kaipuusi kohde asuu? nyt vastauksia ?
varkaus...
kaupunki missä
82
2164
Vastaukset
- HMmm..
Olikohan Liminka..
- voi olla.
Hesa
- pohjanpoika11
kemissä.
- Mikkelissä
Mikkelissä.
- on se , se se on
no vaikka jos Espoo
- anonyymi eläin ;)
Turku
- Susirajan komistus
Joensuu
- hömhömhömmm....
Niin on :) mullakin täältä ja on oikeasti komistus!
- asuu hän
Vantaalla
- Zathan
Ylivieska
- ylivieskalainen
missäs itse?
- kä kääääääk
Ankkapulkossa
- Brain-
Tampere
- Tammpere
Tampere
- .
hellsinki
- ::::::
VAASA
- vaasatar.
:::::: kirjoitti:
VAASA
hmmmmm.... ehkä vielä törmätään ;)
- tytöt ++++
vaasatar. kirjoitti:
hmmmmm.... ehkä vielä törmätään ;)
niin varmaan, naisten jumpassa, hehehhee
- ainakin tietää,
:::::: kirjoitti:
VAASA
että on kilometrejä välissä. kai sekin helpottaa jotain? ei tarvitse pelätä mitään yllättäviä ja epämiellyttäviä kohtaamisia.
- <3
:)
- :)
Laitanko sen "kaupungin" nimen .... laitanko ;D
- :(((((((((((((((((((
:) kirjoitti:
Laitanko sen "kaupungin" nimen .... laitanko ;D
Onko mahdollisesti näätä logossa?
- ei ole
:((((((((((((((((((( kirjoitti:
Onko mahdollisesti näätä logossa?
ihan rauhassa vaan :)
- :(((((((((((((((((((
ei ole kirjoitti:
ihan rauhassa vaan :)
onko susi sitten?
- ei ole
:((((((((((((((((((( kirjoitti:
onko susi sitten?
:))))) Älä nyt hermoile, vettenpäällä mennään, hyvää yötä :)
- Sivuhuomio
:((((((((((((((((((( kirjoitti:
onko susi sitten?
On on
susipa hyvinkin - :(((((((((((((((((((
ei ole kirjoitti:
:))))) Älä nyt hermoile, vettenpäällä mennään, hyvää yötä :)
hesa? Vene?
- Jeesus k
ei ole kirjoitti:
:))))) Älä nyt hermoile, vettenpäällä mennään, hyvää yötä :)
J....
- Vaakunassa
:((((((((((((((((((( kirjoitti:
Onko mahdollisesti näätä logossa?
No mulla on näätä :-)
- no laitatko
No laita ihmeessä
- ehkä?
Jyväskylä
- ikävä sua
Minunkin kaipaamani mies asuu Jyväskylässä.
- lady JKL
Onko Nainen vai Mies..? Minä asun JKL--
- Vaan en nyt siellä
Turku
- kyllä joo.....
KOKKOLA!!!!
- muualla nähdään
Mitähän se tämäkin tieto ketään hyödyttää... Helsinki nyt joka tapauksessa.
- kgbväszdväsdgsados
Kaupunki ja nimi ois parempi ;P
- 9+9
Hän ei asu kaupungissa vaan tuppukylässä. Miksi ei kysellä tuppukylien nimiä ;)?
- 11+17
Ja niin monia samannimisiä asuu kaupungeissa ja tuppukylissä, miksi ei kysellä puhelinnumeroita :)
- siksi
Moni kehäkolmosen sisällä ei tiedä, että suomessa on kaupunkeja ja kuntia.
- näinon
Ja Hesa
- ---------
Hämeenlinna!
- taitappi olla
wahaiji, palmun tai-i kuusen alla
- arvaa kuka
tampere
- 18
Kiiminki...
- Itä-
Helsinki
Yksi yli 130 000 joukosta. Yksi ja ainoa. :)) - kisse75
VANTAA!!!!!!!!!
- oihjavoih
Jämsässä hän asustaa
- ihanainen x
Lappeenranta,,Mies! :)
- huumaa...
SAVONLINNA..
- ei ennen............
Mitäääh ?? Onks L:rannassa miehiä? Mistä lie tulleet, jos on
- sulotar.,
ei ennen............ kirjoitti:
Mitäääh ?? Onks L:rannassa miehiä? Mistä lie tulleet, jos on
Luumäki..
- mies .....
sulotar., kirjoitti:
Luumäki..
naista kaipaan jyväskylästä...
- nainen jkl
mies ..... kirjoitti:
naista kaipaan jyväskylästä...
Minkänäköistä? ikäsitä..eräs nainen kaipaa miestä..olisi kiva tavata:)
- Mistä muttanut?
ei ennen............ kirjoitti:
Mitäääh ?? Onks L:rannassa miehiä? Mistä lie tulleet, jos on
Luusereita, pettureita, loppuun koluttuja luita.
- yksinäinenmiesefwef
ei ennen............ kirjoitti:
Mitäääh ?? Onks L:rannassa miehiä? Mistä lie tulleet, jos on
Päinvastoin, täällähän nimenomaan on miehiä, mutta missä on ne NAISET?
- mies
Ivalo
- navigatore
Itä-helsingin gethossa
- 2+9
MIkä nimi?
- Elina T
Käpykylässä
- Minä vaan
Käsittääkseni Joensuussa.
- aaaooo
Tampere
- Varkaudesta
Heh tää ketju pisti silmään kun aloittajalla oli oma koti kaupunki tuossa aloituksessa :) Ikävöintini kohde asuu... Noh ainakin oma paikkani tuli jo selville ;)
- Varkaus :)
Varkautelainen ikävöi Varkautelaista :)
- j....
Ylivieska
- seonseon
Kokkola.
- mieslappeennrannasta
Turha kaivata ketään, kun se on yksipuolista aina...
- Pöh,
eikä ole aina, ja kerran vielä pöh.
- :( mhjn
kouvola
- ~~~~!~~
Oulu :)
- katso tuolta.
Tuoreimmat haut
psykiatri jarkko Ahola N-clean paraiso floral Ghazala beach tuusula Komika Oy sonera Isabel Family usa Padasjoen ABC aurinkorannikko anaali kuuba kalju isännöinti holiday club saimaa Elli alpo pikkarainen wizzair Plogman kyllönen peppuseksi rakkaus sastamala Ilkka flexcash Loma kaksisuuntainen mielialahäiriö Verkkoauto onko pomolle pakko antaa Laakkonen Kissalepakko turkki sukkahousut orimattila suomussalmi acta super bowl - ou...............
enpäs kerrokkaan:)))
- Vähän ala-astemeininkiä
Melkein Oulusta
- ja meni ?
Tuusulassahan se oli
- %%%%%
Venäjä
- 10+3
H-kaupungissa.
- 18´´15
Lampilaaja
- teeeeeeeeeeeeee
älä mulle rupeee !!!!
- terkut suomesta M
rakas asuu Oslossa,,,on niin suuri kaipuu sinun luon ,rakas nainen
oot ihana - n
TAMPERE!!!!!
- tois pual jokke
Turku
- No sehän on...
Uleåborg!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1381401
- 104901
- 75723
- 51625
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa15553ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40494Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153461Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..36441- 26409
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;185402