heittäkää omia mielipiteitänne,kuka vie stanley cupin tänä vuonna. Ite olen sitä mieltä että ehdokkaita on kolme: Bruins,Red Wings ja Rangers.
Stanley Cup mestari 2011-2012
12
158
Vastaukset
- 11+4
Rangersin tilalle laittaisin Pensin, muuten sama. Konferenssifinaaleissa voisi olla Detroit-San Jose ja Boston-Pittsburgh.
- Juha82222222
Mä veikkaan Detroit voittaa, se on monesti tosin veikkaukseni ja onhan Detroit voittanutkin aika hyvin kannuja liigassa.
Jos Crosby pysyy terveenä niin Penguins on kova luu.
Boston aina paha, samoin Vancouver kun yltyy vain hurmokseen ja jos Sedinit pääsee hurmokseen ratkaisupeleissä, maalivahtipuolella suurimmat kysymysmerkit Canucksilla.- toronto man
toronto voittaa! Kannu vihdoin Kanadaan! Jep!
- toronto4ever
toronto man kirjoitti:
toronto voittaa! Kannu vihdoin Kanadaan! Jep!
Jes vittu eka toronto fank minkä löydän suomalaisetst mediast (mun lisäkäs) LETS GO TORONTO
- nhjjjh
Jos Boston ei voida ,niin Spezza ja Karlsson vievät kannun lähes kahdestaan Ottawaan , muitten avustuksella.
- puun takaa
Anahaim on musta hevonen
- ovie-fani
kannatan ja veikkaan Washingtonia, jos vain oveckhin herää
- wpqw
Laittakaa tämä ylös: tähtiin kirjoitettu 2012 on Vancouverin vuoro.
- rauli3
Nashville on kova luu
- JoNi_`
San Jose voittaa jos Niemiv pysyy tasollansa.
- wqwp
Et varmaan tuota kirjoittanut tosissaan
- lottokone
No toivottavasti nashville, philadelphia, san jose, new york rangers. mutta pääasia on että tulee jännät pleijarit. digiboxi on viritetty nauhottamaan kaikki kolme peliä jotka on ensiyönnä:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä2343992Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.1232307Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575821996- 1411461
- 77929
Seuraavakin hallitus joutuu leikkaamaan
Sitähän tämä hallitus nyt höpöttää, kun itse on ajanut tilanteen katastrofaaliseksi. Orpon hallitus lähti suurin puhein127927Hotelli kainuu
Mietityttää, hotelli Kainuussa, se, että asiakkaat voivat valita ketä saa olla ja ketä ei, Illan aikana asiakkaina!37920Ovatko vastasyntyneet vauvat syntisiä?
Se ihmisten keksimä järjetön perisynti, jos ovat!330849Pitäis vaan lopettaa
Sinun kanssa yhteydenpito. Alkaa vaan haluamaan enemmän ja tuskin lopulta mikään kohtaisi. Ja ikävä vaan kasvaa ja lähei8847J. Rinta-Joupilla jättimäinen veropetosvyyhti
Seinäjoen keskustan kiinteismiljonäärit olleet jo pitkään ahtaalla ja liittykö J. Rinta-Jouppikin rintamaan? https://yl61756