Huomenta Kaunis

*

Voisimpa nyt katsella sinua

24

543

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • miettii hän

      Missä minä olen, ettet voi katsella?

      • *

        Aamukahvilla varmaan


      • heh..
        * kirjoitti:

        Aamukahvilla varmaan

        :D


      • eli hän on
        * kirjoitti:

        Aamukahvilla varmaan

        työtön tai syrjäytymyt koska muut on kyllä hörppineet aamukahvit jo tunteja sit.


      • töissäkin juodaan
        eli hän on kirjoitti:

        työtön tai syrjäytymyt koska muut on kyllä hörppineet aamukahvit jo tunteja sit.

        Eikö teillä töissä juoda aamukahveja koskaan?


      • iltahuginen
        eli hän on kirjoitti:

        työtön tai syrjäytymyt koska muut on kyllä hörppineet aamukahvit jo tunteja sit.

        Suppea näkemys. Vuorotyöläisiä on olemassa, tiesitkö ? taidat olla itse työtön...


      • sitä ei
        töissäkin juodaan kirjoitti:

        Eikö teillä töissä juoda aamukahveja koskaan?

        sanota aamukahviksi. aamukahvi juodaan kotona.


      • liikkuvalaajakaista
        eli hän on kirjoitti:

        työtön tai syrjäytymyt koska muut on kyllä hörppineet aamukahvit jo tunteja sit.

        Useilla työpaikoilla juodaan AAMUkahvit yhdeksän aikoihin :D
        suurempi todennäköisyys olla työtön ja syrjäytynyt on olla koneella S24 palstalla tähän aikaan. Heh heh!! :DD


      • .........
        sitä ei kirjoitti:

        sanota aamukahviksi. aamukahvi juodaan kotona.

        meillä töissä sitä sanotaan aamukahviksi.


      • liikkuva kuppi
        liikkuvalaajakaista kirjoitti:

        Useilla työpaikoilla juodaan AAMUkahvit yhdeksän aikoihin :D
        suurempi todennäköisyys olla työtön ja syrjäytynyt on olla koneella S24 palstalla tähän aikaan. Heh heh!! :DD

        Niin mutta voi töissäkin juoda kahvin koneen ääressä. :D


      • Näin meillä
        ......... kirjoitti:

        meillä töissä sitä sanotaan aamukahviksi.

        Meillä on aina aamupäivän kahvitunti ja iltapäivän kahvitunti mutta ei milloinkaan
        aamukahvia eikä iltakahvia.


      • Täällähän kaikki
        liikkuvalaajakaista kirjoitti:

        Useilla työpaikoilla juodaan AAMUkahvit yhdeksän aikoihin :D
        suurempi todennäköisyys olla työtön ja syrjäytynyt on olla koneella S24 palstalla tähän aikaan. Heh heh!! :DD

        syrjäytyneet onkin eikä missään työelämässä.


      • aamukahvitauko
        Näin meillä kirjoitti:

        Meillä on aina aamupäivän kahvitunti ja iltapäivän kahvitunti mutta ei milloinkaan
        aamukahvia eikä iltakahvia.

        Kaikki ei ehdi juoda kotona aamukahvia ja joissain paikoissa tosiaan sanotaan aamukahviksi sitä ekaa kahvitaukoa. Joissain paikoissa voi juoda aamukahvin ihan ilman kahvitaukoakin, vaikka koneen ääressä.


      • arkirealisti
        liikkuva kuppi kirjoitti:

        Niin mutta voi töissäkin juoda kahvin koneen ääressä. :D

        Ei joka työpaikassa, esim. metallipajalla ei todellakaan oteta kahvia koneiden ääreen.


    • Juupa juuu

      Muistakaa,että on ihmisiä,jotka tekevät myös kotona töitä esim.perhepäivähoitajat,laittavat vain lapsille videot pyörimään ja istuvat itse koneella :D.Myös jotkut puhelinmyyjät ja viihdelinjojen herttaiset työntekijät voivat tehdä töitä kotona.Meitä on niin moneen junaan.

      • entinen toimistorott

        samoin useimmat toimistotyöntekijät viettävät suurimman osan päivästä koneen ääressä yksinäisessä toimistohuoneessa. Ei kaikki ole missään kaupan kassalla töissä, joissa ei pääse tietokoneelle.


    • ? ?

      Paikassa N

    • Shakin pelaaja

      Neiti ylimielisyys varmaan ajaa öky-autollaan typerät rakit mukana

      • Neiti ylimielisyys

        "Happamia" sanoi kettu.


    • mut en ole kaunis

      Mä olen ainakin nukkumassa :D

      • en unissani kirjoita

        siis olin.


    • lukutoukka

      miun ihastus taitaa olla kirjastossa :)

    • :)

      Iltaa *! Oisinpas kanssasi juuri nyt. Ja joo, kuvittelen, että tämä oli minulle.

      • *

        Nii´in ... olet niin lähellä, mutta kuitenkin niin kaukana


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      125
      1278
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      924
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      95
      922
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      24
      869
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      289
      766
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      95
      748
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      34
      648
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      646
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      50
      581
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      131
      568
    Aihe