Ryanair aloittaa lennot Tampereelta Mallorcalle

fly high

Ryanair aloittaa lennot Tampereelta Mallorcalle
ImageRyanair aloittaa lennot Tampereen ja Mallorcan välillä. Uutta reittiä liikennöidään kerran viikossa kesäkaudella maaliskuusta lokakuun loppuun. Uusi halpalentoyhteys lisää omatoimimatkailua Mallorcan saarelle.

Palma de Mallorcan kentästä tulee Ryanairin 49. solmukenttä. Yhtiö sijoittaa Palmaan neljä matkustajakonetat ja yhtiö lentää Palmasta yhteensä 49 kohteeseen. Näistä kokonaan uusia reittikohteita on kuusi, joista kuusi Pohjoismaissa. Tampereen ohella reittikohteita ovat muun muassa Århus, Göteborg, Haugesund, Oslo, Tukholma Västerås ja Tampere.

Lennot Tampereelta Palma de Mallorcalle alkavat 29. maaliskuuta. Lennot tapahtuvat torstaisin ja kone lähtee Mallorcalta iltapäivällä. Paluulento Tampereelta lähtee Mallorcalle illalla.

Mallorcan saari sijaitsee Välimerellä ja se on suosittu matkakohde, jonka suurin kaupunki on Palma. Mallorca sopii erinomaisesti myös omatoimilomakohteeksi, sillä Palman matkailupalvelut ovat monipuoliset ja kaupunki itsessään tarjoaa mahdollisuuden viettää monipuolista lomaa auringonpalvonnasta kulttuurimatkailuun. Saarella on myös korkeatasoisia golfkenttiä.

Palman kaupunkin lähellä sijaitseva Palma Nova on erityisesti nuorten bailauskohde, jossa on myös korkeatasoisia uimarantoja.

Ryanairin lennot Palma de Mallorca - Tampere 29. maaliskuuta 2012 alkaen

Palma de Mallorca – Tampere torstaisin 14:05-19:45
Tampere - Palma de Mallorca torstaisin 20:10-23:35

Palma de Mallorcalla on tarjolla runsaasti hotelleja, jotka sopivat myös edullisella matkabudjetilla liikkuville. Hotellin vaihtoehtona monet etsivät yksilöllistä loma-asumista ja vuokraavat lomahuoneiston Mallorcalla, esimerkiksi Interhomen kautta.

0

405

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
        Ikävä
        97
        1918
      2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
        Ikävä
        88
        1350
      3. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
        Ikävä
        110
        1143
      4. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
        Ikävä
        76
        1047
      5. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
        Ikävä
        119
        1020
      6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
        Ikävä
        57
        873
      7. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
        Ikävä
        47
        801
      8. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
        Ikävä
        36
        792
      9. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
        Ikävä
        48
        741
      10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
        Ikävä
        33
        703
      Aihe