Canal Digital on parempi kuin Viasat

asiakas77

Nyt se on todistettu. Ennen oli viasat, nyt on CD.

Enemmän leffoja, suomitekstejä jne.
on parempi selvästi.

6

467

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Dos6.22

      Mulla on 1,44 Megabitin levykeelä kaikki leffat aasta oohon. Sulla ei oo.

      • No jee..

        No entäs sitten, ei varmaan monella muullakaan ole. Olet onnekas ;)
        Kai sulta löytyy Showtimen ja Silverinkin leffat ? :)


      • jeps.
        No jee.. kirjoitti:

        No entäs sitten, ei varmaan monella muullakaan ole. Olet onnekas ;)
        Kai sulta löytyy Showtimen ja Silverinkin leffat ? :)

        Ei, sillä näkyy Filmnet.


    • paha väittää vastaan

      Tohon on paha väittää vastaan, CD:llä on parempi valikoima kanavia. Viasatilla voi olla hyvät leffakanavat mut siihen se sit jääkin. Tosin Canal Digital taas myy mm. Canal leffakanavia jotka on myös hyviä, lisäksi Canal Digitalilla on myös Showtime, TCM ja Silver leffakanavat, sekä mm. VH1 ja VH1 Classic ja jälkimmäistä ei löydy Viasatin paketeista. Lisäksi Canal Digitalilla on 24 H kanavana tuo Disney Channel joka ei löydy kaapelista tai muilta ympäri vuorokauden lähettävänä versiona.

      Itse oonkin tehnyt niin että Perhe-paketti Canal Digitalilta, ja Canal :n ja Viasatin filmikanavat (jotka muuttuu nyt keväällä TV1000:sta Viasat Film-kanaviksi) Maxivisionin kautta. Rahaa menee enemmän mutta saapahan just sen mitä haluaakin.

      • Joops.

        Joo no mulla oli ennen Viasat ja kyllä sillä on hyvät leffat eittämättä, voisinpa sanoa että ihan makukysymys ja suht samaa tasoa mitä canal leffat, tosin edellämainittu lähettää hieman uudempia.
        Viasattia en samaan aikaan viitsi enää pitää koska en yksinkertaisesti kerkeäisi hyötymään enää sen leffoista tai muiden... olisi ihan liikaa.

        CD on tosiaan hyvä paketti ja olen tyytyväinen. Showtime on aivan mainio ja Silver yms. noiden C kanavien kyytipojiksi... tuli aiemmin taltioitua paljon leffoja viasatilta ja kyllä tässä ihan uutta kamaa saa noilta CD kanavilta mitä ei ole talletettu tai nähty. Ihan kiva pitää sen pari vuotta ja sit katella vaihteeksi taas muuta tai ottaa jopa päällekin jos ehtii kattoa..

        Ihmettelen miten viasatilla ei noita tekstityksiä ole juuri mitään. Se on aika paljosta pois kun ne puuttuu... heh.. jopa TCM,AnimalPlanet jne. näyttää suomitekstejä... ja 3 discoveryä vielä näkyy jne.
        ei paha..


    • vxcvxcvxcvcx

      Canal on ihan mukava, mutta aika nopeasti leffat katsoo läpi ja sitten pitää katsoa leffoja uusintoina. Ainakin ennen Canal näytti järjettömästi samat elokuvat aina suurinpiirtein samaan kellonaikaan, joten niitä ei koskaan nähnyt. Leffavalikoimasta valtaosa on täyttä roskaa. Mielestäni voisi näyttää enemmän klassikkoelokuvia eikä esim. ranskalaisia ym. b-luokan leffoja.

      En oikein ymmärrä miksi näyttää jotain 5 tähden (imdb:n tähtien mukaan) leffoja elleivät ne ole uutuuksia. Kyllähän ne lähes poikkeuksetta ovat huonoja. Tietenkin eri elokuvilla on eri hinnat ym. mutkaa matkassa, mutta haluaisin kuulla mikä on syynä huonoihin elokuviin. Mielestäni ei ole niin olennaista onko elokuva näkynyt kanavalla jo aiemmin kunhan siitä on sopivasti aikaa ja kyseessä on hyvä elokuva. Mieluummin ennestään katsottu elokuva kuin kymmenen roskaleffaa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      66
      4582
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2249
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1764
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1498
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      27
      1433
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1298
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1227
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1146
    9. 22
      1086
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1014
    Aihe