Joensuu kummitukset?

GhotBusters69

Kertokaahan nyt tosissanne niitä kummitusjuttuja Joensuusta, Vainonniemen huvila on käyty katsomassa, ja sisällä paloi yksi valo.
Onttolan hautausmaan ohitse ajettiin monesti ilman auton valoja ja valojen kanssa, valoja eikä tyttöä näkynyt. Tosin katuvalot olivat päällä.
Jos tiedätte muita paikkoja kertokaa ihmeessä.

12

3525

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tässäpä yksi juttu

      Joku taisi kertoa että valtuuston salissa kummittelee.
      Kuulemma aiheuttaa valituksia ja se ei tee hyvää

      • onneton naunen

        Valtuusto saleissa koko suomessa kummittelee täällä meilläkin kiuruvedellä.Kertokaapa miten pääsee yhteyksiin Hammaslahteen kun sinne hävin kiva mies minulta tässä kerran.


    • Kummituksen

      näkeminen vaatii oikean mielialan ja vilkkaan mielikuvituksen. Kaikki kummitukset ovat siinä samassa hyvin tuuletetussa huvilassa: näkijänsä aivoissa. Herkistele, niin kyllä rupeaa näkymään.

      • Huom!

        Nimenomaan noin!
        Samalla tavoin jotkut näkevät vaikkapa enkeleitä, ja vaikuttaa siltä että ominaisuus olisi perityvä erilaisilla näkyjen näkijöillä.
        Sinälläänhän näyn nähneet ei varmasti valehtele, mutta aivot kykenee tuottamaan mitä uskottavimpia havaintoja ilman todellisuuspohjaa.
        Ainakin periaatteellisesti tälläisten ilmiöiden synty on selvitetty, ja niistä tietoa haluava voi löytää sitä niin kirjastosta kuin internetistä. Tosin on niin ettei kovinkaan monet näyn nähneet halua luopua luulostaan omasta ainutlaatuisuudestaan, ja pitävät viimeiseen asti kiinni uskostaan.

        Vaan tässäpä yksi olematon: http://teatteri.jns.fi/index.php?option=com_content&task=view&id=29&Itemid=34

        Lisäksi samasta aiheesta on ollut jo aikaisemminkin viestiketju "kummittelu" -palstalla, ja ellen aivan väärin muista niin tälläkin sivulla on jotain kirjoiteltu jossain vaiheessa.


      • ..tulkoon nyt..
        Huom! kirjoitti:

        Nimenomaan noin!
        Samalla tavoin jotkut näkevät vaikkapa enkeleitä, ja vaikuttaa siltä että ominaisuus olisi perityvä erilaisilla näkyjen näkijöillä.
        Sinälläänhän näyn nähneet ei varmasti valehtele, mutta aivot kykenee tuottamaan mitä uskottavimpia havaintoja ilman todellisuuspohjaa.
        Ainakin periaatteellisesti tälläisten ilmiöiden synty on selvitetty, ja niistä tietoa haluava voi löytää sitä niin kirjastosta kuin internetistä. Tosin on niin ettei kovinkaan monet näyn nähneet halua luopua luulostaan omasta ainutlaatuisuudestaan, ja pitävät viimeiseen asti kiinni uskostaan.

        Vaan tässäpä yksi olematon: http://teatteri.jns.fi/index.php?option=com_content&task=view&id=29&Itemid=34

        Lisäksi samasta aiheesta on ollut jo aikaisemminkin viestiketju "kummittelu" -palstalla, ja ellen aivan väärin muista niin tälläkin sivulla on jotain kirjoiteltu jossain vaiheessa.

        tämäkin äsken unohtunut linkki jatkoksi:
        http://keskustelu.suomi24.fi/node/2836434


    • lahja vain harvoilla

      Tätä ei ole kummitus, tämä on todellista.
      Meistä vain harvat näkee.
      Joskus näkijä näkee talossa kahdenlaista väkeä. Toiset ovat arkivaatteissaan ja toiset taas ovat hohtavassa vaalean sinivihreässä asussaan, molemmat asuu ja vaikuttaa saman katon alla. Välttämättä arkivaateissaan asuva talon arkiasukas ei nää hohtavassa vaalean sinivihreässä asussaan asuvaa, vain näkijä näkee. Näkeminen kestää kauemmin kuin ajatus tai silmänräpäytys, jokainen tapahtuma on erilainen. Näkeminen ei ole pelkkää vilahdusta, usein tuonpuoleinen askaroi ja liikkuu.
      Aluksi hohtavan asukkaan näkeminen säpsähdyttää mutta ajan myötä siihen tottuu. Ulkoiselta asultaan ovat hohtavia ja puhtaita, käytökseltään rauhallisia.
      Ympäristön mielenrauhalle on paljon parempi ettei näistä toisenmaailman vieraista kerrota mutta niitten olemassa olo on tosiasia.
      Se kenelle näkeminen on suotu hänen ei tarvitse herkistellä ja siihen ei tarvita mielikuvitusta, toisille toinen maailma avautuu, se avataan. Näkemiset tapahtuu päiväsaikaan ja odottamatta. Jokainen näky on yllätys ja pysäyttävä. Jokaisessa kohtaamisessa on yhteys.

      • Tätähän minä

        tarkoitin. Siis aivoissa pitää olla sellainen hieno kummituslokero. Siellä se kummitus on, jota kukaan muu ei pysty näkemään.
        Ehdotan että muutama kieros oikeaan ja sitten saman verran vasempaan, otsa seinään, niin kaikenlaista näkyy.

        Näin kirjoittaa kummistustalossa asuva.


      • Kummitukset ovat
        Tätähän minä kirjoitti:

        tarkoitin. Siis aivoissa pitää olla sellainen hieno kummituslokero. Siellä se kummitus on, jota kukaan muu ei pysty näkemään.
        Ehdotan että muutama kieros oikeaan ja sitten saman verran vasempaan, otsa seinään, niin kaikenlaista näkyy.

        Näin kirjoittaa kummistustalossa asuva.

        mielikuvitusta. Niistä voi kuvitella ihan kaikkea mitä haluaa.


    • kalmon aika

      Ennen sanottiin että kalmon airue tulee ajallaan jokaiselle .

    • Eri tasolla ollaan

      Kaikki eivät nää sitä mitä toiset näkee!

    • karvat pystyssä

      Kummitus on se joka saa aikaan pelon tunteen.

      • terveen paperit

        Tapahtui kerran kun olin intistä tulossa lomille vuonna 2002. Oikasin jamiksenkankaan kautta. oli pimeä ilta ei katuvaloja silloin vielä siinä hautausmaan kohilla. Niin yht äkkiä tapahtuu kummia siinä mäen päällä mutkassa ennenkuin näkymä peltoaukealle avautuu. Silmät sumenee valtavan kirkkaasta valosta. Seuraava muistikuva mäen alta, taustapeilissä ei näy mitään vastassa ei ketään, jotain käsittämätöntä tapahtui. Voisi kuulostaa huvittavalta, mutta vuosia myöhemmin eräs henkilö kertoi sattumalta samanlaisesta tapauksesta samasta paikasta. Olosuhteet samat pimeä ilta ja kiire. Aivan kuin jokin tosiaan olisi halunnut rauhoittaa matkantekoa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      79
      2372
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      141
      1526
    3. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      133
      1462
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      158
      1234
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      109
      1023
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      377
      950
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      774
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      724
    9. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      694
    10. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      683
    Aihe