Tekovaginoista tietoa?Nyt äijät kertokaa tosi kyseessä!

tarpeessa 85

Eli oon ostanu pari parinkympin tekovaginaa ja niistä ei ole mihinkään.Nyt ajattelin hankkia kunnollisen vaikka vähän hintaa kertyisi itse tykkäsin semmosesta minkä voi pyödälle asettaa ja takaapäin nussia.Ongelmana se että ne maksaa 300€ pintaan ja on kalliimpiankin jos jollain näistä cyberskin ja fantaflesh "perseistä" kokemuksia ni olisin kiitollinen jos kertoisit niistä.Vai kannattaako vaan hommata tommonen fleshlight ja runkkailla sillä?Ois vaan mukavampi jos ois oikein mitä vois pitää kiinni ja nussia eikä pelkkä putki vaan :)

22

1871

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tarpeessa 85

Hey gomoon kai nyt jollain kokemusta näistä kalliimmista malleista??

• (|) + ( . Y . ) = :D

Oma suosikki löytyy tuolta http://aikuisviihdekeskus.com/seksilelut-seksivalineet-fuck-me-silly/ .

Tykkään myös itse siitä, että on jotain puristeltavaa pillun ympärillä, ja tuollaiset tissit täydellisen pimpsan ympärillä oli mulle mahdoton ohitettava.

Vaikka sillä onkin enemmän hintaa kun pelkällä kahvalla missä on pillu installoituna, niin on kyllä hintansa arvoinen.

Hankintaani olen ollut enemmän kuin tyytyväinen :P

• (|) + ( . Y . ) = :D
        (|) + ( . Y . ) = :D kirjoitti:

Oma suosikki löytyy tuolta http://aikuisviihdekeskus.com/seksilelut-seksivalineet-fuck-me-silly/ .

Tykkään myös itse siitä, että on jotain puristeltavaa pillun ympärillä, ja tuollaiset tissit täydellisen pimpsan ympärillä oli mulle mahdoton ohitettava.

Vaikka sillä onkin enemmän hintaa kun pelkällä kahvalla missä on pillu installoituna, niin on kyllä hintansa arvoinen.

Hankintaani olen ollut enemmän kuin tyytyväinen :P

Ylläolevan viestin linkki googlen url lyhentäjällä http://goo.gl/qGJAs

En tiedä miksi se tuli tuollaisena sotkuna tuohon edelliseen viestiin.

• Pupujussi69
    • Fle Sukka

Jos olet valmis laittamaan leluun rahaa niin kokeile ensin flesukkaa. Malliksi vaikkapa wonderwave tai stu. Flesukan putken voi halutessaan virittää vaahtomuovin avulla haluamaansa asentoon tai sitten siihen voi hankkia panokoneen.

http://www.toysinmotion.com/fhim.htm

Jos saat kicksit nimenomaan oikeannäköisestä lelusta niin sitten joku fuckmesilly. Jos riittää että tuntuu aidolta niin 400 eurosta menee 320 euroa hukkaan.

• Panomies2012

F*ck Me Silly masturbaattorit on tosi hyviä, itselläni on tuo mega masturbator 1 ja voin sanoa että tuntuu lähes aidolta :)

• Utensil Race
    • fleshman

Olishan tollaset sillyt tai utensilit aika mahtavia leluja. Itsellä ollut yhteensä kolme erilaista flesukkaa ja varsin tyytyväinen olen ollut. Niissä on nykyään kivasti erilaisia kuviointeja tarjolla. Itse ostaisin ennemmin ensin yhden flesukan ja jos pidät siitä, niin niitähän saa sitten monta erilaista tuollaisen megaperseen hinnalla.

Hyviä inserttejä ovat ainakin wonder wave, twista, suihinotto, vortex... kannattaa katsoa myös ne kuvat, missä insertti on halkaistu ja mitta vieressä. Osassa pitää olla melkoisen pitkä vehje, että pystyy nauttimaan kaikista eri vivahteista. Itsellä ei ole mikään pieni, mutta silti tuntuu, että lotus-insertin kanssa saisi olla pari senttiä lisää parhaan nautinnon saamiseksi.

• Flesupanomies
    • fleshman

Mulla on tuo Riley Steele Nipple Alley, normiversio tosin. Toinen on Teagan Presley Lotus insertillä. Eka mulla oli ihan perus sileä flesukka, se lensi roskiin joskus kauan sitten, kun silloinen tyttöystävä ei oikein suvainnut "kilpailua". Heitin tosin ihan itse, ilman painostusta. ;)

Tuo Nipple Alley on "lempeämpi", kuin Lotus. Tunne ei ole ihan niin intensiivinen, kuin mitä Lotuksen sisällä olevat poimut aiheuttavat. Toisaalta sillä pystyy vetelemään melko kivasti ilman, että on heti mällit piipussa. Ekaksi flesukaksi ostaisin jonkun melko "miedon" ja tietty jos on joku ehdoton tyttösuosikki, niin sekin auttaa valitsemaan. :) Valikoimaahan noissa on nykyään ihan hillittömästi, ensimmäistä ostaessani oli pelkkiä sileitä eri väreinä sekä kireämpi versio.

Nykyään aika vähän käytöllä nuo, kun kihlatun kanssa puuhaillaan aktiivisesti. Joskus intoudun lämmittämään toisen tekovärkeistä ja kyllähän se pelkän käden aina voittaa. Suosittelen lämpimästi itsenäisiin nautinnon hetkiin.

• fleshman

• nyt-tekopillu

Onko näin, että tuollainen Fleshlight on ylivoimainen muihin markkinoilla oleviin malleihin nähden? Mikä tuosta oikein tekee parhaan?

Ja miten nyt valita sitten paras näistä Fleshlighteista, kun näitä on niin monia. Tuossa yksi kauppa, jossa valikoimassa oli vain pari mallia:
      www.kondomikauppa.com

Onko nämä parhaita / eniten myytyjä?

• utensil/meiki

Utensil race on parempi ku fleslight siitä yksinkertasesta syystä, että reikä on muotoiltu suoraan naisista. Ja toimii aidon vaginan tapaan siin mieles et antaa periks vasta sisään työntäessä. Tuo sen ihanan "halaamisotteen" kyrpään. Vaikka flesukoissa on juomuja, pallukoita ym ties mitä niin se on silti tavallinen reikä, jolla ei oo vaginan kans juuri mitää tekemist.

• GogumoForEver

Utensil on paras... Löytyy myös toisella nimellä Gokujo Namagoshi. Saa ainakin saksalaisesta verkkokaupasta google hakusana: omochadreams.

• kinthaalla

Ostin Flesflight Stu vehkeen ja en täysin tyytyväinen ole,odotin enemmän.
      Kyllähän naisen pimpsassa on lihaksia jotka toimii eri tavalla.

• heimelennetään
    • kdwpkwdopdkwwkdo
      • Don Kone

No johan on vempele :) WAU!

• Flesukka-mies

Flesukka... Ehdottomasti paras... Joskus jopa parempi kun oikee. Itse saan sillä sellaisen orkun että vatsan pohjassa tuntuu, mutta mulla on kyllä gold malli, jota ei ole enää myynnissä.

• FLH-putki

Fleshlight on hyvä, suosittelen!! :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Martinan uusi poikakaveri

Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu
      Kotimaiset julkkisjuorut
      206
      3210
    2. Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.

Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva
      Maailman menoa
      239
      1620
    3. Laita mulle viesti!!

Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus
      Ikävä
      95
      1472
    4. Millaisessa tilanteessa olisit toiminut toisin

Jos saisit yhden mahdollisuuden toimia toisin?
      Ikävä
      92
      1389
    5. Vanhemmalle naiselle

alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e
      Ikävä
      46
      1334
    6. Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen

No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.
      Maailman menoa
      157
      1257
    7. Ajattelen sinua tänäkin iltana

Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin
      Ikävä
      12
      1188
    8. Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!

"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze
      Maailman menoa
      123
      1019
    9. Miehelle...

Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät
      Ikävä
      89
      932
    10. Tuntuu liian hankalalta

Lähettää sulle viesti. Tarvitsen apuasi ottaa koppi tilanteesta. Miehelle meni.
      Ikävä
      44
      803
    Aihe