Kun juopoille on kaikenlaista hoitoa ja varmaan saavat kelan siraspäivärahankin tosta vaan samoin sossun tuet. raitis sairas ei saa mitään jos ei ole ollut työssä jus ennen sairastumista . nyt ei saa tukea mistään . jouppous olisi hyvä syy.
MITEN OPPIS RYYPPÄÄMÄÄN?
3
89
Vastaukset
- Kylmät kädet
Nyt on kyllä provo.
Ensin lähtee ulkonäkö ja sitten kunto. Sitä kun kestät muutaman vuoden, niin sitten voit alkaa haaveilemaan siitä, etteivät sossun kuukausilaskelmassa tule -20%-40% alennusta perusosuuteen.
Uskon, ettet ole tosissasi.- TYHMÄÄRAITTIUSKO
ikävä kyllä näyttää ettei muuta vaihtoehtoa ole . tai sitte linnaan. sais opiskella ,tai tehä töitä josta saa palkkaakin enemmän kuin vartijat. sais sairaan hoidonkin ilman että popoteltas joka puolella . nämä kaks vaihto ehtoa tulee mieleen kun normaalilla, normaali ihminen ei saa mitään. Olen nyt seurannut 4pojan työn hakua ja sairastumisia . aina seinä vastassa, ja he ovat raittiita ja tunnollisia työntekijöitä olleet siellä missä ehtivät olla . määrä aikaisissa työ suhteissa ja 1loukkaantu töissä, nyt työtön, 1 sai näkövamman joka ei ota parantuakseen potkut odottaa. 2 määrä aika työt loppu, ei saa töitä, vaikka on hakemuksia joka puolelle .ei paikkakunta vakeja edes. eli muutto valmiita. ETTÄ MISSÄ SE TYÖVOIMA PULA SITTEN ON.
- aaxxzz
TYHMÄÄRAITTIUSKO kirjoitti:
ikävä kyllä näyttää ettei muuta vaihtoehtoa ole . tai sitte linnaan. sais opiskella ,tai tehä töitä josta saa palkkaakin enemmän kuin vartijat. sais sairaan hoidonkin ilman että popoteltas joka puolella . nämä kaks vaihto ehtoa tulee mieleen kun normaalilla, normaali ihminen ei saa mitään. Olen nyt seurannut 4pojan työn hakua ja sairastumisia . aina seinä vastassa, ja he ovat raittiita ja tunnollisia työntekijöitä olleet siellä missä ehtivät olla . määrä aikaisissa työ suhteissa ja 1loukkaantu töissä, nyt työtön, 1 sai näkövamman joka ei ota parantuakseen potkut odottaa. 2 määrä aika työt loppu, ei saa töitä, vaikka on hakemuksia joka puolelle .ei paikkakunta vakeja edes. eli muutto valmiita. ETTÄ MISSÄ SE TYÖVOIMA PULA SITTEN ON.
näinon
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1351402
- 1041103
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede26983Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89954Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat310845- 99813
- 38702
- 109666
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.56648Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet144624