Nuorella perusterveellä miehellä tuollaisia oireita. Mikäköhän on ongelmana? Ehkä kuukauden verran ollut aina välillä vaikeuksia hengittämisessä, esim. jos herää, nousee ylös hetkeksi ja menee takaisin makuulle, on joutunut hengittämään oikein syvään jonkin aikaa jne. että on saanut kunnolla henkeä ja tuntuu siltä kun henki ei kulkisi kunnolla. Yleensäkin tuollaiset äkilliset ponnistukset ovat aiheuttaneet tuota hengittämisen vaikeutta vaikka ennen ne korkeintaan hengästyttivät. Siitä puheen ollen olen vieläpä hengästynyt paljon nopeammin, esim. makuulla ollessa/istuessakin olen usein vähän hengästynyt ja kovassa rasituksessa, jota olen pyrkinyt välttelemään, vielä pahemmin. Jo parin juoksuaskeleen jälkeen saa puuskuttaa.
Plussana ja bonuksena välillä (harvoin) tuntuu siltä kuin sydän muljahtaisi tai jättäisi lyönnin väliin, minkä jälkeen pulssi on sitten todella korkea jonkin aikaa. Olen ollut pikkuflunsassa koko tämän ajan ja viime viikolla flunssa oli aika pahana, kurkku oli kipeä ja niin pois päin. Luulotaudit iskee päälle aina astmoista sydänlihastulehduksiin mutta mikä voisi olla oikea syy?
Ei tämä näinkään voi mennä että hengästyn koko ajan, välillä tuntuu kuin ei henki kulje ollenkaan ja sitten vielä noi sydämen lyömättäjättämiset. Lääkäriin en ole kehdannut mennä kun en tiedä, mille lääkärille ja mitä sille sanoa?
Lieviä hengitysvaikeuksia ja outo olo
5
640
Vastaukset
- Auttakaa ihmiset
Ja tosiaan se outo olo, tuntuu vasemmassa rinnassa melkeinpä koko ajan joltain, en osaa sanoa miltä, puristus tai painaminen tai jokin, mutta tuntuupa silti. Ja epämukavaahan se on totta kai.
- adkfjöaldfjl
Käy lääkärissä... joskus voi pitkittynyt flunssa tehdä keuhkokuumeen, myös kuumeettoman keuhkokuumeen... sukulaisellani oli sellainen ja tuli pitkän flunssan jälkeen... oireena puristus rinnassa, väsymys ja hengenahdistus. Lääkkeellä parani.
- astmaako
Saattaa olla myös astmaa. Itselläni oli juuri samanlaisia oireita kuin sinulla...:/
Mutta sano sille lääkärille nuo asiat mitä kuvasit! - kuollut
Sulla on ahtauma onneksi se on tappava tauti et joudu kärsimään elämäsiajan
- k okennut
sulla on siis rasitusrintakipuja
kannattas kyllä mennä lääkäriin
sydän - tai keuhkolääkäri ,mieluummin yksityinen
tk ,ssa ei oikee osata
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Rukoilimme Länsimuurilla 2000 vuoden jälkeen, Jumalamme oli antanut meille kaiken takaisin
Western Wall, In our Hands. 55th Para. https://www.youtube.com/watch?v=u4BJAppyCSo https://en.wikipedia.org/wiki/55th_232453Kerro kaivattusi
Jokin tapa/piirre mikä sinua viehättää ja mistä hän voisi myös tunnistaa itsensä.531733Saako kantaa asetta
Voiko olla koskaan kotelossa lonkalla ase.. Siis ei mikään luvaton ase. Johon on luvat. Esim luottamustoimessa, tai kaup111024Vakkuri puhuu että Suomi joutuu sotaan.
Hänen mukaansa asiantuntijat ovat yhtä mieltä että Suomi joutuu sotaan Venäjän kanssa. En tiedä kuinka lähellä se on, mu2951012- 259972
- 146893
- 56844
Mies mitä ajattelet naisista?
Kerro mitä ajatuksia nousee. Mitä naiset sinulle merkitsee? Sana on vapaa.110749- 46735
Mitä laitatte karjalanpiirakan päälle?
Voita tietenkin, mutta mitä muuta? Itse yleensä juustoa, jotain leikkelemakkaraa ja tuorekurkkua8718