VAROKAA TÄTÄ IHMISTÄ SE ON PÄÄSTÄÄN SEKAISIN !!!
JOS EI SUOSTU TAPAAMAAN HÄNTÄ JA HARRASTAMAAN SEKSIÄ NIIN HÄN LEIKKII ENSIN JOTAI POIKAA JA SITTEN KYSYY KUVAA NII SIT KU LÄHETTÄÄ HÄN SANOO JOS ET SUOSTU SEKSIIN NIIN SITTEN LAITAN KUVASI MUOKATTUINA ALASTONKUVINA NETTIIN !!!!
OSOITE HÄNELLE ON : [email protected]
se pilas mun elämän.niin että itkettää.auttakaa ihmiset levittämään tätä.. :(:(:(:(
ÄLKÄÄ KOSKAAN OTTAKO HÄNEEN YHTEYTTÄ !!!
AUTTAKAA JA VAROKAA IHMISET TÄTÄ TYYPPIÄ !!!!!
17
8572
Vastaukset 17
- masiina
Mihin se ne siellä laittaa? :)
- mitään oo pilannu
Älä namusedistä huoli. Koittaa vaan painostaa
sua. Ei mitään kontaktia hemmoon ja jos lisää
ongelmia tulee niin polliisiin yhteys. Missään tapauksessa älä suostu mihinkään! Eikä se niitä kuvia niin hyvin osaa manipuloida ettei niistä näkis ettei se oo aito.- sama tyyppi
kiitos, rauhoottua pitäisi..:)
- MiNä TaaS ..*noloa*
Joo tietenkin tos on iha väärä sähköposti osote..:(:( sori sori ... mut auttakaa silti ihmiset.......
se on : [email protected]
jees jees.............HELP ME PLEASE!!!- Minna
Just joo
- ihan totta
Minna kirjoitti:
Just joo
joo,tää on totista totta.auttakaa ihmiset levittämään tätä : [email protected]
- Minna
ihan totta kirjoitti:
joo,tää on totista totta.auttakaa ihmiset levittämään tätä : [email protected]
ettei vaan ole [email protected]?
- GRRR
Ihan kaheli tapaus se hemmo joka loukkas ja pilas sun elämän voi helvetti näemmä meit'ä hulluja piissaa,ei pidä kaikkiin kluottaa siis!
- Minna
Kluotatko itseesi?
Sillä sä vastaat itse itsellesi! Kyllä tuon kirjoitustyylin huomaa jokainen... - grrr
Minna kirjoitti:
Kluotatko itseesi?
Sillä sä vastaat itse itsellesi! Kyllä tuon kirjoitustyylin huomaa jokainen...Kenen kaa oot tekemisis että ei sua aleta musta maalata
- öööö
en jaksa ymmärtä näitä ihmisiä, jotka laittaa nettiin kuvansa, jopa sellaisen, jota voi sitten tekstin ja kuvan käsittelyllä manipuloida, Oh nou...
...CHAT-KESKUSTELUPALSTALLA.SIELLÄKIN ENSIN VÄÄRÄ MEILIOSO.ELI TAITAA KIRJOITTAJA JÄRKÄTÄ IKÄVÄÄ POSTIA JOLLEKIN...
- wenla
Järjen pitäisi jo sanoa, että kelle tahansa tuntemattomalle tarvitse kuviaan lähettää!!!!! Eikö teitä ole miljoona kertaa varoitettu koulussa ja kotona näistä asioista??? Lapset lapset, oppikaa virheistä.
- homobotti
mä tapan tollasii tyyppei vituttaa tollasit saatanan papat jotka jotai seksiä ruinaa ku ei ite mistäänsaa mitä homoja !!!!
- vtunidarit
aloittajalla on vikaa päässä, eikä ne viat keskity ainoastaan päähän. tässä ketjussa olevat meseosotteet on niitä UHREJA eikä mitään pedareita... tajutkaa
- nyyhkykyynel
anteeks );
- possumies6999
kaikka täällä yhtä hulluja ovat...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tässä ovat Elämäni biisi vieraat lauantai 19.9. - Yksi vieras on kohuttu TTK-juontajaehdokas
Elämäni biisi vieraslista on harvinaisen mielenkiintoinen lauantaina. Mukana myös kohuttu TTK-juontajaehdokas, josta ei211361- 661277
Mies joka on oikeasti kiinnostunut
Ja näkee sut pitkäaikaisena kumppanina, siirtää vaikka vuoria selvittääkseen asiat eikä ota pienintäkään riskiä menettää1331251- 1081235
Kunnanhallitus
Miten käy täällä vuosia tuomioita jakaneelle valittajalle, hovioikeus hylännyt kaikki syytteet.671059- 109999
Rauha, sopiiko
Ei häiritä enää toisiamme. Annetaan molemmille rauha unohtaa, pyydän tätä todella. Kiitos. Miehelle.94967Miesten (epä)viehättävyydestä kysymys
Mieltä askarruttava asia, liki dilemma. Palstallahan jotkut miesoletetut usein toteavat, että kaikki naiset tavoittelev182923- 86878
- 45861
Ei siitä pääse yli, eikä ympäri!
Pakko se on myöntää ja tunnustaa. Olisin halunnut p*nna sinua sydämeni kyllyydestä. Itseäni vanhemmalle naiselle66801Myönnetään, tunnen lämpimiä tunteita kohtaasi
Vaikutat tosin liian hyvältä ollaksesi totta. Komeita miehiä on maailma pullollaan mutta sinussa on jotain.....50696- 43666
- 58653
- 70646
- 98628
Humppila korvasi johtajia tekoälyllä
https://yle.fi/a/74-20215155 Humppilassa on lakkautettu teknisen ja hallintojohtajan virat. Säästöä tuli hetkessä 15087628Perhoseni (miehelle)
Miksi et usko, että mun rakkaus sinuun on aitoa ja vilpitöntä? Tai että se oli jo silloin? Miksi ajattelet, ettet ole r123602- 67576
- 52564