Ihan turhaan

heippa.

siellä suunnittelet tekeväsi lasta tai olet jo sitten tyhmyyksissäsi sen tehnyt teini hörhöt.Se opiskelu kun on niin paljon helpompaa ilman sitä nyyttiä! ja ensinnäkin ammatti ja työpaikka on paljon tärkeämpiä asioista elämässä ennen lasten hankintaa ja toisekseen vakituinen mies, josta sitten tulee aviopuoliso ennen lapsen syntymää vältyt turhalta paperisodalta.Järjen käyttö on sallittua! alle 18v ovat lapsia, jotka noudattavat kotiintuloaikoja, saavat taskurahaa, opiskelevat, usein asuvat vielä kotona...nyt lopettakaa se p erseen levittäminen ja kasvakaa aikuisiksi ja eläkää ensin omaakin elämää.Tämä palsta vaan yllyttää tekemään lapsen lapsena.Pitäisi laissa kieltää lapsen saaminen alaikäisenä tai oikeastaan K-25!

4

104

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pikkupojanäiti

      No itse olen poikani saanut joulukuun alusta ja olin silloin kyllä 18v. Mies 21v. En ole mitenkään hulttio ja koulunkäyntini on sujunut erittäin hyvin. nyt vain tuli pieni tauko ammattilukioni suhteen kun sain pikkunyytin

    • yksinuoriäiti

      Äidiksi tulin 17-vuotiaana. P*rsettäni en koskaan ole mielestäni levitellyt, avopuolisoni kanssa olen ollut yhdessä kolme vuotta, josta tulee pian neljä =). Avomieheni käy töissä ja tällä hetkellä lukee yo-kokeisiin. ka. hänellä 8,3 , itse opiskelin itsenäisesti lukiokursseja vanhempainvapaalla koulutyön kärsimättä, ja ka.:ni on 8,5. Suoritinpa avoimenyliopistonkin kursseja etänä... Lapseni on nyt vuoden ikäinen ja lapsen kanssa ei ole ollut ongelmia, hoidossakin ollut vain isän kirjoituksien ajan ja kerran, jolloin vietimme aikaa keskenämme. Toisin sanoen, opiskelu sujuu, rahaa on (säästöjäkin kertynyt ihan mukavasti, maksoimme isän ajokortin ja saimme vaariltani käytetyn auton), ja töitäkin on. Tottahan opiskeluihin pitää varata hieman enemmän aikaa ja vaivaa, mutta hyvin sujuu ja kouluissa oppii oikein mukavasti, nyt kun olen sinne palannut.

    • kolmenpojanäiti

      Kotiäitiysaika on oikeasti hyvää opiskeluaikaa, kannattaa käyttää hyväkseen! Itse olen ollut 3,5 vuotta kotona, vielä 2,5 vuotta edessä (vanhin poika 3,5-vuotias, jo päiväkodissa, mutta kaksi nuorempaa vielä kotona, heistä nuorempi vasta reilut puolivuotias). Opiskellut tähän mennessä ylioppilaaksi, maatalousyrittäjäksi, nyt haen lähihoitajakoulutukseen ja ratsastuksenohjaajaksi. Monimuoto-, etä- ja iltaopinnot on kuin tehtyjä kotiäideille, kannatan! :) Eipä monella ikäiselläni, eli 22-vuotiaalla, ole koulutusta näin kertynyt ;)

    • no heipä hei.

      Kiitos huolenpidostasi, mutta (mikäli asia nyt edes sinulle kuuluu) elän oikein hyvää ja tavallista nuoren naisen (vaikka ikääkin nykyään lähemmäs 30) elämää äitinäkin. Miten tuollainen säälittävä reppana, joka ilmeisesti ITSE ei kykene itsenäiseen päätöksentekoon ja normaaliin elämänhallintaan (syyttäen siitä nuorta ikää), kykenisi kieltämään kenenkään vanhemmuutta? Opettelisit hyvä ihminen vähän kunnioittamaan itseäsi niin ei tule tarvetta mennä nettiin haukkumaan kasvottomana tuntemattomia ihmisiä perseenlevittelijöiksi. Ulkoilulla on hyvä aloittaa, minäkin lähden nyt :)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      5065
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3187
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1827
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1790
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1655
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1511
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      11
      1305
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1276
    9. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1267
    10. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1257
    Aihe