Tulevana viikonloppuna

tervetuloa

Esikoislestadiolaisten seurat Tampereella. Kurjentaival 22
Puhujina ovat Sakari Siltala ja Pekka Liuksiala

28

241

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tervetuloa

      Kahdet seurat päivittäin. tavanomaisesti klo 12 ja klo 18

      Mahdollisista poikkeamisista noista tavanomaisista ajoista minulla ei ole tarkempaa tietoa.

      • mekkonen

        Eikö ne seurat ole tavan mukaan Klo 15:00 alkaen?


    • Kenelle kutsu käy ?

      Käsketäänkö sieltäkin ei lestadiolaiset hel v ettiin, kuten palstaltanne?

    • kalle.

      Ei siellä varmaan noin tökerösti sanota ,kun sinä sanot
      mutta synti saarnataan synniksi , ja jos on tarvise sanotaan
      että teille synnin rakastajille matka on tulijärveen. . Paljon
      näkemiin nyt ,jäädään odottamaan seurat alkaa La.

    • näin se menee

      Kaikkia kutsutaan Tampereella taivaaseen, kuten täälläkin poikkeuksetta tehdään.

      Ikävä kyllä, emme voi viedä taivaaseen yhtäkään sellaista henkilöä, joka asettuu Kristuksen pelastavaa evankeliumia vastustamaan.

      Kristuksen vastustajan erottaa aina siitä eretymättömästi, että hän ei ole omasta mielestään kadotukseen tuomittu syntinen. Hän on silloin parantumattomasti terveenä, - matkalla ikuiseen helvet)tiin.

      Jeesus tarjoaa meille kadotetuille ja tuomituille toisen tien, mutta se edellyttää oman sokeutensa tunnistamista ja tunnustamista, sekä näön palauttavan silmänvoiteen anomista Jeesukselta.

      • voi lahkoja,,

        -ohh ohh,,------------------------jeesus pelastaja, näin se menee7.2.2012 15:36
        0 Avaa
        ----Kaikkia kutsutaan Tampereella taivaaseen, kuten täälläkin poikkeuksetta tehdään.

        Ikävä kyllä, emme voi viedä taivaaseen yhtäkään sellaista henkilöä, joka asettuu Kristuksen pelastavaa evankeliumia vastustamaan---------------------------

        Mikähän helvetin hevosmies täällä toimii jeesuksena... täydellistä lahkoilua.


    • su

      Onko tämä Liuksiala se entinen syntinen kitaristi?

      • ville.

        Ei ole, Hän on syntynyt Tyrväällä ..muttei ole kirkon polttajakaan .


      • sukujentutkija
        ville. kirjoitti:

        Ei ole, Hän on syntynyt Tyrväällä ..muttei ole kirkon polttajakaan .

        täsmennys; Pekka on syntynyt Karkun Kärppälässä. Näkeehän sen jo jalkaterien asennostakin.


      • Solisolisoi

        Entinen kitaristi? Sitä en tiedä, mutta nykyinen poskisolisti!


      • vlle.
        sukujentutkija kirjoitti:

        täsmennys; Pekka on syntynyt Karkun Kärppälässä. Näkeehän sen jo jalkaterien asennostakin.

        Taisi kuulua vielä silloin tyrvääseen ?


    • korvaOn

      Pekka Liuksiala on hyvä puhuja! Vastaa myös vl-henkeen.

      • Parempiakin on nähty

        Ulkoa opeteltua fraselogiaa ja säälin kerjäämistä ja mum mojen itkettämistä. Tätäkö hyvä saarna ja Sanan julistus on?


      • antaa heittää
        Parempiakin on nähty kirjoitti:

        Ulkoa opeteltua fraselogiaa ja säälin kerjäämistä ja mum mojen itkettämistä. Tätäkö hyvä saarna ja Sanan julistus on?

        PL saarnaa Sanaa oikealla tavalla. Päinvastoin kuin eräät päsmärit täällä.


      • Jeesus on tie
        antaa heittää kirjoitti:

        PL saarnaa Sanaa oikealla tavalla. Päinvastoin kuin eräät päsmärit täällä.

        Nimimerkki "antaa heittää", kysymys; ketkä ovat sinun mielestäsi päsmäreitä täällä?

        Ja ovatko nämä päsmärit esikoislestadiolaisia saarnaajia, vai mistä on kysymys?

        Yleistämällä ja perusteetta mustamaalaaminen on syntiä.

        Jos yleensä syytetään, (mikä ei kuulu keskustelupalstoille ollenkaan), niin syytteet pitää aina perustella ja yksilöidä ketä tai keitä syytetään.

        Nythän meillä oli selvästi nimimerkki joka esitti mielipiteensä ja hän ei ollut "eräät päsmärit"!!!

        Kyllä tuo halveksiva viesti oli ihan yhden henkilön kanta. Tuollaista ei koskaan pitäisi kirjoittaa kenestäkään nimeltä mainitusta henkilöstä. Niinpä se kertookin kirjoittajasta itsestään, - ei Liuksialasta.

        Kuka kenenkin mielestä saarnaa hyvin, taikka huonosti, sen spekuloiminen ei kuulu lainkaan seurailmoitukseen.

        Ja toiseksi: Kun joku saarnaa hyvin sinun mielestäsi, niin oikeuttaako se sinut leimaamaan epämääräisen joukon palsta kirjoittajia?

        Jos olisit ollut viisas ja harkitseva, niin olisit pysynyt hiljaa.


      • antaa heittää
        Jeesus on tie kirjoitti:

        Nimimerkki "antaa heittää", kysymys; ketkä ovat sinun mielestäsi päsmäreitä täällä?

        Ja ovatko nämä päsmärit esikoislestadiolaisia saarnaajia, vai mistä on kysymys?

        Yleistämällä ja perusteetta mustamaalaaminen on syntiä.

        Jos yleensä syytetään, (mikä ei kuulu keskustelupalstoille ollenkaan), niin syytteet pitää aina perustella ja yksilöidä ketä tai keitä syytetään.

        Nythän meillä oli selvästi nimimerkki joka esitti mielipiteensä ja hän ei ollut "eräät päsmärit"!!!

        Kyllä tuo halveksiva viesti oli ihan yhden henkilön kanta. Tuollaista ei koskaan pitäisi kirjoittaa kenestäkään nimeltä mainitusta henkilöstä. Niinpä se kertookin kirjoittajasta itsestään, - ei Liuksialasta.

        Kuka kenenkin mielestä saarnaa hyvin, taikka huonosti, sen spekuloiminen ei kuulu lainkaan seurailmoitukseen.

        Ja toiseksi: Kun joku saarnaa hyvin sinun mielestäsi, niin oikeuttaako se sinut leimaamaan epämääräisen joukon palsta kirjoittajia?

        Jos olisit ollut viisas ja harkitseva, niin olisit pysynyt hiljaa.

        se koira älähtää johon kalikka kalahtaa :)


    • kunhanmietiskelen

      Mietin vaan, että onkohan teitillä oikeutta puhua ihmisistä nimillä täällä, heiltä kysymättä ?
      Jospa he eivät halua nimeään julkisuuteen ?
      Ehkä kysyittekin jo luvan nimen käyttöön ..?

      Ihmisillä on oikeuksia ja ei niitä saa tallata.

      • er assii

        Seurat ovat julkinen tilaisuus johon kutsuttiin teittiäkin nyt!. Nämä nimet on luettavissa internetistä. Nimet tulevat olemaan myös Aamulehdessä.

        Tykkänään eri asia on sitten jos nimillä aletaan tehdä pilkkaa ja valehdella heistä, niin sehän on syntiä. Jumalattoman on aina hyvin arvaamattomia, vihamielisiä ja pahansuopia kristittyjä kohtaan.


      • jokuVastaaAina
        er assii kirjoitti:

        Seurat ovat julkinen tilaisuus johon kutsuttiin teittiäkin nyt!. Nämä nimet on luettavissa internetistä. Nimet tulevat olemaan myös Aamulehdessä.

        Tykkänään eri asia on sitten jos nimillä aletaan tehdä pilkkaa ja valehdella heistä, niin sehän on syntiä. Jumalattoman on aina hyvin arvaamattomia, vihamielisiä ja pahansuopia kristittyjä kohtaan.

        Seurat ovat kai yksityistilaisuus koska se on yksityisessä tilassa.
        Tilat omistaa rakennuksen omistaja eikä sitä ole rakennettu verovaroin julkiseksi.
        Koska kyse on yksityistilaisuudesta, yksityishenkilöistä ( henkilöt eivät ole julkisuuden henkilöitä), tulisi heiltä kysyä lupaa heidän nimensä käyttöön.
        Myös yksityistilaisuuteen kutsujan tulisi saada lupa yksityistilan omistajalta tai tilassa järjestettävän tilaisuuden omistajalta.

        Minusta oikeudelliset puitteet ovat tässä.

        Jos käytätte nimiä, niin käyttäkää ensisijaisesti omia nimiänne, että teidät tavoittaa sitten tarvittaessa.
        Teillä on nimittäin oikeus omaan nimeenne ja jos teillä ei ole mitään salattavaa, niin mikset käytä omaa nimeäsi.
        Sinulla on oikeus julkaista oma nimesi, jollet ole holhouksen alaisuudessa.


    • menisin, mutta en me

      Onks nää mitä suuntaa. puhuuko ne jeesuksesta,, lapista, vai ns "tästä" kristillisyydestä?

      • poistu palstoilta

        ettet mee, no mitäs kyselet!!!

        Kaikista noista joita mainitsit, uskoisin.


      • poistu ite
        poistu palstoilta kirjoitti:

        ettet mee, no mitäs kyselet!!!

        Kaikista noista joita mainitsit, uskoisin.

        Miks käsket poistumaan? Ootko nää tämän palstan kunkku?


    • poistu palstoilta

      Etkö todellakaan tiedä miksi sinua kehoitetaan poistumaan täältä?

      Jos näin on, niin en valitettavasti voi auttaa sinua.

    • tervetuloa

      Tedoksi kirjoittajille. Seurailmoitukset on tarkoitettu kaikkien luettaviksi. Niissä ilmoitetaan
      seurapaikka
      seura aika
      ja puhujat.

      Ja kaikki toivotetaan tervetulleiksi.

      Jos joku haluaa välttämättä kiittää tiedosta sen voi tehdä,
      muunlainen vistintä on näissä avauksissa kokonaan kielletty, kuen lehti-ilmoituksissa ja muissakin ilmoituksissa on tapana.

      Tämän vuoksi tervemenoa ja hyvästi näiltä sivuilta kaikki jotka tästä poikkeavat.

      • antaa heittää

        .. kun kerran kunkku käskee !!!


      • LakiOnSinullekin

        Seurailmoitukset on tarkoitettu niille joille seura haluaa ilmoittaa.
        Seuraa ylläpidetään yksityisin varoin ja näin seura on yksityinen.

        Seuran ilmoitukset ovat seuran itsensä päättämiä ilmoituksia ja näin niitä ei voi ilmoitella kuka tahansa ja missä tahansa.

        Jos jollakin on seuralta lupa ilmoitusten laatimiseen ja valtakirja niiden julkaisemiseen, niin asia on lienee kunnossa. Jos lupaa ei ole, niin korvausvelvollisuus lienee oikeutettua tai muu rangaistus, koska esiintyy toisen nimissä ja julkaisee nimiä joihin julkaisijalla ei ole oikeutta.


    • näkemiin kiitos

      HYvät tavat edellyttävät, ettei kutsuja revitä eikä tahrita. Ellei ole tätä sisäistänyt eikä haluakaan sisäistää, niin tervemenoa iäksi.

      • ymmällään

        Seurakutsuun vastataan joko kyllä taikka ei. Asia on sillä selvä.

        Jokaisen sivistyneen suomen kansalaisen luulisi ymmärtävän mitä kutsu tarkoittaa.

        Kuten vastauksista näemme, Jeesuksen ajan kutsutuissa ei ollut yhtäkään edes puoliksi yhtä röyhkeätä kun vuonna 2012.

        He kertoivat kutsujille kohteliaasti syyn miksi eivät voineet tulla.
        Silti kutsujan sanat heille olivat vertahyytävät: Luuk. 14:24 sillä minä sanon teille, ettei yksikään niistä miehistä, jotka olivat kutsutut, ole maistava minun illallisiani.'"


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1107
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      103
      865
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      276
      667
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      71
      617
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      593
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      562
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      536
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      33
      493
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe