Mistä olet eniten

Anonyymi-ap

Pahoittanut mielesi?

86

1657

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      UUSI

En mä pahoittanut ole, koska en voi pakottaa ketään tykkäämään itsestäni. Mutta ymmärrän että jos toisesta tykkää, haluisi että toinenkin osapuoli ottaisi joskus yhteyttä jos on tunteita. Näin ei ole ikinä ja olen lähinnä pahoittanut mieleni siitä, että annoin itseni rakastua yksipuolisesti.
      Tällaisiin sivustoihin ja muka-osuma-tunnisteisiin ei ikinä pitäisi uskoa.
      Tuntuu pahalta, myönnän.

• Anonyymi
      UUSI

Sekoat viesteistä, nimimerkki kokemusta on
      Älä usko ikinä mitä täällä kirjoitetaan. Tää on kaikki vaan läpällä 🙀
      Ota mieluummin kissa ja paijaa sitä

• Anonyymi
        UUSI

En usko omasta ikäväni kohteesta että läpällä mistään tunteista kirjoittaisi.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

En usko omasta ikäväni kohteesta että läpällä mistään tunteista kirjoittaisi.

En mäkään sitä tehnyt läpällä. Oltiinkohan me kaks vaan tosissaan täällä 😘
        En tiiä kuka sä oot mut mä oon vaan yks persreikä jolla on valtavasti tunteita yhelle❤️
        Terveisiä vaan henkilökuntaruokapaikasta🍛

• Anonyymi
        UUSI

Auto ajoi kilparataa, mittari näytti viittäsataa,
        kaksi pyörää putosi pelistä pois. Aikamoinen hippaleikki joka pahoitti monen mielen, hyvä sinä yksi heistä kuten tässäkin.

• Anonyymi
      UUSI

Siis siitä että et ole minun, jo nyt. Ja jos joskus tavataan suunnitellusti niin saatan räjähtää, sillai positiivisesti.

• Anonyymi
      UUSI

varmaan mt jutut, raha, hakkaaminen niiden hehkuken paska kanto elämän estäminen, vaino, tappaminen tuhoaminen ja työjitut, lista onmoputon. nyt se loppuu, vaikka sitten pahalla. mutta rahan olisi pitänyt olla jo, joten tilaan hakkaamista kunnes o ja ne hehkut ja timantit ja muut äijät muut painuu vittuun. ja pysyy kaukana, myös se exän suku ja ottaa turpaansa kaikesta mitä tekivät kuten muutkin

• Anonyymi
      UUSI

enkä halua sitä mihin haluatte minut, enkä siihen mene. palaan oman hyvää elämään ja pääsen tekemään omia juttuja, eikä tarvii olla niiden yhteistyössä tai niiden äijien ja kestää sitä paskaa.

• Anonyymi
        UUSI

Oman elämän sankari 🙃

Vaikka olisi tuhannen kuuta,
        tuhat sädettä aurinkomaan,
        en nyt tahtoisi katsella muuta
        kuin lastani kehdossaan.
        Kätkeytyy elämän hyvyys
        unitieto - tiedottomuus
        siinä vuori ja laaksojen syvyys
        koko ihminen ikuisuus.
        Hiuksilla tuoksu kukkien,
        poskilla punerrus hento,
        nuoruus on ainutkertainen,
        se on kaunis kuin tähdenlento.

Minä juoksen, lennän eteenpäin.
        Pysy perässä äiti, olen matkalla
        seikkailuun.

• UUSI

Siitä, ettei ole haluttu edes jutella.

• Anonyymi
        UUSI

Kenen kanssa halusit jutella?Mikset itse mene jutteleen?

• Anonyymi
        UUSI

Ota kirsikka suuhun 🍒

• UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ota kirsikka suuhun 🍒

Ei ole sama asia. Kyllä mä tiedän, etten ole mitään ansainnut.

• Anonyymi
      UUSI

Ettei voinut kertoa ketkä oli kaverit ketkä ei.

• Anonyymi
        UUSI

Eiköhän palstalla kaikki ole kaikkien kaveri. Toiset enemmän ja toiset vähemmän. Kaikki vastaa kaikkiin ketjuihin. Toiset vähemmän ja toiset enemmän.

• Anonyymi
      UUSI

Olen eniten pahoittanut mieleni, että minulle ei annettu edes mahdollisuutta kertoa, mitä ajattelin erosta ja lisäksi se etten ole edes yhden tekstiviestin arvoinen.

• Anonyymi
        UUSI

Onnittelut, pääsit näköjään narsistista eroon! Winner not looser!

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Onnittelut, pääsit näköjään narsistista eroon! Winner not looser!

Joo, hän on omalla tavallaan itsekeskeinen ja tunteet menevät up & down. ⬆️⬇️
        Hänen tunne-elämänsä - miten sen sanoisi - koukuttaa toisen ja saa tuntemaan toisen syylliseltä ja itsensä viattomalta. Todella herkkä toisen tunteille, vastustamaton ja vaarallinen...you know. 💔

• Anonyymi
        UUSI

Miksi yhden ihmisen pitäisi selvittää omia kirjoituksia rakkaalleen. Eihän muutkaan sekoilijat selvitä mitään täällä pelkkä olan heilautus.

• Anonyymi
        UUSI

En tiedä puhelinnumeroasi. En siis voi lähettää tekstiviestiä.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Joo, hän on omalla tavallaan itsekeskeinen ja tunteet menevät up & down. ⬆️⬇️
        Hänen tunne-elämänsä - miten sen sanoisi - koukuttaa toisen ja saa tuntemaan toisen syylliseltä ja itsensä viattomalta. Todella herkkä toisen tunteille, vastustamaton ja vaarallinen...you know. 💔

Vai niin mitenhän mä oon narsisti? 💔

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Täällä on ollut vaikka mitä käänteitä.
        Voin vain puhua omasta puolesta.
        Hän sanaan reagoi kumminkin moni täällä .

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä häntä pitäisin egoistina. Toki hänellä voi olla samanlainen väite minusta. Kyllä häntä hieman vaarallisena tunnetasolla pidän, että toisten tunteilla manipulointi on väärin. 💔

• Anonyymi
      UUSI

Itse lait luurin korvaan.

• Anonyymi
      UUSI

Siitä ettei hän tee mitään edistääkseen (tosin jos olen harjoissani eikä hän tunnekkaan mitään mua kohtaan niin miksipä hän mitään tekisikään)

• Anonyymi
      UUSI

Se,että menin ihastumaan ihmiseen, joka vaikuttaa olevan kiinnostunut toisesta. Samalla hän on myös lähestynyt minua.En ymmärrä mitä hän haluaa? Tuntuu pahalta. En halua,että sydämeni on kenenkään leikkikalu:( -naiselta

• Anonyymi
        UUSI

Vinkkinä tässä. Hän on ollut pois palstalta vko.n lopusta asti. Parvekeketjuun vastailin, eilen kahteen ketjuun myöhemmin illasta.
        Sairastun rakkaudesta ja miten elän jotenkin niin oli otsikko. Kerroin, suru muuttaa muotoaan ja sävyjä kun aika mene eteenpäin ja hymy palaa poskille, maailma on sun biisi. Kiipeä kalliolle ja katso kaupunkiin minne palaat. Virtuaalirakkaus, missä halu siellä rakkaus, joku aina palaa muttei kuole jne.
        Muista hän jutuista ei hajuukaan mitä ovat.
        Varmaan ihmisiä niiden takana ja ihan mukaviakin jos sille tuulelle sattuvat.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Vinkkinä tässä. Hän on ollut pois palstalta vko.n lopusta asti. Parvekeketjuun vastailin, eilen kahteen ketjuun myöhemmin illasta.
        Sairastun rakkaudesta ja miten elän jotenkin niin oli otsikko. Kerroin, suru muuttaa muotoaan ja sävyjä kun aika mene eteenpäin ja hymy palaa poskille, maailma on sun biisi. Kiipeä kalliolle ja katso kaupunkiin minne palaat. Virtuaalirakkaus, missä halu siellä rakkaus, joku aina palaa muttei kuole jne.
        Muista hän jutuista ei hajuukaan mitä ovat.
        Varmaan ihmisiä niiden takana ja ihan mukaviakin jos sille tuulelle sattuvat.

Mitä ihmettä selität? Ei liittynyt tuohon viestiini mitenkään.

• Anonyymi
      UUSI

Olen varmasti viimeinen ihminen, jonka tarvii tähän vastata.

• Anonyymi
      UUSI

Siitä että sekoilin.

• Anonyymi
        UUSI

Seli, seli ja pulla suuhun vai keksi.

• Anonyymi
      UUSI

Siitä että hän toistuvasti valehteli mulle ja petti luottamukseni.

• Anonyymi
        UUSI

Viime yökin oli pelkkää showta, edellisten show päivien jälkeen, hän ajojahtien, vainojen jälkeen.

• Anonyymi
      UUSI

Kaikesta kun olen ollut tyhmä elämässäni. Olisi pitänyt pysyä sellaisena kuin olin pienenä. Uskoa että rakkaus voittaa vaikka aina ei näytä siltä. Kaikki olisi paljon paremmin jos en olisi kuunnellut kaikkia niitä pahoja valheita mitä maailma nuorelle miehelle yrittää opettaa. Kun näkee minkälaisia naiset ja miehet oikeasti on, niin sitä kadottaa kyllä uskon rakkauteen. Nyt onneksi ymmärrän että itse voi rakastaa ja olla ihan niin kiltti ja kiva kuin haluaa, muiden asenteesta ei tarvitse välittää.

• Anonyymi
        UUSI

Mäki rakastan sua.😘

• Anonyymi
        UUSI

Maailma nuorelle miehelle tai naiselle voi olla karu täällä, tulla vinous ajatukseen rakkaus ja
        mieli pahoittua. Muista kuitenkin elämän tiellä.

Älä sano ehkä, jos voit sanoa kyllä.
        Älä sano katsotaan huomenna
        jos voit jo tänään sanoa ei. […]
        Älä huokaa jos sinun on huudettava.
        Älä huuda jos kuiskauskin rikkoisi
        kurkiaurat matkalla rinnasta rintaan,
        särkisi ikuisesti aran astiamme.
        Älä, älä koskaan suutele otsalle
        jos voit suudella suoraan suulle.
        Tommy Taberman: Kaipaus, 1976

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Maailma nuorelle miehelle tai naiselle voi olla karu täällä, tulla vinous ajatukseen rakkaus ja
        mieli pahoittua. Muista kuitenkin elämän tiellä.

Älä sano ehkä, jos voit sanoa kyllä.
        Älä sano katsotaan huomenna
        jos voit jo tänään sanoa ei. […]
        Älä huokaa jos sinun on huudettava.
        Älä huuda jos kuiskauskin rikkoisi
        kurkiaurat matkalla rinnasta rintaan,
        särkisi ikuisesti aran astiamme.
        Älä, älä koskaan suutele otsalle
        jos voit suudella suoraan suulle.
        Tommy Taberman: Kaipaus, 1976

Toistensa kyljissä
        kuuntelevat kelloa.
        Se raksuttaa yhteistä
        kallista aikaa
        ja pihassa seisovan
        taksin taksaa.

-Kannatko vähän,
        jatketaan matkaa

• Anonyymi
      UUSI

Nainen ei maksanut pientä vippiä takaisin 😭

• Anonyymi
        UUSI

Maksan luonnossa, ku sopii.🔥🤩

• Anonyymi
      UUSI

Empä mistään mitä turhaan kun ei siitä mitään hyödykkään

• Anonyymi
      UUSI

Siitä, että se onkin sun naisystävä ja olet antanut ymmärtää, että sulla on tunteita mua kohtaan.

• Anonyymi
      UUSI

Se kun monen piti vääristää, maalata ja sepittää tarinoita. Rikkoa väen väkisin sweet love jutun kahden ihmisen väliltä.
      Kateus, ilkeys, kierous. Ja kun siinä onnistuitte. Ei pitäis olla mitään valittamista suuntaan eikä toiseen. Tahtonne olet tai olette saanut tai saaneet läpi.

• Anonyymi
      UUSI

Kun sanot sinulla olevan toinen

• Anonyymi
        UUSI

Oli Mikki, J ❤ B.
        Ei kuulunut muita väliin.
        Itse pyörititte kirjainpareja miten sattuu ja nyt itkettää, yes 😀

• Anonyymi
        UUSI

• Anonyymi
        UUSI

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ja kumpikaan teistä ei uskalla sanoa sille kenen tunteilla leikitte totuutta tai mitään.
        Oliko hienoa rikkoa joku täysin ulkopuolinen ihminen?

En nyt ihan ymmärtänyt. Mutta ymmärrän, että palsta ei ole deittipalsta vaan keskustelupalsta. Puhutaan milloin mistäkin, nahistellaan ja välillä läppä lentää, vitsejä ja biisejä jne. täällä kirjoittavat niin monesti jo kerrottu mt. porukka omana itsenään, hyvä heille, perusjampat ja ei perusjampat, nuorista senioreihin. Varmaan kaikki seksuaalimuodot, hetero, homot, transut, naisparit jne. Aikamoinen elämän kerrostuma. Palsta joka elää 24 /7.
        Itse kuulin sanat " klik " en olisi uskonut mutta mokoma veikin sen :) 💘

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ja kumpikaan teistä ei uskalla sanoa sille kenen tunteilla leikitte totuutta tai mitään.

Anonyymina kun kirjoitetaan täällä ketjuihin joskus oikoluku tekee hyvää. Jutut mitkä ei koske itseä, hyppy eteenpäin.

• Anonyymi
        UUSI

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

👁❤️👁

Onpa kauniit sanat! 😍 oon ikuinen haaveilija, mut mä kaadun aina ikuisuuteen, ei ne reaalielämän rakkaustarinat ikinä kestä, vaikka miten toivoo. 😭

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

En nyt ihan ymmärtänyt. Mutta ymmärrän, että palsta ei ole deittipalsta vaan keskustelupalsta. Puhutaan milloin mistäkin, nahistellaan ja välillä läppä lentää, vitsejä ja biisejä jne. täällä kirjoittavat niin monesti jo kerrottu mt. porukka omana itsenään, hyvä heille, perusjampat ja ei perusjampat, nuorista senioreihin. Varmaan kaikki seksuaalimuodot, hetero, homot, transut, naisparit jne. Aikamoinen elämän kerrostuma. Palsta joka elää 24 /7.
        Itse kuulin sanat " klik " en olisi uskonut mutta mokoma veikin sen :) 💘

Sellanen epämääräinen ahdistuksen tunne kurkussa. Hävettää kaikki vanhat asiat taas niin hemmetisti. Tyyliin 20v vanhatkin asiat ja vanhemmatkin. koitan ajtella jotain muuta ja väsyttääkin, mut emmä tällasessa tilassa pysty nukkumaan. -Mt case

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Jonain päivänä
        joku halaa
        sinua niin
        lujasti, että
        kaikki hajonneet
        palasesi
        tarttuvat
        yhteen.
        Sydän tietää tien,
        mieli on vain auttamassa
        askelten ottamisessa.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Sellanen epämääräinen ahdistuksen tunne kurkussa. Hävettää kaikki vanhat asiat taas niin hemmetisti. Tyyliin 20v vanhatkin asiat ja vanhemmatkin. koitan ajtella jotain muuta ja väsyttääkin, mut emmä tällasessa tilassa pysty nukkumaan. -Mt case

Ei kannata hävetä, mistäs tulee elämänkokemusta.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Onni:
        https://youtu.be/Afwl05PsnqQ?si=zanllKybojYwbZb5

• Anonyymi
        UUSI

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ei kannata hävetä, mistäs tulee elämänkokemusta.

Mä oon niin sotkussa näiden tunteideni kanssa, et välillä tuntuu, et ne tulee ihan väärin tilanteeseen nähden. Mut nyt mun ahdistus alkaa pikkuhiljaa helpottaa, onneksi.

• Anonyymi
      UUSI

Se joka ei hänen kanssaan päässyt selvittämään asioita katsoo nyt sinne päin kuka tätä hän paskaa täällä pyörittää.

• Anonyymi
        UUSI

Aika monelle vastasin kuitenkin, hän.

• Anonyymi
      UUSI

Vaikea keksiä mitään, mutta nyt tulee mieleen se samainen asia, josta kirjoitin tuolla aiemmin. Stalkkeri kirjoitti tälle palstalle vietejä, joita olin saanut nuoremmalta tyttäreltäni.
      Se oli järkytys, joka lamaannutti ja kykenin vain itkemään elämän pahuutta, me olimme kaiken lisäksi tyttäreni kanssa eri maissa. :(
      Tämä oli samaan aikaan kuin yleensäkin ymmärsin että joku on stalkannut minua, joten jo se oli shokki. Tätä oli postauksista päätellen jatkunut vuosia.
      Hyvä, että yleensäkin selvisin siitä tilanteesta selväjärkisenä.
      En tule IKINÄ antamaan anteeksi tätä tekoa.

• Anonyymi
        UUSI

Tässä kohtaa ymmärsin että vastassani ei ole tunteva ihminen, vaan ihan jotain muuta.
        En ollut ikinä elämässäni joutunut kohtaamaan mitään edes vähän tähän suuntaan olevaa, joten olin todella pitkään shokissa tämän ihmispaholaisen takia.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Tässä kohtaa ymmärsin että vastassani ei ole tunteva ihminen, vaan ihan jotain muuta.
        En ollut ikinä elämässäni joutunut kohtaamaan mitään edes vähän tähän suuntaan olevaa, joten olin todella pitkään shokissa tämän ihmispaholaisen takia.

Ja juuri tuo on se pointti. En halua kohdata kuin tuntevia ihmisiä, joten toivottavasti stalkkeri ymmärtää tämän.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ja juuri tuo on se pointti. En halua kohdata kuin tuntevia ihmisiä, joten toivottavasti stalkkeri ymmärtää tämän.

Miksi töllainen ihminen edes kirjoittaa TUNTEET -palstalle???????????

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Etkö oikeasti oleymmärtänyt, että tuosta hetkestä lähtien tunsin sinua kohtaan vain pelkoa, inhoa ja sääliä???????????
        Kuitenkin olet jatkanut täällä kaipailujasi. :(

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Etkö oikeasti oleymmärtänyt, että tuosta hetkestä lähtien tunsin sinua kohtaan vain pelkoa, inhoa ja sääliä???????????
        Kuitenkin olet jatkanut täällä kaipailujasi. :(

Ainakin se rikosilmoituksen teon olisi pitänyt saada sinut järkiisi, mutta ei! Sinä vain jatkat ja jatkat...

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ainakin se rikosilmoituksen teon olisi pitänyt saada sinut järkiisi, mutta ei! Sinä vain jatkat ja jatkat...

...vielä yli kymmenen vuoden jälkeen...

• Anonyymi
      UUSI

En mistään, mikä liittyy kaivattuun. Hän on maailman ihanin mies ja odotan aikaa, että saamme olla tekemisissä enemmän. Hän saa hymyn mun huulille ja mut hyräilemään hyväntuulisena.
      Miehissä on valtava ero! Toinen kiukuttelee kuin hemmoteltu pikku-prinssi täysin aiheetta, eikä edes osaa pyytää anteeksi.
      Ja sitten on Hän, joka on niiiin komea ja lämmin ihminen.
      Rakastan häntä niin paljon, ettei minun tarvitse omistaa häntä. Jos hän olisi onnellisempi ilman minua, päästän vapaaksi.

• Anonyymi
      UUSI

Kehtasi päästää kova äänisen pierun. En ollut pierun pidättämisenkään arvoinen. 😭

• Anonyymi
        UUSI

Toisille virtuaalirakkaus ja toisille sweet love.

• Anonyymi
      UUSI

Se ei liity ikävään vaan siihen, että menetin paljon elämänilosta ja omillaan pärjäämisestä, koska ilman lupaani aloitettiin jotain niin kauheaa, mikä melkein vei elämänhaluni kokonaan! Se että se aloitettiin sen kummemmin kertomatta, mikä sen tarkoitus oli, ei kunnioittanut minun ajatuksia ja toiveita tulevaisuuteen liittyen! Se tuntui kiusaamiselta jo alusta lähtien, siksi että menetin itselle hyvin rakkaan työpaikan ja sen takia jouduin kokemaan kiusaamista monissa työpaikoissa kautta rantain kertomisen takia! Nytkin alkaa itkettää, koska en vain pysty ymmärtämään sitä miksi minua kohdeltiin niin, koska se aikaan sen etten pystynyt työntekoon ja vaikka pyysin sen lopettamista niin ei tapahtunut! Eli vuosia kestäneenä sai pelkkää pahaa aikaan. Oli täysin väärin aloitta se!

• Anonyymi
      UUSI

Siitä, että piilotti Rolexin;)))) ja kuvitteli vaikka ja mitä. Ja pyyteli anteeksi puolisoltaan polvillaan, kun lankesi flirttaamaan toisen kanssa. Kaikkea sitä joutuu näkemään, kun vanhaksi elää.

• Anonyymi
        UUSI

Nyt laita kirjaimet ketkä teki noin niin selvitetään taas asia.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Nyt laita kirjaimet ketkä teki noin niin selvitetään taas asia.

Onko sillä mitään väliä. Ja aika lapsellista pilkkaa jotakin kohtaan. Sivusta.

• Anonyymi
        UUSI

Jees.

• Anonyymi
        UUSI

Et ole nähnyt todellisuutta. Sulla on vielä paljon opittavaa

• Anonyymi
        UUSI

Aliarvioit toisia ihmisiä ja asetut jostain syystä toisten ihmisten yläpuolelle

• Anonyymi
      UUSI

Työnhaussa kun kaks kymppinen neropatti selitti et 25 vuode työkokemus on menny vanhaksi. Heheheh . Nappula kehitteli teorioita siitä mitä en osaisi ,löytämättä sellaista ,mutta ei joka tapauksessa palkannut. paras väännöistä oli että ei ole kokemusta työelämässä auton kuljettamisesta. Kyllä oli ,mutta ei vain sellaista paperia missä tuo olisi lukenut. Mieleen tuli että tällaiseksiko tämä on tosiaan mennyt. Tuli selväksi millainen se maata kalvava työvoima pula on ja tuo tuotti mielipahaa kyllä, mutta minkäs teet.

• Anonyymi
      UUSI
      • Anonyymi
        UUSI

Ei ole elämän tarkoitus.

• Anonyymi
      UUSI

Sellaista elämä on välillä ei aina onneksi.

• Anonyymi
      UUSI

Mitään muuta ei koskaan ollutkaan kuin negatiivista.

• Anonyymi
      UUSI

Turha sitä on enää puida. Käytän aikani muuhun.

• Anonyymi
        UUSI

Mihin ei sun mielestä tule käyttää aikaa?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Mihin ei sun mielestä tule käyttää aikaa?

Vanhojen huonojen kokemusten vatvomiseen sen jälkeen kun ne on mielessään käsitellyt.

• Anonyymi
      UUSI

Muuhun turhaan aikaa on muttei siihen oleelliseen kuitenkaan liikene.

• Anonyymi
        UUSI

Mikä on oleellista missä tilanteessa ja kenelle?? Mistä sä tiedät miten ”ihminen aikaansa viettää”? Mihin sä perustat sun havainnoinnin?

Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä sinussa on

Että tunnen näin syvästi sinua kohtaan
      Ikävä
      47
      3028
    2. Joka päivä olen lukenut

Lähes kaiken. Ne sanat ja miten olet minut nähnyt. Se sattuu niin syvälle sydämeen. Ehkä vain manipuloit tai jotain. Sil
      Ikävä
      22
      2435
    3. Rakkauteni

Elämäni suurin sellainen joka ei enää rakasta minua
      Ikävä
      22
      2308
    4. Olet varmaan nalle nyt ilonen ku

Se A antaa niin paljo ku haluat..
      Ikävä
      37
      2292
    5. Ootko muuten täällä edellee?

A nainen? En luota suhun ja mokasit testin.
      Ikävä
      28
      1941
    6. Pussataanko rakas keväällä

Jos päästään kahdestaan johonkin? 🥰
      Ikävä
      33
      1688
    7. Mistä olet eniten

Pahoittanut mielesi?
      Ikävä
      86
      1657
    8. Tykkäätkö siitä

H- naisesta?
      Ikävä
      40
      1630
    9. Haluaisin niin paljon että

Tapahtuu jotain mutta siihen mitä toivot niin en vielä pysty. Täytyy tietää enemmän. Olen myös väsynyt tähän vaikka sydä
      Ikävä
      16
      1546
    10. J-mies mustassa

Tiedoxi, että jossain yks nainen kaipaa sua 😉
      Ikävä
      22
      1463
    Aihe