Oletteko atet koskaan rukoilleet. Onko sellaista elämäntilannetta olemassa, että
" alennutte " nöössiksi vai alatteko potkia ja huitoa ilmaa, vai miten koetatte selviytyä epätoivossa, missä omat rahkeet ei riitä.
Sitä ei ole, on huono vastaus
Atheist prayers?
10
86
Vastaukset
- ggg,,,ggg
Epätoivoisessa tilanteessa pyydetään apua ihmisiltä.
Tai sitten myydään tilanne itselleen ja kaivetaan itse itsesä pinnalle. Läheiset ihmiset kyllä monesti voi auttaa, jos ne ei satu juuri olemaan se epätoivon alhoon suistanut tekijä...
- -
Rukoilen toki Petteri Punakuonoa ja muita epätosina pitämiäni hahmoja, aina kun pahalta tuntuu.
Olen.
Joskus lapsena kun vielä uskoin että kristinuskosatu on totta.
Ketä tai mitä ateisti muka rukoilisi?Silloin kun luulin olevani uskossa, rukoilin useastikin. Siitä olikin hyvä ponnistaa, kun tällä palstalla lupasin rukoilla itselleni uskoa ja Jeesuksen Armoa.
Aika hiljaista on ollut sillä usko- ja armosaralla siitäkin huolimatta. Mitä tarjoat selitykseksi?- -
Onko sinulla ystävä pieni koskaan käynyt mielessä, että epätoivoaan ja ahdistustaan voi ilmaista ja/tai helpottaa muutenkin kuin rukoilemalla? Asioista voi keskustella ihan elävien ihmisten kanssa, ne voi huutaa ulos, laulaa, maalata, kirjoittaa... Tapoja on lukemattomia. On ihan ok, jos joku kokee saavansa apua rukoilemisesta, mutta jos olet tuo joku, älä oleta että rukoileminen on ainoa keino, sillä se ei todellakaan ole.
Joskus alle viisitoista kesäisenä olen rukoillut. Nykyisin epätoivoisessa tilanteessa minua ovat auttaneet ystävät.
Sivu kommenttina voisin sanoa että ystäviltä sain apua, jumalalta en.- Jumalan viha sut tap
Huokaus, älä hauku avauksessa teistejä tuolla atte pikkasanalla,sinä alhainen Lestadiolaistäi
- varo rukoilua ateist
No sen jälkeen kun on rehellisesti rukoillut, ei ole enää ateisti. Siis hän oli ateisti, mutta lakkasi olemasta sitä, kun sukoi ja rukoili ja sai myös vastauksen.
Rukoilin kerran 10v sitten kun rakas kummisetäni sairastui syöpään, ajattelin että jos jumala on olemassa ja auttaa häntä niin en mitään siinä mitään menetäkään. Ei auttanut ei, puoli vuotta meni syövän diagnoosista, ja hän kuoli. Äitienpäivänä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saisinpa halata sinua joka päivä
ja kertoa miten paljon sinusta välitän. Vaikka olisi jommalla kummalla huono päivä, väsynyt päivä tai kiireinen päivä, a677650Me työeläkeläiset äänestämme SDP:tä
SDP on luonut koko työeläkejärjestelmän, jonka hedelmistä saamme nyt nauttia. Kansaneläkelaitos on Maalaisliiton tekele,874624Kolmen tuiki tavallisen demariahdistelijan nimet julki
Nyt tiedetään ketkä kolme oli niissä niin tavanomaisissa demarin jokapäiväisissä askareissa avustajia ahdistelemassa. K1103845Eikö tunnukin kamalalta, kun en
anna periksi vaikka parhaasi olet tehnyt antaaksesi täystyrmäyksen? Ja kyllähän minä monta iskua olen saanut ja maannut683230Sannahan laski sähkön ALV:n 10 prosenttiin, Riikka runnoi 25,5 %:iin
Tässäkin nähdään kumpi on Suomen kansan puolella, ja kumpi omaa vastaan. Putinistipersuille Suomen kansa tulee aina vii742986Kansalaispalkka ja maksuton joukkoliikenne
Noilla pienillä parannuksilla saadaan Suomesta taas hitusen parempi paikka peruskansalaiselle, joka elää ekologisesti ja1302674SDP:n selitykset ontuu pahasti - "On käsitelty heti, mutta kukaan ei tiedä"
Kokoomuslaiset pistää taas demareita nippuun. Tuppuraisen mukaan mukaan SDP:n useat ahdistelutapaukset on käsitelty het342128Antti Lindtman: "Ainahan kaikenlaisia huhuja liikkuu"
Näin hän siis vastaa SDP:n häirintäkohuun, väistelee vastuutaan Juttuhan on niin, että Lindtman ja Tuppurainen on tasan621957Muistattekos kun kaupassa piti pyytää tavarat myyjältä
Edes kahvipakettia ei saanut itse valita, vaan myyjä nouti sen hyllystä tiskille. Jos osti jauhelihaa, niin se jauhettii2591902Kenen juontajan pitäisi voittaa tänään Kultainen Venla? Ehdolla Pimiä, Holma ja Vaaherkumpu
Kultainen Venla gaalassa jaetaan tänään tv-alan palkintoja. Yksi suosituimmista kategorioista on Juontaja. Vappu Pimiä551858