Mist johtuu et mun pikkareihin tai suojaan karkaa pissaa? Ja just, ku muutenki on vessahätää. Se on sellasta useempi päivä, viikonki joskus. Yleensä sitä ei tapahdu. Muuten ei ole mitään erityistä. En oo ollu yhdynnässä ja menkat alkanu reilu puol vuotta sitten. Tylsää kun ens täytyy pitää sidettä sen takii ja sit mekkojen takia.
Mitä se vois olla, kun muuten oon terve.
kohta 14 ja nainen oon.
Välillä karkaa
Liina-98
1
368
Vastaukset
- tulipahanvahinko
Minulla on samanlaista ongelmaa, pidätyskyky on liki 0 ennen kk. Lääkärin mukaan se liittyy ihan hormonitasapainon tuomaan muutokseen kierron aikana. Käy lääkärillä/terkkarilla ettei vaan ole mitään tulehdusta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä2824150Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.1352365Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575822016- 1411511
Hotelli kainuu
Mietityttää, hotelli Kainuussa, se, että asiakkaat voivat valita ketä saa olla ja ketä ei, Illan aikana asiakkaina!39998Seuraavakin hallitus joutuu leikkaamaan
Sitähän tämä hallitus nyt höpöttää, kun itse on ajanut tilanteen katastrofaaliseksi. Orpon hallitus lähti suurin puhein133972- 77959
Ovatko vastasyntyneet vauvat syntisiä?
Se ihmisten keksimä järjetön perisynti, jos ovat!337901Pitäis vaan lopettaa
Sinun kanssa yhteydenpito. Alkaa vaan haluamaan enemmän ja tuskin lopulta mikään kohtaisi. Ja ikävä vaan kasvaa ja lähei8877J. Rinta-Joupilla jättimäinen veropetosvyyhti
Seinäjoen keskustan kiinteismiljonäärit olleet jo pitkään ahtaalla ja liittykö J. Rinta-Jouppikin rintamaan? https://yl62820