Naiset ovat jo aikojen alussa keksineet( miehiä älykkäämmän) tavan hakea useita seksikumppanita.
He hakevat sitä 'oikeaa'.
Käytännössä 'yhden yön juttuja' ei ole, koska ne kaikki ovat 'pieleen menneitä alkavia suhteita', ja aina jos suhde ei toiminut( no ilmeisestikään se ei toiminut, koska minusta tuntui aamulla siltä, että minun pitää päästä pois) syynä on tietenkin se, että mies ei ollut oikea(niinkuin ei ne muutkaan mäntit).
Ja tietenkin koska tällä hetkellä ei toimivaa pitkäaikaista suhdetta ole, on naisella tietenkin oikeus 'kaikessa rauhassa haeskella sitä oikeaa'.
Käytännössä naiset ottaa viereensä sen miehen, joka vain viekkaasti hymyilee kun he kertovat ' en minä harrasta yhdenyön juttuja niinkuin ne muut naiset', koska tämä mies jo tietää, mitä nainen tarkoittaa...
(= en minä sulle. Etsin vielä parempaa... Ja jos sitä parempaa ei nyt just löydy niin kyllä sinäkin sitten aamuyöstä menet kunhan kukaan muu ei näe)
Jaa taas on yksi yö pedattu...
Naisten huijaus paljastettu
8
283
Vastaukset
- !!!
Kaikilla ei ole lahjoja skitsofreenikoksi.
Se on vaativa tehtävä. - "Aikojen alussa"..
..ei tarvinnut keksiä syitä kertapanoille.
- ja ja ja.
Minä tiesin.
Mittää en tarvihe.
ja ja ja
Minä olin hirveen humalassa.- näinonnnnnnn
Hö, outo aloitus. Eikö miehet muka toivo kohtaavansa sitä kumppania jonka kanssa jakaa iloja ja suruja.
itse olin ollut 15v. eron jälkeen seurustelematta ja kun eräs mies kiinnostui minusta olin täynnä toivoa. Kuukauden ns. seurustelun jälkeen mies ei enää vastannut puhelimeen ja vetäytyi ilman selityksiä. Minä itkin katkerasti yön koska olin jo päästänyt kotiini ja rakastellutkin. Siitä on kolme vuotta enkä seuraavalle yrittäjää päästä iholle ennenkuin motiivit on selvillä.
Naisille ei muuten ole mikään ongelma elää ilman seksiä mutta unelma rakkaudesta elää.
- 10 vuotta palstalla
yhtä rehellistä ja totuudenmukaista aloitusta en suomi24:sen historian aikana ole nähnyt.
- fdffsfsdf
Niin, tämä lähtee siitä oletuksesta että naisen ylipäänsä pitäisi sievistellä seksin harrastamistaan. Miksi niin?
niinpä. miks naisten pitäis keksiä mitään sievistelyä peitelläkseen sitä tosiasiaa että sattuu vaan panettamaan..
no siksi koska jos sen suoraan toteais sais kuulla olevansa huorá
kuin myös ilmeisesti saa kuulla muutoinkin, vaikka minkälaista kiertoilmaisua luontaiselle tarpeelle käyttäisi,
aloittajalta voisin vielä kysyä, miten siinä tapauksessa suhtautuisit jos joku vastaantuleva nainen ihan suoraan kiertelemättä toteais ettei ole hakemassa muuta kuin seksiseuraa yhdeksi yöksi?
saako nainen edes haluta pelkkää seksiä, vai onko se vain miesten etuoikeus?
murhitto. piti vielä tulla jatkamaan,
kuinka moni mies oikeasti suoraan myöntää olevansa vain kertapanoa hakemassa, niinku siinä iskutilanteessa..?
ja eikö melkeimpä kaikki ihmiset jossain vaiheessa kuitenkin ja loppujen lopuksi pyri etsimään sitä 'oikeaa'?
mur
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 634966
- 734022
Sanna Marin ja lähestymiskielto
No just joo. Kaikella sitä pitää saada lööppejä. Taas on joku ohimennen hipaissut pyhää Mariinia.2633687- 1213167
- 482954
- 232628
Ero 68-vuotiaana
Minkälaisen keskustelun saan aikaiseksi, kun minä 68-vuotias nainen haluan erota 70-vuotiaasta miehestäni. Olemme kumpi2962404Haluaisin niin paljon että
Tapahtuu jotain mutta siihen mitä toivot niin en vielä pysty. Täytyy tietää enemmän. Olen myös väsynyt tähän vaikka sydä192256- 381953
- 1081912