Onko olemassa Suomenkielistä Pdf ohjelmaa?
Adope Reader on mutta sitä en ota,mokomaa haittaohjelma imuria.
Foxit Readeria ei ilmeisesti enää saa Suomenkielisenä,vai saako.
Suomenkielinen Pdf,onko
46
3493
Vastaukset
- Täältähän saisi
- sitä minäkin käytän
Kyllä sen FoxiReaderin saa suomenkielisenäkin.
- Mistähän saisi
Kerro mulle miten sen saa Suomenkieliseksi.
Kun menen asetuksissa donwlod kohtaan ja valitsen finland,ja siitä eteenpäin,ei lataa sitä Suomenkieltä,missä mättää vai enkö vaa hoksaa jotain. - juk
Mistähän saisi kirjoitti:
Kun menen asetuksissa donwlod kohtaan ja valitsen finland,ja siitä eteenpäin,ei lataa sitä Suomenkieltä,missä mättää vai enkö vaa hoksaa jotain.foxit reader http://bot.fi/ub
kielipaketti http://bot.fi/uc
finnish kohdasta tallentaa nimellä foxitin asennuskansioon ja itse ohjelmasta sitten valkkaa astuksista valinnaisista suomenkielen. - Mistähän saisi
juk kirjoitti:
foxit reader http://bot.fi/ub
kielipaketti http://bot.fi/uc
finnish kohdasta tallentaa nimellä foxitin asennuskansioon ja itse ohjelmasta sitten valkkaa astuksista valinnaisista suomenkielen.mitä pitää tehä kun menen tuohon kielipakettilinkkiin,vittu että mä en saa kyllä tuota ohjelmaa suomenkieliseksi vaikka mitä oon yrittänyt.
ja sitte vielä toinen asia tuo sumatra on suomenkielinen,kaikki onnistuu,lataaminen,asentaminen ja valikko käytä tätä oletuslukuohjelmana,mutta,,,,kun avaan pdf tiedoston,se saatana ilmoittaa että tähän tiedostoon ei ole asennettu tarvittavaa lukuohjelmaa,voiha vittujenkevät näijen kanssa. Mistähän saisi kirjoitti:
mitä pitää tehä kun menen tuohon kielipakettilinkkiin,vittu että mä en saa kyllä tuota ohjelmaa suomenkieliseksi vaikka mitä oon yrittänyt.
ja sitte vielä toinen asia tuo sumatra on suomenkielinen,kaikki onnistuu,lataaminen,asentaminen ja valikko käytä tätä oletuslukuohjelmana,mutta,,,,kun avaan pdf tiedoston,se saatana ilmoittaa että tähän tiedostoon ei ole asennettu tarvittavaa lukuohjelmaa,voiha vittujenkevät näijen kanssa.Sumatrasta on 2 versiota portable ja installerilla varustettu. Olet ladannut portablen ja siihen joutuu tiedostokytkennän tekemään itse.
Klikkaa jotain pdf tiedostoa ja valitse ohjelmaksi se Sumatra tai lataa ja asenna Sumatra installerin kanssa.- Mistähän saisi
f.e.dzerzhinsky kirjoitti:
Sumatrasta on 2 versiota portable ja installerilla varustettu. Olet ladannut portablen ja siihen joutuu tiedostokytkennän tekemään itse.
Klikkaa jotain pdf tiedostoa ja valitse ohjelmaksi se Sumatra tai lataa ja asenna Sumatra installerin kanssa.Heh,oonkohan mä nyt menettänyt täysin järkeni,vaikka lataan ja asennan tuon installer version ja kaikki menee hienosti,niin lataus kuin asennuskin ja ohjelma aukeaa mista voi valita että aseta sumatra oletuslukuohjelmaksi ja kaikki näyttää hienolta siihen asti kunnes yritän avata pdf linkkiä,niin sitten tuleekin tenkkapoo,ei kuulemma ole tälle pdf tekstille asettu mitään lukuohjelmaa,voe perklll.
- Siten saa...
Mistähän saisi kirjoitti:
Kun menen asetuksissa donwlod kohtaan ja valitsen finland,ja siitä eteenpäin,ei lataa sitä Suomenkieltä,missä mättää vai enkö vaa hoksaa jotain.Please note that you should put the language file in a new created directory named "lang" that locates in the directory where FoxitReader.exe exists after you download the language package.
Siis Foxit Readerin kansioon pitää tehdä uusi kansio ja sille nimeksi lang ja sinne kaikki kielitiedostot. Järjestelmänvalvojan oikeudet tarvitaan. Sen jälkeen Foxitin asetuksista kielen vaihto.
Ainakin täällä onnistu eka kerralla. Käytössä Foxitin versio 5.1.4.0104.
http://blog.kowalczyk.info/software/sumatrapdf/download-free-pdf-viewer.html
Asetuksista (Settings) löytyy suomen kieli.- Ok..
Sumatra on ruma kuin AK47 mutta yhtä hyödyllinen.
Foxit readerin uutta versiota ei saa suomen kieliseksi...
- Mistähän saisi
Taidat olla harvinaisen oikeessa,kun ei onnistu niin ei onnistu saamaan suomenkieliseksi vaikka mitä tekisi.
- juk
kyllä saa edelleenkin foxitin suomeksi,fiinnish kohdassa lukee download:lang_fi_fi.xml niin sen päällä hiiren oikealla tallenna kohde nimellä valkataan ja sitten osoitat sen mihin olet asentanut foxitin eli yleensä C:\Program Files\Foxit Software\Foxit Reader.kun paketti on siellä kansiossa niin avaat foxitreaderin ja ylhäältä tools/preferences/vasemmasta valikosta kohta language ja sitten ruksaa choose custom language ja sieltä sitten finnish ja ok,ei sen vaikeempi ole tehdä.
- hörhör.
yhtä nuija toi vapunen nykyäänkin vielä, ei ole vuodessa oppinut datanamia yhtään, hör hör
- Mistähän saisi
En vaihda,mutta nyt tää saa olla,en saa sitä suomenkieliseksi vaikka teen sen juuri noilla ohjeila,olkoon sitte vittu vaikka timbuktunkielinen,kai ne ohjelmat on tarkoitettu toimiviksi mutta tässä tapauksessa minä en saa tuosta suomenkielistä enkä enää jauha tätäasiaa tämänenmpää,antaa olla.
Kiitos neuvoista.- 11
Vaikuttaa painajaiselta koko Foxit Reader.
- ihmevaikeuksia...
Ellet saa kielenvaihtoa tehtyä ja tarvitset vain pdf-lukuun niin säädä englanninkielinen näin.
Ei siinä tarvitse muuta kuin Tools->Preferences ( kalut-ominaisuudet ) korjata.
Documents ruksi kohtaan In Web Browser, display PDF....
File Associations ruksi kohtaan Display PDF in Browser.
Javascript poista ruksi tästä kohdasta.
Trust Manager lisää ruksi Enable safe reading mode.
Muut asetukset voivat olla alkuperäiset.
Kysele lisää jos PDF:lle täytyi tehdä jotain erikoista, siis muuta kuin lukea.
Kelan hakemuksia tuolla Foxitilla ei kuulemma voi tehdä.- tyhjää horiset
En usko, että edes sinä pystyt kieltä vaihtamaan suomeksi vaikka niin sanot.
Vanhassa tuo onnistui helposti, mutta tuossa 5.0.1.0523 se ei onnistu vaikka siellä Foxit:n sivuilla tuo kielitiedosto on. - ihmevaikeuksia...
tyhjää horiset kirjoitti:
En usko, että edes sinä pystyt kieltä vaihtamaan suomeksi vaikka niin sanot.
Vanhassa tuo onnistui helposti, mutta tuossa 5.0.1.0523 se ei onnistu vaikka siellä Foxit:n sivuilla tuo kielitiedosto on.Tuo nimimerkki "ihmevaikeuksia..." tulee tuolta omasta ketjustani ja pulmastani Avastin kanssa.
En minäkään saanut kieltä vaihdettua tässä nykyisessä Foxitissa.
Ohjelma haluaa hakea kielen verkosta kotisivulta ja kehuu etteipä löydy.
Senpä takia annoin nuo säätöohjeet.
- Mistähän saisi
No nyt helpotti minuakin kun huomaan että muillakin on vaikeuksia saaha tuota foxit readeria suomenkieliseksi.
Alan taipua uskomaan että se on mahdotonta,kunnäyttää epäonnistuvan muillakin eikä vaan yksistään minulla.
Mutta toisaalta,lukemistavarten se minulla on,en muuta sillä tee,tai,,,,tiedähäntä,jos oasaisi kieltä niin voisihan sillä tehdä muutakin kuin pitää lukuohjelmana,mutta sitten taaaas toisaalta,kun nyt muitakieliä hallitsematon olen niin olisi hyvä jos ohjelma jota käytän, olisi omalla äidinkielelläni. - 20+3
Miksi se reader pitää saada minkään kieliseksi. Luetteko sitä readeriä vain niitä pdf-dokumentteja?
- niksi kiksi
Miksi yleensä suomennetaan mitään ohjelmia. Siksi.
- lkjoioiuklklj
Englantia osaavat kaikki ja suomennokset ovat yleensä huonosti tehty.
- piksi siksi
lkjoioiuklklj kirjoitti:
Englantia osaavat kaikki ja suomennokset ovat yleensä huonosti tehty.
>Englantia osaavat kaikki ja suomennokset ovat yleensä huonosti tehty. <
Luuletko että asia on ihan juuri noin, epäilen. - turbourpo
piksi siksi kirjoitti:
>Englantia osaavat kaikki ja suomennokset ovat yleensä huonosti tehty. <
Luuletko että asia on ihan juuri noin, epäilen.Sama otti silmään. Taas joku nörttiläinen haaveilija ei tiedä elävästä elämästä mitään.
- Sellaista elämä on
turbourpo kirjoitti:
Sama otti silmään. Taas joku nörttiläinen haaveilija ei tiedä elävästä elämästä mitään.
Taas joku perähikiälainen peräkammarin poika, jolle mamma ei ole muistanut kertoa, että suurin osa Internetin sisällöstä on englanniksi.
- osaatko ees lukea
Sellaista elämä on kirjoitti:
Taas joku perähikiälainen peräkammarin poika, jolle mamma ei ole muistanut kertoa, että suurin osa Internetin sisällöstä on englanniksi.
Ja sulle tulee tietysti englanninkielinen Perähikiän sanomat koska suurin osa
maailman lehdistä on englannin kielisiä.
- ............
Chromella voi avata PDF-tiedostoja.
Sen saa oletus PDF-lukijaksi valitsemalla minkä tahansa PDF-tiedoston kohdalla "Avaa sovelluksessa..." > "Valitse oletusohjelma..." > Chrome. Valinta "Avaa tämäntyyppiset tiedostot aina valitussa sovelluksessa" pitää olla valittuna. Evince on hyvä.
- oukkidoukki
Okular toimii kivasti Winkkarissakin.
- PDF lukuohjelam
PDF XChange Viever on ainakin Suomen kielinen ja sen Pro versiolla tekee samt temput kuin Adoben Acrobat Readerillä eli voit kääntää ja tehdä itse PDF dokumentteja ja mikä parasta Pro versio maksaa vain murto-osan tuosta Adoben tuotteesta!
- fasfgvA
Adobe reader on silti toimivin. Voita ladata myös jonkin vanhan version.
"Voita ladata myös jonkin vanhan version. " = Voit ladata samalla kattavan valikoiman haittaohjelmia koneellesi.
Uusimman Adobe Readerin asennus on melko heikosti harkittua, sen vanhan version täysin järjetöntä.
- aijaa ..
Ai? Kerro ihmeessä lisää?
- vanha juttu
>Siis Foxit Readerin kansioon pitää tehdä uusi kansio ja sille nimeksi lang ja sinne kaikki kielitiedostot. Järjestelmänvalvojan oikeudet tarvitaan. Sen jälkeen Foxitin asetuksista kielen vaihto.<
Laitan tämän lainauksen tähän vanhaan keskusteluun. Noin kun tekee, saa foxit readerin suomenkieliseksi.
Ensin lataa kielitiedoston koneelle ja siirtää sen lang kansioon. Lang kansio pitää itse tehdä. Tuon jälkeen voi vaihtaa kielen. - Se on kani!
Onks pakko jos ei halua?
- vanha juttu
>Onks pakko jos ei halua?<
On pakko, kani.
Evince.
- hp _
Ladattu windows 7 toivottavasti ajaa asian.
- suomennos
hp _ kirjoitti:
Ladattu windows 7 toivottavasti ajaa asian.
>Ladattu windows 7 toivottavasti ajaa asian. <
Ei sitä ole puhtaassa asennuksessa. Minulla myös on HP ja siinä se tuli sen omissa ohjemissa.
- pdf lukija
Katso tuolta vähän vaihtoehtoja:
http://www.ilmaisohjelmat.fi/pdf-lukuohjelmat - Jartsa651
Saako Evinceä Windows 7:aan suomenkielisenä? Latasin Evince 2.32.0.145 for windows version, mutta en löydä paikkaa mistä saisi käännettyä suomen kielen päälle. Olen nähnyt kuitenkin kuvakaappauksia, jossa ohjelma näkyy suomenkielisenä. Tämä olisi riittävän simppeli ohjelma 80v anopille, mutta hän kavahtaa kaikkea, joka tulee ruutuun jollain muulla kielellä kuin suomeksi.
Se on jo oletuksena suomenkielinen kun sen asentaa tältä sivulta: https://wiki.gnome.org/Apps/Evince/Downloads
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.705933- 1285227
Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.4393144Ovatko naiset lopettaneet sen vähäisenkin vaivannäön Tinderissa?
Meinaan vaan profiileja selatessa nykyään valtaosalla ei ole minkäänlaista kirjoitettua tekstiä siellä. Juuri ja juuri s991576Suomi vietiin Natoon väärin perustein. Viides artikla on hölynpölyä. Yksin jäämme.
Kuka vielä uskoo, että viides artikla takaa Suomelle avun, jos Suomeen hyökätään. Liikuttavasti täällä on uskottu ja ved3631205- 291019
- 651001
Sydämeni on sinun luona
Koko ajan. Oli ympärilläni ketä oli niin sinä olet vain ajatuksissa ja tunteissa. En halua muiden kosketusta kuin sinun46926Trump ja Venäjä
Huomasitteko muuten... Käytännössä ainoat valtiot, joille Trump EI eilen asettanut typeriä tariffejaan, olivat Venäjä ja109884Jatkuva stressitila
On sinun vuoksesi kun en tiedä missä mennään mutta tunteeni tiedän ainoastaan52859