Sähän voit iskee hänet

eiks oo hyvä idea?

jonka kanssa kävit pitkiä keskusteluja tuolla rakkaus-palstalla kun tulitte niin hyvin juttuunki ku mulle sulle ei näytä olevan mitään asiaa : /

41

341

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • arvaakuka

      eikö mitään?etkö ees halua haukkua mua lisää?
      rakkaus-palstalla en oo ollut koska olin realisti.

      • Alotus

        ei ollu multa. mutta kiitti vaan silti kivasta vastauksesta.


    • idea hyvä

      Juu en ole poikennut rakkauspalstalle,kun ei ole rakkautta ilmassa.

    • Sorry000

      Anteeksi. En tiennyt että olet täällä! Sinulla on ihanat hiukset. Miksi et ole hymyilyt minulle?

      • Varppina olet tienny

        ja ei ole viimeaikoina oikein hymyilyttänyt. Olen surullinen. Kiitos kuitenkin kehuista mutta kohta mun hiukset lyhenee, haluun vaihtelua :)


      • Sorry000
        Varppina olet tienny kirjoitti:

        ja ei ole viimeaikoina oikein hymyilyttänyt. Olen surullinen. Kiitos kuitenkin kehuista mutta kohta mun hiukset lyhenee, haluun vaihtelua :)

        Jos saan pyytää, niin ei liian lyhyeksi kuitenkaan.


      • juu ei ei
        Sorry000 kirjoitti:

        Jos saan pyytää, niin ei liian lyhyeksi kuitenkaan.

        No en mä liian lyhyitä haluakaan. Silleen että yltää vielä ponnarille kuitenki..


      • Sorry000
        juu ei ei kirjoitti:

        No en mä liian lyhyitä haluakaan. Silleen että yltää vielä ponnarille kuitenki..

        Kiva. Tulen sitten katsomaan sinua. Vaikea vain arvata milloin olet paikalla.


      • heh heh
        Sorry000 kirjoitti:

        Kiva. Tulen sitten katsomaan sinua. Vaikea vain arvata milloin olet paikalla.

        ;)


      • Sorry000
        heh heh kirjoitti:

        ;)

        En halua udella, mutta milloin puet seuraavan kerran punaista päällesi?


      • Et halua udella
        Sorry000 kirjoitti:

        En halua udella, mutta milloin puet seuraavan kerran punaista päällesi?

        mutta utelit kuitenkin ;) No saa ny nähä, ehkäpä hyvinkin pian. Miksi muuten tätä kysyt? :)


      • mua pännii....
        Et halua udella kirjoitti:

        mutta utelit kuitenkin ;) No saa ny nähä, ehkäpä hyvinkin pian. Miksi muuten tätä kysyt? :)

        haluuu unohtaa kaiken..... melkein, kaiken.... :)

        http://www.youtube.com/watch?v=i11TXdqELHA


      • no niin kyllä muaki

      • Sorry000
        Et halua udella kirjoitti:

        mutta utelit kuitenkin ;) No saa ny nähä, ehkäpä hyvinkin pian. Miksi muuten tätä kysyt? :)

        Etkö tiedä miksi kysyin? :) Ei tarvitse sanoa, mutta voitko arvata?


      • Sorry000
        Sorry000 kirjoitti:

        Etkö tiedä miksi kysyin? :) Ei tarvitse sanoa, mutta voitko arvata?

        Aloitusviestiin viitaten: Oletko vielä vihainen?


      • mitähän
        no niin kyllä muaki kirjoitti:

        Mikäs sua nyt niin pännii?

        se sulle kuuluu ?


      • ja tietää
        Sorry000 kirjoitti:

        Etkö tiedä miksi kysyin? :) Ei tarvitse sanoa, mutta voitko arvata?

        Ehkä mä saatan arvatakin :)


      • OiVoi..
        ja tietää kirjoitti:

        Ehkä mä saatan arvatakin :)

        Täällä ei kuule kukaan arvaa tai paremminkin tiiä mitään näiden viestien perusteella, ei vaikka kuinka laittaa hymynaamaa perään.


      • sahajauhoja ko
        ja tietää kirjoitti:

        Ehkä mä saatan arvatakin :)

        yläpäässä ?


      • Sorry000
        ja tietää kirjoitti:

        Ehkä mä saatan arvatakin :)

        Kiva juttu.

        (Minua vähän masentaa noiden "viisastelijoiden" kommentit. Toki pitää muistaa, että kyllä hekin jotain kaipaavat. Eivät olisi muuten täällä.)


      • saattaa ollaki
        sahajauhoja ko kirjoitti:

        yläpäässä ?

        Niitäpä varmaan ;D


      • Mä ainakin
        Sorry000 kirjoitti:

        Kiva juttu.

        (Minua vähän masentaa noiden "viisastelijoiden" kommentit. Toki pitää muistaa, että kyllä hekin jotain kaipaavat. Eivät olisi muuten täällä.)

        oon ihan vaan nauttimassa tästä kun saa sanoo mitä haluu, mulla on ihmissuhteet irl, ei täällä.


      • No anteeksi
        mitähän kirjoitti:

        se sulle kuuluu ?

        kun kysyin.


      • En mä
        Sorry000 kirjoitti:

        Aloitusviestiin viitaten: Oletko vielä vihainen?

        vihainen ole. Ainakaan kovin paljoa :)


      • Turhaa koska
        Sorry000 kirjoitti:

        Kiva juttu.

        (Minua vähän masentaa noiden "viisastelijoiden" kommentit. Toki pitää muistaa, että kyllä hekin jotain kaipaavat. Eivät olisi muuten täällä.)

        tänne saa kaikki mielipiteensä kirjoittaa luvan kanssa. Yhtälailla muita voi masentaa teidän utopiat.


      • Sorry000
        Mä ainakin kirjoitti:

        oon ihan vaan nauttimassa tästä kun saa sanoo mitä haluu, mulla on ihmissuhteet irl, ei täällä.

        Mielikuvitusta varmasti, mutta olisi kuitenkin mukavaa jos hymyilisit minulle kun seuraavan kerran näemme. Vai onko jokin syy miksi et niin tekisi?


      • Sorry000
        En mä kirjoitti:

        vihainen ole. Ainakaan kovin paljoa :)

        Nyt olet varmaan jo täysin leppynyt?


      • mut suunnilleen
        Sorry000 kirjoitti:

        Nyt olet varmaan jo täysin leppynyt?

        No miten sen nyt ottaa ku ei täällä voi oikeen asioita sopia : /


      • Pelkkää hymyä
        Sorry000 kirjoitti:

        Mielikuvitusta varmasti, mutta olisi kuitenkin mukavaa jos hymyilisit minulle kun seuraavan kerran näemme. Vai onko jokin syy miksi et niin tekisi?

        Hymyilen sinulle perjantaina niin, että hampaat hohkaa auringon säteiden kanssa kilpaa.
        Ikävä sinua rakkaani. Minun on josku sinulle päästävä kiukuttelemaan, tiedäthän sen?


      • Sorry000
        mut suunnilleen kirjoitti:

        No miten sen nyt ottaa ku ei täällä voi oikeen asioita sopia : /

        Eli et vielä täysin leppynyt? :)
        Kannattaa mennä nukkumaan, jotta jaksat aamulla herätä. Hyviä öitä!!


      • Hyvää yötä.
        Sorry000 kirjoitti:

        Eli et vielä täysin leppynyt? :)
        Kannattaa mennä nukkumaan, jotta jaksat aamulla herätä. Hyviä öitä!!

        Ei mun tartte aamulla herätä ;) Lomaa vielä jokunen viikko..


    • - Rouhee letti -

      Joo, pakko sanoo senverran et se on kaikkein kamalin palsta, siellä tää ihmisten tyhmyys tiivistyy kyllä uskomattomiin mittoihin.
      Siellä kaikki tuntee toisensa ja kaikki rakastaa toisiaan, välittämättä yhtään mistään,
      ne ei koskaan kysy edes puolella sanalla tunnisteita, ne vaan " rakastaa ", tänään tätä ja huomenna tota etc, etc. Niillä ihmisillä ei mee hyvin.

    • jos vain, mutkun en

      Jos vain tunnistaisin erään viestit täältä vastaisin niihin varmasti. En ole todellakaan käynyt mitää pitkiä keskusteluja kenenkään kanssa täällä. Yhtenä ilta riitelystä tuli ihan mielenkiintoinen keskustelu joiden kanssa. Ja meidän naisten oikullisuudesta. Muuten en ole pitkästi kenenkään kanssa jutustellut täällä. Hänelle mulle olisi paljonkin sanottavaa mutta haluaisin tehdä sen jotenkin muuten. Mistä muuten aloittaja tietää varmasti että juuri hänen kaipaamansa ihminen sitä pitkää keskustelua kävi?

    • sillä palstalla

      on sivujen pahimmat pellet.

    • noh noh

      noista nyt ei kannata nokkiinsa ottaa.
      Jotkut saa katsos kimmokkeen kirjoittamiseen jonkun toisen teksteistä.
      On tarve kirjoitella jotain.
      Sama kuin lukisit kirjaa ja kirjottaisit sitten pöytälaatikkoon, mitä mieleen tulee.
      En ite 'keskustele' palstoilla, mut joskus tulee heiettyä jotain takaisin,
      kun sopivasti lähtee ajatus kulkemaan.

      • Ei noin

        Ei sinne päinkään. Täällä on oma kastinsa ne jotka " rakastaa " joka palstalla ja ne viä lisäks antaa anteeks ja pyytää anteeks. Vaikkei ne tiiä yhtään keneltä ! Ne on nii hupaisia veikkoja !!


      • Pah ja pah

        Pöytälaatikkkon, oi voi sentään sunkin juttujas. Niiltähän jäis isot kiksit saamatta
        jos ne pöytälaatikkoon kirjottais. Ei se niille leikkijöille käy semmonen. ootpa tyhmä
        tai sitten se kaikkein pahin leikkijä joka koittaa ohjata jotakuta väärään suuntaan.
        pois totuudesta.


      • noh...
        Ei noin kirjoitti:

        Ei sinne päinkään. Täällä on oma kastinsa ne jotka " rakastaa " joka palstalla ja ne viä lisäks antaa anteeks ja pyytää anteeks. Vaikkei ne tiiä yhtään keneltä ! Ne on nii hupaisia veikkoja !!

        on ne ainakin harmittomia veikkoja.
        heh heh
        Kastijako täällä ei oo mulle ihan vielä selvinnyt.


      • noh..
        Pah ja pah kirjoitti:

        Pöytälaatikkkon, oi voi sentään sunkin juttujas. Niiltähän jäis isot kiksit saamatta
        jos ne pöytälaatikkoon kirjottais. Ei se niille leikkijöille käy semmonen. ootpa tyhmä
        tai sitten se kaikkein pahin leikkijä joka koittaa ohjata jotakuta väärään suuntaan.
        pois totuudesta.

        haittaaks se, jos ne siellä palstalla keskenään ja toisilleen kirjottelee ilman tunnareita.
        Tyhmä tai pahin olen, miten vaan.
        Tykkään joskus värkkäillä riimejä sielläsun täällä
        ja noista saa siihen touhuun hyvää pohjaa..


        Ei kai ne ketään kiusaa.


      • tunteet kaikilla
        noh.. kirjoitti:

        haittaaks se, jos ne siellä palstalla keskenään ja toisilleen kirjottelee ilman tunnareita.
        Tyhmä tai pahin olen, miten vaan.
        Tykkään joskus värkkäillä riimejä sielläsun täällä
        ja noista saa siihen touhuun hyvää pohjaa..


        Ei kai ne ketään kiusaa.

        Johtaa harhaan toisia, ei se ihan harmitonta ole. :( Antaa turhaa toivoa tai sitten viedä sitä pois jne.


      • Juuri noin
        tunteet kaikilla kirjoitti:

        Johtaa harhaan toisia, ei se ihan harmitonta ole. :( Antaa turhaa toivoa tai sitten viedä sitä pois jne.

        Ja siksi juuri ne siä temmeltävät on kurjia leikkijöitä ja itseään tyydyttäviä surkioita.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      165
      1576
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      921
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      743
    4. 51
      635
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      16
      605
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      537
    7. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      488
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      158
      486
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      186
      425
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      419
    Aihe