Miksi mies leikkii?

UnBreakMyHeart

Haluaisin tietää, miksi mies leikkii tunteillani. Mikä syy saa teidät miehet tekemään niin?

47

9645

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vastausta odottava

      mäkin haluan kans tietää miksi miehet tekee niin.. vaikka tuntuu sitä että kiinnostusta miehellä olisi naista kohtaan vaikka kuinka paljon.. kainalotkin miehellä ihan hikisen märät kun viimekis tavattiin siis ennen sekstailua, ja sekin sekstailu kesti vain 5min.

    • siitä tokenee

      Yleensä semmoiset miehet tekevät sitä,joilla itsellään on huono itsetunto.Huomaavat,että sinä olet sentään kiinnostunut ja rupeavat pelailemaan,koska itse eivät varmoja mitä tahtovat.

      Rupeat vain itsekkin olemaan etäinen ja vähemmän kiinnostunut,etkä yritä roikkua miehessä.

    • vastausta odottava

      Kiitos vastauksesta! näin teen en puhu enkä pussaa enään.. eli toisin sanoen mies hakee huomiota.

    • 555ccc444

      Mitä on tapahtunut? Oletko varma, että hän leikkii tunteillasi? Ehkäpä hän on ihastunut sinuun?

      • UnBreakMyHeart

        Olen valitettavasti ihan varma, että leikkii.


      • Anonyymi
        UnBreakMyHeart kirjoitti:

        Olen valitettavasti ihan varma, että leikkii.

        Nosta kytkintä niin leikki loppuu. Niin minä tein. n


    • vastausta odottava

      Ihmetyttää vain tuo miehen välttely. mistäs se sitten kertoo?

    • Tunteetonta

      Olen joutunut samaan tilanteeseen enkä jaksa ymmärtää. Toisen tunteille ei saisi leikkiä. En oikein jaksa enää uskoa mihinkään enkä kehenkään. Jospa joutuisi kokemaan saman joskus hän itse.

    • ..

      Saman kokenut. Sitä leikkimistä kesti aika ptkään. Oma vikani kun en halunnut nähdä totuutta. Nyt on paha olla.

    • ............

      omia huoraustaipumuksiaan on hyvin vaikea nähdä.

      • voihan äly

        Ilmeisesti on kokemuksia näistä huoraukseen taipuvaisista .... ???? Onko sulla joku ongelma tullut tuosta, vai?


      • ihmetys

        Millä oikeudella tuo mies saa huo....naisia ihan vapaasti kun omat vastaukseni hänelle poistetaan vaikka ei ole yhtä loukkaavaa tekstiä...


    • sisääulossisäänulos

      onhan miehilläkin huoraus taipumuksia, mutta eihän niitä oteta huomioon.. ja ihastuuhan/rakastuvat ne nais puolisetkin huorat toisinaan.. niin ettei kukaan muu kelpaakaan. mutta mies puoliset huorat eivät taida ihastua/rakastua koskaan.

    • Tässä vastaus

      Voin kertoa sinulle vastauksen: Mies ei ole sinusta kiinnostunut ja sinun pitää löytää juuri sllainen mies, joka on sinusta kiinnostunut.

    • vastausta odottava

      taitaapi olla ihan taivahan tosi ettei todellakaan ole kiinnostunut.

    • totuus.

      kukaan tervejärkinen mies ei käytettyä naista (huoraa) huoli.

      • juokse mutkia!

        Siitä sun on paha lausua, kun et ole tervejärkinen ja hyvä jos mieskään.


      • pala tulessa!

        Eikä kukaan tervejärkinen nainen huoli pikkusieluista, katkeraa tuhkamunaa. Siksi ootkin niin yksin ja katkeroitunut


      • taivahantosi

        Eikä kukaan tervejärkinen nainen edes sylkäise sinuun päin!


      • SerenityOne
        pala tulessa! kirjoitti:

        Eikä kukaan tervejärkinen nainen huoli pikkusieluista, katkeraa tuhkamunaa. Siksi ootkin niin yksin ja katkeroitunut

        Totta! Hyvin kirjoitettu! Jouduin pelurin uhriksi ja poltin itseni pahasti. Toivo on edelleen salaa läsnä, vaikka yritän kaikin keinoin sen vaientaa. Olen ollut rikki sen takia jo pitkään.. Tunteet ei vaan halua sammua. Ei ymmärtänyt tai halunnut nähdä, mitä olisin vuokseen tehnyt. Kelpasin vaan seksileluksi. Ikävä on jatkuvasti läsnä.. Koska kidutus loppuu?


      • vastatalossakin

        soita vaikka häläri, mutta annan numeron näkyä


    • vastausta odottava

      Aika vähän käytetty kyllä olen.

      • ..................

        älä huora valehtele.


    • 11+5

      tapasin miehen joka sanoi että se on hänelle harrastus, naisilla leikkiminen. ja siihen kelpaa kuulema kuka vaan.

    • mistä roikkuu

      Syvä kiintymys saa aikaan sellaista, mielenkiiinto ihastus rakastus. Leikkijät kertokoon, en osaa vastata!!

    • UnBreakMyHeart

      Mitäköhän mies yrittää saavuttaa sillä pelaamisellaan?

    • 50-50

      Piristystä vain arkeensa! Sitä koittavat saavuttaa.

      Naisena valaistuin, järkiinnyin yhden miehen leikkikaluna olemiseen, pelaili vaan kanssani (tunnusti että oon arjen piristys, silmänilo) ja kun sen vihdoin sain kaaliini ja otin roiman etäisyyden, niin mieshän loukkaantui. Kun lelu "meni" rikki.

      Kurja sydän mulla kun meni sitten ihastumaan ihan tosissaan siihen mieheen, veikkaan että siellä se ikuisesti mua kiusaa, mussa itsessäni. Vaikuttava tapaus. Mut ah niin saavuttamaton. Kuten minäkin.

    • ...

      Miehet tekee niin? Oon kai itsekin varsin tietoinen siitä, että leluna toimin tällähetkellä yhdelle tapaukselle, mutta mitäpä tuosta. En muuta odotakkaan, pitää vaan varoa polttamasta itseään. Eli ei tunteita. Pidetään leikki molemmin puolisena, ja se siitä.

      • Tunne vs. järki

        Se on vaan sellainen juttu, että ihminen ei oikeen voi siihen itse vaikuttaa onko tunteita vai ei. Olen sitä mieltä, ettei voi itse päättää "olemaan ilman tunteita".
        Tunne vaan tulee jos on tullakseen. Ei voi niiden syntymiseen vaikuttaa, ei voi niitä kieltää tai poistaa. Näin olen elämässä kokenut. Ne täytyy vaan elää läpi.


    • se halu

      "salainen".

    • se toinen

      Mies ei ehkä ole sinusta kiinnostunut yhtä paljon kuin jostakin toisesta.En usko, että hän leikkii sinun tunteilla. Hän vaan ei saa sanotuksi, että haluaisi lopettaa suhteen kanssasi.Tämä on raukkamaista, mutta tiedän, että se on totta. Toivottavasti löydät miehen joka on aidosti kiinnostunut sinusta ihmisenä, eikä vaan sinun ulkonäöstä tai muista ominaisuuksista.

    • Laastari?

      Aiemmin elämässä olen päätynyt pelinappulaksi muutaman kerran, jälkeenpäin kun olen asioita pohdiskellut, näillä pelureilla oli jokaisella hiljattain loppunut suhde tai epäselvä suhde exäänsä ja huono itsetunto. Tuskin edes tajusivat leikkivänsä tunteilla, vaan hakivat lohtua ja kohotusta itsetunnolle, tajuamatta miltä se siitä "laastarista" tuntuu.

      Tällä hetkellä oma ex-avomies, jonka kanssa suhde ei oikeastaan ole missään vaiheessa katkennut vaikka asummekin tällä hetkellä erillään (muutin pois, koska hänellä on voimakas keski-iän kriisi meneillään ja halusin antaa tilaa, että saa rauhassa miettiä mitä elämältään haluaa), on tapaillut jotain toistakin naista asumuseromme aikana. Kun mulle selvisi tämä "naispuolisen kaverin" olemassaolo (miehen mukaan kyse on vaan kaveruudesta, mutta en usko, koska miehellä on ollut tarve salailla sitä "kaveruutta"). Mies ei oikein tunnu tietävän itsekään mitä haluaa ja pahoin pelkään, että se "naiskaveri" on autuaan tietämätön siitä, että mies ei ollut aidosti eronnut vaan on elänyt koko ajan kaksoiselämää. Nyt meidän välit on taas lähentynyt, mutta se "naiskaveri" näkyy edelleen olevan miehen Facebook-kavereissa (ärsyttää sen naisen hymiöt ja lirkutukset... aargh). Tässä nyt sitten seurailen mihin mies pohdinnoissaan päätyy. Raivostuttaa tuollainen vehtaaminen, sekä omasta että sen toisen naisen puolesta, mutta meillä on seitsemän vuoden suhde takana niin en ole heti luovuttamassa, vaikka sattuukin.

      • ehkä?

        Kostonkapulana toimiminen.


      • Eiolelaastari

        Onpas paska tilanne. Eritoten kun ja jos selviää että kriiseily on johtunut pidemmän aikaa päällä olleesta suhteesta.
        Kavereina voitte jatkaa vanhuuteen, onhan sekin arvokasta.


    • miehen mielipide

      Eiköhän syy tuohon ole aika simppeli. Mies on epävarma sinun tunteistaan ja ei tiedä mitenkä käyttäytyä ja mitä kertoa sinulle.

      Varmaan olisi keskustelun paikka.

      Jos tämän jälkeen leikkii niin parempi pysyä kaverina kuin polttaa itsensä jos on muuten mukava mies.

    • tytöttulevatuniin

      Minä en leiki tuollatavoin tyttöjen kanssa, Mutta joskus tuttuja tyttöjä tulevat minun uniin... aika hauskaa sinänsä jos tulee uniin jotain tuttuja tyttöjä :D

    • pPppp__p

      Mitä se sellainen leikkin pitää sisällään. En valitettavasti tunnista ketä tai mitä aloittaja ajaa takaa. En juoriule tai juonnittele kenenkään kanssa jos sitä joku meinaa.

    • aitoriitta

      Osui ja upposi. Yritän leikkiä tunteillasi mutta luulen, että se ei onnistu. Et mene niin halpaan. Hyvä niin. Minulla on totinen vastus. Hyvä niin.

    • tyhmänainen

      Et vastaa kysymyksiini, olet tyhmä

    • harhaakovain

      DNA on halpa, eiku elämä eiku kallis. Miehillä on syynsä. Entä meillä naisilla. Ei, en muista mitään vastakommenttia tyhmyyteen. Tiedän, mitä tiedän ja ajattelen, mitä ajattelen. Aina en tiedä mitä ajattelen, enkä aina ajattele mitä tiedän. Olen enemmän ajattelija kuin tunteilija. Tunteita on kuollut ja kuoletettu, mutta ajatuksia on vaikeampi kahlita, ellei niihin iske jokin mato. Sitä en pysty arvioimaan ovatko ajatukset tyhmiä vai viisaita, ne ovat vain ajatuksia. Vasta kun ajatuksen sanoo ääneen, toinen voi ottaa kantaa siihen järkevyyteen ja siihenkin onko kyseessä tunteita.

      • korvaakohain

        Tarkennan vähän.. mielestäni olisi ollut väärin kirjoittaa tunteet ovat kuolleet. Eikös tuossa ole jonkinmoinen sävyero. Kyllä niitä tunteita nousee pintaan kun runoja lukee. Tämä Heli Laaksosen on yksi lempirunoistani Vinkei yksinäisil naisil: Jumankek, meinasi oja aja. Nii hyvänäköne mänty ja iha yksi.


    • Khgft

      Mitäs ne nyt vakavasti ottaisi?

    • Aikuinennainenreagoi

      Vaikea sanoa missä kohtaa toimintahäiriö jos ei sitä suoraan sanota, ehkä joku väärä henkilö Facebook kavereistakin mikä ärsyttää, ehkäpä tulee mielisairaaksi tunteista?entäpä jos otat aikuisen naisen reaktion ja alat huutamaan miten hän voi näin sulle tehdä ja esität hermorauniota, miten reagoi? Jos haukkuu hulluksi ihan paska äijä, heitä meneen

    • Kgredf

      Uh niin helppo?! Se on kiusaaja joka eheyttää itsensä sinun avullasi, tyydyttää tarpeensa sinun kehollasi -neuvo: loukkaa sitä jotenkin.

    • pikkuhuomio

      Vähän samaa sanon kuin edellinnenkin, kiusaaja, joka purkaa pahaa oloaan sinun kautta. Olet ilmeisesti helppo kohde. Oletko paljastanut hänelle jotenkin tuntemuksiasi? Ei kannata paljastaa fiiliksiään, sillä silloin olet heikoilla.

    • Anonyymi

      Kun mies leikkii tunteilla niin se kokoajan sanoo että ”joo kyllä mä tykkään susta oot ihana ja upee” mutta ei ees näytä sitä ja jättää vastaukset sellasiks et antaa sulle mixed signals ja joudut silti miettimään tykkääkö hämmentää sinusta vai ei

    • Anonyymi

      Epävarmuutta, pelkoa, ehkä oma tuntemus toisesta vain harhaa?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      25
      1451
    2. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      61
      1291
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      9
      1255
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      29
      1195
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      29
      1184
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      13
      1083
    7. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1077
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1064
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      7
      1063
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1042
    Aihe