kaupunki missä

1+14

kaipuusi kohde asuu? nyt vastauksia ?

varkaus...

82

2164

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • HMmm..

      Olikohan Liminka..

    • voi olla.

      Hesa

    • pohjanpoika11

      kemissä.

    • Mikkelissä

      Mikkelissä.

    • on se , se se on

      no vaikka jos Espoo

    • anonyymi eläin ;)

      Turku

    • Susirajan komistus

      Joensuu

      • hömhömhömmm....

        Niin on :) mullakin täältä ja on oikeasti komistus!


    • asuu hän

      Vantaalla

    • Zathan

      Ylivieska

      • ylivieskalainen

        missäs itse?


    • kä kääääääk

      Ankkapulkossa

    • Brain-

      Tampere

    • Tammpere

      Tampere

    • .

      hellsinki

      • ::::::

        VAASA


      • vaasatar.
        :::::: kirjoitti:

        VAASA

        hmmmmm.... ehkä vielä törmätään ;)


      • tytöt ++++
        vaasatar. kirjoitti:

        hmmmmm.... ehkä vielä törmätään ;)

        niin varmaan, naisten jumpassa, hehehhee


      • ainakin tietää,
        :::::: kirjoitti:

        VAASA

        että on kilometrejä välissä. kai sekin helpottaa jotain? ei tarvitse pelätä mitään yllättäviä ja epämiellyttäviä kohtaamisia.


    • <3

      :)

      • :)

        Laitanko sen "kaupungin" nimen .... laitanko ;D


      • :(((((((((((((((((((
        :) kirjoitti:

        Laitanko sen "kaupungin" nimen .... laitanko ;D

        Onko mahdollisesti näätä logossa?


      • ei ole
        :((((((((((((((((((( kirjoitti:

        Onko mahdollisesti näätä logossa?

        ihan rauhassa vaan :)


      • :(((((((((((((((((((
        ei ole kirjoitti:

        ihan rauhassa vaan :)

        onko susi sitten?


      • ei ole
        :((((((((((((((((((( kirjoitti:

        onko susi sitten?

        :))))) Älä nyt hermoile, vettenpäällä mennään, hyvää yötä :)


      • Sivuhuomio
        :((((((((((((((((((( kirjoitti:

        onko susi sitten?

        On on
        susipa hyvinkin


      • :(((((((((((((((((((
        ei ole kirjoitti:

        :))))) Älä nyt hermoile, vettenpäällä mennään, hyvää yötä :)

        hesa? Vene?


      • Jeesus k
        ei ole kirjoitti:

        :))))) Älä nyt hermoile, vettenpäällä mennään, hyvää yötä :)

        J....


      • Vaakunassa
        :((((((((((((((((((( kirjoitti:

        Onko mahdollisesti näätä logossa?

        No mulla on näätä :-)


    • no laitatko

      No laita ihmeessä

    • ehkä?

      Jyväskylä

      • ikävä sua

        Minunkin kaipaamani mies asuu Jyväskylässä.


      • lady JKL

        Onko Nainen vai Mies..? Minä asun JKL--


    • Vaan en nyt siellä

      Turku

      • kyllä joo.....

        KOKKOLA!!!!


    • muualla nähdään

      Mitähän se tämäkin tieto ketään hyödyttää... Helsinki nyt joka tapauksessa.

    • kgbväszdväsdgsados

      Kaupunki ja nimi ois parempi ;P

    • 9+9

      Hän ei asu kaupungissa vaan tuppukylässä. Miksi ei kysellä tuppukylien nimiä ;)?

      • 11+17

        Ja niin monia samannimisiä asuu kaupungeissa ja tuppukylissä, miksi ei kysellä puhelinnumeroita :)


      • siksi

        Moni kehäkolmosen sisällä ei tiedä, että suomessa on kaupunkeja ja kuntia.


    • näinon

      Ja Hesa

      • ---------

        Hämeenlinna!


    • taitappi olla

      wahaiji, palmun tai-i kuusen alla

    • arvaa kuka

      tampere

    • 18

      Kiiminki...

    • Itä-

      Helsinki

      Yksi yli 130 000 joukosta. Yksi ja ainoa. :))

    • kisse75

      VANTAA!!!!!!!!!

    • oihjavoih

      Jämsässä hän asustaa

    • ihanainen x

      Lappeenranta,,Mies! :)

      • huumaa...

        SAVONLINNA..


      • ei ennen............

        Mitäääh ?? Onks L:rannassa miehiä? Mistä lie tulleet, jos on


      • sulotar.,
        ei ennen............ kirjoitti:

        Mitäääh ?? Onks L:rannassa miehiä? Mistä lie tulleet, jos on

        Luumäki..


      • mies .....
        sulotar., kirjoitti:

        Luumäki..

        naista kaipaan jyväskylästä...


      • nainen jkl
        mies ..... kirjoitti:

        naista kaipaan jyväskylästä...

        Minkänäköistä? ikäsitä..eräs nainen kaipaa miestä..olisi kiva tavata:)


      • Mistä muttanut?
        ei ennen............ kirjoitti:

        Mitäääh ?? Onks L:rannassa miehiä? Mistä lie tulleet, jos on

        Luusereita, pettureita, loppuun koluttuja luita.


      • yksinäinenmiesefwef
        ei ennen............ kirjoitti:

        Mitäääh ?? Onks L:rannassa miehiä? Mistä lie tulleet, jos on

        Päinvastoin, täällähän nimenomaan on miehiä, mutta missä on ne NAISET?


    • mies

      Ivalo

    • navigatore

      Itä-helsingin gethossa

      • 2+9

        MIkä nimi?


    • Elina T

      Käpykylässä

    • Minä vaan

      Käsittääkseni Joensuussa.

    • aaaooo

      Tampere

    • Varkaudesta

      Heh tää ketju pisti silmään kun aloittajalla oli oma koti kaupunki tuossa aloituksessa :) Ikävöintini kohde asuu... Noh ainakin oma paikkani tuli jo selville ;)

      • Varkaus :)

        Varkautelainen ikävöi Varkautelaista :)


    • j....

      Ylivieska

    • seonseon

      Kokkola.

    • mieslappeennrannasta

      Turha kaivata ketään, kun se on yksipuolista aina...

      • Pöh,

        eikä ole aina, ja kerran vielä pöh.


    • :( mhjn

      kouvola

      • ~~~~!~~

        Oulu :)


    • katso tuolta.

      Tuoreimmat haut
      psykiatri jarkko Ahola N-clean paraiso floral Ghazala beach tuusula Komika Oy sonera Isabel Family usa Padasjoen ABC aurinkorannikko anaali kuuba kalju isännöinti holiday club saimaa Elli alpo pikkarainen wizzair Plogman kyllönen peppuseksi rakkaus sastamala Ilkka flexcash Loma kaksisuuntainen mielialahäiriö Verkkoauto onko pomolle pakko antaa Laakkonen Kissalepakko turkki sukkahousut orimattila suomussalmi acta super bowl

    • ou...............

      enpäs kerrokkaan:)))

      • Vähän ala-astemeininkiä

        Melkein Oulusta


    • ja meni ?

      Tuusulassahan se oli

      • %%%%%

        Venäjä


    • 10+3

      H-kaupungissa.

    • 18´´15

      Lampilaaja

    • teeeeeeeeeeeeee

      älä mulle rupeee !!!!

    • terkut suomesta M

      rakas asuu Oslossa,,,on niin suuri kaipuu sinun luon ,rakas nainen
      oot ihana

    • n

      TAMPERE!!!!!

    • tois pual jokke

      Turku

    • No sehän on...

      Uleåborg!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      138
      1401
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      901
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      723
    4. 51
      625
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      15
      553
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      494
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      461
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      36
      441
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      409
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      402
    Aihe