Eli olen 17 vuotias poika ja minulla alkoi Perjantaina kova pääkipu ja oikeaan olkapäähän sattui niin paljon etten saanut edes nukuttua, mutta meni ohi kun nukahdin 5h sängyssä pyörimisen jälkeen.
Sen jälkeen huomasin oikeapuolen kurkkuni olevan kovempi kuin vasenpuoli ja ehkä hieman turvonnut ja päähän sattui senkin päivän.
Sunnuntaina taas huomasin että oikea nielurisani on turvonnut, mutta ei punanen ja kurkku edelleen kova ja pääsärkyä.
Tänään maanantaina edelleen samat oireet, mutta päänsärkyä ei ole enään niin paljon, pelkästään jos käännän päätä nopeasti niin särkee silmiin ja kuumemittaria meillä ei ole, muttei kuumetta tunnu olevan enään vaikka viikonloppuna vielä hieman tuntui.
Huomenna mene käymään koulun terveydenhoitajalla, mutta haluaisin tietää näin etukäteen että voiko kyseessä olla jotain vakavampaa tai tietääkö kukaan mitä sairastan? kurkkukipuja ei ole ollut nieltäessä tai muutenkaan.
Kitakielekkeen tunnen kokoajan, koska turvonnut nielurisa koskee siihen.
Tulehtunut oikea nielurisa ja kaula kipeä.
Anonyymi1234567890
0
561
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku504154Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt351959Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.
Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj1531346- 1541232
Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti421024- 192992
Sari Multala teki "riikkapurrat"
Sekoili humalassa Ruisrokissa kuten Purra Lohjan torilla. Kovia dokaamaan nuo nykyiset ministerit.229976- 80947
- 55820
Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm122815