Täytyy nyt ihan kysyä, kun asuin tuolla euroopan toisella laidalla niin siellä oli omat sivut myös yökukkujille.
Siel oli porukkaa höpöttelemäs jos ei saanut unta, sit niitä jotka odottelivat häläreitä jne..
Suomes ei kai ole tätä linjaa...?
Yökukkujat
16
169
Vastaukset
No, tämä palsta ei taida olla oikein yökukkujien palsta, sillä nämä mummot ja vaarit menevät nukkumaan yleensä about kymmenen aikaa. Sen jälkeen täällä tapaa vain satuunaisia provoilijoita. On täällä joitakin palstoja, joilla keskustelua käydään vilkkaastikin yöllä, mutta on siellä järjen hiventäkään, on sitten eri juttu.:-)
Vai nukkumaan ;))
Kyl ihmiset voi iltasella tehdä jotainmuutakin kuin jakaa aikaansa palstan kanssa ;)))
Suppeeta ajattelua- elämä livessä
On ihmisiä, joille elämänä on vain tietokone ja sitten niitä toisia, joilla on muutakin elämää.
anjaniina_ kirjoitti:
Vai nukkumaan ;))
Kyl ihmiset voi iltasella tehdä jotainmuutakin kuin jakaa aikaansa palstan kanssa ;)))
Suppeeta ajatteluaNo emmäkään täällä kaiken aikaa ole, mutta yleensä pääsen vayhtiin vasta myöhempinä tunteina.:-)
elämä livessä kirjoitti:
On ihmisiä, joille elämänä on vain tietokone ja sitten niitä toisia, joilla on muutakin elämää.
Mulla on paljonkin muuta elämää, mutta myönnän viihtyväni hyvin myös koneella ja voin töissäkin käväistä palstoilla aina välillä.
Ok. Kiitos infosta.
Ajoittain itse kuulun yökukkujiin..Sama täällä, mutta joskus täällä saa aika yksin olla. Älä kuitenkaan luovuta, sillä tämä keskustelupalsta kuivuu ilman uusia tyyppejä. Itsekin kävin 60 -palstalla tekemässä aloituksen, koska täällä on niin hiljaista, mutta nyt sielläkään ei paljon ketään enää näy ja FB on ihan kuollut. Sielläkin muutama sissi nuolee Erkki Tuomiojan avausta, mutta mitään mainittavaa ei tapahdu.
Hauska toi Teon ajatus, että jos ei ole myöhään koneella niin on nukkumassa.
Niin täällä luulee monikin.
Itse kun pidän koneen päällä ja kurkin tänne jatkuvalla syötöllä tossa pitkin iltaa, niin jossain vaiheessa alkaa sekin väsyttämään.
Illallla tykkään lukea kirjoja ja muuten vaan olla.
Eli en ole myöhään konekukkuja, aika aikasinkin saatan kiinni laittaa.No, mä oletin, että ikäisemme menevät aikaisin nukkumaan, mutta saatan olla väärässäkin. Palsta kyllä hiljenee yleensä noin kymmenen aikaa, mutta voihan se tarkoittaa sitäkin, että jotkut lukevat tai katsovat telkkua. Itse pidän lukemisesta ja aina on joku kirja luettavana yöpöydällä.
Eipä ole palsta, tai mikään palsta koko elämä, niinkuin monikin tuntuu ajattelevan.
Vaikka olisi kotonakin, niin tuskin jaksaisi täällä istua yötä myöhään, niin paljon en saa palstasta irti.
Säännöllisestihän sitä käy koneella tutkimassa postit ja muita juttuja hoitamassa, silloin sit täälläkin tulee aikaa vietettyä.
Ja lisäks mulla on tuo oma foorumi, jota moderoin...
Mut minusta tuntuu et kun joku selittelee toisten tekemisiä, niin itseasiassa se henkilö kertoo itsestään kun olettaa muiden elävän samalla tavalla kuin itsekin tekee
- Hei kun keikuskelen
Minä olen ehdottomasti yökukkuja. Jo lapsesta saakka oon tämmönen ollut. Yöunta tarvitsen vähän ja päivisin en nuku koskaan. Jos nukun yhtäkyytiä moooonta tuntia, vaikkapa jos nukkuisin 8 tuntia, niin pääni olisi hirmu kipeä aamulla liiasta nukkumisesta. Oon ajatellut, että vähäunisuuteni johtuu siitä, että kun nukahdan, niin vajoan kooma-uneen. Nukun, kuin olisin henki-pois-pois. Koomaunisille kenties riittää sitten vähempi tuntimäärä?
Harvemmin saan inspiraation olla palstalla illalla myöhempään. Näin aamusella ja keskipäivällä, ennen töihin menoa, on minulle parasta aikaa. Ei huvita istua koneen ääressä yhtäkyytiä pitkään. Täällä oloni aikana pompin sinne tänne, kone on auki ja välillä tuun kurkkaamaan.Mä nukun noin 6-7 tuntia yössä ja ehkä yhden yön viikossa kahdeksan. Mun mottoni on, että nukutaan sitten haudassa.
Noo, valvon paljon öisin kun siihen aikaan työtä teen, mutta netissä ei kyllä ehdi roikkumaan. Näinä vapaaviikkoina joskus sitten valvon samalla rytmillä, mutta ei täällä silloinkaan mitään ihmeellistä tapahdu. Nyt kyllä olen tahallani vääntänyt unirytmiä aikaisemmaksi, kun ulkona aurinko paistaa päivisin jo ihan eri tavalla kuin syksyllä ja alkutalvella.
Viimeistään kymmeneltä nukkumaan arkisin ja ennen kuutta ylös aamulla. Sellainen on tällaisen tavallisen duunarin rytmi.
Ja jos viikonloppuna jaksaa, niin voin jopa kipaista lähipubiin karaokeen nettikirjoittelun sijasta. Siellä voi mennä joskus kahteentoista, mutta yleensä sitä Tuhkimon tyyliä, kun kello lyö 12 niin tää neito lähtee kotiin...Minusta kovin hupaisia osa vastauksista. =)
Miksi oletetaan heti että netti on koko elämä? Tulin vasta nyt aloitustani tsekkaamaan, en siis asu netissä vaan elämää muutakin on paljon.
Hei, oikeasti joskus vaan olis hauska vapaalla lörpötellä vaikka yöllä.
Pipo ei kiristä ja kiitos vastauksista.- Utelu?
Onko se foorumi lopetettu? Mun käsittääkseni internet toimii ympäri maapaööon ja suurin osa ihmiskunnasta on hereillä kun suomessa nukutaan.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 252523
- 951566
- 1211344
- 751140
Mira Luoti ja Julkkisselviytyjät 2017 - Ketä kuumottaa juuri nyt?
HS: Tässä ohjelmassa Mira Luoti kertoi kokeneensa seksuaalista väkivaltaa "PMMP-yhtyeen Mira Luoti kertoo Ylen uudessa361101Törkeä eläinsuojelurikos Sonkajärvellä
Pohjois-Savossa Sonkajärvellä noin 40 kissaa ja reilut 10 koiraa on jouduttu lopettamaan kaltoinkohtelun vuoksi, kertoo24922- 52912
Julkisuuden henkilön päiväin päätös
Sitä vaan, että kyllä nyt kaikki tietävät kuka oli Eemeli Peltola (kansanedustaja, joka päätti päivänsä eduskuntatalossa261893MESTARI SIVALTAA JÄLLEEN
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011436243.html Suomen ainoa Mestari lausuu tosiasiat Sannasta , Tuomiojasta ja hil213874- 34815