Tapahtuu jotain mutta siihen mitä toivot niin en vielä pysty. Täytyy tietää enemmän. Olen myös väsynyt tähän vaikka sydämeni huutaa sinua ❤️ se on sitä mieltä että meidän kuuluu olla yhdessä
Haluaisin niin paljon että
23
2750
Vastaukset
- Anonyymi
Mitä luulet että toivon?
- Anonyymi
Eroa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eroa
Prööööööt ja ohi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eroa
Niin toivon, pakko myöntää. Jos tietäisin että olet vapaa, kysyisin heti haluatko tulla mun luo ja luona. Naiselta miehelle
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eroa
Jos toinen haluaa erota, niin mitä tiedettävää siinä sinulla enää on, selvä peli.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos toinen haluaa erota, niin mitä tiedettävää siinä sinulla enää on, selvä peli.
Ei tilanne varmasti tuosta muutu, jos eronkin on jo ilmoittanut.
- Anonyymi
Meidän kuulu olla yhdessä. ❤️
- Anonyymi
Hänen ja minun kuuluu olla yhdessä. En ole mistään ollut ikinä niin varma.
- Anonyymi
No sitten keksitään kompromissi meille eli joku oma juttu.
- Anonyymi
Katsotaan rauhassa, tapahtuuko mitään. Hengitä, nuku, liiku. Minä tykkään hänestä ja minunkin sydän yrittää jotain piipittää. Teippaan sen suun jesarilla ja jatkan elämääni tulpat korvissa.
n - Anonyymi
Sydämeni kyllä kuulee huutosi, mutta mieleni ei jaksa enää tätä epätietoisuutta.
- Anonyymi
Vappuna nähdään, olen aika varma siitä...
- Anonyymi
Tiedän, että kuulee. Lähetän sinulle rakkautta joka päivä ❤️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiitos, se on ihanaa. Minäkin lähetän sinulle.🩷
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mielikuvitus maailmassa vai kenties uni?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mielikuvitus maailmassa vai kenties uni?
Sekä että. Tiedän että hän tuntee sen, koska kaksoisliekki ❤️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sekä että. Tiedän että hän tuntee sen, koska kaksoisliekki ❤️
Rakkauteni siellä❤️🔥❤️🔥❤️🔥😍😍😍🕊️🕊️🕊️
- Anonyymi
Mistä sä tiedät mitä hän toivoo oletteko asiasta svoimesti edes keskustelleet
- Anonyymi
Vastaa ja kysyy itseltään.
- Anonyymi
Ei, olenhan sanonut monta kertaa, että, olemme vain ystäviä, emme kestäisi toisiamme enempää, se on se jännitys, oletko samaa mieltä?
- Anonyymi
Ai miks ei kestetä
- Anonyymi
Mä haluun reiluutta ja avoimuutta. Siitä lähetään, ja oot ehkä jo tajunnutkin sen.
- Anonyymi
Nuo ovat hyviä asioita ystävyydessäkin.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 14910891
- 525200
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html452413- 302113
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131681Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,421514Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta301221Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v351166Daniel Nummelan linjapuhe 2025
Kansanlähetyksen toiminnanjohtajan Daniel Nummelan linjapuhe tänään. Rehellistä analyysiä mm. evlut kirkosta ja piispo92925TÄSTÄ TAITAA TULLA SUOMEN HISTORIAN SUURIN USKONNONVAPAUDEN OIKEUDENKÄYNTI.
Sinun täytyy hyväksyä se että jos sinä vetoat uskonnonvapauteen, silloin sinun tulee antaa myös muille vastaava vapaus o317882