdään juuri tuolla veren voimalla.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mieleni harhailee sinussa

Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei
      Tunteet
      21
      5564
    2. Taposta murhaksi

Mitä tästä tapauksesta tiedetään?
      Kajaani
      53
      1645
    3. Grilli lopettaa?

Pitääkö huhu paikkaansa että grilli lopettaa lähiaikoina?
      Suomussalmi
      20
      1119
    4. Pitääkö luovuttaa?

Sano nyt edes jotain 👾
      Ikävä
      69
      997
    5. Mitä teet nainen

Jos saat tietää että mies on elänyt yksinäistä ja rauhallista elämää sinua kaivaten, ei ole ollut muiden naisten kanssa,
      Ikävä
      53
      987
    6. Joko Martinalla uusi aviomies hakusessa

Onko jo Raya sovellukseen laitettu uusi vetoomus vetämään... ja mistähän maasta mahtaa olla seuraava sulhasehdokas. Suom
      Kotimaiset julkkisjuorut
      155
      934
    7. Olet nuorempi nainen aivan ihana

Tykkään susta ihan valtavasti ❤️❤️
      Ikävä
      48
      898
    8. Mitä vastaisit

Jos kysyisin, että lähdettäisiinkö lenkille yhdessä? Vain sinä ja minä, kaksin? Miehelle
      Ikävä
      57
      890
    9. Pitkäaikaistyöttömyys Suomessa harvinaisen paha

Karut työttömyysluvut, korkein luku yli neljännesvuosisataan.
      Maailman menoa
      120
      864
    10. Missä olitte kun oli teidän tähän saakka kaunein yhteinen hetki?

Me olimme rannalla erään kiven päällä❤️
      Ikävä
      58
      848
    Aihe