Hei
Sattuisiko teillä kenelläkään olemaan kyseistä ottelua tallennettuna boxissa, josta sen voisi siirtää DVD:lle. Olen kyseistä ottelua yritellyt metsästää muutamista paikoista, mutta vastauksia ei ole tullut. Joten aattelin koklata vielä täältäkin. Ottelu on itselle tärkeä (lähinnä ruudussa muutaman kerran näkyvän pienen Ässäfanin takia). Kyseinen ottelu oli itsellä boxissa mutta siitä ei näy enään kuin eka erä!! 70% tiedostosta on hävinnyt johinkin?? Harmittaa niin vietävästi kun en heti ajanut sitä tietokoneelle. Joten olisimme todella kiitollisia jos se joltain löytyisi ja voisi tehdä siitä DVD:n. Tietty korvausta vastaan. Saa ehdottaa jotain muitakin vaihtoehtoja jos vaan tiedätte. Urholtahan sen voi katsoa tallenteena, mutta sitähän ei voi tallentaa koneelle? Kiitoksia.
Ässät-Jokerit peli Urhotv:ssä 22.10.2011
pikkupata
3
54
Vastaukset
- JesuzMartinez
minulla on.
- pikkupata
Ai kiva. No onko mahollista tehä siitä kopioo jonka voisin ostaa?
- JesusMartinez
usb-kaapeli vain puuttuu :(
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 292384
Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3702002M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti181494Pelkään suunnattomasti
Että olet toiseen ihastunut. Se on lähes sietämätön ajatus koska koen että meidän tilanne on auki, selvittämättä. Eikä k52882Parempi suorituskyky Urheiluharrastajien suosimasta lisäravinteesta hyötyisivät todennäköisesti kaik
Parempi suorituskyky Urheiluharrastajien suosimasta lisäravinteesta hyötyisivät todennäköisesti kaikki muutkin. Se on ed10871Mies, etko ole miettinyt
että voit menettää yhteytemme ja minut lopullisesti, jos et tee mitään?52783- 18700
- 53700
- 25689
- 135623