Voisimpa nyt katsella sinua
Huomenta Kaunis
24
543
Vastaukset
- miettii hän
Missä minä olen, ettet voi katsella?
- *
Aamukahvilla varmaan
- heh..
* kirjoitti:
Aamukahvilla varmaan
:D
- eli hän on
* kirjoitti:
Aamukahvilla varmaan
työtön tai syrjäytymyt koska muut on kyllä hörppineet aamukahvit jo tunteja sit.
- töissäkin juodaan
eli hän on kirjoitti:
työtön tai syrjäytymyt koska muut on kyllä hörppineet aamukahvit jo tunteja sit.
Eikö teillä töissä juoda aamukahveja koskaan?
- iltahuginen
eli hän on kirjoitti:
työtön tai syrjäytymyt koska muut on kyllä hörppineet aamukahvit jo tunteja sit.
Suppea näkemys. Vuorotyöläisiä on olemassa, tiesitkö ? taidat olla itse työtön...
- sitä ei
töissäkin juodaan kirjoitti:
Eikö teillä töissä juoda aamukahveja koskaan?
sanota aamukahviksi. aamukahvi juodaan kotona.
- liikkuvalaajakaista
eli hän on kirjoitti:
työtön tai syrjäytymyt koska muut on kyllä hörppineet aamukahvit jo tunteja sit.
Useilla työpaikoilla juodaan AAMUkahvit yhdeksän aikoihin :D
suurempi todennäköisyys olla työtön ja syrjäytynyt on olla koneella S24 palstalla tähän aikaan. Heh heh!! :DD - .........
sitä ei kirjoitti:
sanota aamukahviksi. aamukahvi juodaan kotona.
meillä töissä sitä sanotaan aamukahviksi.
- liikkuva kuppi
liikkuvalaajakaista kirjoitti:
Useilla työpaikoilla juodaan AAMUkahvit yhdeksän aikoihin :D
suurempi todennäköisyys olla työtön ja syrjäytynyt on olla koneella S24 palstalla tähän aikaan. Heh heh!! :DDNiin mutta voi töissäkin juoda kahvin koneen ääressä. :D
- Näin meillä
......... kirjoitti:
meillä töissä sitä sanotaan aamukahviksi.
Meillä on aina aamupäivän kahvitunti ja iltapäivän kahvitunti mutta ei milloinkaan
aamukahvia eikä iltakahvia. - Täällähän kaikki
liikkuvalaajakaista kirjoitti:
Useilla työpaikoilla juodaan AAMUkahvit yhdeksän aikoihin :D
suurempi todennäköisyys olla työtön ja syrjäytynyt on olla koneella S24 palstalla tähän aikaan. Heh heh!! :DDsyrjäytyneet onkin eikä missään työelämässä.
- aamukahvitauko
Näin meillä kirjoitti:
Meillä on aina aamupäivän kahvitunti ja iltapäivän kahvitunti mutta ei milloinkaan
aamukahvia eikä iltakahvia.Kaikki ei ehdi juoda kotona aamukahvia ja joissain paikoissa tosiaan sanotaan aamukahviksi sitä ekaa kahvitaukoa. Joissain paikoissa voi juoda aamukahvin ihan ilman kahvitaukoakin, vaikka koneen ääressä.
- arkirealisti
liikkuva kuppi kirjoitti:
Niin mutta voi töissäkin juoda kahvin koneen ääressä. :D
Ei joka työpaikassa, esim. metallipajalla ei todellakaan oteta kahvia koneiden ääreen.
- Juupa juuu
Muistakaa,että on ihmisiä,jotka tekevät myös kotona töitä esim.perhepäivähoitajat,laittavat vain lapsille videot pyörimään ja istuvat itse koneella :D.Myös jotkut puhelinmyyjät ja viihdelinjojen herttaiset työntekijät voivat tehdä töitä kotona.Meitä on niin moneen junaan.
- entinen toimistorott
samoin useimmat toimistotyöntekijät viettävät suurimman osan päivästä koneen ääressä yksinäisessä toimistohuoneessa. Ei kaikki ole missään kaupan kassalla töissä, joissa ei pääse tietokoneelle.
- ? ?
Paikassa N
- Shakin pelaaja
Neiti ylimielisyys varmaan ajaa öky-autollaan typerät rakit mukana
- Neiti ylimielisyys
"Happamia" sanoi kettu.
- mut en ole kaunis
Mä olen ainakin nukkumassa :D
- en unissani kirjoita
siis olin.
- lukutoukka
miun ihastus taitaa olla kirjastossa :)
- :)
Iltaa *! Oisinpas kanssasi juuri nyt. Ja joo, kuvittelen, että tämä oli minulle.
- *
Nii´in ... olet niin lähellä, mutta kuitenkin niin kaukana
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1251278
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89924- 95922
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede24869Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat289766- 95748
- 34648
- 109646
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.50581Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet131568