Aion suorittaa oikeustieteen opinnot ulkomailla. Todennäköisesti USA:ssa tai Australiassa. Budjetti on rajallinen ja siksi kysynkin, että onko jollain kokemusta ulkomailla opiskelusta?
Minulla ei ole niin väliä kuinka suosittu tai kuinka hyvin se on sijoittunut. Enemmän on väliä sillä, että kuinka paljon opiskelu maksaa. Myöskään se, että mitä opiskelu maksaa ei ole tärkein kriteeri, koska myös sillä, että kuinka paljon asuminen ja ruoka maksaa.
Jos osaat suositella minulla jotain koulua, missä olisi mahdollisesti koulun kampus, niin otan tiedon mielelläni vastaan.
Saa myös ehdottaa muita maita, mutta haluan, että maa on Englannin kielinen.
KIITOS
Oikeustieteelliseen ulkomaille?
3
440
Vastaukset 3
- 1235412354
Jenkeistä voin sanoa sen verran että pitää olla kandin tutkinto valmiina.. Eli jenkeissä ei mennä heti yliopistoon lukemaan oikeustiedettä vaan esim Political Science, Business ja Education tutkinnot antavat hyvät lähtökohdat päästä opiskelemaan oikeustiedettä. Kun olet saanut nyt esim Business yliopisto- opinnot valmiiksi (kesto n. 4 vuotta) niin haet uudelleen yliopistoon, ns. Graduate Schooliin jossa opiskellaan lakia, eli Law School.
Hinnoista en osaa enemmän sanoa koska joku muu varmasti tietää ne paremmin.
Se mitä tutkisin tarkkaan on että mitä haluat tehdä jos pääset lukemaan ja valmistut oikeustieteellisestä ulkomailla. Uskoisin että voi olla vaikeaa saada töitä esim jenkeissä ulkomaalaisena ja myös Suomeen palaamisessa on omat vaikeutensa.
Tsemppiä hakuun ja kysele lisää niin kerron enemmän jos tiedän asiasta jotain.- vieras338
Tarkoituksena on lähteä jenkkeihin opiskelujen loputtua, joten ajattelin suunnata sinne päin.
Onko sitten järkevä käydä suomessa oikeustieteen kandinaatin tutkinto, ja suunnata sen jälkeen jenkkeihin, vai mitä ehdotat? - naatin tutkinto
vieras338 kirjoitti:
Tarkoituksena on lähteä jenkkeihin opiskelujen loputtua, joten ajattelin suunnata sinne päin.
Onko sitten järkevä käydä suomessa oikeustieteen kandinaatin tutkinto, ja suunnata sen jälkeen jenkkeihin, vai mitä ehdotat?USAssa on lakimiehia ihan liian kanssa, tyollistyminen on vaikeaa ja viela vaikeampaa sellaiselle joka ei puhu natiivi-amerikkaa eika ole 'sisalla' kulttuurissa.
Koulun pitaa olla ABA akkreditoitu, muuten tutkinnolla ei tee mitaan oli kuinka halpa tahansa.
Paastaksesi lakia lukemaan sinun on lapaistava LSAT tutkinto ja valmistuttuasi pitaa lapaista viela osavaltion vaatima tutkinto (pass the Bar).
Monella juuri valmistuneella on yli $100000 velkaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 651035
- 69752
Viesti sinulle
Tiedät että tunteet ja ajatukset ja meillä on vahva yhteys mistä molemmat tiedetään. Odotan sinua ☀️40716- 145702
- 72677
SAHIMÄKI LOPETA
Miksi käyt Tupamäen Pekan kimppuun.?? Hänen asia mitä hän tekee tiloillaan. Oletko omista POTKUISTASI yhä katkera turve46663Miksi meille jäi
Niin huonot välit vaikka meistä kumpikaan ei ole tunteilleen mitään voinut. Ehkä se kohtalo on sitä mieltä ettei kuitenk37655Mitä sinulle on tapahtunut lapsena
Kun olet noin sairas päästäsi? Pikkupojalle ( Miehen kehossa)74582- 43580
Tunteiden käsittely kertoo ihmisestä.
Kun puhutaan "tavallisesta" ihmisestä, joka on suht tasapainoinen eläjä, niin puhutaan oikeastaan taitavasta tunteiden k195537Rakas, rakkaampi, rakkain
Olen tullut siihen johtopäätökseen, ettei minun kannata rakastaa. Kaikki joita olen koskaan rakastanut vain kohtelevat m111537Haluan purkaa vielä tuntemuksia
Tykkään sinusta kovin paljon❤️ olen surullinen tilanteestasi ja siitä mitä me olemme yhdessä joutuneet kokemaan. Tämä ei19520Ketä ajattelen
kun mietin, mitä sinulle kuuluu? En tunne sinua oikeasti, ja se on ehkä hyvä, koska jos tietäisin enemmän, se varmaan v18480- 47432
Sara Sieppi ja hissi tänään
Voi helvetin helvetti. Nytkö tätä naikkosta täytyy palvoa ja antaa etuoikeus hissiin, kun hän on vääntänyt kakaran maail112425Pilkettä sunnuntain silmässä
😉 Jos tästä ketjusta löytyisi yksi ihminen, joka saisi sut hymyilemään tänään… Millainen hän olisi? Ei tarvitse kerto64416- 52393
- 17392
- 78392
Työttömän miehen ihmisarvo
..parisuhdemarkkinoilla on olematon. Työtön mies on naisille ihmisjätettä, varsinkin jos sattuu olemaan vielä kunnolline101385