Kuinka monen vuoden verotettavat ansiotulot tarviottaas jotta sais lainat maksettua pois?
Mulla menis vähä päälle 6kk tulot.
Kuinka monella on tai on oillut autolaina? Mulla ei ole koskaan ollut, ja ikää mittarissa 35. Eikämuuten tule. Kävelen sitte ennemmin.
galluppi
3
87
Vastaukset
- velkavapaa
Mulla on 8.000 Euroa kuussa tulot ja ei ole eikä koskaan ole ollutkaan velkaa.
Eli siis ei minuuttiakaan.
6 kk:n tulot ?? Kyseessä ei siis ole asuntolaina, siellä puhutaan vuosista. Autoakaan et ole ostanut... Joten johonkin turhaan sinäkin olet velkaa ottanut.Pienyrittäjän tulonhankkimiskuluja. Empä ole vaivautunut lainaa irtisanomaan, koska kyseessä on korkotukilaina. Vaiika siitä nyt on parahite vain pankille iloa, jolle se korkotuki valuu.
- joopa jooo...
Meidän perhe ostanut jo 8 uutta autoa. Vähän pakki kun työmatkat niin vaatii. Vaimo viime vuonna osti uuden C4:en dieselin. Itse ajan kyllä anopilta saadulla vanhalla astralla. 80 tkm. mittarissa joten ei paha,,,,
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2334159Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1122624Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit392369Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?811426Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te1151416- 481169
- 781087
- 59953
- 45936
Emme koskaan keskustelleet kasvotusten syistä välirikollemme
Enkä voisi kertoa perimmäistä rehellistä syytä. Kerroin sinulle pintapuolisen ”paketin” ja otin tavallaan omalle vastuu58921