Ihmisten käytöshäiriöt veivät opiskelumotivaationi

åpoiåpoåpoåpo

Ilmeisesti täysin terveet aikuiset ihmiset kokevat tarpeelliseksi olla lakkaamatta nokkimassa, kommentoimassa ja arvostelemassa muita ihmisiä. Henkisen terveyden huipentuma on saada suurta tyydytystä muiden ihmisten vaikeuksista... Mä en jaksa olla jatkuvasti edes sisäisesti puolustusasemissa joten en näe tässä enää mitään mieltä, työtä voin tehdä ilman tutkintoakin ja siitä pidän. Lisäksi suuri osa näistä loppuvaiheen kursseista on sisällöltään vähemmän kiinnostavia... Jos siltä tuntuu, voin tehdä opinnot loppuun aikuisopiskeluna jossain muualla.

2

165

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Voihan nenä

      Onpa vaikea tilanne.

      En osaa neuvoa sen paremmin, mutta ehkä voisit mennä keskustelemaan jonkun kanssa siellä opinahjossasi????

      Voisit kyllä selvittää selvemmin tilannettasi. Kuten nyt kerrot, niin on melko epäselvää hakuilua, sorry kun ei oikein ymmärrä.

    • omalla nimellä.

      Tervetuloa, Tiia-Mari!
      Jos tämä on oikea profiilisi, eikä jonkun fantasiaseikkailijan profiili, joka varastaa toisen valokuvan ja keksii nimen, toivotan sinut tervetulleeksi Suomi24ään. Arvostan nimittäin tuollaista rohkeutta sanoa täsmälleen miten itse asiat kokee ja käsittellä Tuusulan tapahtumia autenttisesta henkilökohtaisesta näkökulmasta. Se että olen vasemmistolainen ja että pidän kirjoituksiasi häiriintyneinä ja ahdasmielisinä, ei estä sinun kannustamista. Omalla nimellä on Suomi24ssä paljon suurempi voima kuin nimettömällä mielenjohteella.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      94
      2545
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2213
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      84
      1907
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1651
    5. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      11
      1635
    6. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1606
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      34
      1568
    8. 75
      1479
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      111
      1396
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1264
    Aihe