Sori tiiän meni väärälle palstalle ku suomi24 flippaa,
Mut asiaan :D
Eli mul o Canal plussan joskus pari vout sit ostettu iha perusmallidigiboxi, ja voimassa oleva canal kanavapakettikortti. En oo kauheesti ees käyttäny sitä, ku katellu toisest telkast, mis sama systeemi toimii.
Nyt haluaisin tänki toimimaa, mut ongelman o se et kaikki kanavat paitsi jotkut norjalaiset paskat Thor sateliitist jotka ei oo encrypted näkyy, yle1 ja 2 ja teema.
Conax CA vammaa vielki siit salausjärjestlmässt et " jos kanava kuuluu kanavapakettiisi, odota että katselukortti vastaannottaa kuukausipäivityksen blaablaa , sit et pävitys kestäis muutamast minast parii tuntii :D
Oon pitäny yli 24 h jo auki sama kanavaa eikä oo tapahtunu mitää XD kokeillu myös ottaa pois ja laittaa uudellee sen kortin ku se o vammannu siel ennestää varmaa vuoden ja taas 24h mut ei näytä viddu mitää :D et mite saan tän toimii? :D
KIITOS!
CONAX CONDITIONAL ACCESS VAMMAA
n00b
3
375
Vastaukset
- n00b
tai ei nyt väärälle mut emt piti vaa heittää jonnekki xdd
- DJX1313
Löytääkö se boxi kanavahaulla kuitenkin kanavat?
No joka tapauksessa joskus ne boxit ei vaan tahdo aktivoitua vaikka pitäisi ja itselläni oli ainakin tuon tapainen probleema, kun otin käyttöön pitempään seisseen laitteen rinnakkaiskorttikäyttöön.
Soittelin sitten Canalin asiakaspalveluun ja jonkun lukituksen tms. ne sieltä katselukortilta poistivat/päivittivät antennin kautta ja homma rupesi toimimaan. - n00b
jooo löytää D::: ja kiitos mä kokeilen tätä :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes1145199Yleltä tyrmäävä uutinen
Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/744371649- 1991183
Pakko kertoa mies
Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti1111143Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk201109Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna861030Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.47941- 64931
- 64896
Onko se niin
Että meillä molemmilla on niin isot egot ettei voi alentua myöntämään kuin tykkää toisesta64836