Löytyykö linkkiä?

vehkeet jo olis..

Osaisiko joku pistää tänne joitakin videolinkkejä kotona lataamisesta?
Kuitenkinhan se olisi jotenkin mukavampi aloittaa ensimmäisiä omia lataamisia kun näkisi ihan elävänä kuvana miten mikäkin vaihe kuuluisi tehdä.
Tai tietystihän parempi olisi kun ihan oikeassa maailmassa saisi katsella (ja kysellä), mutta eipä noita kotilataajia ole pahemmin kaveripiirissäni.

7

126

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ei tyhmä

Jos et osaa juutupesta kaivaa videota parilla hakusanalla, niin olisi varmaankin parempi unohtaa koko lataustouhu. Älykkyysosamäärän ollessa ruumiinlämmön tasolla ei lataituun kannata oman turvallisuuden takia ryhtyä.

• Ei vaikeaa mutta...

No me kaikki täällä kirjoittelevat ei olla niin aktiivisia netin käyttäjiä että ensimmäisenä tulisi edes mieleen alkaa itse etsimään... Kuitenkin TEITÄ ylieteviä pätemisenhaluisia teinejäkin täältä löytyy jotka ovat jo varmaan löytäneet lähes kaiken...
      Se että ei osaa tai viitsi itse KAIKKEA alkaa netistä etsimään ei välttämättä tarkoita tyhmyyttä, vaan viisaampi on se joka kyselee muutaman minuutin kuin se joka alkaa viideksitoista minuutiksi itse etsimään. Löytyyhän googlestakin hakusanoilla vaikka mitä, mutta aika kuluu helposti kaikkia turhiakin hakutuloksia seuloessa ;)

• autetaan alkuun

Ymmärrän hyvin ettei ite viitsi kaikkea ettiä. Mullakin on senverran hidas nettiyhteys että noi videot tarvii ensin kerran antaa pyöriä läpi ja sit vasta voi katsoo sen läpi ilman pätkimistä.
        Tossa esimerkiksi aika kattavasti toi lataaminen esitetty melko pitkässä videossa.
        http://www.youtube.com/watch?v=1zSG804HwVk&feature=related

• ei avuton

"tulisi edes mieleen alkaa itse etsimään"

Olet siis myös laiska ja avuton....

• eikä ainakaan tyhmä
        ei avuton kirjoitti:

"tulisi edes mieleen alkaa itse etsimään"

Olet siis myös laiska ja avuton....

No ehkä laiska ja avuton , mutta en tyhmä kuten sinä.
        Ei se välttämättä todista viisautta jos pystyy vittuilemaan :)
        Tietyssä määrin laiskuus on viisautta, sillä ihan kaikkea ei itse ole pakko tehdä. Varsinkaan sellaista mikä ei niin hirveästi kiinnosta.

• vanhempi lataaja

Jälleenlataus on sellaasta touhua että aina kannattaa ensin kysyä. Ja vielä mahdollisimman monesta paikasta. Latausoppaitten ohjeita kannattaa uskoa jakokeilut aloittaa minimilatauksilla. Paras olisi kysyä opastajaksi joku kokenut lataaja, näin sen homman oppii alusta alkaen tekemään oikein.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei sua enään tunnista

Kun olet vanhentunut ja lihonut.
      Ikävä
      101
      5643
    2. Huomenet naiselle

Harmittaa ettei ehkä nähdä enää koskaan. Näillä mennään sitten.
      Ikävä
      56
      4261
    3. Mikä kaivatussasi kolahti?

Mikä oli erityistä?
      Ikävä
      47
      2557
    4. Etsin vastaantulevista sua

Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s
      Ikävä
      28
      2388
    5. Kaikesta muusta

Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko
      Ikävä
      16
      1845
    6. Hyvää yötä.

Miten äkäpussi kesytetään? 😉 pus
      Ikävä
      15
      1504
    7. Ajatteletko koskaan

Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹
      Ikävä
      33
      1352
    8. Tekis mieli lähestyä sua

Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗
      Ikävä
      20
      1210
    9. Kyllä hävettää!

Olla taivalkoskelta jos vuoden taivalkoskelainen on tuommoinen tumpelo.
      Taivalkoski
      24
      1111
    10. T, miten mun pitäis toimia

Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest
      Ikävä
      43
      1081
    Aihe