VAROKAA TÄTÄ IHMISTÄ SE ON PÄÄSTÄÄN SEKAISIN !!!
JOS EI SUOSTU TAPAAMAAN HÄNTÄ JA HARRASTAMAAN SEKSIÄ NIIN HÄN LEIKKII ENSIN JOTAI POIKAA JA SITTEN KYSYY KUVAA NII SIT KU LÄHETTÄÄ HÄN SANOO JOS ET SUOSTU SEKSIIN NIIN SITTEN LAITAN KUVASI MUOKATTUINA ALASTONKUVINA NETTIIN !!!!
OSOITE HÄNELLE ON : [email protected]
se pilas mun elämän.niin että itkettää.auttakaa ihmiset levittämään tätä.. :(:(:(:(
ÄLKÄÄ KOSKAAN OTTAKO HÄNEEN YHTEYTTÄ !!!
AUTTAKAA JA VAROKAA IHMISET TÄTÄ TYYPPIÄ !!!!!
17
8492
Vastaukset
- masiina
Mihin se ne siellä laittaa? :)
- mitään oo pilannu
Älä namusedistä huoli. Koittaa vaan painostaa
sua. Ei mitään kontaktia hemmoon ja jos lisää
ongelmia tulee niin polliisiin yhteys. Missään tapauksessa älä suostu mihinkään! Eikä se niitä kuvia niin hyvin osaa manipuloida ettei niistä näkis ettei se oo aito.- sama tyyppi
kiitos, rauhoottua pitäisi..:)
- MiNä TaaS ..*noloa*
Joo tietenkin tos on iha väärä sähköposti osote..:(:( sori sori ... mut auttakaa silti ihmiset.......
se on : [email protected]
jees jees.............HELP ME PLEASE!!!- Minna
Just joo
- ihan totta
Minna kirjoitti:
Just joo
joo,tää on totista totta.auttakaa ihmiset levittämään tätä : [email protected]
- Minna
ihan totta kirjoitti:
joo,tää on totista totta.auttakaa ihmiset levittämään tätä : [email protected]
ettei vaan ole [email protected]?
- GRRR
Ihan kaheli tapaus se hemmo joka loukkas ja pilas sun elämän voi helvetti näemmä meit'ä hulluja piissaa,ei pidä kaikkiin kluottaa siis!
- Minna
Kluotatko itseesi?
Sillä sä vastaat itse itsellesi! Kyllä tuon kirjoitustyylin huomaa jokainen... - grrr
Minna kirjoitti:
Kluotatko itseesi?
Sillä sä vastaat itse itsellesi! Kyllä tuon kirjoitustyylin huomaa jokainen...Kenen kaa oot tekemisis että ei sua aleta musta maalata
- öööö
en jaksa ymmärtä näitä ihmisiä, jotka laittaa nettiin kuvansa, jopa sellaisen, jota voi sitten tekstin ja kuvan käsittelyllä manipuloida, Oh nou...
...CHAT-KESKUSTELUPALSTALLA.SIELLÄKIN ENSIN VÄÄRÄ MEILIOSO.ELI TAITAA KIRJOITTAJA JÄRKÄTÄ IKÄVÄÄ POSTIA JOLLEKIN...
- wenla
Järjen pitäisi jo sanoa, että kelle tahansa tuntemattomalle tarvitse kuviaan lähettää!!!!! Eikö teitä ole miljoona kertaa varoitettu koulussa ja kotona näistä asioista??? Lapset lapset, oppikaa virheistä.
- homobotti
mä tapan tollasii tyyppei vituttaa tollasit saatanan papat jotka jotai seksiä ruinaa ku ei ite mistäänsaa mitä homoja !!!!
- vtunidarit
aloittajalla on vikaa päässä, eikä ne viat keskity ainoastaan päähän. tässä ketjussa olevat meseosotteet on niitä UHREJA eikä mitään pedareita... tajutkaa
- nyyhkykyynel
anteeks );
- possumies6999
kaikka täällä yhtä hulluja ovat...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Et siis vieläkään
Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k512274Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖251098Aavistatko että moni tietää
Vai ollaanko hyvin vedätetty pokerinaamalla. No kun vähiten odotat niin yllätämme sinut82992Yritin saada
Vastauksia mutta et voinut olla rehellinen ja kaiken kannoin yksin. Halusin kovasti ymmärtää mutta en voi enää ymmärtää.11914Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa
Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt54893- 68883
Olisitko mies valmis?
Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me126863Kronikat..
Mikä hele… on tää yks kronikat mikä suoltaa facessa kaikkea julkaisua ja AINA samoista firmoista imatralla??? Eikö ne mu10783vieläkin sanoa voin...
💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos22773Täällä istun ja mietin
Miten paljon haluaisin katsoa sinua juuri niin kuin haluaisin katsoa sinua. Rakastavin silmin. Näkisit vihdoin senkin pu49759