Naisten huijaus paljastettu

Naiset ovat jo aikojen alussa keksineet( miehiä älykkäämmän) tavan hakea useita seksikumppanita.

He hakevat sitä 'oikeaa'.

Käytännössä 'yhden yön juttuja' ei ole, koska ne kaikki ovat 'pieleen menneitä alkavia suhteita', ja aina jos suhde ei toiminut( no ilmeisestikään se ei toiminut, koska minusta tuntui aamulla siltä, että minun pitää päästä pois) syynä on tietenkin se, että mies ei ollut oikea(niinkuin ei ne muutkaan mäntit).

Ja tietenkin koska tällä hetkellä ei toimivaa pitkäaikaista suhdetta ole, on naisella tietenkin oikeus 'kaikessa rauhassa haeskella sitä oikeaa'.

Käytännössä naiset ottaa viereensä sen miehen, joka vain viekkaasti hymyilee kun he kertovat ' en minä harrasta yhdenyön juttuja niinkuin ne muut naiset', koska tämä mies jo tietää, mitä nainen tarkoittaa...
(= en minä sulle. Etsin vielä parempaa... Ja jos sitä parempaa ei nyt just löydy niin kyllä sinäkin sitten aamuyöstä menet kunhan kukaan muu ei näe)

Jaa taas on yksi yö pedattu...

8

254

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • !!!

      Kaikilla ei ole lahjoja skitsofreenikoksi.
      Se on vaativa tehtävä.

    • "Aikojen alussa"..

      ..ei tarvinnut keksiä syitä kertapanoille.

    • ja ja ja.

      Minä tiesin.

      Mittää en tarvihe.

      ja ja ja

      Minä olin hirveen humalassa.

      • näinonnnnnnn

        Hö, outo aloitus. Eikö miehet muka toivo kohtaavansa sitä kumppania jonka kanssa jakaa iloja ja suruja.

        itse olin ollut 15v. eron jälkeen seurustelematta ja kun eräs mies kiinnostui minusta olin täynnä toivoa. Kuukauden ns. seurustelun jälkeen mies ei enää vastannut puhelimeen ja vetäytyi ilman selityksiä. Minä itkin katkerasti yön koska olin jo päästänyt kotiini ja rakastellutkin. Siitä on kolme vuotta enkä seuraavalle yrittäjää päästä iholle ennenkuin motiivit on selvillä.

        Naisille ei muuten ole mikään ongelma elää ilman seksiä mutta unelma rakkaudesta elää.


    • 10 vuotta palstalla

      yhtä rehellistä ja totuudenmukaista aloitusta en suomi24:sen historian aikana ole nähnyt.

    • fdffsfsdf

      Niin, tämä lähtee siitä oletuksesta että naisen ylipäänsä pitäisi sievistellä seksin harrastamistaan. Miksi niin?

    • niinpä. miks naisten pitäis keksiä mitään sievistelyä peitelläkseen sitä tosiasiaa että sattuu vaan panettamaan..
      no siksi koska jos sen suoraan toteais sais kuulla olevansa huorá
      kuin myös ilmeisesti saa kuulla muutoinkin, vaikka minkälaista kiertoilmaisua luontaiselle tarpeelle käyttäisi,
      aloittajalta voisin vielä kysyä, miten siinä tapauksessa suhtautuisit jos joku vastaantuleva nainen ihan suoraan kiertelemättä toteais ettei ole hakemassa muuta kuin seksiseuraa yhdeksi yöksi?
      saako nainen edes haluta pelkkää seksiä, vai onko se vain miesten etuoikeus?

      mur

      • hitto. piti vielä tulla jatkamaan,
        kuinka moni mies oikeasti suoraan myöntää olevansa vain kertapanoa hakemassa, niinku siinä iskutilanteessa..?

        ja eikö melkeimpä kaikki ihmiset jossain vaiheessa kuitenkin ja loppujen lopuksi pyri etsimään sitä 'oikeaa'?

        mur


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tällä kertaa Marinia kadehtii Minäminä Päivärinta

      Kokoomuksen tyhjäntoimittelija itkeä tuhertaa, kun kansainvälinen superstaramme ei leiki hänen kanssaan. Oikean puoluee
      Maailman menoa
      373
      1372
    2. Minua itkettää tämä tilanne

      Meidän pitäisi jutella. Eikö niin? Miehelle.
      Ikävä
      104
      1193
    3. Miksi koulut pakottavat

      Lapset uimaan sekaryhmänä? Murrosikäiset tunnetusti häpeilevät vartalossa tapahtuvia muutoksia. Tulee turhia poissaoloja
      Maailman menoa
      113
      1140
    4. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      154
      973
    5. Mitkä oli suurimmat

      Syyt mihin hänessä ihastuit alussa ja pikkuhiljaa tunteiden edetessä
      Ikävä
      38
      905
    6. Minulla oli tunteita

      Tein itsestäni pellen. Sait hyvät naurut ja minä 💔
      Ikävä
      62
      841
    7. Suomen Pallolitto: Tasoryhmät lasten jalkapallossa - Erätauko-tilaisuus ma 20.5.2024

      Tasoryhmät lasten ja nuorten jalkapallossa herättävät paljon keskustelua. Mitä tasoryhmät ovat ja mikä on niiden tarkoit
      Suomi24 Blogi ★
      0
      760
    8. Susanne Päivärinta kirjassaan: Sannalla nousi valta päähän, Big Time!

      Päivärinta toteaa ettei ole nähnyt kenenkään muuttuvan niin totaalisesti kuin Marinin, eikä siis todellakaan parempaan s
      Maailman menoa
      84
      739
    9. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      32
      736
    10. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      163
      618
    Aihe