Sauli Niinistö ei tahdo lapsia joten Jenni Haukio jää lapsettomaksi. Äidiksi tuleminen on jokaisen naisen suurin unelma. Joka muuta väittää valehtelee! Niinistö riistää tämän unelman nuorelta vaimoltaan, hyvin itsekästä!
Jenni Haukio jää lapsettomaksi!
207
15305
Vastaukset
- Lapseton.
Älä puhu potaskaa. Kaikki naiset eivät todellakaan halua lapsia. Jennistä en tiedä.
- isoperheiset
Nykisin kaikista ei ole äideiksi vaikka estettä raskaudelle ei olisikaan. Itsekkäät naiset eivät uskalla ottaa vastuuta pienokaisesta ja lapsihan sitoo. Äitiys pelottaa. Armeijapelkurimiehet ja äitiyspelkurinaiset kääntävät syntyvyyden äkkilaskuun, niinpä pitää ottaa vakituisiksi suomalaisiksi synnytysinnostuneita pakolaisnaisia kartuttamaan Suomen väkilukua.
- 'korvatulpat'
isoperheiset kirjoitti:
Nykisin kaikista ei ole äideiksi vaikka estettä raskaudelle ei olisikaan. Itsekkäät naiset eivät uskalla ottaa vastuuta pienokaisesta ja lapsihan sitoo. Äitiys pelottaa. Armeijapelkurimiehet ja äitiyspelkurinaiset kääntävät syntyvyyden äkkilaskuun, niinpä pitää ottaa vakituisiksi suomalaisiksi synnytysinnostuneita pakolaisnaisia kartuttamaan Suomen väkilukua.
' pitää ottaa vakituisiksi suomalaisiksi synnytysinnostuneita pakolaisnaisia kartuttamaan Suomen väkilukua'.
Eiks se nyt oo jo tällä hetkellä näin? Espoon keskuksessa asioidessani yx somalimuija vetää perässään 12 lapsen mölyävää laumaa. Äijät kun on viisaina vetäytyneet kahvilan penkkejä kuluttamaan; ei särje korviin kakaroiden mölötys. Aina tunnin välein arvotaan kahvikupin ostaja, jotta ei heitä heitettäisi kahvilan penkeiltä pois. - FGTJ
'korvatulpat' kirjoitti:
' pitää ottaa vakituisiksi suomalaisiksi synnytysinnostuneita pakolaisnaisia kartuttamaan Suomen väkilukua'.
Eiks se nyt oo jo tällä hetkellä näin? Espoon keskuksessa asioidessani yx somalimuija vetää perässään 12 lapsen mölyävää laumaa. Äijät kun on viisaina vetäytyneet kahvilan penkkejä kuluttamaan; ei särje korviin kakaroiden mölötys. Aina tunnin välein arvotaan kahvikupin ostaja, jotta ei heitä heitettäisi kahvilan penkeiltä pois.Vihdoinkin asiaa.
- Sovinistiällö
isoperheiset kirjoitti:
Miten niin naiset
TÄSSÄKÖ TAAS VASTUUTAPAKOILEVA ISÄKANDIDAATTI?
ViiSAS NAINEN EI HALUA LASTA KANSSASI!
- Nainen, 35v.
Mä en ikinä aio väsätä omaa kakaraa tähän maailmaan. Jos joskus haluun pennun, adoptoin tai otan sijoituslapsen.
Tosi itsekästä tehä lisää kakaroita, ku niitä on lastenkodit ja sijoitusperheet pullollaan.
Jos oikeesti haluut pennun, sulle on ihan sama kuka sen on väsännyt, jos haluat biolapsen, haluat vain jotain mikä on sun omaa lihaa ja verta, et lasta.
Maailma olis paljon parempi paikka, jos yli puolet naisista olis jättäny pentunsa tekemättä.- ei lapsia
Ei kylläkään ole joka naisen unelma.Itse olen yli 50 enkä koskaan ole edes ajatellut hankkivani lapsia.Upean helpon elämän olen saanut en vaihas elämäntyyliäni. Silti tykkään lapsistä sisasusten lapset riitää minulle.
- Hyi helvetti!
Vain henkisesti sairaat naiset eivät tahdo lapsia, ovat niin itsekkäitä. Jenni Haukio tuskin on henkisesti sairas!
- ex
No et sä välttämättä enää 35v iässä saisikaan.
- hulluna luontoon
Hyi helvetti! kirjoitti:
Vain henkisesti sairaat naiset eivät tahdo lapsia, ovat niin itsekkäitä. Jenni Haukio tuskin on henkisesti sairas!
Hullu akka, vain itsekkäät haluavat nulikoita, koska haluavat monistaa itsensä, kun ovat niin itserakkaita ja sitäpaitsi täällä on jo aivan vitusti liikaa ihmisiä saastuttamassa hienoa planeettaa.
- ex
Eikä niitä lapsia niin vaan adoptoida tai sijoiteta! Ainahan sopii yrittää mutta ei sijoituslasta tosta vaan oteta silleen et päätänpä tästä ottaa sijoituslapsen ja sama adoptoinnin kohdalla.
- Armoton Totuus
Lienet niin ruma nainen ettet saa edes ketään miestä sänkyysi joten et lasta saisi vaikka haluaisit!
- Nainen 35v
ex kirjoitti:
Eikä niitä lapsia niin vaan adoptoida tai sijoiteta! Ainahan sopii yrittää mutta ei sijoituslasta tosta vaan oteta silleen et päätänpä tästä ottaa sijoituslapsen ja sama adoptoinnin kohdalla.
Jos et saa adoptio tai sijoituslasta, sut on katsottu huonoksi vanhemmaksi, etkä silloin ole kykenevä kenenkään huoltajaksi.
Kyllä on ihmisessä vikaa jos ei saa adoptiolupaa. - Väärin!
Nainen 35v kirjoitti:
Jos et saa adoptio tai sijoituslasta, sut on katsottu huonoksi vanhemmaksi, etkä silloin ole kykenevä kenenkään huoltajaksi.
Kyllä on ihmisessä vikaa jos ei saa adoptiolupaa.Antti Kaikkosta syytetään pikkurikoksesta josta tulee sakot tai muutama kuukausi ehdollista mutta silti häntä pidetään epäsopivana adoptiovanhemmaksi. Juopot, narkit, hullut ja linnakundit saavat tehdä vaikka kuinka monta lasta, ei kukaan estä. Tämä on ainakin minun oikeustajuni vastaista!
- Nainen 35v
Väärin! kirjoitti:
Antti Kaikkosta syytetään pikkurikoksesta josta tulee sakot tai muutama kuukausi ehdollista mutta silti häntä pidetään epäsopivana adoptiovanhemmaksi. Juopot, narkit, hullut ja linnakundit saavat tehdä vaikka kuinka monta lasta, ei kukaan estä. Tämä on ainakin minun oikeustajuni vastaista!
Narkit ym. saa tehä niin paljon lapsia ku huvittaa, ja se on väärin myös mun mielestä. Mitä kaikkoseen tulee, se on rikollinen ja ihan oikein jos ei adoptiolupaa heru.
Kyllä jokainen naimisissa tai yksin hakeva, normaali täysjärkinen saa adoptioluvan.
Rikosrekisteri estää luvan saannin ja se on täysin oikein. - mummeli 67
Nainen 35v kirjoitti:
Narkit ym. saa tehä niin paljon lapsia ku huvittaa, ja se on väärin myös mun mielestä. Mitä kaikkoseen tulee, se on rikollinen ja ihan oikein jos ei adoptiolupaa heru.
Kyllä jokainen naimisissa tai yksin hakeva, normaali täysjärkinen saa adoptioluvan.
Rikosrekisteri estää luvan saannin ja se on täysin oikein.En puolustele virkamiehiä,jotka vilpillisiä ovat,mutta jos ajatellaan,että kaikilta virkamiehiltä ja päättäjiltä otettaisiin lapset pois,jotka ovat vilppiä tehneet.Mitä luulette ,monelleko jäisi lapsia.Ikävää,että meillä Suomessa asiat on näin ,ettei virkamiehiin voi luottaa.Mitä Kaikkoseen tulee ,hän ei ole murhamies,ei pahoinpitelijä,eikä loppujenlopuksi ole edes varmaa,mitä hän on tehnyt ja onko tehnyt.Ei tuossa tilanteessa pitäisi adoptiota kieltää.Olisivat takulla ihanat vanhemmat,ja tuskinpa Kaikkonen lastaan pahoille teille opettaisi.Eli otetaan ensin se seiväs omasta silmästä ja sitten malka toisen silmästä jos on kanttia.
- Et sinäkään
Nainen 35v kirjoitti:
Rikosrekisteri estää luvan saannin ja se on täysin oikein.kovin lapsirakkaalta "pennun väsäämisinesi" kuulosta. En ainakaan omaa antaisi.
- ex
Nainen 35v kirjoitti:
Rikosrekisteri estää luvan saannin ja se on täysin oikein.Ei kyllä muuten riitä pelkkä naimisissa olo ja täysjärkisyys adoptioluvan saamiseen, et tunnu paljoa tietävän. Siinä vaaditaan niin monia asioita, mikä on tietysti ihan oikein kun on kyse esim. adoptiosta joka on rankka prosessi lapselle jonka tausta saatta myöskin olla vaikea, että pelkkä adoptio-oikeuden saamatta jääminen ei välttämättä tarkoita sitä että olisi kelvoton vanhemmaksi noin ylipäätään. Itseni ei ole edes tarvinnut hakea adoptiota koska luoja on suonut viisi omaa ja hyvin on mennyt eikä perheessämme käytetä mitään päihteitä tai väkivaltaa ja tulomme ovat riittävät perheen elättämiseen joten meitä tuskin voidaan katsoa kelvottomiksi vanhemmiksi. Sinusta en tiedä.
- miljardit paukkuu
Hyi helvetti! kirjoitti:
Ei kai nykyään kukaan hanki lapsia epäitsekkäistä syistä, vaan nimen omaan siksi, että lapsia haluaa väestöräjähdyksestä huolimatta:D
- Jotain rajaa
mummeli 67 kirjoitti:
En puolustele virkamiehiä,jotka vilpillisiä ovat,mutta jos ajatellaan,että kaikilta virkamiehiltä ja päättäjiltä otettaisiin lapset pois,jotka ovat vilppiä tehneet.Mitä luulette ,monelleko jäisi lapsia.Ikävää,että meillä Suomessa asiat on näin ,ettei virkamiehiin voi luottaa.Mitä Kaikkoseen tulee ,hän ei ole murhamies,ei pahoinpitelijä,eikä loppujenlopuksi ole edes varmaa,mitä hän on tehnyt ja onko tehnyt.Ei tuossa tilanteessa pitäisi adoptiota kieltää.Olisivat takulla ihanat vanhemmat,ja tuskinpa Kaikkonen lastaan pahoille teille opettaisi.Eli otetaan ensin se seiväs omasta silmästä ja sitten malka toisen silmästä jos on kanttia.
Mummeli puhuu asiaa! Kepua en ole koskaan äänestänyt enkä tule ikinä äänestämään mutta Kaikkosen haukkuminen rikolliseksi kertoo patologisesta kepukaunasta, aivan kuin Lipposen horinoita. Kaikkonen on lain edessä syytön kunnes tuomioistuin toisin toteaa. Ensin tutkitaan ja sitten vasta hutkitaan! Eikä häntä syytetä mistään hirmuteosta vaan pikkujutusta, ehdollista korkeintaan. Eri juttu jos kyse olisi väkivallasta tai pedofiliasta.
- Kuole yksinäisenä!
ei lapsia kirjoitti:
Ei kylläkään ole joka naisen unelma.Itse olen yli 50 enkä koskaan ole edes ajatellut hankkivani lapsia.Upean helpon elämän olen saanut en vaihas elämäntyyliäni. Silti tykkään lapsistä sisasusten lapset riitää minulle.
Ja odotat vahana että sun sisarustes lasten täytyy käydä sua katsomassa ja passaamassa kun olet vaha, vai? Toivottavasti ovat sen verran järkeviä että antavat sun olla omassa yksinäisyydessäsi hamaan hautaan asti, saatpahan nauttia siitä itse tilaamastasi "mukavuudesta".
- Ei välttämättä edes tule
Kuole yksinäisenä! kirjoitti:
Ja odotat vahana että sun sisarustes lasten täytyy käydä sua katsomassa ja passaamassa kun olet vaha, vai? Toivottavasti ovat sen verran järkeviä että antavat sun olla omassa yksinäisyydessäsi hamaan hautaan asti, saatpahan nauttia siitä itse tilaamastasi "mukavuudesta".
Teitkö omas lapses sen takia et ne sit myöhemmin tulee hoitaa ja kattoo sua? Ei yhtään itsekästä, ei....
- höpö
Adoptio yms! vain sellaisille jotka eivät saa omaa lasta! on ihan turhaa antaa lasta sellaiselle naiselle joka haluaa " helppoaelämää" eikä biologiasta lasta! onpa kummallista!? tunnen paljon naisia jotka ei halua lasta, enkä näe siinä mitään pahaa,, kylläkin olen huomannut että ovat hyvinkin itsekkäitä .. naisen tehtävä on lisääntyminen! jos siihen ei itse pysty adotio on silloin ok! mitä tulee Pressaan ja hänen vaimoonsa..aina ikäero noinkin suuri kertoo mielestäni siittä että toinen hakee isähahmoa!
- Itsekkyys on valttia
Omassa yksinäisyydessä ja "mukavuudessa" saa olla vaikka on omia lapsia. Mieheni kuoleman jälkeen kasvatin omat lapseni jotka olivat pieniä isänsä kuollessaan. Heidän aikuistuttuaan olen hoitanut tyttäreni kahta lasta. Olin hyvä ja tervetullut kun apua ja rahaa tarvittiin. Tänä päivänä tulevat lapsenlapsetkin toimeen omillaan. Kukaan ei käy luonani, kiirettä on niin kiirettä, että ei mukamas ehdi käymään. Suosittelen lämpimästi kaikille naisille olla synnyttämättä lapsia ja nauttia elämästään. Ihmiselämä on kuitenkin niin lyhyt, että siitä kannattaa nauttia.
- Sama laki.....
Nainen 35v kirjoitti:
Rikosrekisteri estää luvan saannin ja se on täysin oikein.Kaikille sama linjaus. Taustat pitää olla puhtaat ja pöytä puhdas ken leikkiin lähtee.
Yleensä nämä henkilöt, jotka hankkivat lapsia adoptiolla ovat kuitenkin niitä hyväosaisia ja joilla on rahaa. Rahassako pitää kaikki mitata ja lapsetkin jo myyntilistalla. Adoptio on kallista ja yleensä ulkomailta haettuna ne maksavat sievoisen summan rahaa.
Miksi rikas, vauras, politiikko on tässä etusijalla? Kaikkien tulee olla tasveroisia lain ja oikeuden edessä.
Biologisia lapsia saa meillä Suomessa kaikenlaiset "hörhöt" kun sinne päin vähän sohaisee niin on jo lapsi tulossa. Se on väärin, että lapsia tulee näille ns. epäsosiaalisille henkilöille ja huume- ja alkotaustaisille reppanoille, jotka vain rahan tavoittelun haaveissa hankkivat lapsia. Näiltä pitää ommella reiät kiinni! - Säästeliäs pienituloinen
Sama laki..... kirjoitti:
Kaikille sama linjaus. Taustat pitää olla puhtaat ja pöytä puhdas ken leikkiin lähtee.
Yleensä nämä henkilöt, jotka hankkivat lapsia adoptiolla ovat kuitenkin niitä hyväosaisia ja joilla on rahaa. Rahassako pitää kaikki mitata ja lapsetkin jo myyntilistalla. Adoptio on kallista ja yleensä ulkomailta haettuna ne maksavat sievoisen summan rahaa.
Miksi rikas, vauras, politiikko on tässä etusijalla? Kaikkien tulee olla tasveroisia lain ja oikeuden edessä.
Biologisia lapsia saa meillä Suomessa kaikenlaiset "hörhöt" kun sinne päin vähän sohaisee niin on jo lapsi tulossa. Se on väärin, että lapsia tulee näille ns. epäsosiaalisille henkilöille ja huume- ja alkotaustaisille reppanoille, jotka vain rahan tavoittelun haaveissa hankkivat lapsia. Näiltä pitää ommella reiät kiinni!Kotimaan adoptio ei maksa käytännössä mitään, vain jotain paperi todistus maksuja. Ulkomailta maksaa kai jotain 20 000 euroa
Sijoituslapsi on ilmainen ja siitä vielä maksetaankin.
Kyllä multa 20 000 löytyy, mut mä en tajua, miten jollain on varaa täällä helsingissä ostaa oma kämppä, ei mulla ainakaan, tienaan alle 2000 eukkia kuussa. Olen säästänyt vuosia. - lapsivihaajalle
Äidilläli taisi ehkäisy pettää kun sinut sai. Todennäköisesti äitisi on etäinen ja siksi suhtautumisesi lapsiin on ikävän kuuloista. Olet sopimaton äidiksi, ethän osaa puhua lapsista muuten kuin kakaroina. Suosittelen sinua pysymään lapsettomana.
- iso bebe
näin on n-35 .teikäläisiä ois paljon vähemmän
- ohoi
Väärin! kirjoitti:
Antti Kaikkosta syytetään pikkurikoksesta josta tulee sakot tai muutama kuukausi ehdollista mutta silti häntä pidetään epäsopivana adoptiovanhemmaksi. Juopot, narkit, hullut ja linnakundit saavat tehdä vaikka kuinka monta lasta, ei kukaan estä. Tämä on ainakin minun oikeustajuni vastaista!
hei väärin! kyllähän hullujen lasten saanti on vielä hullummista naisista kiinni.ei ne paljon bojat keskenään lisäänny...
- ex-ltm
Nainen 35v kirjoitti:
Rikosrekisteri estää luvan saannin ja se on täysin oikein.Vastaan naiselle 35
Antti Kaikkosella ei ole rikosrekisteriä. Älä sano väärää todistusta lämhimmäisestasi. Et edes tiedä mitä tarkoittaa rikosrekisteri. - 3:n lapsen äiti
Hupsis, olipa katkeroituneen kuuloista tekstiä sinulla nainen 35v. Kaikille ei ole ihan sama onko lapsi oma vai adoptoitu. On hyvä asia, että löytyy ihmisiä, jotka ovat valmiit ottamaan vieraan lapsen omakseen ja kasvattamaan. Itse en voisi kuvitella osaavani rakastaa vierasta lasta niinkuin omaani.
Puhut niin halveksivasti lapsista, että varmasti on viisainta ettet koskaan edes harkitse ainakaan adoptiota. Toivon kaikille kotia odottaville lapsille rakastavia ja välittäviä vanhempia. Ei kaltaistasi, joka puhuu lapsesta kuin jostain esineestä, joka hankitaan kun muillakin on. - lapsirakas
Ystävä hyvä, 'nainen, 35v'
Sinun ei todellakaan kannata edes ajatella lapsen hankkimista.
Toivottavasti et saa oikeutta adoptoida ja ettei huostaasi uskota myöskään sijoituslasta. Et ole sopiva äidiksi ja kasvattajaksi, ellei asenteesi lapsiin nähden muutu. Kielenkäyttösi ja yleinen asenteesi kertovat lapsivihamielisyydestä. Ihmisen lapset ovat lapsia eivätkä pentuja tai kakaroita eikä lapsia väsätä, vaan saadaan. Lohduttaudu ajatuksella, että voit itse muuttaa asenteitasi, sillä asennemuutosta sinä tarvitset, vaikka et lapsia saisikaan.
Oman biologisen lapsen haluaminen ei ole itsekkyyttä, vaan naisen luonnollinen tarve. Kaikilla tätä tarvetta ei tietenkään ole, ja silloin on viisasta olla ilman lasta. Adoptioäitinä tai sijaisvanhempanakaan ei voi onnistua ihminen, joka ei rakasta lapsia.
Onneksi useimmat naiset haluavat saada lapsen / lapsia.
Lapsissa on tulevaisuus. Sinun tulevaisuutesi näyttää olevan muiden lapsissa. Ole kiitollinen naisille, jotka turvaavat sinunkin tulevaisuuttasi synnyttämällä ja/tai kasvattamalla lapsia. - ei itsekäs
Mitä varten ihmisiä pitää syyliistää heidän valinnoistaan. Maailmassa on ihan tarpeeksi lapsia joista heidän ÄITINSÄ ei pidä tarpeeksi huolta. Eli he ovat heitteillä. Enkä silti lähtisi heitäkään syyllistämään asiat eivät ole mustavalkoisia. En ymmärrä joidenkin äitejen asennetta. Äitiys on toki hieno asia mutta täytyy myös arvostaa ihmisiä jotka elävät eri tavalla. Onneksi omat ystäväni arvostavat mua sellaisena kuin olen ja itse arvostan heidän äityittään.
- nininimi
Jaa, eikös lastentekemiseen miestä tarvitakaan :)
Adoptiosta ei niin vaan "pentuja" saakaan ja sijoituslapsiakaan ei varmaan joka torppaan anneta. - Ulos pakkaseen
Pillunpanttaaminen se vasta itsekästä onkin.
- hustat muorat
Nainen 35v. tarkoittanet nuita ulkomaalaisia tummia elättejä??jotka poikii vaan lisää työttömiä syrjäytyneitä.
- totuus
miljardit paukkuu kirjoitti:
Ei kai nykyään kukaan hanki lapsia epäitsekkäistä syistä, vaan nimen omaan siksi, että lapsia haluaa väestöräjähdyksestä huolimatta:D
Tämä plaanettamme ei huku ja lopu saasteisiin,vaan elementit palavuudesta sulavat maailman loppuessa.
- Ekoteko olla lapseton
Täyttä asiaa!!!!
Olet täysin oikeassa, ja sen huomaa myös siitä, miten moni on hyökännyt täällä juuri sinun kimppuusi, vaikka monet muutkin täällä on kannattanut lapsettomuutta.
Olen aivan varma, että nää jotka sua täällä haukkuu, on löysäp****sia monen lapsen synnyttäneitä yh-"äitejä", joitten olisi kannattanut jättää lapsensa tekemättä. Ihan niin kuin Martinan ja sen äidinkin. - Mom
Miksi jahkaat "pentu, pentu..." Lapsi ja vauva ovat neutraalimpia sanoja, en ilahdu siitäkään jos minua sanotaan akaksi tai ämmäksi.
Sain ensimmäisen lapseni 28-vuotiaana. Gynekologi oli varoitellut minua jo kun olin 26-vuotias: "Te olette jo nyt vanha ensisynnyttäjä." Paras biolobinen lastensaanti-ikä on siinä 18 - 25 ikävuosien välillä.
Jos ajattelee ettei halua omaa lasta, eikä hankkiudu raskaaksi, voi nelikymppisenä tulla katumapäälle. Silloin on useinkin liian myöhäistä.
Vaikka ei ennen raskautta ehkä lasta kaipaakaan, niin äitiys on elämys jota ilman ei kannattaisi jäädä. Se muuttaa ihmistä tavalla, jota ei mikään muu elämänkokemus voi tehdä. Uskallan väittää, että kehittää naista ymmärtäväisemmäksi ja kärsivällisemmäksi. Ja paljon siinä saa rakkautta, ja saa myös antaa rakkautta toiselle ihmiselle.
Sitten kun olen vanha (jo kohta), en ole koskaan yksin kun minulla on lapsia. Vaikka ovat kaikki jo omillaan, olemme paljon yhteyksissä, laittelemme sähköpostia ja viestejä sekä käymme ulkona kahvilla tai syömässä. - Kaukaisemmat sukulaiset saattavat ottaa etäisyyttä, rakkaus kumppaniinkaan ei aina kestä. Mutta lapseni ovat aina sydämessäni, ja tekevät minut onnelliseksi. - nainen 35v.
Mom kirjoitti:
Miksi jahkaat "pentu, pentu..." Lapsi ja vauva ovat neutraalimpia sanoja, en ilahdu siitäkään jos minua sanotaan akaksi tai ämmäksi.
Sain ensimmäisen lapseni 28-vuotiaana. Gynekologi oli varoitellut minua jo kun olin 26-vuotias: "Te olette jo nyt vanha ensisynnyttäjä." Paras biolobinen lastensaanti-ikä on siinä 18 - 25 ikävuosien välillä.
Jos ajattelee ettei halua omaa lasta, eikä hankkiudu raskaaksi, voi nelikymppisenä tulla katumapäälle. Silloin on useinkin liian myöhäistä.
Vaikka ei ennen raskautta ehkä lasta kaipaakaan, niin äitiys on elämys jota ilman ei kannattaisi jäädä. Se muuttaa ihmistä tavalla, jota ei mikään muu elämänkokemus voi tehdä. Uskallan väittää, että kehittää naista ymmärtäväisemmäksi ja kärsivällisemmäksi. Ja paljon siinä saa rakkautta, ja saa myös antaa rakkautta toiselle ihmiselle.
Sitten kun olen vanha (jo kohta), en ole koskaan yksin kun minulla on lapsia. Vaikka ovat kaikki jo omillaan, olemme paljon yhteyksissä, laittelemme sähköpostia ja viestejä sekä käymme ulkona kahvilla tai syömässä. - Kaukaisemmat sukulaiset saattavat ottaa etäisyyttä, rakkaus kumppaniinkaan ei aina kestä. Mutta lapseni ovat aina sydämessäni, ja tekevät minut onnelliseksi.Höpöhöpö, kato tilastoja.
Suomessa kuolee joka vuosi 5-6 lasta vanhempiensa takia, yleensä äiti tappaa. Ja joka vuosi vammautuu pysyvästi yli 300 lasta ku vanhemmat hakkaa niitä niin paljon.
Ei äitiys muuta joitain ihmisiä yhtään, ainakaan paremmiksi. Vai onko sun mielestä esim. Martina nykyään kiltimpi tai jotain?
Tiesitkö että suomessa tehdään joka vuosi noin 10 000 aborttia? Ja että monissa köyhissä maissa moni äiti myy lapsensa? Että se siitä äidin rakkaudesta.
Avaa silmäsi ja herää tähän päivään. Pelasta edes yksi lapsi adoptoimalla kuin tee oma.
On paljon parempi ettei kaikki tee lapsia. Toivon todella ettei Tuksu ole paksuna.
- Hyi helvetti!
Niinistö on kehdonryöstäjä, dirty old man joka ei lapsivaimolleen suo edes äitiyden iloja, vastenmielistä!
- he he he
Parempi näin ,ei tule kiukkusta kakaraa!
- Hyi helvetti!
Niinistö on kehdonryöstäjä, dirty old man joka ei lapsivaimolleen suo edes äitiyden iloja, vastenmielistä!
- kehto ei heilahda
Missä Helvetissä kulkee raja lapsen ja aikuisen välillä? Rouva Haukio on tiettävästi useamman vuoden päälle kolmenkymmenen eli ei enää ihan pikkutyttö, joten voi olla aika omituista kutsua hänen puolisoaan kehdonryöstäjäksi. Ja mistä tiedät, että Niinistö on kieltänyt puolisoaan tulemasta raskaaksi? Entä jos päätös on rouvan oma?
- lapsirakas blondi
Niinpä taitaa haavistokin täydellä varmuudella viedä antonion mahdollisuuden isäksi :D Antonio saisi kauniita lapsia jonkun kauniin naisen kanssa. Vaikka sinisilmäisen blondin ;)
- Nainen 35v
Lapsirakas blondi voisi lapsirakkaana ymmärtää että myös homot voivat olla todella hyviä adoptioisiä.
- lapsirakas blondi
Nainen 35v kirjoitti:
Lapsirakas blondi voisi lapsirakkaana ymmärtää että myös homot voivat olla todella hyviä adoptioisiä.
Mutta nyt puhutaankin biologisesta vanhemmuudesta, se taitaa olla kuitenkin useimpien vanhempien ensisijainen toive ;)
- Miltäs kuulostaa?
Minä voin tehdä sinun kanssasi lapsen. Tyttö pitää tulla, poikia on jo. Elatusmaksuja en tahdo maksaa. Olen pitkä ja komea.
- antoniolle lapsi
Miltäs kuulostaa? kirjoitti:
Minä voin tehdä sinun kanssasi lapsen. Tyttö pitää tulla, poikia on jo. Elatusmaksuja en tahdo maksaa. Olen pitkä ja komea.
Sukupuoli taitaa olla sinusta kiinni, mutta taidat olla liian pitkä. Antoniohan ei ole kovin pitkä. Lisäksi olet todennäköisesti liian vanha.
- Miltäs kuullostaa?
antoniolle lapsi kirjoitti:
Sukupuoli taitaa olla sinusta kiinni, mutta taidat olla liian pitkä. Antoniohan ei ole kovin pitkä. Lisäksi olet todennäköisesti liian vanha.
Olen 34 vuotias mutta tämä oli vitsi, kyllä on jo yksi nainen kierroksessa joka tahtoo lapsen. Vakipanoja on muitakin.
- Hyvä juttu!
Maailmassa on kammottavasti liikaa ihmisiä, tuhoamassa tätä planeettaa.
Lapsenteko pitäisi kieltää kaiken maailman hunsvoteilta, sossun varassa eläviltä luusereilta eli johtimet poikki vaan ukolta ja akalta. Samoin normaaleiltakin maksimi 1 lapsi, kaikkialla maailmassa!
Kehitysmaihin ainoa apu sterilointi. Järjetöntä kantaa ruokaa ja muuta nälänhätään, jonka yksinkertainen siittäjä on saanut aikaan.
Mikä ihmeen pakko-oikeus muka lapsen pitäisi olla?- Siementä vakoon
Miehen suurin pelko on impotentiksi tuleminen, toiseksi suurin pelko on että joutuu maksamaan elatusmaksuja. Kun on pitkäaikaistyötön voi huoletta siementään levittää sillä silloin ei joudu maksamaa elatusmaksuja. Minulla on kolme lasta kolmen naisen kanssa, voi tulla vaikka kolme lisää sillä en minä elatusmaksuja joudu maksamaan!
- Näin on
Siementä vakoon kirjoitti:
Miehen suurin pelko on impotentiksi tuleminen, toiseksi suurin pelko on että joutuu maksamaan elatusmaksuja. Kun on pitkäaikaistyötön voi huoletta siementään levittää sillä silloin ei joudu maksamaa elatusmaksuja. Minulla on kolme lasta kolmen naisen kanssa, voi tulla vaikka kolme lisää sillä en minä elatusmaksuja joudu maksamaan!
On perin valitettavaa että "white trash" lisääntyy kuin kaniinit, suomalaisten geenipooli heikentyy. Toimeentulotukea saavat pitäisi steriloida, muuten ei saisi tukea. Akateemisesti koulutettuja pitäisi kannustaa tekemään lapsia, geenipooli paranisi kun vain fiksut lisääntyisivät.
- Pahimpia ovat
Näin on kirjoitti:
On perin valitettavaa että "white trash" lisääntyy kuin kaniinit, suomalaisten geenipooli heikentyy. Toimeentulotukea saavat pitäisi steriloida, muuten ei saisi tukea. Akateemisesti koulutettuja pitäisi kannustaa tekemään lapsia, geenipooli paranisi kun vain fiksut lisääntyisivät.
yh-äidit, joilla lapsia ties kuinka monen miehen kanssa ja tehtailevat uusia suurten tukien takia. Lapset vaan päivähoitoon ja sitten sossun rahoilla ryyppäämään.
Vielä kun saavat huijattua joltain rikkaalta elatusmaksut. - naurussa pitelemistä
Pahimpia ovat kirjoitti:
yh-äidit, joilla lapsia ties kuinka monen miehen kanssa ja tehtailevat uusia suurten tukien takia. Lapset vaan päivähoitoon ja sitten sossun rahoilla ryyppäämään.
Vielä kun saavat huijattua joltain rikkaalta elatusmaksut.Sinulle "pahimpia ovat" - kuinka monta yh:ta sinäkin tunnet, jotka sanojesi mukaan "tehtailevat" lapsia "suurten tukien takia"???!!!! Olen itse yh, ja tavannut ja tuntenut lukuisan määrän sekä mies-yh että naispuolisia yh:taita, enkä tunne ketään, joka niitä "tehtailisi saadakseen tukia". Itse laitoin lapsen 8kk hoitoon ja painuin töihin ja ollut töissä ever since, ettei ole mitään tukia päässyt nauttimaan, ja olen kuullut, että ne jotka niitä nauttivat, eivät nillä kovin hyvin pärjää.
Et perusta käsitystäsi mihinkään faktaan tai sitten olet ihan äärettömän tyhmä, kun haluat leimat ihmisryhmiä perustuen vain sinun henkilökohtaiseen suvaitsemattomuuteen ja luulosairauteen. - NOKIAN MIES
Siementä vakoon kirjoitti:
hei siementä vakoon nimimerkki.akateemiset ei ehdi naimaan kun se on niin vähän tuottavaa toimintaa. kato pitää painaa ahneena pitkää päivää pikkupomona ja luulla haaveissaan et musta tulee vielä ISO pomo. mut lappu kuitenkin käteen raahannasta ja näkemiin sano nuukia.
- joopajoo
Näin on kirjoitti:
Olen 2x akateemisesti koulutettu 3 lapsen isä, mitään tukia en saa, työstä sen 400-700e/kk, ei ole pelkoa, että elareita mikseltaisiin näillä liksoilla...
- Mom
Pahimpia ovat kirjoitti:
Vielä kun saavat huijattua joltain rikkaalta elatusmaksut.No hehheh! Minä ainakaan en maistanut pisaraakaan alkoholia enkä vienyt lapsiani hoitoon. Isät haihtuivat alta aikayksikön, itse sain huolehtia elatustuet (hyvin vaatimattomat) yhteiskunnalta. Ja minun ovikelloni ja puhelimeni soi aina,
kun pihalla oli oksia katkottu tai paikkoja rikottu. Meidän lapsia ensimmäiseksi epäiltiin, vaikkeivät häiriköineet. Naapurit valittivat pienten lasten
leikkien äänistä päiväsaikaan. Juorukellot kalkattivat, sillä aikaa kun miehet ne
vaan ympäri maailmaa huolettomina matkustelivat. Eivät äyrityistäkään elatusmaksuja maksaneet eivätkä lapsiinsa yhteyttä pitäneet.
Niin että minulla on vähän erilaiset käsitykset huijariudesta.
- 1970
Oletko jäänyt vajaaksi yläkerrasta, kun julistat valkoisen alaluokan totuutta yleistäen noinkin räikeästi!
- Hyvästi Suomi
Haukio on joku androidi. Paskoja runoja kirjoittava jäykkä paska.
Siinä teille maan äiti. - kakkosmies
Oletteko muuten huomanneet, että pekan seuralainen kampanjassa on myös pienikokoinen hompin näköinen nuori mies?
- kikkarekakkare
On teillä elämä, kun tälläisiä täällä pohditte!
- KoppavaHoro
Älä puhu paskaa. Jos lapsi on tärkeämpi kuin mies, niin sitten vaihdetaan miestä, simple as that.
Sama toki toisinkinpäin, olen itse Jenni Haukion ikäinen ja joutunut luopumaan parisuhteista miehen vauvakuumeen takia. Minä en halua lapsia ja jos joskus haluan niin sitten on liian myöhäistä.
On elämää - ja hyvää sellaista - myös lapsiperheen ulkopuolella.- Onneksi .
koirien kanssa ei onnistu.
- fran
Provo.
- Niinistö on liian vanha
Niinistön ei kannata lapsia enään tehdä. Hän on jo liian vanha,riski kuolla on suuri niin, että lapsi jäisi ilman isää. Niinistö vaan käyttää Jenniä hyödyksi. Jenni on raukka nuori tyttö, ehkä vähän kehittymätönkin toistaiseksi että elämän jatkaminen, vauvakuume ei ole viekä iskenyt.
- Ei hättää
Niinistö on liian vanha kirjoitti:
Niinistön ei kannata lapsia enään tehdä. Hän on jo liian vanha,riski kuolla on suuri niin, että lapsi jäisi ilman isää. Niinistö vaan käyttää Jenniä hyödyksi. Jenni on raukka nuori tyttö, ehkä vähän kehittymätönkin toistaiseksi että elämän jatkaminen, vauvakuume ei ole viekä iskenyt.
Jos Niinistö ei tahdo lapsa, niin Jenni voi hyvin ehtiä tehdä lapsen seuraavan mehensä kanssa. Eikö ne huhut kerro, että Niinistön avioliitto on eräänlainen kulissi presidenttiyttä varten ja kun presidenttikausi on ohi, niin he mahdollisesti eroavat ja Jenni voi mennä uusiin naimisiin.
- Miltäs kuulostaa?
Ei hättää kirjoitti:
Jos Niinistö ei tahdo lapsa, niin Jenni voi hyvin ehtiä tehdä lapsen seuraavan mehensä kanssa. Eikö ne huhut kerro, että Niinistön avioliitto on eräänlainen kulissi presidenttiyttä varten ja kun presidenttikausi on ohi, niin he mahdollisesti eroavat ja Jenni voi mennä uusiin naimisiin.
Eihän tuo Jenni mikään parikymppinen tytönhupakko ole, biologinen kello tikittää. Ei kaunis naamasta, lautakin vielä on, minulle ei kelpaisi.
- tuuteri
Niinistö on liian vanha kirjoitti:
Jenni on aikuinen nainen ja tietää itse mitä tekee.
- ))))))))))))
tuuteri kirjoitti:
Jenni on aikuinen nainen ja tietää itse mitä tekee.
Prinsessa vaipuu 100v uneen,linnassa.
- Miten niin??
Miten niin??? En ole koskaan halunnut lapsia. Olen nyt 55 eikä vieläkään kaduta etten tehnyt lapsia. Päinvastoin, olen iloinen siitä, että ei tarvitse kantaa sitä huolta (koska jokainen kantaa varmasti lapsistaan huolta hamaan hautaan asti). Enkä ole todellakaan itsekäs, päinvastoin.
- Ajatelkaa lasten parasta
Voisi monet muutkin jäädä, esim. Martinan ei olisi koskaan pitänyt tehdä yhtäkään lasta! Tai Saana parviaisen.
Toivottavasti Tukiaiset ei IKINÄ lisäänny! - Ei jää
Jenni eroaa vielä Saulista, odottakaahan vaan, ja tekee erään toisen miehen kanssa lapsia ;) Joten älkää huoliko, pääsee se Haukiokin vielä lisääntymään!
- tosielämässä
Nappiin osuit.
- Eiköhän nämä
lapsenteko asiat ole avioparin oma asia ainakin minun ymmärryksen mukaan.
- Mikä on totuus
Suomen kansalla on oikeus tietää sortaako presidentti puolisoaan. Miksi toimittajat eivät asiasta kysy vaan vaikenevat?!
- pumpula
Sairaita ja ALA-ARVOISIA juttuja tällä palstalla, sivistymätöntä porukkaa, good bye!!!!
- Olen mies Aku
Surullista todella, itekksin jäänen lapsettomaksi koska en ole nainen.
- pumpula
Aku häpeä, juuri sinunlaisesi idiootit pilaavat Vantaan maineen. Toivon että sinulla olisi huono päivä!
- Mikä on totuus
pumpula kirjoitti:
Aku häpeä, juuri sinunlaisesi idiootit pilaavat Vantaan maineen. Toivon että sinulla olisi huono päivä!
Mielestäni Aku on osittain oikeassa koska hän selvästikkin on mies. Nimestä sen päättelin. Hän ei luultavasti tule saamaan itse lapsia ellei... ;)
- voi ei........
Jenni on kuin vaikeneva nöyrä labbis joka seuraa Saulia..säälittävää......
- TH
No ei varmasti ole jokaisen naisen unelma...
- merry melodies
Joo, kyllä tuo Haukion plikka on ihan kakara vaan eikä sen pieni tyhmä pää kauan kestä tuota leikkiä itsekeskeisen idiootin käyttötavarana. Jennin pitäisi järkiintyä ja alkaa ihan nyt heti elämään omaa elämäänsä. Vapaaehtoisesti lapsettomia olen aina halveksinut eikä tämä tapaus tee poikkeusta. Jenni, pysy naisena ja elä oikeaa elämää!
- Ymärtävä mutsi
Itse olen monen lapsen äiti, mutta ymmärrän vallan mainiosti naisia, jotka vapaaehtoisesti valitsevat lapsettomuuden. Kyllä maailmassa -usein valitettavastikin - ihmisiä riittää.Nykymaailmassa on lähinnä kivikautinen käsitys olettaa omien lastensa jotenkin vastaavan vanhempiensa vanhuudesta -superitsekästä!
- Saulin valinta
Yleisen elämänkokemuksen perusteella voi päätellä että on huomattavasti todennäköisempää että Jenni Haukio tahtoo lapsia kuin se että hän ei tahtoisi. Hänellä biologinen kello tikittää koko ajan, vauvakuume varmasti ennemmin tai myöhemmin iskee. Silloin Niinistön on tehtävä valinta, lapsi tai avioero. Hänen pitää päästää Jenni vapaaksi jotta hän ehtii lapsen tehdä!
- 23
Voihan hän olla haluamatta tehdä lapsia.Mitä outoa siinä on, on oma valintansa.
En minäkään nuorena lasta tekisi isäni ikäisen kanssa.
Onhan maailmassa paljon muutakin.
Viisas valinta Jenniltä. - N 62 v .
Minulla on 3 poikaa ja ne ovat parasta mitä minulle on elämässäni tapahtunut !
- mariamatkaleenanen
Sinulla on juu 3 lasta mutta mitenkä tiedät millaista elämäsi olisi ellei olisi, vaikkapa olisi sitten sitä parasta.
- eräs minna
Aloittaja taitaa olla vähän yksinkertainen. Lapsen saaminen ei todellakaan ole joka naisen unelma! Tuo on sellaista potaskaa, jota on yritetty vuosikymmenet syöttää naisten päähän ja jotkut näyttävät sisäistäneen sen liiankin helposti. En ole koskaan haaveillut perheestä ja lapsista. En aio lapsia hankkia. Olen Jennin kanssa saman ikäinen. Tässä maailmassa on jo ihan tarpeeksi lapsia ja ihmisiä. Lapset ovat ihania. Siitä ei ole kyse. Haluan vain elää elämäni kuten haluan. Jokainen tekee elämässään omat valintansa, niin myös Jenni Haukio ja sinä.
- Osui ja upposi
eräs minna taitaa olla niin ruma ettet edes humalaista miestä saisi sänkyysi narrattua, saati sitten selvää ja kunnollista joka sinun kanssasi lapsen tahtoisi.
- bhaaaah
Osui ja upposi kirjoitti:
eräs minna taitaa olla niin ruma ettet edes humalaista miestä saisi sänkyysi narrattua, saati sitten selvää ja kunnollista joka sinun kanssasi lapsen tahtoisi.
onko kaikki äidit siis kauniita? Kuka tahansa silmäpuoli raajarikko kädetön jalaton torso 500-kiloinen jötkälekin saa lapsen menemällä lähimpään baariin hoitamaan homman pois.
Siellä on sakkia joka ei ulkonäköä katso. - CHGGD
bhaaaah kirjoitti:
onko kaikki äidit siis kauniita? Kuka tahansa silmäpuoli raajarikko kädetön jalaton torso 500-kiloinen jötkälekin saa lapsen menemällä lähimpään baariin hoitamaan homman pois.
Siellä on sakkia joka ei ulkonäköä katso.Näin se taitaa olla. Geeniperimästä ei ole takuuta.
- mummeli 67
Miettikääs nyt.Kyllähän se juttu on niin,että lasten teko on kahden ihmisen välinen asia.Tehtiin se lapsi millä keinolla hyvänsä,niin se on tulevan äidin ja isän asia,eikä kyllä kuulu Suomen kansalle,jos nyt Niinistön ja Haukion asiasta puhutaan.Minusta on törkeää retostella tuollaista asiaa,koska eivät kaikki voi edes saada lasta ,ja miltähän tuollainen sitten tuntuu .Ja yleinen kielenkäyttö on kyllä ala-arvoisen alapuolella.Kyllä minäkin osaan kirota ja puhua hävyttömiä jos haluan,mutta rajansa kaikella.Kunhan elämä jokaista kolhii niin kaíkki muuttuu.En moralisoi,vaan jokainen taaplaa tyylillään,mutta ajattelen niitä joista kirjoitellaa ja kuvittelen itseni heidän tilalleen.Eipä kyllä naurata.Mutta ainahan on toivottava parempaa j akyllä nuo asiat joskus loksahtavat paikoilleen.
- KuinHaukioRannasta
Voisin uhrautua Saulin puolesta.
Sen näkee naamasta, kun lakkaa saamasta.
Haukio on kiva likka, vähän nuori tosin minullekin.
Itse voisin uhrautua puissa kiipeillen Saulin puolesta:
sillä Haukio kala, vie pesän puuhun.
:8) - Kansalle oikeutta
Kun puhutaan maan isästä ja äidistä, ja siitä että Saukki tahtoo nuorelta vaimoltaan kieltää äitiyiden on kansalla oikeus tietää! Tästä ei ole mitään epäselvyyttä, tämä ei ole heidän asiansa vaan Suomen kansalla on täysi oikeus tietää. Miksi tiedotusvälineet asiasta vaikenee?!
- phaaahhhahahahahahaa
Kansalle oikeutta kirjoitti:
Kun puhutaan maan isästä ja äidistä, ja siitä että Saukki tahtoo nuorelta vaimoltaan kieltää äitiyiden on kansalla oikeus tietää! Tästä ei ole mitään epäselvyyttä, tämä ei ole heidän asiansa vaan Suomen kansalla on täysi oikeus tietää. Miksi tiedotusvälineet asiasta vaikenee?!
ethän ole tosissas? Kyseessä on työtehtävä. Heillä lienee samat työntekijän oikeudet kuin meillä muillakin työntekijöillä, eli oikeus yksityisiin asioihin.
Tehän ootte pahempia kuin ne homo-vastustajat!
Ajatelkaa ÄLYLLÄNNE eikä sillä mikä on normaalia mikä ei.
Mä hitto tukehdun nauruun tästä keskustelusta =D - Särkionlintu
KuinHaukioRannasta kirjoitti:
Voisin uhrautua Saulin puolesta.
Sen näkee naamasta, kun lakkaa saamasta.
Haukio on kiva likka, vähän nuori tosin minullekin.
Itse voisin uhrautua puissa kiipeillen Saulin puolesta:
sillä Haukio kala, vie pesän puuhun.
:8)...sillä Haukio kala, vie pesän rannasta...suomikieli sooon komia kieli, muta mita se tarkotaa?.
- voi helkari
on jollekin iskenyt murheen jonkin henkilön lapsettomuudesta.
- Haukilammelta itseki
Tuksu on raskaana- Raskaaksi tuleminen on naisen elämän suurin teko. Sitä ei voi vähätellä eikä myöskään Jennin, first leidin, kastelee linnan kukat, oman kukan pitää sängyn alla tuottamassa hedelmää, ja etenkin niille jotka roolimallina häntä pitävät, ja varmasti tukeutuvat häneen kuin Haavisto, kun pitää ajaa rohkeudella lisää päiväkotipaikkoja suomen kasvavalle väestölle, ja sen tarpeille. Näin ollen Jennin on mahdollisuus adoptoida Tuksun lapsi, jos ei nyt , niin mahdollisesti seuraavalla presidenttikaudella, ja first leidi tekee oman vakaan päätöksen myös haluaako Tuksun kanssa TOISEN lapsensa, nimittäin jos Tuksu ei saa kaksosia, niin tyttö ja poika on saatava perimään valtakunnan, sillä first leidi haluaa aina silloin tällöin myös laittaa kuvia nettiiin jossa ollaan vauvalomalla kahteen kertaan, kerran pojan kanssa vekkulassa ja kerran tytöt viettävät ns. tyttöjen iltaa kun Sauli on dalai lomalla Zairessa Mutambe Sesesekon kanssa, ei tässä enää asiasta tarvitse neuvotella Haaviston ja hänen first Boyn'sa kanssa, joka tekee kyllä Jennin hiukset, ja taka huoneessa erityistä hoitoainetta hiuksiinkin suihkuttaa sillä Jenni edustaa kuin Hedelmällisyyden jumalatar Havistos III. Haukion terroristi-iskussa biologinen aikapommi tikittää ja räjähtää kesken linnan juhlien jolloin Johanna Länsman Jr. astuu punaista mattoa pitkin kuten horoskooppi maakuntalehdessä nimesi.
- Voi sinua ressukka!
Tämä maailma olisi paljon parempi elää, jos jokainen hoitaisi vain omat asiansa.
Hankippa sinäkin ihan oma elämä!
Jos sinulla ei ole muuta tekemistä, kuin tuoda kirjoittamalla esille, kuinka säälittävä moukka olet, niin pidä mielipiteesi ihan vain omanasi!- Hankipahyvinkin
Muuten hyvä, mutta edelleen sana hankipa kirjoitetaan yhdellä koolla!.
- jk
vai nin
- Haloovieläkerran
Mitäs se muille kuuluu, eikö joku halua lapsia... sitä paitsi lapseton voi olla myös vasten tahtoaan mutta ei tahdo sitä ympäriinsä huudella (ja sitten saa heittoja kuinka "itsekäs" on). Itsekästä on hankkia lapsia vain omia geenejä jakaakseen, maailma hukkuu ihmisiin. Itse nistä lapsista on kuitenkin vastattava, sossutapaukset poikkeus.
- pään vaiva on tämäki
no,jo on ongelma ja huoli sinullakin,pitää kertoa ja sanoa että kun kaikki pitää omista asioista yhtä hyvän huolen kuin toisten asioista ,,menee yhtä hyvin
- saila -70
tuo on ihan paska puhetta , usea nainen ei halua lapsia ja minä ihan oikeesti säälin niitä naisia jotka näen raskaana, en tiedä miksi mutta elämä helpompaa ilman lapsia ja jos ei niistä oikeesti niin välitäkään niin miksi tehdä, nauti elämästä ilman lapsia.
- Oma valinta
Ei moni jo parhaan hedelmällisyysiän ylittänyt 35v enää halua lapsia, koska on tottunut pissiselämään, matkustelemaan, shoppailee, löhöilee sohvalla. Nykyään 70-l syntyneet ovat vielä niin perhanan läskejä, sitä en tajua. Paras lahja mitä elämältä voi saada, on kuitenkin lapsen syntymä ja vauva - sitä kokemusta ei vain voita mikään, sen tietää jokainen sen kokenut, ja kyllä, siinä joutuu aikuistumaan ja ajatukset eivät pyöri kehää oman navan ympärillä kuten aika monella säälittävällä 30-kymppisellä. Aika monet käyttäytyvätkin kuin teini-ikäiset, jotenkin naurettavaa, kroppa on kuin 50v, ajatukset kuin 15v - eivät ikinä aikuistu, kun eivät tee jälkeläisiä.
- lapsia tarvitaan
Toivottavasti se Jenni eroaa siitä heti täytettyään edustusvaimon velvollisuudet, Niinistö 63 - Jenni 35. Mä luulen, ettei Jennillä ole paljon sanomista siihen, mitä haluaa tai mitä ei halua - tahto taitaa olla miehen taskussa. Jenninä en kyllä edes tekisi lapsia ko. herran kanssa, siemennesto on jo täysin pilaantunutta, Jennin kannattaa pyöräyttää lehtolapsi mieluummin jonkun elinvoimaisen miehen kanssa.
Kyllä Suomi tarvitsee jälkikasvua, huoltosuhde on jo nyt aika raskas, vanhuksia ja eläkeläisiä aivan liikaa, syntyvyys 1,8 lasta/perhe, paitsi tietysti maahanmuuttajaperheet, mutta ei taideta niistä saada veronmaksajia, valtio kun tarvitsee veronmaksajia, ja alkaa kohta jää luu käteen. Hieman itseäkin mietityttää, että kohtakos eläkkeitä taas lasketaan, ja itse en tule niitä paljon saamaan sitten kun se päivä koittaa, vaikka veroja on maksettu kaikkien ei-työssäkäyvienkin puolesta.- Ei nulikoita
Lapsia on jo jumalauta aivan tarpeeksi, ei kaikille riitä töitä ei ruokaa ei asuntoja ei kohta mitään onneksi on niitä jotka ei hommaa nulikoita.
- Leipäloppuu
Ei nulikoita kirjoitti:
Lapsia on jo jumalauta aivan tarpeeksi, ei kaikille riitä töitä ei ruokaa ei asuntoja ei kohta mitään onneksi on niitä jotka ei hommaa nulikoita.
Erinomainen kommentti, vaikka joku pilkku siitäkin puuttuu!.
- JOTAIN RAJAA !!!
MITEN TE IHMISET KEHTAATTE JA YLEENSÄKIN USKALLATTE KIRJOITTAA TÄNNE NOIN HALVENTAVIA ASIOITA TULEVASTA PRESIDENTISTÄ JA HÄNEN PUOLISOSTAAN ??? KYLLÄ TÄYTYY OLLA KUSTA PÄÄSSÄ NIILLÄ JOTKA TÄÄLLÄ ARVOSTELEE HEITÄ ALAPÄÄJUTUILLAAN JA MUUTENKIN. SAMA JUTTU HAAVISTON JA ANTONION ARVOSTELUN KANSSA.
JA KYLLÄ ALOITTAJA OLI SIINÄ OIKEASSA ETTÄ NAISEN HIENOIN ASIA ELÄMÄSSÄ ON LAPSEN SAAMINEN. SUURIN OSA NAISISTA TUNTEE NÄIN. TOKI ON MYÖS NAISIA JOTKA JOSTAIN IHMEEN SYYSTÄ EIVÄT HALUA LASTA, SITÄ IHMETTELEN KYLLÄ. NAISELLA KUN ON LUONNOSTAAN HOIVAVIETTI. NAISEN PITÄÄ SAADA HOITAA AINA JOTAIN, LAPSIA TAI ELÄIMIÄ. ONHAN JENNILLÄKIN LENNU-KOIRA JOTA HÄN HOIVAA. JA MITÄ SE KUULUU KELLEKKÄÄN HALUAAKO SAULI JA JENNI LAPSIA? SE ON HEIDÄN OMA YKSITYISASIANSA JA PÄÄTÖKSENSÄ.
OPETELKAA IHMISET KÄYTÖSTAPOJA EDES SEN VERRAN ETTETTE SENTÄÄN PRESIDENTTIÄ JA HÄNEN PUOLISOAAN ALA TÄÄLLÄ ALA-ARVOISELLA PALSTALLA HAUKKUMAAN. HÄPEÄN PUOLESTANNE.- Määkin häppeen
Kun sää et tunne nettietikettiä. Ota nyt helvata toi Caps Lock pois päältä, kun kirjoitat. :(
- tapakasvatusta
Kaarina Suonperän kouluun koko kansa.
- kyll maar
Ike voi auttaa. Salea.
- Ike auttaa
Tuossapa oiva neuvo, Ike on Saukin hyvä ystävä, voisi miestä mäessä auttaa kun ei taida tuosta siittämisestä mitään tulla. Se olisi hyvä palvelus ystävälle!
- kdrioppå
Omaishoitajan paikkahan hänellä on tulevaisuudessa.
Siinä mitään lapsia enää tarvita. - hauli..
mistä sitä jos sauli ja jenni haluavatkin mukulan onhan linnassa tilaa useammallekkin.
- lekkinlekkin
Ja sinä hauli myös, lekkin ja lekkin, se kirjoitetaan kuitenkin sekin edelleen yhdellä koolla, siis useammallekin!.
- ab
Ise anmud buhmed, 50 lasta vasta. Aion ankkuroitua.
- Hetero teroturo 6969
Voin käydä luovuttamassa spermaa säännöllisesti Jennille perinteiseen tapaan jos tarve vaatii. ; )
- Sinttu
Oliskohan tuossa jo unelmat toisarvoisia?,,onhan mies jo niin iäkäskin että liekkö nyt perheenlisäys olis edes mahdollista....Mutta onhan mies pressa,,,se varmaan korvaa perheenkin,,,???
- saulinäpärä
ketä kiinnostaa,niinku oikeesti,TÄH?
- 8+18
Aloittaja on joku mamma, joka ei ole saanut elämässään tehtyä muuta kuin lapset. Lasten pyöräyttäminen maailmaan onnistuu tyhmemmältäkin, se ei vaadi minkäänlaista taitoa. Toinen asia onkin se, sattuuko juuri omalla kohdalla lasten saaminen onnistumaan . Vaikkei se vaadikaan taitoa, vaatii se onnea monissa itsestä riippumattomissa asioissa. Tästä pääsemmekin sitten kysymykseen, miten fiksua on kehuskella äitiydellään. Niinpä. Kaikilla ei siellä yläpäässä ole riittävästi toimintaa, joten aina välillä pakostakin törmäämme näihin "mammoihin".
- Kerro vaan
Kerro mitä ihmeellistä sinä olet saanut aikaan? Kerro saavutuksistasi, oletko kenties keksinyt lääkkeen syöpään tai aidsiin, nyt saat aivan estoitta kehua itseäsi ja suunnattomia saavutuksiasi. Lapsia sinulla ei taida olla, on ollut niin kiire sankaritekoja tehdä.
- 4hssgf
Onneksi ja toivottavasti näin. Penskoja on maailmassa muutenkin liikaa.
- jååjåå
En osaa kuvitella Jenniä äitinä.Edustus-ihminen eikä mikään emotyyppi.Sauli kehotti suomalaisia lisääntymään.Ehtii hän itekin vielä sarjan pyärähyttää,kun on nuori vaimo.Mutta Jenni ei vaikuta siltä,että olisi kiinnostunut lapsista.Aika näyttää.Joku väitti kulissiavioliitoksi.Se kyllä tuli mieleen pari vuotta sitte,kun Sauli pamautti naimisiin melkein likka-ikäisen kanssa.Mutta Sauli on vanhanaikainen mies,presidentin tulee olla naimisissa.
- Åj då
Oj jåådå. Kyllä Saulilla on sitä pilkettä silmäkulmissa, nuori vaimo pitää miehen viriilinä. Ja runotyttö Jenni näyttää varmaan just siltäku toimittajat haluu antaa ymmärtää. Pitäis vissiin muistuttaa, että Jenni on ihminen siinä kun muutkin samanikäiset nuoret naiset. Psykoanalysoi sitä sitten haluamaasi suuntaan, niin saat ennalta suunnitellun tuloksen.
- terkkujaaaa
Kerronko mikä on itsekästä?
Itsekästä on elää edelleen josain disney-maailmassa, jossa asiat on hyvin, vesi puhdasta ja ilma saasteetonta aina ja ikuisesti, amen.
Eläimet lisääntyy rajattomasti.
Älykkään olennon voisi olettaa lopettaa lisääntyminen siinä vaiheessa kun on jo parisenkymmentä vuotta eletty yli luonnonvarojen riittävyyden.
Mitä tulee Jenniin, oletko itse kysynyt häneltä vai mistä tiedät tuon olevan hänen oma mielipiteensä?
Kai noin hyvännäköinen muija olis muksun tekaissut jo aikoja sitten jos sitä olisi tahtonut, ei se vaadi kuin yhden baarireissun.
PS. Suurin unelmani on etten ikinä erehdy lisääntymään ylikansoittuneeseen planeettaan, jossa sekä öljy että puhdas juomavesi loppuu jo parinkymmenen vuoden päästä! - kiitos
http://makuhaaste.taffel.fi/index.php/bag/11939
Yksikin ääni on aina plussan puolella. Muistakaa, yksikin ääni voi vaikuttaa! :D
“One person can make a difference and every person should try.”
John Fitzgerald Kennedy
SO VOTE FOR MY TAFFEL!
anteeksi häirintä! :) - Kauko Kanki
Joo nikotiinivalmisteet vie kykyä...
lörpsähtää...
Huomasin itse ku n poltin ja lopetin laastareilla...5v sitten...
RautaKANKI minusta tuli kun pyysin lääkäriltä "Sinisiä tbl"
hehehehehehe....... - 20
taian alkaa homoksi ei tartte tehdälapsia eu-kurjaan maahan
- vanha kääkkä
No jo on ala-arvoinen keskustelu! Pitäisi sentään köljemmälläkin
hölmöllä olla joku taju mitä suustaan/kynästään/näppäimistöstään
päästää! Yäk, hävetkää!
Mut hei, pekka ja Antonio haluaa varmaan lapsen. Nehän voisi tehdä sen Jennin kanssa. Ois kiva nähdä tulisiko se Pekan vai Antonion näköinen.
-
Se ruotsissa oleva suomalainen Mark Levengood ja sen elämänkumppani Jonas Gardell hankki kans lapsensa sillai.- puppelpojkar_allesam
Ai Jenni Haukion kanssa? Tehkööt homot ruåttissa mitä lystää, ei haittaa.
- Vaariko? Mummoko?
Kyllä tuossa jo pitää ottaa järki käteen. Lapsihan luulisi vaariksi miestä.
Minusta pitäisi tässäkin olla jo jokin ikä-raja, että vanhukset ei enää hanki lapsia.
Näkevätkö he koskaan toista vanhempaa jos ikäero liian suuri.
Vaikka toinen nainen/tai mies olisikin nuorempi. Lapsella tulee olla aikuiset kasvattajat eikä mitään vanhoja ukkoja ja akkoja. Isovanhemmat ovat asia erikseen.
Toiset saa lapsia ja sikiää tuon tuosta, jotkut ei saa, jotkut ei halua ja mutta liian suuri ikäerokin on mielestäni outoa. Joten tähänkin voisi puuttua lailla. Liian vanha ei saa olla siementämään tai lasta kasvattamaan. Se ei ole lapsen edun mukaista!- Ikä-ero
Ja kutut! Kun Tsunamin uhreja, alaikäisiä lapsia, palautettiin Suomeen, niin eiköhän löytynyt poliittista tahtoa venyttää lakeja siten, että isovanhemmat saivat kasvattaa orpoja lapsenlapsiaan vastoin sossusaatanoitten määräyksiä. Miten v...tussa meillä menee kaikki aina päin persettä, jos ei ole tarpeeksi julkisuutta? Kukaan sossuämmä ei olisi ko. tilanteessa uskaltanut lähteä lukemaan lakikirjaa, vaikka muissa tilanteissa se on heille 'pirun raamattu'.
- ...
Kukahan näitä päähänpinttymiä viljelee, että vanhemmuus olisi jotenkin elämän ainoa tärkeä asia ?? Ihminen saa elää elämänsä ihan niinkuin itse päättää, jos on päättänyt että siihen ei kuulu koskaan omia lapsia, niin SITTEN SE ON NIIN ja se pitää HYVÄKSYÄ vaikka omien korviensa välissä olisi miten fakkiutunut / jämähtänyt.
- uhrautuva isä
Sauli Niinistö voi uhrautua jennin puolesta.
- Pökköä pesään
Ja hah, hah! Itse olen äiti, mutta minulla on paljon tuttuja, jotka ovat tehneet päätöksen olla tekemättä lapsia.
Mistä kuvittelet tietäväsi, että Jenni haluaa lapsia? Mistä kuvittelet tietäväsi, että Jenni ei halua lapsia? Eiköhän se ole jokaisen oma valinta (naisen ja miehen), jotta tekeekö vaiko eikö tee.
Ja mistä me tiedetään, vaikka Jenni jossain vaiheessa Niinistön presidenttikautta töräyttäis, että tässä ollaan nyt pieniin päin. Voihan se olla, että ovat odottaneet sopivaa aikaa ja paikkaa. Sopiva aika, kuten Ranskan pressalla oli presidentin kautena. Olisihan se hienoa, että meillä presidentin vaimo synnyttäis lapsen. Sehän tarkoittaisi sitä, että meillä on nuori ja sikiämiskelpoinen presidenttipari.- onx väliä?
Vai oliks se sen sammakkojen (Frogs) pressan rakastajatar, joka tuli paksuks?
- sdsqweq
minä voisin adoptoida vaikka 16v korealaistytön.
- HDGG5T45FGS
Ai mummon ?
- cvcv
Tällä palstalla on näköjään ajatustenlukijoita ja ennustajaeukkoja/ukkoja , jotka tietävät tulevan presidenttiparin ajatukset ja motiivit milloin mihinkin asiaan. Se se vasta hienoa on ! Tosi suomalaista ! Fiksua porukkaa ! Aah, aah olette neroja.
- annarauha
Niinistöllä ja Haukiolla on ollut sen verran pitkä tuo seurusteluaikakin, että eiköhän tämä kyseessä oleva asiakin ole heillä keskusteltu läpikotaisin. Varmasti Jenni on tietoinen Saulin kannasta lapsiasiaan ja hyväksyy sen, koska on mennyt sitten naimisiinkin hänen kanssaan. Se on aivan heidän välinen asia olla hankkimatta lapsia, ei siihen ole ulkopuolisilla mitään asiaa alkaa arvostelemaan ja haukkumaan. Mutta alhaiset tyypit menee aina henkilökohtaisuuksiin, kun he eivät kertakaikkiaan osaa esittää kritiikkiä muulla tavalla, taidot ei riitä...
- Odotellaan vaan
Veikkaan, että nyt Saulin päästyä presidentiksi alkaa perheessä lapsn yritys. Ovistikut on varmaan jo ostettuna ja uutta kiertoa odotellaan. Raskaana oleva vaimo ei olisi ollut valtti vaalikampanjassa, mutta nyt on vauvan aika.
- mr
Tämän täytyy olla provo. Vai väitätkö muka tietäväsi meidän kaikkien naisten ajatukset? Että minunkin suurin unelma on tulla äidiksi vaikkei se todellisuudessa kuulu todellakaan unelmiini? Anna mun kaikki kestää jos oikeasti ajattelet noin, ajattelutapasi on surullisen yksioikoista.
- Nuori nainen...
Jeps, itsellä on lapsia kolme. Vanhin lapsemme on adoptoitu, kaksi muuta sitten saimme pitkän odotuksen jälkeen, koska en millään meinannut raskaaksi tulla. Arvostan sitä yli kaiken että sain kuitenkin tulla äidiksi, kasvattaa biolapsiani että adoptoitua tytärtä MUTTA..
En ihan oikeasti voi käsittää noita ihmisiä, jotka kauhistelee sitä että joku on jäämässä lapsettomaksi tai sanoo "lapset on jokaisen naisen unelma!" Siis kuinka vanhanaikaisia oikein olette? Kaikki ei todellakaan halua lapsia ja se on todellakin paljon vähemmän itsekästä kuin lasten hankkiminen. Enköhän adoptiolapsen äitinä tiedä, kuinka paljon jo pelkästään SUOMESSA on isättömiä ja äidittömiä lapsia. Arvatkaa mille tuntuu, vielä kun aihe on tullut näin lähelle?
Raskauksia yrittäessä sain kokea melko paljon tuota olettamusta, että kyllä sinäkin ja kyllä kaikki naiset niitä mukuloita vielä väsää. Voin vaan kuvitella että jos emme koskaan olisi saaneet lapsia mitään kautta, minkälaisen ryöpyn olisin päälleni saanut.
Haukioon ja Niinistöön: Miettikääpäs hetki tuota tilannetta. Paljon paineita, jatkuvaa julkisuutta. Saulilla on jo aikuisia lapsia, mitkä on kasvattanut maailmaan. Jenni on jo sen ikäinen nainen, että kyllä varmasti tietää jo itsekin mitä haluaa. Kukaan ei voi tietää onko asia niin että hän ei lapsia halua, mutta minusta hän vaikuttaa ennen kaikkea epäitsekkäältä ja fiksulta naiselta. Joten voisin kuvitella että hänelle elämään löytyy sisältöä ja on varmasti tärkeämpiä asioita kuin lapset. Ei teillä ole oikeutta osoitella hänen lapsettomuuttaan millään tapaa. - fdsgrtsyr
Suomessa lasten ja nuorten pahan olon määrä on sitä luokkaa, että merkittävän osan äideistä olisi kannattanut jättää lapset hankkimatta - oli se sitten oma itsekäs unelma tai ei.
- Toiveenne saattaa to
Me ollaan vaan pässejä narussa.
Kyllä se ihmispopulaatio alkaa kohta vähenemään kun kolmas maailmansota syttyy ja se käydään ydinaseilla.kohta toiveenne toteutuu ainakin kaksi kolmasosaa pitäisi lähteä aika nopeasti varsinkin kun sopuli ihmiset ovat pakkaantuneet kasvukeskuksiin ja tahti kiihtyy kohta kärpäslätkä lässähtää yhdellä ydin iskulla.LIIKA KANSOITUS HOIDETTU EI ENÄÄ ihmisiä pieremässä hiilidioksidia ilmakehää lämmittämään ja aiheuttamaan kasvihuoneilmiötä tapetaan samalla lehmät ja eläimet nekin voi päästää metaania märehtiessään.
Ja sitten Geenimanipuloitua viljelystä ympäriinsä että saadaan luonto kestämään. Monsanton kemikaali myrkkyä vaan joka soppeen niin on todella tehokasta ja egolokisesti kestävää!!
Ruokaa riittäisi ja olisi riittänyt jo kauan sitten kaikille ihmisille jos homo sapiens olisi tai siis ei olisi tehnyt sitä vaikeaksi. Mitään tekemistä ihmisten lukumäärän ja sen ekologisen kestävyyden välissä ei ole. Ihmisen typeryyden ja sen välissä sen sijaan on.
Tai tämän hetken sotateknologia on jo niin paljon edellä siviili teknologiaa että kiva. Väestö vähenee kohta joten ei tarvi tälläistä rutinaa liikakansoituksesta lukea. Ainiin Rakkaan eurostoliittonne media ei ole tästä tainut kertoa?? Noh jos huomasitte että vasta vaalien jälkeen kerrottiin puolustusvoimien supistuksista?
Meitä ajetaan kohti holokaustia ja porukka ei vittu tajua.
Viherfaisistien suurin unelma on raivata 99% ihmiskunnasta multiin. Yksi prosentti häkkiin ja valvonta päälle. Tämä äskeinen oli kärjistettyä kyllä eliitti on luvannut jättää noin 500 miljoonaa eloon orjiksi eliittiä palvelemaan Matrix elokuvan malliin koneeseen kytkettynä.
Raamatussa sanotaan olkaa hedelmällisiä ja lisääntykää. Al gore ja bill gates sanovat muuta. Kumpaan luottaisi?
Ei ihmisten luku määrä ole ongelma vaan typerät, itsekkäät, epäkypsät, empatia vammaiset ihmiset. Ja tänä päivänä ongelma on se että viisaat äänet on hiljennetty jotka voisivat ohjata tätä kansaa tasapainoisempaan elämään.Nämä ihmiset jotka näkevät vallanpitäjien metkut ovat hiljennetty tai suljettu pakkohoitoon. YK: muuten rankkasi suomen euroopan räikeimmäksi ihmisoikeus rikkojaksi yksi syy on psykiatriset pakkohoidot onneksi lobotomiaa ei saa enää tehdä toisinajattelijoille. Nykyään kemiallinen lobotomia eli lääkitään ihminen zombiksi on muotia. Ja kaiken viihteellistyminen on osa ongelmaa eihän nykyään edes moni jaksa kuunella pari lausetta ellei se jotenkin viihdytä koska nautinto pitää tulla heti.
.
- elämäänsätyytyväine
tuskinpa Niinistö Jennin pakotti itsensä kanssa kimppaan.
Ja hei, jos sinun suurin unelmasi on olla äiti, niin se ei tarkoita että kaikilla naisilla on tuo sama, yksinkertainen unelma.
Näin väitän, enkä valehtele.
Olen nyt 33v ja jos unelmoisin lapsista, pitäisin varmaan jo tässä kohtaa kiirettä sen asian kanssa, mutta sen sijaan en etsi edes miestä vaan viihdyn ihan yksin.
Mikä sekin on varmaan ihan kamala järkytys;D- Näin se vain on
Helppo vielä uhota kun aikaa on mutta viiden vuoden kuluttua iskee paniikki ja alat itsellesi miestä etsimään joka sinut panisi paksuksi. Älä nyt kuitenkaan sitä ensimmäistä ravintolasta löytämääsi reiskaa siihen hommaan huoli. Tosin jos liikaa valkkaa jää ilman.
- !
Niinistö olisi jo n. 81-vuotias kun poika täyttäisi sen 18v. Siis jos Jenni ja Sauli nyt laittaisivat alulle lapsen. Ihan järkevää ehkä pidättäytyä... Sitä paitsi on sale jo minusta kantanut kortensa kekoon omalta osaltaan ja näyttänyt mallia kansalle, että kaikesta selvitään kunhan yritetään. Niisitöllähän on jo olemassa kaksi lasta edellisestä liitostaan, hänhän jäi vuonna 1995 leskeksi ja yksinhuoltajaisäksi kun hänen edellinen vaimonsa tapasi kohtalonsa ja kuoli traagisesti auto-onnettomuudessa.
Toivon onnea ja menestystä presidentillemme tehtävässään! - isoisä 64v.
Mitä käynti täällä merkitsi jos ei jää edes jälkeläistä.
- huhhahheiiiii
no ei ne olemattomat jälkeläiset voi sitä surra!
- Yx 'riistäjä'
Kuttuuksen Jennin tarttee loppuelämänsä viettää poikamies-Saulin rinnalla? Onhan noin nuorella ihmisellä vielä aikaa tehdä elämässään ja elämästään omia päätöksiä. Ja että riistää? Kukahan se nyt riistää ketäkin? Ämmät on vuosisatoja riistäneet ja kiristäneet miehiä lapsilla, Turpa umpeen ämmät ja ojennusta rivissä!
Olen itse äiti....Mut mielestäni toi ei ole lainkaan asiallinen kommentti. Miten tää surullista voi ajatella noin yhden "peilin" kautta asiaa. Mistä hän tietää mitä Jenni Haukio haluaa.
- simp...
on ne huolet tälläi kylällä, heti kun silimä välttää ollaan toesen selässä hyppimässä, eikö se ruppee kiell laulammaan, akka rekkeen ja niinistöön..hiljaa tämä on suru talo, juu ja meijjän talo on ilo talo..
- Retostelua riittää!
Uskonpa, että Sauli ja Jenni ovat tämän asian keskustelleet selväksi ennen avioitumistaan.
Itse olen kolmen lapsen äiti ja jo nuorena tyttönä toivonut, että minulla tulisi olemaan omia lapsia ja olen kolme tervettä ja ihanaa lasta saanut.
He ovat elämäni paras saavutus, jos näin voi asian ilmaista.
Mutta on täysin Saulin ja Jennin henkilökohtainen asia, miten he ovat tämän asian suhteen päättäneet. En oikein jaksa uskoa, että Jenni olisi tähän suhteeseen lähtenyt, jos olisi lapsia halunnut ja en myöskään usko, että Sauli häneltä sitä olisi ollut kieltämässä.
Yhdessä ovat asian selväksi keskustelleet.
Mutta aina löytyy retostelijoita, jotka vaivaavat päätään tällaisella ja esittävät näitä aika törkyisiä ja loukkaavia kommentteja kuten tällä palstalla on havaittavissa.
Elä ja anna toisten elää! - Onneksi emme saaneet
Retostelua riittää! kirjoitti:
Uskonpa, että Sauli ja Jenni ovat tämän asian keskustelleet selväksi ennen avioitumistaan.
Itse olen kolmen lapsen äiti ja jo nuorena tyttönä toivonut, että minulla tulisi olemaan omia lapsia ja olen kolme tervettä ja ihanaa lasta saanut.
Mutta on täysin Saulin ja Jennin henkilökohtainen asia, miten he ovat tämän asian suhteen päättäneet. En oikein jaksa uskoa, että Jenni olisi tähän suhteeseen lähtenyt, jos olisi lapsia halunnut ja en myöskään usko, että Sauli häneltä sitä olisi ollut kieltämässä.
Mutta aina löytyy retostelijoita, jotka vaivaavat päätään tällaisella ja esittävät näitä aika törkyisiä ja loukkaavia kommentteja kuten tällä palstalla on havaittavissa.
Elä ja anna toisten elää!kansakunnan edustajaksi härkäparia - nehän eivät lisäänny.
Olkaamme onnellisia, että meillä on Suomen edustajana maailmalla fiksu presidenttipari!
Ei Suomesta vielä tullut Homolandia, vaikka vähemmistö sitä halusikin ja kaikilla kaduilla ja toreilla toitettiin "suvaitsevaisuudesta," joka tarkoitti vain ja ainoastaan homojen suvaitsemista. Toisenlaisten ajatusten ja näkökulmien edustajat olivat tämän kovalla äänellä Haavisto-Hurmosta rummuttavan kansanosan mielestä suvaitsemattomia ja homokammoisia.
Miten simppeli näkökulma, mutta näin vain tuo Haaviston kannattajajoukko ajatteli ja tuomitsi toisinajattelijat.
Homot voivan elää omaa elämäänsä - mutta miksi vähemmistön edustajan pitäisi edustaa enemmistöä - siihen ei ole mitään perusteita. - Leiáh
Retostelua riittää! kirjoitti:
Elä ja anna toisten elää!Tietenkin on heidän asinasa jokainen laittaa, sunnittelee elämänsä juuri niinkuin haluaa, lapsilla tai ei. Eikä kuulu muille sitten pisaraakaan miten elämänsä elää. Nauttikaa siitä se on niin lyhyt, älkääkö natisko muiden jutskitst....fyyy!
- ...
Onneksi emme saaneet kirjoitti:
kansakunnan edustajaksi härkäparia - nehän eivät lisäänny.
Olkaamme onnellisia, että meillä on Suomen edustajana maailmalla fiksu presidenttipari!
Ei Suomesta vielä tullut Homolandia, vaikka vähemmistö sitä halusikin ja kaikilla kaduilla ja toreilla toitettiin "suvaitsevaisuudesta," joka tarkoitti vain ja ainoastaan homojen suvaitsemista. Toisenlaisten ajatusten ja näkökulmien edustajat olivat tämän kovalla äänellä Haavisto-Hurmosta rummuttavan kansanosan mielestä suvaitsemattomia ja homokammoisia.
Miten simppeli näkökulma, mutta näin vain tuo Haaviston kannattajajoukko ajatteli ja tuomitsi toisinajattelijat.
Homot voivan elää omaa elämäänsä - mutta miksi vähemmistön edustajan pitäisi edustaa enemmistöä - siihen ei ole mitään perusteita.Se on ollut vain sinun oma rasistinen näkökulmasi että se suvaitsevaisuus tarkoitti vain homoja. Sanoit että miksi vähemmistön edustajan pitäisi edustaa enemmistöä ja että vain vähemmistö äänesti. Iso on vähemmistön määrä suomessa kun niitä oli kuitenkin yli miljoona ihmistä jotka Haavistoa äänesti. reilusti yli yksi kolmasosa kaikista annetuista äänistä
- "Rasistinen"
... kirjoitti:
Se on ollut vain sinun oma rasistinen näkökulmasi että se suvaitsevaisuus tarkoitti vain homoja. Sanoit että miksi vähemmistön edustajan pitäisi edustaa enemmistöä ja että vain vähemmistö äänesti. Iso on vähemmistön määrä suomessa kun niitä oli kuitenkin yli miljoona ihmistä jotka Haavistoa äänesti. reilusti yli yksi kolmasosa kaikista annetuista äänistä
näkökulmako - ei suinkaan - vaan teikäläisten heti antama leima niille, jotka eivät pitäneet Haavistoa sopivana edustamaan koko Suomen kansaa.
Osa mediasta hehkutti homoteemaa päivittäin aivan kyllästymiseen saakka.
Se tuntui olevan suvaitsevaisuuden mitta tässä maassa.
Emme halua suomalaisina sellaista leimaa otsaamme, että olisimme maailman ensimmäinen maa vain nimikkeellä "ovatpa suomalaiset suvaitsevaisia" - kun valitsivat homoparin edustamaan maataan
.
Vielä on meitä sellaisiakin suomalaisia tässä maassa, jotka arvostavat ja kunnioittavat ns. perinteisä arvoja. Emme me kaikki vielä elä sellaisessa ajatusmaailmassa, jossa kaikki käy suvaitsevaisuuden nimissä.
Se siitä sinun näkökulmastasi ja suvaitsevaisuudestasi!
- SS siittäjä sauli
Eipä tässä Saukilla oo vielä mitään kiirettä siittää Jenniä, koska vaalivauva ja Kokoomuksen monarkian kruununprinssi/prinsessa kannattaa laittaa alulle vasta noin 5v. päästä. Kyl Kokoomuksella o munaa, meillä säästetään, että saadaan Krekujen velat maksuun. Sellanen perintö lapsenlapsille.
- .................
Siis mitä, miksi kannattaisi laittaa aluilleen milloinkaan etenkään noilla perustein?
Ei kai niitä lapsia tuolla tavalla voi laskelmoida, noinko meinaat että on yksinkertaista että jos päätät 5 vuoden päästä haluavasi lapsia niin pamahdat tai puolisosi pamahtaa juuri silloin paksuksi?
En usko että tuo pariskunta laskelmoi yhtään mitenkään, vaan ovat onnellisia ihan lapsettomina eikä siinä ole mitään väärää.
- Kysyn vain
Onko Sauli sanonut,että ei lapsia? Mistä moinen tieto?
- LeeviAmulet
Kuudessa vuodessa ehtii tehdä monta lasta, erota ja löytää uusia rakkaita ja "ystäviä" , jotta elkääpä huoliko, kyllä piisaa lehdistölle lässytettävää, Valitettavasti !
- Ilkka Kanerva
Eikö joku voisi auttaa?
- nuori ori tilalle
Jos nuori nainen haluaa vanhan kuminaaman kanssa seurusrella, niin omapa on tyhmyytensä. Kannattaisi katsoa itselle joku fiksu nuori ori, eikä pikkuista vanhaa äijän käppänää.
- 50COETUS
Jokainen nainen haluaa tulla äidiksi, miksi Presidentin vaimo siis ei?
Uskon että jos Sauli ja Jenni saa yhteisen lapsen, se on heille ja myös koko Suomen kansalle todella hyvä ja hieno asia! - SuviW
Uskokaa nyt, ettei kaikki naiset todellakaan halua tulla äidiksi. En ymmärrä mistä tämmöinen hokema on saatu päähän.
Mikä siinä on, ettei voida hyväksyä ajatusta naisesta, joka ei lapsia halua?
Itse en ole koskaan halunnut, mutta en myöskään arvostele niitä, jotka haluavat, koskapa valinnanvapaus meillä toistaiseksi vielä tässä maassa on. - kiikkuliikkuli8
Eikai kukaan nainen näitä asioita yksin päätä herranjumala!! Itse olen päättänyt, että jos joskus löytyy tarpeeksi selväjärkinen mies joka haluaa lapsia - antaa mennä vaan, mutta en rupea tekemään lasta sellainen miehen kanssa joka a) ei halua lapsia b) ei sopisi isäksi. En halua päätyä yh-äidiksi, mielummin olen ilman lapsia kuin luon lapselle huonot lähtökohdat elämään.
- Miten on
Minulla on lapsia neljän naisen kanssa, euroakaan en ole elatusmaksuja maksanut koska olen "työtön". Voin sinutkin panna paksuksi, elatusmaksuja en kyllä maksa sinullekaan! Olen pitkä ja komea joten jos poikavauvan saisit tulisi siitäkin pitkä ja komea. Toivottavasti olet hyvännäköinen, en mene rumien naisten kanssa sänkyyn.
- Liikaa ihmisiä pallolla
Kertokaa edes yksi hyvä syy tehdä lapsi.
- luonnon ystävä
puhut asiaa, liika on liikaa, puolet tästä määrästä riittäisi olisi kaikille töitä ja asuntoja, vähemmän saasteita ja luonto ei tuhoudu niin nopeasti.
- nainen 35v.
No? Eikö kukaan?
En minäkään keksi yhtä ainuttakaan hyvää syytä tehdä edes yhtä.
- Eipä kaduta
Meidän lapsemme ja lapsenlapsemme hoitavat teidät lapsettomat vanhana ja maksavat eläkkeenne (sossun), hoitonne, lääkkeenne ja vaippanne. Saattavat käydä katsomassakin, jos olette kilttejä.
Terho-kodin saattohoitaja kertoi, että ainoa asia, mitä ihmiset katuvat ennen kuolemaansa, on LAPSETTOMUUS !- no just det....
"Terho-kodin saattohoitaja kertoi, että ainoa asia, mitä ihmiset katuvat ennen kuolemaansa, on LAPSETTOMUUS ! "
joopa. Ja kansantanssit.
- 1risti kaksi
Kyllä Sauli ja Jenni ovat lapsettomuusasiansa puhuneet selväksi. Kaikki olisi ollut mahdollista. Vertaa Paavo Lipponen ja Päivi. He saivat lapsia. Ikäero sama kuin Niinistöillä. Ei kaikki halua lapsia eikä kaikki voi saada lapsia. Ne on ihmisten henkilökohtaisia asioita. Aloittaja taitaa olla aika pimeä tyyppi.
- Heli321
"Äidiksi tuleminen on jokaisen naisen suurin unelma."
Ihmettelen miksi joku haluaa väittää tällaista potaskaa. Se ei tietenkään pidä paikkansa, mutta miksi joku haluaa edes väittää että se olisi.- ei se unelmaa ole
Ei se kaikkien unelma ole. sinulle heli 321. itse olen 3 aikuisen lapsen äiti ja olen jo mummo. minun mielestäni on jokaisen pariskunnan oma asia haluaako lapsia vai. tulin itse äidiksi 19 vuotiaana, ei se minunkaan unelmani ollut mutta elän elämäni parhainta aikaa tällä hetkellä, ketään ei voi tuomita.
- 5grf
Saulikin linjoilla.
- hyvä näin
Erittäin hyvä, etteivät Haukion kaltaiset sosiaaliset kiipijäturhakkeet lisäänny.
- 2 pojan äiti
Charlie Chaplin hankki ison lapsilauman vielä iäkkäänä nuorikkonsa kanssa, samoin Paavo Lipponen pari lasta. Luulenpa, että Jenni ja Sauli ovat tämän asian perusteellisesti keskustelleet ennen naimisiinmenoa. Kaikkien ihmisten ei ole pakko lisääntyä. Lasta ei pidä hankkia ympäristön painostuksesta, jos asia ei tunnut omalta.
- moscow_lullaby
https://www.facebook.com/1606003069647224/photos/a.1606345526279645.1073741828.1606003069647224/1683909228523274/?type=3
Tälläinen häntäheikki Sauli Niinistö on ollut äitin kuolinpäivän kunniaksi tanssit ja konjakit ja vaimon menehtyessä ratto Raili kierrokseen...
ja nyt, niin nuori,niin naiivi, Jenni Haukio ei tajua yhtään mitään. Mikä hänen roolinsa todellisuudessa Niinistön rinnalla on - hoistu
Hoidan työkseni vanhuksia palvelukodissa. Sen olen huomannut, että minkäänlainen lapsikatras ei ole tae siitä, että mummulla kävisi vieraita katsomassa. Osan lapset ei välitä hyödyttömiksi jääneistä vanhemmistaan, osalla on mennyt välit poikki syystä tai toisesta. Toisaalta lapsettomalla vanhuksella saattaa olla laaja sosiaalinen piiri ja paljon vieraita. Ei voi yleistää suuntaan eikä toiseen. Osan jälkikasvu on aktiivisesti viikottain tekemisessä vanhempiensa tai isovanhempiensa kanssa.
Pääosin vanhukset ovat kuitenkin yksinäisiä. En tarkkaan tiedä, mitä nämä vanhukset katuu, mutta masennus on yleistä. Harva kuitenkaan lapsistaan saa seuraa, vaikka lapset olisi vanhuuden turvaksi tehty. Kaikenlaisia kohtaloita varmaan löytyy, erilaisia perhetaustoja, köyhyyttä, rikkautta, alkoholismia, väkivaltaa, terveyttä ja sairautta. Surullista on seurata myös rahasta riitelyä ja perintöriitoja. Rahan takia aikuiset lapset saattavat poistua vanhuksen viimeisistä vuosista kokonaan. Surullista. Aikuinen lapsi saattaa myös olla alkoholisti, vankilassa tai sairas itsekin henkisesti tai fyysisesti. Tätä kukaan äiti ei voi valita.
Voi olla niin, että rakkaudella muistetaan äitiä kuolinilmoituksessa, vaikka viiteen vuoteen ei kertakaan käyty katsomassa.
Tässä muutamia totuuksia äitiyden tuomasta onnesta vanhuutta ajatellen. - Homer_S
Jengi on syönyt erilaisia ehkäisy pillereiltä liian kauan ja siten itsensä mahoiksi. Yleensä ovat tuota älyn eliitti puolta, joiden olisi jopa suotavaa jatkaa sukuaa, mutta tuhoutunut mikä tuhoutunut.
No tuolla peruSpaskasakilla vajakki ja kalttopää suku jatkuu, vaikka ei niin olisi edes tarpeen tai suotavaa.
Evoluutiosta---> IDIOLUUTIOON
https://youtu.be/icmRCixQrx8?t=50 - jo_oksettaa
Sauli Niinistö ei ikänsä puolesta ole enää sovelias olemaan fyysisesti isä. Toisin sanoen kaikkien yli kuusikymmen vuotiaitten miesten siittämät lapset syntyvät aivovaurioituneita tai kehitysvammaisina. Tästä on virallisia tutkimustuloksia. Tuskin Jenni haluaa että hänen lapsensa on vajakki.
Tiesittekö muuten että Niinistön ja Haukion ikäero on niin suuri että Niinistö oli jopa kastamassa Jennille nimeä kun tämä syntyi, toisin sanoen Haukio on Niinistön kummityttö, perverssiä eikö?
Myöhemminhän Niinistö "kastoi" kummityttöään muullakin tavalla hehe
Niinistö myötävaikutti ensimmäisen vaimonsa itsemurhassa että pääsisi heilastelemaan missien kanssa ja myöhemmin kastamaan pikkutyttöä
perverssi paskiainen hyi helvetta - muistin_virkistys
Pikku Jenni joka leikkii pinkeillä runokirjoillaan eikä vieläkään ymmärrä mikä hänen todellinen roolinsa roisto Niinistön rinnalla on se on aivan jotain muuta kuin terve ja kristilliset arvot omaava pyhä avioliitto ja sen tarkoitus
"Suomen presidenttien koko historian epärehellisin ja myös suurin kansan virhe Sauli Väinämö Niinistö on valjastanut Suomen median epärehellisyytensä markkinointiin. Niinistö ostaa mainokset ja maksaa toimittajat kirjoittamaan itsestään yksi kaunista kymmenen hyvää yksitoista tekaistua ylistystä. Naurettavimpia Niinistön mainossloganeja "ykkönen" ja "ylivoimainen" kansalaiset nuo tuollaiset ovat pelkkää Sauli Niinistön itsensä kustantamaa mainontaa itselleen" Totuus on enemmän kuin käsin kosketeltavissa. kansa ymmärtää vihdoin että Niinistön äänestäminen presidentiksi oli suuri virhe ja siksi on aihetta messuun"
"Verkon imun valtakautena totuutta ei pääse enää pakoon eikä perinteinen printti enää toimi.
Sen että Niinistö ei todellakaan ole suosiossa sen todistamiseen riittää pelkkä yksi kylmä fakta:
näyttö viimeisistä kolmelta itsenäisyyspäivän mielenosoituksista joita vastaavia ei ole ollut koko Suomen presidenttien historian. Ei edes Tarja Halosen aikana ole aiheutettu yhtä suurta tuhoa linnan juhlien yhteydessä.
Miksi kansa mellakoi ja itsenäisyyspäivänä? huvistako? ei ei ei... Yksinkertaisesti kansa osaa jo käyttää omia aivoja eikä olla johdateltavissa, yleisö ymmärtää että heidät huijattiin äänestämään presidentiksi kylmäkiskoinen valtion petosmies ja valehtelija, Sauli Niinistö joka ei ole muuta kuin vaaraksi Suomelle.
Ja mädät hedelmät Niinistön edesottamuksista alkaakin olla jo yleisessä tiedossa. Niinistö on sotkenut järjestelmällisesti suhteet Itään ja länteen, jenkkien keskuudessa mies on pelkkä vitsi ja varoituksen huutomerkki huijarista joka ajoi Suomen käymistilaan EU-petoksella.
Niinistö on sotkenut tarkoituksellisesti ulkomaanpolitiikkaa esimerkiksi EU-petoksellaan aiheuttanut muun muassa idänkaupan kylmenemisen vahingot Suomelle vähintään 5 miljardin vuositasoa. Lännen suhteen hölmöili itsensä Pentagonin sulkulistalle tappiot tästä esimerkiksi Patrialle miljardeja, jenkit eivät enää mielellään tee kauppaa sellaisen Suomen kanssa jonka presidenttinä on sammalteleva Salolainen kyläpolitiikko Helsingin kauppatorilta eli Sauli Niinistö...
http://www.jenni-haukio.blogspot.fi/ - Barbie-Jenni
Kostuuko Jennin rako edes, kun on sellainen pystyynkuollut pökkelö.
- siinäeiälyätarvita
Mikä ihmeen autuus ja onni, on tehdä pentuja tähän pahaan maailmaan? Kyllä siihen kaikki pystyy, jos haluaa! Moni moukka olisi saanut jättää tekemättä.
Sauli on ykkönen, meillä on fiksu ja edustava presidenttipari! - tosielämässä
Noo, eihän tuo Haukio kovin kärsineeltä näytä. Niinistö sen sijaan on vanhentunut. Ehkä uupunut. On kovaa olla pressana näinä aikoina...
- vaihtakaa_presidenttix
Pikku Jenni lataa nyt vihdoin tätä mieltä hän on siippansa heikosta henkisestä kapasiteetista
Hyvä Jenni puhu vihdoin kuin mies miehelle
"Niinistön kummityttökin (nykyään myös Niinistön seksikumppani) varoitti jo aikoinaan että Sauli Niinistön psyyke ei kestä presidentin tehtävän asettamaa henkistä painetta. Niinistöltä puuttuu täydellisesti paineensietokyky. Tämä näkyy jo myös miehen kasvoilta. Viimeisen vuoden aikana Niinistö on vanhentunut ainakin jo kymmenen vuotta. Tarkastelkaapa vaikka! VANHA MIES SAULI NIINISTÖ JO ELÄKKEELLE!!!"
https://www.facebook.com/1606003069647224/photos/a.1606345526279645.1073741828.1606003069647224/1697598817154315/?type=3 - voevoi
Ei kai siinä mitään ihmeellist ole, jos rouva Haukio ei halua lapsia. Sellaisiakin naisia on. Hän haluaa itselleen isäpapparaisen, jonka siivellä pääsee maailmalle ja kuninkaallisten ja presidenttien pippaloihin
- tarjan_aikakausi
Haukio ei myöskään voi esiintyä maan äitinä jos hän ei halua lapsia. Nimittäin realistisen maan äidillä täytyisi olla esimerkillisesti myös omat lapset ja hänen täytyisi näin esimerkillisesti olla kelvollinen äiti. Jenni Haukio ei täytä näitä vaatimuksia.
- perheellinen
Miksiköhän Haukio ei adoptoi pakolaislasta? Niitä olisi tarjolla vaikka kuinka.Silloin noin kolmenkymmenen vuoden ikäero mies papparaan ei haittaisi. Voihan Niinistöä ja Haukiota kuvata eri huoneissa ja riittävän kaukana toisistaan,niin ettei hävytön ikäero näy. Lykkyä vaan.
- päivän_herkut
Haukiolla ja Niinistöllä ei ole adoptio-oikeutta Niinistön liian korkean iän takia, ei vaikka Niinistö olisi itse Paavi. Haukion kohtalona on etsi siemen muualta mikä taas puolestaan olisi Niinistölle liian kova pala jos synnytysosastolla sattuukin putkahtamaan putkesta pikku Niinistöksi tumma kikkarapäinen(ne) kakru
http://sauliniinistosalosta.blogspot.fi/2016/12/osa-41-time-say-goodbye.html
Jenni Haukiosta muuten täällä lisää https://www.facebook.com/Yhteiskunta-246801155761676/?fref=nf
- surullista
39 vuotiaaan ei kannata tehdä lapsia enää noin 70 vuotiaalle. Olisi surullista,jos lapsen ja isän ikä lähestyisi 70 vuotta. Ehkä Haukion kannattaa löytää nopeasti ulkomailta joku omanikäinen mies,jos aikoo saada perheen. Ilman lapsia noinkin suurella ikäerolla elämä ei ole kivaa,eikä normaalia.Sääli Haukio!
- BFBFEBFEBFE
miksi ulkomaailta????????????????????????????????????????????????????????
AI NIIN..hALKIO on nöyeä muslmikoira joka alistuu musuille uivi päässä - andrej_pietarista
Suomen läpinäkyvin valeavioliitto a`la Sauli Niinistö ja Jenni Haukio lähikuvassa
Kuka käski äänestää Sauli Niinistö presidentiksi? Niinistö ja Haukio ainoastaan vahingoittavat koko presidentin instituutiota.
http://haukionjenni.blogspot.fi/ - tämäonparasta
Jenni Haukio vahingoittaa presidentin instituutiota ja harrastaa roskalehteä jonka on ihan virallisesti rekisteröinyt roskalehdeksi ihan Helsingin oikeuskin
painokannetuomiolla
Katso täältä mistä lehdestä on kyse http://jenni-haukio-totuus.strikingly.com - Millikko
Hähäh! Niinistöstä tulee sittenkin Haukion kanssa isä! Onneksi olkoon!
- hyväsauliiiiiii
Upeeeeeeta ONNEA, ONNEA! IHANAT VANHEMMAT!!
- drsdhdfg
Järki voitti, Jenni Haukio saa kokea äitiyden!
- Helmibaby
No eipä jää lapsettomaks <3 ihanaa
- aaturaatu
Ajatelkaas vähän loogisesti 70 vuotias isä 40 vuotias äiti ---> 90% prosenttisella varmuudella tuloksena sairas lapsi. Joka saa joku kaunis päivä ymmärrykseensä että on insestiliiton jälkeläinen. Niinistö on tärvellyt fysiikkansa alkoholilla ja tupakalla. Haukio henkisesti 10 vuotiaan tasolla. Ei hyvältä näytä.
Lapsen kasvattaminen on tärkeä ja vaativa tehtävä. Suomalainen älä äänestä enää Sauli Niinistöä toiselle kaudelle, nyt on tärkeää että hän jättäytyy pois politiikan näyttämöltä ja keskittyy syntyvä lapsensa jos edes on tämän biologinen isä kasvattamiseen, teemoja täältä
http://keskustelu.mvlehti.net/index.php?topic=47501.0
ellei kyseessä ole täydellinen vaaliteesi huijaus ja helmikuussa ilmoitetaankin että kyse oli toisen kerran Haukion valeraskaudesta. Haukiohan kärähti valeraskaudesta aiemminkin ja juuri tuo ajoitus vauvauutiselle millä pyritään vaikuttamaan naisiin ja lapsiperheisiin hieman mietityttää.
Suomalainen älä äänestä enää Sauli Niinistöä lue lisää täältä
http://nwohavaintojapromo.blogspot.fi/2017/07/sauli-niinisto-on-naimisissa.html - Räksynräksyn
"Äidiksi tuleminen on jokaisen naisen suurin unelma. Joka muuta väittää valehtelee!"
No sinähän selvänäkijä olet! Minun unelmani se ei ole ollut eikä ole. Vihaan kaikkia rääkyviä kusiperseitä tissinlussuttajia tuolla julkisilla paikoilla. Kakarathan ei nykyään itke, ne rääkyy kurkku suorana!
Ketjusta on poistettu 14 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelit siis löytäneesi onnen minusta
Etkä sitä silloin sanonut. Miksi oi miksi. Olisit avannut suusi. Olisin kääntänyt vaikka minkä kiven, että oltaisiin voi433544Päivän Teemu Selänne: Köyhät ovat vastuussa köyhyydestään!
https://www.youtube.com/watch?v=2rmgjJAJ7s8 Teemu lyö köyhää oikealla suoralla!4413063Kiitos rakastamani,
tämän päiväisestä toisaalla, jos tahdoit minulle sillä myös jotain viestittää. ❤️ Toivon, että nähdään vielä ja saadaan232830Nainen, olen huolissani sinusta
Onko kaikki varmasti hyvin? Minulla on pahoja aavistuksia, mutta toivon olevani väärässä. Toivotan kaikkea hyvää sulle!831917- 871517
Kello käy ja ilta pimenee
Alkaa jo väsyttämään kovasti. 🥱 Toivottelen hyvää yötä ja kauniita unia. Oman kulla kuvatuksia. 😊💤💖💤✨💤🌌 Lokakuun2541380- 1071267
- 1041222
SEO!! Pyhäsalmi
Tässä vasta muuton tehneenä pyhäsalmelle.. mietin tätä huoltoasemaa. Setelit ei kelpaa tankkaus pisteeseen, sisällä epäs721143Ruumisvaunut
Ompa järjen köyhyyttä vetää ruumiskärryjä pitkin kylää ja säikytellä ihmisiä. Vain Kuhmon hoitajat tähän pystyy.32983