CityDeal: Beauty Salon Sara Helsinki

J-85

Onko kukaan ostanut CityDealin kautta ja käynyt ko.paikassa kampaajalla? Itse ostin, mutta on ollut vähän vaikeuksia saada yhteyttä sinne. Olen soittanut useita kertoja useana eri päivänä varatakseni ajan, mutta kukaan ei koskaan vastaa. Otin yhteyttä CityDealin aspaan, mutta heiltä tuli viesti, että aspa on ruuhakutunut, vastaus kestää..

Kotisivuja ei ole ja Facebook-sivustokin on mystisesti suljettu pian diilin alkamisen jälkeen.. Epäilykset herää, että johtuuko palautteesta vai mistä eli onko kellään kokemuksia tästä paikasta tai nimenomaisesta diilistä? Kiitos jo etukäteen, jos on.

164

5623

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • AC

      Sama täällä, numerosta ei vastata. Yritin kahtena päivänä, ei ole aikaa koko ajan yrittää soitella, että saisi ajan varattua. Otin myös yhteyttä CityDealin as.palveluun s-postitse ja automaattinen ruuhkavastaus tuli minullekin. Puhelimitse en ole yrittänyt vielä saada yht. as.palveluun. Epäilen, että kampaamoyrittäjä on "haukannut" liian suuren palan, lahjakortteja oli ostettu yli 400 kpl tai sitten on kysymys huijauksesta. Ei ole tosiaankaan nettisivuja yrittäjällä eikä aikaisempaa kokemusta ko. yrityksestä ole.

    • Huijari Hallikainen

      Ja täälläkin ihan samat kokemukset yhteydenoton vaikeudesta tuohon puljuun. Olen aika monta diiliä ostanut eri palveluihin, mutta nyt on ekan kerran ongelmia varauksen tekemisessä.

      Mielenkiintoista, että Citydealinkin asiakaspalvelu "loistaa" samaan aikaan tavoittamattomuudessaan. Pistän joka tapauksessa valitusta sinnekin, että tietävät jatkossa seuloa jo ajoissa näitä amatöörejä palveluistaan. Ja maksetut rahat pitää saada pikimmiten takaisin, jos kerran ei palvelua saada. Tämä asia on Citydealin vastuulla.

      • AC

        Sain tänään 3 pv:n jälkeen vastauksen Citydealista ja palauttavat maksamani summan tililleni. Ehdottivat ensin, että laittavat summan Citydeal-saldooni, mutta en halunnut, annoin tilinumeron ja lupasivat, että palautus näkyy tililläni 1-2 vk kuluttua. Skannasin lahjakortin heille, ei tarvinnut lähettää postitse. Eivät tosin kertoneet mitään erityistä syytä miksi kampaamoyrittäjän kanssa kävi näin vaikka kysyin asiaa. Vastaus oli, että heillä on ollut väärinymmärryksiä palveluntarjoajan kanssa.... Onkohan kaikille lahjakortin ostaneille käynyt näin ? Törkeätä:(


    • Vedätyksen makua

      Sama vika täälläkin suunnassa. Mistään ei vastata ja 2 viikon peruutusaikaoikeuskin kyseiseen diiliin menee ensiviikolla umpeen. Ja kampaajalle pääsyä odottellut jo ikuisuuden muutenkin. Onko kukaan sitten mennyt käymään siellä liikkeessä? Itse luultavasti aion huomenna mennä piipahtamaan ja jos en sieltäkään ala tavoittamaan ketään niin lähtee asia eteenpäin kuluttajalautakunnan suuntaan.

    • sad_but_true

      Meidän rouva onnistui saamaan ajan käymällä itse paikan päällä. Puhelimella sinne ei koskaan päässyt läpi...
      Vaikutti kuulemma siltä, että mamu-yrittäjä on haukannut liian ison palan ja kärvistelee siellä pyörryksissä suuren kysynnän takia. Pienen pieni toimitila, toivottavasti hiuskäsittelyn laatu tulee olemaan edes tyydyttävä.

    • pettynyt.

      Mä sain jopa puhelimella tilattua aikaa ja se meniki pidemmälle se aika, mut ei se mtn.. kovasti odottelin kampaajaa tänää ku hiuksetki on sen näköset.. Noh menin sit sovittuna ajankohtana liikkeelle ja siellä ei ollukkaa kyseinen kampaaja ollenkaa paikalla vaan toinen yrittäjä kyseisestä liikkeestä.. Oli kuulemma sit joku "harjoittelija" vastaillut puhelimeen ja aikoja varaillut ja kuulemma tehny mun kohdalla mokan ja väärälle päivälle ja ajalle varannut.. Noh siin sanoin et haluan rahat tilille ja siin sit tilisiirtoa tekemään ja paljon pahoitteluja päälle.. Voi sanoo, et vitutti ku pientä oravaa !

    • huolissani1123

      Varasin ajan heti kun diili oli tullut eikä ollut mitään häikkää siinä. Nyt olen odottanut kolme viikkoa innoissani ja huomen kuuluis mennä paikanpäälle. noh nyt ku oon lukenu nää viestit ni kyllä pelottaa , tuuri että mun äiti tulee mukaan ni kyseinen "mamu" ei pysty vedättämään enää. Toivon kuitenkin että hiuksista tulee kivat ja että en joudu lähtemään pois pettyneenä ilman eirlaisia hiuksia.

    • Solave

      Hyva etta kuitenkin pusaradio toimii! Itse aloin myos ihmettelemaan kun yritin soittaa monta kertaa eri paivina kampaamoon ja kukaan ei vastannut. Koen etta ostaessani PALVELUA ei minun tarvitse nahda asian eteen niin paljon vaivaa etta lahtisin kaymaan liikkeessa vain ajanvarauksen takia,varsinkin kun en ihan kulmilla asu,joten lahetin aikani yriteltyani Citydiilille korvausvaatimuksen ja palautetta. Huomenna tulen ehdottomasti viela soittelemaan sinnikkaasti asiakaspalveluun,jotta saan rahani takaisin mahd. nopeasti,kaksi viikkoakin tuntuu melko kohtuuttomalta odottaa korvausta. Seuraava osoite on sitten myos omalla kohdallani kuluttajansuojavirasto. Suosittelen antamaan Citydealille tasta asiasta palautetta.

    • Voi ei!!

      Sama ongelma. Selailin ostamiani dealeja ja huomasin että lahjakorttini on laitettu käytetyksi! Kampaajaaikani on kuitenkin vasta 19.4.!!!!

      Otan yhteyttä City Dealiin! Ei ole varaa huiskia viisikymppisiä maailmalle ihan turhan takia!

      Yleensä City Deal on toiminut ja nytkin varmaan toimii, mutta palveluntarjoajat ottavat liian suuren palan haukattavakseen!

    • HJ

      Mielenkiintoista, että saman yrittäjän diili taas ostettavissa! Olin juuri ostamassa lahjakorttia ripsien pidennykseen, mutta onneksi googlasin yrityksen sivuja (joita ei sitten tosiaan ollut) ja löysin nämä kirjoitukset. Diili jää ilman muuta ostamatta.

      Miksiköhän Citydeal ottaa välitykseen uudelleen saman, huonosti palvelun hoitaneen yrityksen?! Vaikuttaa siltä, että viis asiakkaiden saamasta laadusta kunhan bonarit juoksee!

      • Kaisa

        Sain puhelimitse kiinni heti diilin ostamisen jälkeen ja sain varata ajan heti seuraavalle viikolla. Tähän asti ainakin hyvin toimiva palvelu. Puhelimessa oli todella mukava ja reippaan oloinen tyttö.


      • iraM__

        Citydeal on sen tuttu kenties töissä....


    • Me too

      Olisi kiva kuulla kuinka teille kävi jotka saitte ajan varattua ja olette kampaajalla käyneet? Olitteko tyytyväisiä palveluun? Minullakin on lahjakortti kyseiseen paikkaan mutta en ole vielä yrittänyt lunastaa sitä. En taida enää saada rahojakaan takaisin?

    • dety

      Itse soittelin heti pari päivää diilin umpeuduttua tuonne ja soittelivat sitten takaisinpäin. Ajan sain huomiselle, eli paljon oli kerinnyt varauksia tulemaan jo silloin. Huomenna sitten näkee, onko oikea kampaaja paikalla tai onko tulos hyvä vai juosten hutaistu. Koitan muistaa tulla tänne kokemuksestani kertomaan!

    • skmn

      Mulla hyviä kokemuksia paikasta. Ajankin sain aika helposti kuukausi sitten tälle päivälle ja hyvää palvelua sain. Vanhempi nainen laittoi hiukseni ja teki tähän asti parhaimmat raidat ikinä! Kuunteli toiveitani ja vaikutti erittäin ammattitaitoiselta. Tunnelma kampaamossa oli vaan vähän hassu, sillä paikalla oli monta naista (työntekijöitä ja/tai harjoittelijoita kaikki ilmeisestikin..), jotka vain seisoskelivat ja puhuivat keskenään turkkia ja arabiaa, joiksi kielet tunnistin. Olin siis ajallani ainoa asiakas. Mutta kaikin puolin jäi positiivinen mieli ja uudelleenkin voisin mennä.

    • Tessu

      Ostin tähän kyseiseen yritykseen Citydeal-lahjakortin ripsienpidennykseen ja kuten muillakin, oli vaikeuksia päästä puhelimella läpi. Soitin sekä lahjakortissa mainittuun kännykkänumeroon sekä silloin vielä pystyssä olevien nettisivujen lankanumeroon, saamatta vastausta. Jätin sen jälkeen tekstiviestitse soittopyynnön, johon vastattiin tosi nopeasti ja sain kuin sainkin varattua ajan. Sen jälkeen kokemukset onkin olleet mielenkiintoisia. Kyseessä lienee perheyritys, jossa äiti pyörittää kampaamoa ja tyttö alakerran ripsi- ym. studiota. Meininki on kuin turkkilaisessa basaarissa, puhelimet soi ja porukkaa lappaa sisään ja ulos. Tyttö tekee ihan hyvää duunia, mutta ekalla kerralla vastasi kesken kaiken puhelimeen ja sain kuunnella siinä ripsienpidennyksen yhteydessä kaverin parisuhdeongelmista, kunnes pyysin lopettamaan puhelun. Toisella kerralla samoissa tiloissa notkui joku poikaystävä tms. joka lueskeli sohvalla lehtiä samalla kun ripsiäni huollettiin. Kolmannella kerralla hoitohuone oli taas kuin hollitupa, pari eri kaveria kävi siellä kääntymässä ja heidän kanssaan vaihdettiin kuulumiset samalla kun minua hoidettiin. Ei siis kovin professionaalia toimintaa, ja tilatkin ovat vähän mitä sattuu. Jos odottaa pääsevänsä johonkin moderniin kauneushoitolan tyyppiseen, niin kannattaa unohtaa tämä paikka. Kyseessä on kellarikoppi, joka toimii samalla kampaamon sosiaalisena tilana ja keittiönä. Mutta lopputulos eli ripset olivat ihan ok, sijainti on minulle oikein hyvä ja ajan saa nopeasti (jos vaan pääsee puhelimella läpi).

    • dety

      Tänään oli tosiaan aika tuonne. Kuten yllä mainittiin, niin puhelin soi kovaan tahtiin ja siihen jaksettiin jollottaa kesken hiustenlaiton, tai oikeastaan kesken melkein minkä vain. Ja sanaakaan ei tajunnut keskusteluista, mitä työntekijät kävivät keskenään.

      Ja itse lopputuloksesta. Sanoin, että haluan tukkaan tummempaa ruskeaa, muttei aivan tummaa. Lisäksi otin tukan alle astetta tummemman sävyn. No, tämä on nyt kauttaaltaan hyvin tummaa ruskeaa, eikä tuota värieroa kyllä huomaa. Kampaajanainen kävi kolmeen kertaan tökkimässä tukkaani värin vaikuttaessa ja tsekkaili, miltä näyttää. Onneksi ei silti ihan mustaksi jäänyt, kuten märkänä näytti. Mutta ei vaikuttanut kauhean ammattitaitoiselta, väriäkin levittäessä sitä hiusväriä lenteli ympäriinsä ja tukkaa revittiin kovin ottein.

      Kulmiin tuli ihan kiva väri, mutta oli jo tyttö hyvästelemässä kun kysyin, että eikö tarvii muotoilla ollenkaan. Kyllähän se sitten istutti takaisin penkkiin.

      Kaiken kaikkiaan ihan kohtalainen kokemus, uudestaan en silti ole menossa.

      • Myötähäpeä

        Sitä kannattaa jokaisen miettiä onko omassa asenteessa tai rasismisuudessaan vikaa? Kehotan itse tekemään omat hoidon eikä pyörimään ympäri kampaamoita mustamaalaamassa ihmisiä. Kyllä sitä tupöisuuna istuskellaan mutta myöhemmin maristaan täällä. Hävetkää aikuiset ihmiset ja koittakaa ensi kerralla muuttaa sitä omaakin asennettanne. Kasa säälittäviä idiootteja jotka pitävät itseään "kuluttajina" kuluttajien pohjasakkaa. Terv. Tyytyväinen asiakas!


      • luottanut
        Myötähäpeä kirjoitti:

        Sitä kannattaa jokaisen miettiä onko omassa asenteessa tai rasismisuudessaan vikaa? Kehotan itse tekemään omat hoidon eikä pyörimään ympäri kampaamoita mustamaalaamassa ihmisiä. Kyllä sitä tupöisuuna istuskellaan mutta myöhemmin maristaan täällä. Hävetkää aikuiset ihmiset ja koittakaa ensi kerralla muuttaa sitä omaakin asennettanne. Kasa säälittäviä idiootteja jotka pitävät itseään "kuluttajina" kuluttajien pohjasakkaa. Terv. Tyytyväinen asiakas!

        Olen ollut kyseisen kampaamon asiakas noin vuoden. Aluksi kaikki sujui hyvin. Ilmeisesti CityDeal sekoitti yritystään kehittävän yrittäjän pään.
        Itselläni ensimmäiset kerrat sujuivat rauhallisesti. Se, että yrittäjän tyttäret viettivät kampaamossa myös vapaa-aikaa, vieraskielinen keskustelu ja muu oli aivan ok. Ilmapiiri oli rauhallinen. Olin tyytyväin hiuksiini aina lähtiessäni. Väri ja leikkaus olivat onnistuneet.
        Kaikki muuttui kuitenkin jossakin vaiheessa. Ensimmäinen pettymys oli, kun kampaamossa ei ollut ketään viikkoa aiemmin varaamallani ajalla. Sain kuitenkin kampaajan kiinni ja hän oli pahoillaan unohdettuaan minut. Tämän jälkeen kuulin kolmelle työkaverilleni tapahtuneen saman. He ilmoittivat jatkossa valitsevansa toisen kampaamon. Minä ajattelin, että voin hyvin jatkaa asiakkuuttani. Sattuuhan näitä.
        Nyt en enää tule olemaan kampaamon asiakas jatkossa enää. Jo viimeistä edellisellä kerralla jouduin odottamaan tunnin. Sen aikana kampaamossa kävi kaksi ajan varannutta asiakasta, jotka käännytettiin ovelta. Oli sattunut virhe. Harjoittelija oli käsittänyt väärin. Asiakkaiden pettymys oli suuri, oli lauantai ja molemmilla oli kyseisen päivän iltana juhlat edessä. Minun kohdallani kaikki meni kuitenkin suht´koht hyvin, mutta aistittavissa oli selvästi stressaantunut ilmapiiri. Kiinnitin huomiota myös tilojen epäsiistetyteen. Tämä ei ollut aiemmin osunut silmiini.
        Viimeinen kerta kyseisessä liikkeessä epäonnistui täysin. Olin varannut ajan -leikkaus, tyviväri ja muutamia raitoja. Ensiksi tällä kertaa jouduin odottamaan puolitoista tuntia. Ei ollut kiire eli ok.. Kuulin sivusta kampaajan selittävän kuinka yksi asiakkaista oli ollut tyytymätön kulmien muotoiluun. Oli ihmetellyt kulmiensa olevan epäsymmetrisiä? Tähän kommentti -miksi ei ymmärretä, kulmat ovat aina epäsymmetrisiä, kaikenlaisia ihmisiä sitä onkaan. Eli tämä oli kulmien muotoilun ammattilaisen kommentti. Päästessäni itse käsittelyyn minulle luvattiin toki hyvittää kysymättä hinnassa jouduttuani odottamaan niin kauan. Ok. Olin kuulemma kampaajan kymmenes väriasiakas kyseisenä päivänä. Puheliaaseen tapaansa kertoi tyytyväisistä asiakkaista. Heräsin todellakin ylikuormitetun päivänsä viimeisenä asiakkaana. Kun pääsin hiusten pesun jälkeen katsomaan peiliin. Hiukseni olivat tyvestä harmaankeltaisen vaaleat. Tyviraja erottui selvästi ja raidat vaalensivat hiuksiani tehden minusta lähdes blondin. Olen brunette ja parin raidan asemasta olin saanut niitä kymmenittäin. Kysyessäni, mitä tyvelle on tapahtunut sain kommentin. Vika on siinä, että minulla on harmaita hiuksia. Halloo! Minkä takia menin tyvivärjäykseen? Todellisuus oli kuitenkin niin karmaiseva, että tiesin, ettei niillä hiuksilla mennä maanantaina töihin. Maksoin ja lähdin. Onneksi Kampissa asuville ja muillekin on tarjolla kampaamopalveluja myös sunnuntaisin. Kaikki on nyt kunnossa. Sain vahvistusta tiedollenikin. Tyvivärin epäonnistuminen ei tosiaan johtunut hiusteni harmaantumisesta vaan kampaajan ammattitaidottomuudesta.
        Mielestäni tällä palstalla oleva kritiikki ei missään tapauksessa johdu asenteista. Pettymys on oikeutettua. Asiakas on aina oikeassa. Yritys ei voi toimia niin, ettei puhelimeen vastata, aikataulut eivät pidä, työn laatu kärsii ylimitoitetusta asiakaskunnasta...


      • kyllä myötähäpeä : )
        Myötähäpeä kirjoitti:

        Sitä kannattaa jokaisen miettiä onko omassa asenteessa tai rasismisuudessaan vikaa? Kehotan itse tekemään omat hoidon eikä pyörimään ympäri kampaamoita mustamaalaamassa ihmisiä. Kyllä sitä tupöisuuna istuskellaan mutta myöhemmin maristaan täällä. Hävetkää aikuiset ihmiset ja koittakaa ensi kerralla muuttaa sitä omaakin asennettanne. Kasa säälittäviä idiootteja jotka pitävät itseään "kuluttajina" kuluttajien pohjasakkaa. Terv. Tyytyväinen asiakas!

        Taitaa olla salon saran pitäjä itse nyt äänessä : )


      • Hajoooooo
        Myötähäpeä kirjoitti:

        Sitä kannattaa jokaisen miettiä onko omassa asenteessa tai rasismisuudessaan vikaa? Kehotan itse tekemään omat hoidon eikä pyörimään ympäri kampaamoita mustamaalaamassa ihmisiä. Kyllä sitä tupöisuuna istuskellaan mutta myöhemmin maristaan täällä. Hävetkää aikuiset ihmiset ja koittakaa ensi kerralla muuttaa sitä omaakin asennettanne. Kasa säälittäviä idiootteja jotka pitävät itseään "kuluttajina" kuluttajien pohjasakkaa. Terv. Tyytyväinen asiakas!

        Taitaa olla omistaja itse kirjoittelemassa täällä ja yrittämässä pelastaa omaa takamustaan! Kyllä heti rasismiin vedotaan! Säälittävää! Kyllä on meininki kuin lähi-idässä. Ollaan joskus ehkä kai mahdollisesti paikalla. Voi olla että vastataan puhelineen tai sitten ei (kokemusten mukaan EI!). Voi olla että perutaan ihan just ennen sovittua aikaa niin kuin ystävälleni kävi ja myös hänen tuttavalle juuri tässä paikassa. Itse ei saa mitään yhteyttä! Ottakoot kritiikin rakentavana sellaisena, jos asiakaspalvelutaitoa on edes vähän. Yleensä pahoitellaan kaltaisissa tilanteissa, mut eivät nämä muukalaiset! Mitä paskaa!! Oisinpa lukenut tämän ennen lk:n ostoa.


    • aönsvojznoj

      No joo. Että on sitten heti rasisti, mikäli ei ole tyytyväinen ulkomaalaisen tekemään työhön? Mua niin ärsyttää, kun tää rasismi-kortti vedetään aina tällaisessa tilanteessa esille. Taitaa kyllä olla omistaja, ei tuollaista tekstiä kukaan muu kirjoittaisi. Asiakkaalla on oikeus vaatia asiallista ja ammattitaitoista palvelua ja kertoa saamastaan palvelusta muille.

      • Myötähäpeä

        Omistaja? Voi sinuakin raukkaa. Itsehän juuri painoitit ulkomaalais asiaa joten kuka veti siis rasisti kortin? Eikö maahanmuuttajalla voi siis olla tyytyväistä asiakasta? Olen vuosia käynyt ko. Paikassa ja aina yhtä tyytyväisenä pois. Mieti ensi kerralla juoksetko tarjousten perässä vai menetkö suomalaiseen tuttuun paikkaan. Aion kyllä informoida omistajaa. Eiköhän tästä jokin saada liikkeelle. Mietitte ensi kerralla uudestaan kuinka arvioitte ihmisiä henkilökohtaisella tasolla. Hävettää olla suomalainen juuri teidänlaisten idioottien takia.


      • Ansku V.
        Myötähäpeä kirjoitti:

        Omistaja? Voi sinuakin raukkaa. Itsehän juuri painoitit ulkomaalais asiaa joten kuka veti siis rasisti kortin? Eikö maahanmuuttajalla voi siis olla tyytyväistä asiakasta? Olen vuosia käynyt ko. Paikassa ja aina yhtä tyytyväisenä pois. Mieti ensi kerralla juoksetko tarjousten perässä vai menetkö suomalaiseen tuttuun paikkaan. Aion kyllä informoida omistajaa. Eiköhän tästä jokin saada liikkeelle. Mietitte ensi kerralla uudestaan kuinka arvioitte ihmisiä henkilökohtaisella tasolla. Hävettää olla suomalainen juuri teidänlaisten idioottien takia.

        Heh, johan tuli tiukkaa tekstiä. :D Eihän tuossa arvosteltu ihmisiä, vaan heidän tapojaan toimia? itsestänikin kuulostaa todella tökeröltä, että tyttökavereiden kanssa puidaan mies-ongelmia sillä välin kun asiakas istuu tuolissa. Samanlaisesta toiminnasta saa varmasti samanlaista palautetta, oli kyseessä sitten suomalainen tai vaikka uzbekistanilainen palvelija. Eikö??


    • huhhuh

      Toivottavasti Citydeal toimii vastuullisesti ja kertoo maahanmuuttajayrittäjille tarpeeksi selkeästi, että asiakkaiden määrää voi ja kannattaa rajoittaa. Liian suuri määrä asiakkaita ajaa yrittäjän taloudelliseen ahdinkoon ja työuupumukseen, koska työntekijöitä ei niillä hinnoilla palkata. Tietysti onnistunut kampanja on erittäin hyvä mainos, mutta ei silloin, jos tuloksena on tämmöiset kommentit keskustellupalstalla.

      • Riistoa

        Citydealin toiminnasta tuntuu kyllä vastuullisuus olevan aika kaukana! Uusimman Kuluttaja-lehden mukaan Citydeal nappaa puolet jo ällistyttävän alhaisesta tarjoushinnasta ja yrittäjäystäväni mukaan pitää itsellään maksun kokonaisuudessaan, jos lahjakorttia ei lunasteta. Lisäksi yrittäjä saa odottaa niitä vähiä rahojaankin niin kauan, että niiden perään pitää kysellä, tiukasti. Että tämmöinen Citydeal...


    • Minna

      Minä sain puhelimesta kiinni nyt ja rouva oli juuri palaamassa lääkäristä ja kipeänä. Sovimme että soittelen uudestaan, mutta tällä hetkellä muita kuin mahdollisesti tulevia peruutusaikoja oli mahdollista saada vasta toukokuulle. Varailen ajan sinne sitten, mutta nyt muutamaan päivään ei liikkeestä välttämättä saa häntä kiinni, koska on sairaana (hän kuulosti todella kipeältä). Eli luultavasti onnistuu diili mutta kannattaa olla yhteyksissä varmaan kohtailaisen pian, jotta saa ajan ennen diilin umpeutumista.

    • Pettynyt asiakas

      Vai tällaisia kokemuksia muillakin. Olin itse varannut ensi viikolle ajan siihen ripsienpidennykseen - tärkeää juhlaa edeltäväksi päiväksi.

      Jokin intuitio sai minut sitten tänään soittamaan ja varmistamaan, että kellonaika oli kalenterissani varmasti oikein. Sain vastaukseksi, ettei minun tietojani löydy heiltä lainkaan ja etten ole varannut heiltä mitään aikaa. Tietysti tiedän 100 % varmasti ajan varanneeni juuri kyseiselle päivälle. Citydealin sivuilla omissa tiedoissani lahjakortti on myös merkitty käytetyksi.

      Täytyy toivoa, että citydeal toimii asianmukaisesti ja palauttaa rahat minulle. Nyt vaan pikaisesti varaamaan aikaa jostain toisesta salongista.

      • Maria__

        Itselläni oli vastaavanlainen tilanna mutta sain toki heti varattua ajan sitten.. Sain hyvää palvelua ja mukavaa jutustelua. Sain myös kuulla että raha ei menekkään yrittäjän tilille suoraan vaan citydealille joten huijauksesta ei ollut kyse ollenkaan.. Täytyy ymmärtää että kun on noin paljon asiakkaita niin myös yrittäjälle sattuu virheitä :( on nämä ikäviä asioita ja vähän jännitin menemistä mutta kokemus olikin todella positiivinen. Kiitos siitä salongin väelle.. Menen uusiksikin tosin en citydealin kautta sillä myyvät ihan liikaa lahjakortteja tietäen mitä siitä seuraa..


      • noloo

        Joo mulla tosiaan aika peruttiin 2,5 tuntia aikaisemmin annettua aikaa tekstiviestillä, oli jo lastenhoitaja että kalliiksi tuli kyse oli liiman loppumisestat, kun pyysin rahoja takaisin niin väitti että oli kipeä kun muistutin että liima oli loppu niin haukkui puhelimessa joten joo.....


      • Pettynyt :(
        noloo kirjoitti:

        Joo mulla tosiaan aika peruttiin 2,5 tuntia aikaisemmin annettua aikaa tekstiviestillä, oli jo lastenhoitaja että kalliiksi tuli kyse oli liiman loppumisestat, kun pyysin rahoja takaisin niin väitti että oli kipeä kun muistutin että liima oli loppu niin haukkui puhelimessa joten joo.....

        Mä koitin varata kesäkuusta asti aikaa tohon ripsien pidennys juttuun eikä kukaan vastannu puhelimeen. Lähetin myös tekstiviestitse yhteydenotto pyyntöjä, mutta niihinkään en saanut vastausta.
        Vasta pari vkoa sitten, kun soitin CityDealille ja kerroin asiasta he soittivat yrittäjälle ja sain kuin sainkin jonkun kiinni, mutta dealin umpeutumiseen on enää pari vkoa aikaa, enkä halua käyttää lahjakorttia paikassa missä on noin kyseenalainen palvelu. Joten ehdotin kaupanpurkua. CityDeal ei tullut asiassa vastaan ja käski ottaa yhteyttä yritykseen ja sieltä luvattiinkin hyvittää lahjakortti. Odotin ensin neljä päivää palautusrahoja tilille ja kun niitä ei kuulunut, niin soitin ja tiedustelin mitä on tapahtunut.. Vastaukseksi sain huutoa ja v*ttumaisen lupauksen siitä, että rahat ovat tulossa. Odotin vielä kaksi päivää, mutta mitään ei tapahtunut. Tänään kävin paikan päällä hakemassa rahani pois. Pieni ja epäsiistit tilat. En suosittele kenellekkään tällä kokemuksella.


    • nyt riitti!

      Kuka oikein opettaisi näille nuorille Citydeal-lahjakorttien sokaisemille kauneusalan yrittäjille asiakaspalvelua...?? Itselläni on hyvin vastaavanlaiset (ei-niin-positiiviset) kokemukset kyseisestä paikasta. Olen muutaman kerran käynyt ripsienpidennyksessä ja joka ikinen kerta on ajanvaraus ollut todella hankalaa. Sain ensimmäisen ajanvarauksen yhteydessä myös toisen puhelinnumeron, johon pyydettiin jatkossa soittamaan. Ei sekään parantanut asiaa. Olen kuitenkin ollut pitkämielinen ja sietänyt hoidon yhteydessä tapahtuvat puhelinkeskustelut ja salongissa piipahtavat kaverit, koska hinta-laatusuhde on paikassa ollut ihan ok ja se on sopivasti työpaikkani lähellä. Mutta nyt alkoi mitta täyttymään: edellisellä kerralla kun saavuin paikalle sovittuun aikaan, oli liikkeen ulko-ovi kiinni (klo 17) ja paikka pimeänä. Olin 2-3 minuuttia etuajassa ja soitin kadulta ripsienpidennyksiä tekevälle tytölle, joka kertoi olevansa läheisessä kahvilassa ja tulevansa "ihan kohta". Noin 5 min myöhemmin hän saapuikin kaverinsa kanssa rööki sormien välissä käryten ja päästi minut sisään liikkeeseen ja jäi itse kadulle polttamaan tupakan loppuun. No, ripset tuli huollettua ennen lomalle lähtöä, mikä oli siinä tilanteessa pääasia. Nyt olen kaksi päivää yrittänyt saada varattua aikaa huoltoon, mutta täysin tuloksetta. Salongilla ei enää ole nettisivuja eikä myöskään facebook-profiilia, jotka vielä citydeal-tarjouksen aikoihin olivat olemassa. Olen soittanut kaikkiin numeroihin, jotka minulla on tiedossani (yksi niistä ei enää ole käytössä). Ja lopulta jätin tekstiviestin, jossa tiedustelin vapaita aikoja. Eilen iltapäivällä minulle soitettiin kampaamon puolelta takaisin ja kerrottiin, että minuun ollaan yhteydessä ajanvaraukseen liittyen heti kun tyttö vaan vapautuu seuraavasta asiakkaastaan. Seuraavaksi sainkin häneltä tekstarin, jossa hän kertoi olevansa kovin kiireinen ja katsovansa ajan vielä saman päivän aikana kun vapautuu. Vastasin viestiin, että luulin hänen lopettaneen toimintansa kun ei enää netistä löytynyt mitään eikä puhelimet vastaa. Sain vastauksen että "netistä löytyy kyllä kaikkia tietoja" ja että palaa ajanvaraukseen heti kun vapautuu. No, eipä palannut. Ja netistä ei todellakaan löydy ko. firman nimellä mitään muuta kuin tämä keskustelu ja jotain yksittäisiä linkkejä citydeal-tarjouksiin, joissa jälleen kerran eri puhelinnumero. Nyt saa tämä minun puolestani riittää. Ei asiakkaan pitäisi metsästää palveluntarjoajaa vaan päinvastoin. En oikein ymmärrä miksi vapaiden aikojen tsekkaus voi olla niin vaikeaa? Siinä ajassa kun hän vastasi minulle kahdella tekstiviestillä, olisi voinut katsoa vapaat ajat ja ilmoittaa myös ne tekstarilla ja homma olisi ollut hoidossa. Jos asiakkaalle jotain luvataan, niin kyllä se lupaus pitäisi myös pitää. Onneksi kaupungista löytyy muitakin palveluntarjoajia.

      • sama kuin ed

        ...ja todistuksena hienosta asiakaspalveluasenteesta sain kännykkääni tekstiviestin jossa kerrottiin että "en halua laittaa alhaisten törkytekstiesi takia sinulle enää mitään..." No, tunne on kyllä ihan molemminpuolinen ja totuus sattuu aina välillä. Em. viesteistä voi kuitenkin todeta että en ihan yksin ole kokemusteni kanssa. Parempaa jatkoa vaan sinne...


      • Onhan näitä nähty

        Pienet yrittäjät näkevät CityDealin mahdollisuutenaan tuloksen teossa. CityDealille tämä on vain rahan tekoa. Ei väliä kykeneekö yhteistyökumppani todella tarjoamaan lupaamansa palvelun. Hallo! Onhan näitä nähty. Jos kyseessä olisi muu kuin rahastus niin palvelu, hinta ja laatu kohtaisivat toisensa.


    • Minna

      Sain paikan tänään toisella yrittämällä kiinni, ja sain varattua ajan kesäkuun puoliväliin. He kertoivat suuren kysynnän vuoksi jatkaneensa Citydealin käyttöaikaa, mikä oli varmasti oikein hyvä päätös.

    • ihan sama

      Itse menin kyseiseen paikkaan City Dealin kautta ja nainen joka ripsienpidennyksiä laittoi oli todella mukava. Hän puhui kaikenlaista ja teki työnsä ripeästi, joten ei tarvinnut kauaa paikoillani maata. Ajan varaamisessa meni n. viikko mutta se ei minua haitannut sillä kiirettä ei ollut. Kiire kuitenkin tuntui olevan itse paikan päällä kun 15min ennen lopettamista tuli jo seuraava asiakas alas kellariin ja lähtiessäni seuraava jo odotteli ylhäällä. Hinnasta vielä sen verran että turha kuvitella että sillä hinnalla millä Sara ripsiä tekee niin saisi mitään luxus paikkaa eli hinta-laatu suhde on kohdillaan. Itse ennemmin maksan itse työstä, en paikasta.

      Sitten tuli seuraavan ripsienhuollon aika ja olin töistä jo matkalla Albertinkadulle kun minulle soitettiin 45min ennen aikaani että laittaja on sairaana ja aikaani täytyy siirtää esim. seuraavalle päivälle. Hieman petyin, mutta ehkä tässä oli onni onnettomuudessa sillä mennessäni toiseen paikkaan selvisi yhtä sun toista ripsistäni... Tai niistä mitä enää jäljellä oli.

      • Säkällä Sapporoon

        Ammattitaidolla ja rahan teon yrittämisellä on eronsa. Toki loistokasta, että maahanmuuttajilta löytyy yrittäjyyttä ja perhe on yhtä. Jättäkää jo ajatus hyvästä hinta/laatusuhteesta. Todellisuus on säkällä Sapporoon.


      • SalonSara- ei hyvä

        Ostin ripsihuollon Salon Sarasta. Ajan varaukseen meni pitkä aika, ei millään meinannut saada ketään vastaamaan puhelimeen. Ensimmäisellä kerralla paikalle mennessäni sain kuulla tekijän olevan kotona sairaan lapsen kanssa. Taas syytettiin jotain harjoittelijaa, joka oli sanonut ilmoittaneensa kaikille peruutuksesta. Ei ollut tullut tieto ainakaan minulle. Seuraavalla kerralla sain ripsihuollon ja homma hoitui yllättävän nopeasti. Nopeuden syy selvisi, kun olin muualla ripsihuollossa. Ripset ihan klimpissä ja täynnä liimaa. Yhteen omaan ripseen oli liimattu jopa 5 irtoripseä. Voi arvata kuinka nopeasti tulee kaljuja kohtia. Ja kuinka nopeasti ja ilman ammattitaitoa tällainen ripsienlaitto sujuu. Nyt parantelen kärsineitä ripsiäni ja osa jätettiinkin toipumaan, liian kuivat ja katkeilleet.


      • Salon Sara- ei hyvä
        SalonSara- ei hyvä kirjoitti:

        Ostin ripsihuollon Salon Sarasta. Ajan varaukseen meni pitkä aika, ei millään meinannut saada ketään vastaamaan puhelimeen. Ensimmäisellä kerralla paikalle mennessäni sain kuulla tekijän olevan kotona sairaan lapsen kanssa. Taas syytettiin jotain harjoittelijaa, joka oli sanonut ilmoittaneensa kaikille peruutuksesta. Ei ollut tullut tieto ainakaan minulle. Seuraavalla kerralla sain ripsihuollon ja homma hoitui yllättävän nopeasti. Nopeuden syy selvisi, kun olin muualla ripsihuollossa. Ripset ihan klimpissä ja täynnä liimaa. Yhteen omaan ripseen oli liimattu jopa 5 irtoripseä. Voi arvata kuinka nopeasti tulee kaljuja kohtia. Ja kuinka nopeasti ja ilman ammattitaitoa tällainen ripsienlaitto sujuu. Nyt parantelen kärsineitä ripsiäni ja osa jätettiinkin toipumaan, liian kuivat ja katkeilleet.

        Olin muuten ostanut ripsihuollon facediilistä, eli eivät oppineet mitään citydeal-fiaskosta, vaan edelleen myyvät ylibookkauksia.


    • jonnamaaria

      Olin aikeissa ostaa CityDealista ripsienpidennyksen, kulmien värjäyksen ja muotoilun ja ripsihuollon ja meikkauksen 65 eurolla. Todella houkutteleva tarjous, mutta suorastaan naurettavan halpa hinta sai minut googlettamaan kyseisen paikan, sillä halusin kuulla muiden kommenttia kyseisestä paikasta. Enää kyllä uskalla ostaa kyseistä lahjakorttia.

      Näiden kommenttien jälkeen taidan mielummin maksaa enemmän paremmasta työn laadusta ja palvelusta. Etenkin se on todella inhottavaa jos ei saa minkäänlaista henkilökohtaista palvelua. Hommat hoidetaan kiireellä, ajan peruutus tulee yllättäen, ripsien laittaja puhuu puhelimeen, väkeä ramppaa jatkuvasti sisään ja ulos yms. Sellaisesta palvelusta en ole valmis maksamaan edes tuota 65 euroa.

      • KaisaJ

        Se että laittaja on mahdollistamassa tämmöistä kokeilua näin edullisesti on myös ongelma? Teidänkaltaltaisten ei pitäisi oikeasti käyttää mitään palveluita... Itse kä in taas eilen ja ripset sekä palvelu pelaa! Harmittaa tytön puolesta tämmöiset ennakkoluuloiset alennuksien käyttäjät. Kehotan olemaan villi ja itse tekemään omat arviot ja päätöjset eikä lukea jonkun muun henkisesti epätasapainoisen "järkyttäviä" kokemuksia. Itse en onneksi näistä välittänyt vaikka luinkin.. Lähinnä nauratti! Nyt kevättä rintaan ja koittakaahan hymyillä välillä spekuloinnin sijaan.


      • Ihmellistä
        KaisaJ kirjoitti:

        Se että laittaja on mahdollistamassa tämmöistä kokeilua näin edullisesti on myös ongelma? Teidänkaltaltaisten ei pitäisi oikeasti käyttää mitään palveluita... Itse kä in taas eilen ja ripset sekä palvelu pelaa! Harmittaa tytön puolesta tämmöiset ennakkoluuloiset alennuksien käyttäjät. Kehotan olemaan villi ja itse tekemään omat arviot ja päätöjset eikä lukea jonkun muun henkisesti epätasapainoisen "järkyttäviä" kokemuksia. Itse en onneksi näistä välittänyt vaikka luinkin.. Lähinnä nauratti! Nyt kevättä rintaan ja koittakaahan hymyillä välillä spekuloinnin sijaan.

        Haluaisin kaikkia huomauttaa tästä ristiriidasta. Paikassa ei ehditä vastata koska on asiakas on huono asia. Kun tekijä vastaa puhelimeen on sillä hetkellä makaavan asiakkaan mieleyä pöyristyttävää. Se että on toinen odottamassa on huono vaikka jokainen tietää paljon työtä on tehtävänä.. Pääsimme vaimon kanssa siihen lopputulokseen luettuamme myös näitä että aivan sama mitä tekijä tekee se on väärin ja huono. Oli sitten koskien nimenomaan tekijää tai hänen tiloja. Älkää hyvät ihmiset menkö ottamaan ja laitattamaan mitään jos näin ennakoluuloisia ja vauraita... Alkaa hieman meitäkin palveluiden käytäjinä ahdistamaan moiset turhuudet täällä netissä.


      • kannattaako
        Ihmellistä kirjoitti:

        Haluaisin kaikkia huomauttaa tästä ristiriidasta. Paikassa ei ehditä vastata koska on asiakas on huono asia. Kun tekijä vastaa puhelimeen on sillä hetkellä makaavan asiakkaan mieleyä pöyristyttävää. Se että on toinen odottamassa on huono vaikka jokainen tietää paljon työtä on tehtävänä.. Pääsimme vaimon kanssa siihen lopputulokseen luettuamme myös näitä että aivan sama mitä tekijä tekee se on väärin ja huono. Oli sitten koskien nimenomaan tekijää tai hänen tiloja. Älkää hyvät ihmiset menkö ottamaan ja laitattamaan mitään jos näin ennakoluuloisia ja vauraita... Alkaa hieman meitäkin palveluiden käytäjinä ahdistamaan moiset turhuudet täällä netissä.

        Todellisuudessa äidin ja tyttären pyörittämässä pienessä yrityksessä ei ole resursseja hoitaa 400 CityDeal asiakasta kunnolla normaali asiakkaiden ohessa rajatussa aikataulussa (400 oli ilmoitettu jossakin kommentissa). Kampaamossa on kaksi asiakaspaikkaa. Vielä muutama kuukausi sitten kampaamon ainut työntekijä oli yrittäjä itse. Ilmassa oli vilpittömän perheyrityksen pyörittämisen tuntu.
        Valtavaa äkillistä kasvua ei asiakaspalvelun laadusta tinkimättä hoideta yhdellä, kahdella harjoittelijalla. Valitettavasti vielä Suomen kieltä taitamattomilla, kielitaidolla olisi vahva etu puhelimeen vastaamisessa. asiakaspalvelun hoitamisessa.
        Tulee ymmärtää "Saraa". Yksin ei pysty kaikkeen - ei laadukkaaseen leikkaus-, värjäys- kiharruspalveluun, ei samalla kouluttamaan kampaamoalan osaajia, ei hoitamaan ajanvarauksia, ei huolehtimaan tyttäristään. Toinen tyttäristä ainakin yrittää täyttää odotukset tarjoten ripsien pidennyspalvelua, varmasti vilpittömästi, äidin markkinoimana, koulutuksestaan emme tiedä. Luonnollista on, että pienessä yrityksessä ei ole ajanvarauspalvelua, puhelimeen vastataan kesken hoitojen, ok. (kysyntä vain kasvoi yli äyräiden).
        Kulttuurierosta johtuen luonnollista on, että reagoimme negatiivisesti yksityisasioiden setvimiseen kesken hoitojen negatiivisesti. Emme ole tottuneet siihen, olemme juurta jaksaen töissä silloin kun olemme. Yksityisasiat yksinkertaisesti hoidetaan vapaa-ajalla ei töissä. Ymmärrettävää on myös, että henkilökunnan puhuessa keskenään kieltä, mitä emme ymmärrä ensin kenties reagoimme ymmärtäen, mutta ajan myötä se alkaa alkaa kuulostaa kuin seurassa supattelulta. Tapakulttuurit ovat erilaisia. Hyväksykäämme erilaisuus. Huonoa palvelua ei kuitenkaan voi selittää hyvällä tahdolla. Yrittäjän hyvä tahto on ymmärtää kapasiteettinsa, palvella asiakkaansa alusta loppuun niin, että asiakassuhde jatkuu. Turvata yrityksensä toiminnan jatkuvuus. Voimme ymmärää, että henkilökunta Saran Salongissakin tekee parhaansa, omilla resursseillaan. Surullista on, että yrityksen alkutaival lähti hyvin liikkeelle, asiakaskunta oli kasvussa, suosittelijoita oli jo, palvelu ja ammattitaito oli ok., osaaminen olisi kasvanut ajan myötä. Nyt kun loppuun palamisen merkit ovat ilmassa, suosittelijat, useat aiemmat asiakkaat, ovat jo kaikonneet. Rahaa on kenties kertynyt kassaan, mutta maineen menetys kulkee kuin kulovalkea ympäri Helsinkiä. Laatu maksaa, mutta kannattaa oikeasti harkita -meidän asiakkaiden mitä haluamme? - Saran Salongin kannattaako tavoitella kuuta taivaalta ja jatkaa nykyisellä linjalla? Vielä voisi olla kampaamolla jotain pelastettavaa.
        Yrityksen kasvu vaatii aina investointeja. Yrittäjä voi kasata harteilleen ympäripyöreitä päiviä, ei kuitenkaan asiakkaan kustannuksella. Onko aika pysähtyä ja palkata toinen ammattitaitoinen työntekijä avuksi. CityDeal mitä ilmeisemmin toimii.


      • hyvä sara !
        KaisaJ kirjoitti:

        Se että laittaja on mahdollistamassa tämmöistä kokeilua näin edullisesti on myös ongelma? Teidänkaltaltaisten ei pitäisi oikeasti käyttää mitään palveluita... Itse kä in taas eilen ja ripset sekä palvelu pelaa! Harmittaa tytön puolesta tämmöiset ennakkoluuloiset alennuksien käyttäjät. Kehotan olemaan villi ja itse tekemään omat arviot ja päätöjset eikä lukea jonkun muun henkisesti epätasapainoisen "järkyttäviä" kokemuksia. Itse en onneksi näistä välittänyt vaikka luinkin.. Lähinnä nauratti! Nyt kevättä rintaan ja koittakaahan hymyillä välillä spekuloinnin sijaan.

        Ja sara taas itse : )


      • NOLOA TEILLE TÄÄLLÄ
        hyvä sara ! kirjoitti:

        Ja sara taas itse : )

        Hah, niinkuin edellisistä teksteist selvisi sara kirjoittaa huonoa suomea. Vai ainako onnistunut teksti on oma kirjoittama?! Kertoo tästä paikasta aika paljon. Hankkikaahan parempaa tekemistä/ saran asiakas ja sinä et


    • jonnamaaria

      Itse käyn kuukausittain eräässä paikassa Vantaalla ripsihuollossa enkä ole kertaakaan valittanut lopputuloksesta. Kyllä näissä palveluissa on eroja.
      Suomessa jokaisella on oikeus omaan mielipiteeseen. Jokainen tietenkin käyttää sitä paikkaa minkä parhaaksi katsoo. Minusta on kuitenkin huolestuttavaa jos sekä täällä että kyseisen firman facebookin sivulla on valittavia asiakkaita. Tuskin kaikki kirjoittajat kuitenkaan ovat "hulluja". Uuden kampaajan/kosmetologin yms palveluntarjoajan löytämiseen käytetään usein nettiä ja siispä ainakin minä katson täältä myös muiden kommentteja kyseisestä paikasta ennen kuin menen sinne.

      • Saara34

        Jokaisella on oikeus omaan mielipiteeseen. Tosi pitää itse miettiä mitä lukee ja mitäkin ennakoi käsityksensä. Niin minä tein ja menin kyseiseen paikkaan. Tilat ovat nuoren tytön itse laittamat ja hankkimat.. Ei väliä ettei "hääppöset" typeriä juttuja tiloista sun muista. Jos vika on ripsissä niin kirjoitan siitä mutta nämä ovat tiloista ja työntekijöistä. Kaikki me kun mentäisiin itseemme niin ymmärrettäisiin enemmän muistakin ihmisistä. Oma kokemus oikein mukava ja lämmin fiilis kampaamossa. Eikä moiset tekstit ja kokemukset minua saaneet pysymään poissa. Päinvastoin...


      • Saara34

        Jokaisella on oikeus omaan mielipiteeseen. Tosi pitää itse miettiä mitä lukee ja mitäkin ennakoi käsityksensä. Niin minä tein ja menin kyseiseen paikkaan. Tilat ovat nuoren tytön itse laittamat ja hankkimat.. Ei väliä ettei "hääppöset" typeriä juttuja tiloista sun muista. Jos vika on ripsissä niin kirjoitan siitä mutta nämä ovat tiloista ja työntekijöistä. Kaikki me kun mentäisiin itseemme niin ymmärrettäisiin enemmän muistakin ihmisistä. Oma kokemus oikein mukava ja lämmin fiilis kampaamossa. Eikä moiset tekstit ja kokemukset minua saaneet pysymään poissa. Päinvastoin...


      • oma harkinta

        Jippii! Olet älynnyt. Kannattaa hakea tietoa netistä harkitessaan hankintoja. Valtaosa todellisten palvelujen arvostelijoista antaa varmasti rehellisen palautteen. Järkevä kuluttaja erottaa "hullut" välittömästi ja käyttää omaa harkintaa.


      • ei auta
        Saara34 kirjoitti:

        Jokaisella on oikeus omaan mielipiteeseen. Tosi pitää itse miettiä mitä lukee ja mitäkin ennakoi käsityksensä. Niin minä tein ja menin kyseiseen paikkaan. Tilat ovat nuoren tytön itse laittamat ja hankkimat.. Ei väliä ettei "hääppöset" typeriä juttuja tiloista sun muista. Jos vika on ripsissä niin kirjoitan siitä mutta nämä ovat tiloista ja työntekijöistä. Kaikki me kun mentäisiin itseemme niin ymmärrettäisiin enemmän muistakin ihmisistä. Oma kokemus oikein mukava ja lämmin fiilis kampaamossa. Eikä moiset tekstit ja kokemukset minua saaneet pysymään poissa. Päinvastoin...

        Asiakkaana ongelmani "vika" ei ole ripsissä vaan hiuksissa. Tiloista sun muusta viis. Joudun katsomaan itseäni peilistä silmästä silmään, kuuntelemaan ystävieni kommentteja, kuinka hiukseni on pilattu pitkäksi aikaa, näin ollen todellakin menemään itseeni. Kyllä näistä kirjoituksista selkeästi on luettavissa markkinointipuheet. Ei vain auta.


    • Tyytymätön

      Kävin n. vuosi sitten laittamassa ripsiäni ko. "salongissa" ennen kuin mitään citydeal- diilejä tupsahti Salon Saralta. Palvelu oli rentoa, joskus jopa epäammattimaista, juuri sen tyylistä mitä ylläolevissa kirjoituksissa on mainittu. Tyttö vastailee puhelimeen miten sattuu, ja totuus ripsistä selvisi toisessa paikassa - ne olivat epäammattimaisesti tehdyt, ja omat ripseni kärsivät erittäin paljon tuon n. puolen vuoden aikana, mitä Salon Sarassa kävin.

      Kerran myös erehdyin leikkauttamaan latvani samalla kerralla kuin ripsihuoltoni oli, ja kampaajalla oli toinen asiakas, niin jouduin harjoittelijatytölle, jolla ei tuntunut olevan mitään kokemusta hiusten käsittelystä, vaan hän repi ohuita hiuksiani miten sattuu, ja lopulta valitettuani asiasta itse kampaaja tuli leikkaamaan latvani loppuun. Harjoittelijatyttö ei puhunut suomea, eikä englantia, joten kommunikointi oli erittäin hankalaa.

      Kaiken kaikkiaan ihana idea - perhesalonki jossa tytär tekee ripsiä yms ja äiti hoitaa kampaamopuolen- mutta kun homma ei vaan toimi, tilat ovat suttuiset ja liian pienet, ja asiakaspalvelu on ala- arvoista. Kyllä kannattaisi yrittäjien miettiä ihan itse, miksi saavat näin huonoa palautetta netissä. Itse olen huomauttanut palvelun laadusta heille ihan kasvokkain, mutta jos käytös ja palautteen vastaanottaminen on huonoa, tyytymättömät asiakkaat kyllä tietävät, missä purkaa tuntojaan, koska itse en ainakaan suosittelisi paikkaa kenellekään, vaikka hinnat ovat erittäin edulliset normaalihintaankin.

      • Leena46

        Kaikkia näköjään oma kohtauksia kokemuksia.. Itse olen käynyt muualla laittamassa ripsiäni ja kävin sitten viimeviikkolla tässä paikassa ystäväni suosittelemana koska oma laittajani on lomalla. Tyttö oli mukava ja juteltiin niitä näitä ja hänen puhelimeensa soi muttei siihen mitään vastaillut. Kertoi myös mikä ristiriita tässä on kun ensin valitetaan että ei vastata ja jos asiakkaan istuessa vastaa niin sama juttu. Ymmärrän kyllä hänen pointin. Kuitenkin ripset olivat ihanat ja meinaan uudestaankin mennä.. Ihan ammattilaisen työtä 4 vuoden kokemuksella... Olen tyytyväinen kyllä ja kehotan muitakin hieman avaamaan mieltä eikä nyt ihan kaikesta kannata ärsyytyä.


      • kannattaa tukea
        Leena46 kirjoitti:

        Kaikkia näköjään oma kohtauksia kokemuksia.. Itse olen käynyt muualla laittamassa ripsiäni ja kävin sitten viimeviikkolla tässä paikassa ystäväni suosittelemana koska oma laittajani on lomalla. Tyttö oli mukava ja juteltiin niitä näitä ja hänen puhelimeensa soi muttei siihen mitään vastaillut. Kertoi myös mikä ristiriita tässä on kun ensin valitetaan että ei vastata ja jos asiakkaan istuessa vastaa niin sama juttu. Ymmärrän kyllä hänen pointin. Kuitenkin ripset olivat ihanat ja meinaan uudestaankin mennä.. Ihan ammattilaisen työtä 4 vuoden kokemuksella... Olen tyytyväinen kyllä ja kehotan muitakin hieman avaamaan mieltä eikä nyt ihan kaikesta kannata ärsyytyä.

        Kaikesta ei todellakaan kannata ärsyyntyä. Olet oikeassa. Lähes jokainen meistä ymmärtää, että pienyrittäjän toiminnan kannalta puhelimeen vastaaminen kesken hoidon on ok. Puhelin ei varmasti soi usein ja puhelun kesto on lyhyt. Tällä palstalla on tullut kuitenkin esiin hoitajan yksityispuhelujen häirinneen hoitoja tässä kyseisessä kampaamossa. Tähän ei olla totuttu eikä sitä tule hyväksyä. Hyvä, että olet iasioinnut paikassa, missä asia on ymmärretty. Kannattaa suositella nimelläkin jos olet ollut niin tyytyväinen. Nuoria alan osaajia tulee tukea.


    • Epäilyttävää

      Jaahas, että tälläinen yrittäjä. Puhelimeen ei vastata eikä ovea avata vaikka liikkeen ovessa on aukioloaika ark 9 - 18. Toivottavasti lahjakortin antaja saa rahansa takaisin. Kyllä tämä on jotain kuluttajan oikeuksia rikkovaa ja toivonkin että sara joutuu maksamaan 'oppirahat' markkinoinnistaan.

      • Lellu262

        Hassua sinänsä, juuri lähdin ripsihuollosta ja tulin mielenkiinnosta näitä lukemaan.. Ettet sattuisi olemaan juuri se asiakas joka oli kampaamo ROSEN ovella? Ei avaa varmaan ei kun väärällä ovella seisot. Oppirahat iski omaan nilkkaan? - lellu


      • Pauliina--
        Lellu262 kirjoitti:

        Hassua sinänsä, juuri lähdin ripsihuollosta ja tulin mielenkiinnosta näitä lukemaan.. Ettet sattuisi olemaan juuri se asiakas joka oli kampaamo ROSEN ovella? Ei avaa varmaan ei kun väärällä ovella seisot. Oppirahat iski omaan nilkkaan? - lellu

        Itse kävin eilen laittamassa ripsiä. Tietysti vapun aikainen kiire huokui puhelinten soidessa ja muuta mutta ripset olivat todella hyvät ja kaikki muutenkin ok... Vaikka tilat eivät hääppöiset olleet niin ei sekään haitannut koska ripsiä menin tietenkin hakemaan.


      • ?
        Lellu262 kirjoitti:

        Hassua sinänsä, juuri lähdin ripsihuollosta ja tulin mielenkiinnosta näitä lukemaan.. Ettet sattuisi olemaan juuri se asiakas joka oli kampaamo ROSEN ovella? Ei avaa varmaan ei kun väärällä ovella seisot. Oppirahat iski omaan nilkkaan? - lellu

        Mikä on kampaamo Rosen? En ole itse ollut millään ovella, mutta mikä tämä kommentti on?


    • chimi

      Millä vitsillä te saatte aikoja tuonne varattua? Olen soitellut ja soitellut eri päivinä ja eri aikoina ja ei vastata ja vastaajakin on täynnä jatkuvasti. Hermo alkaa jo menemään

    • lörde

      En minäkään ole saanut yhteyttä vaikka useana päivä olen soitellut varatakseni aikaa. Soitin citydealin asiakaspalveluun ja pahoittelivat omasta puolestaan. Neuvoivat minua lähettämään maililla diilin tiedot ja perumaan diilin ja lunastamaan rahat takaisin. noh tein sitten näin niin palautus osastolla onkin joku runkkari töissä. Ei suostu palauttamaan maksamiani rahoja takaisin koska kun hän soitti Salon Saraan ni siellä vastattiin puhelimeen heti ekalla kerralla. voihan vittu sanon minä!!!

      • Piiiiiiia

        Minulle ei eilen vastattu mutta tänään pääsin heti läpi. Ei kanna soittaa 10 kertaa peräkkäin. Se ei kampaajan kiirettä pois vie vaan ninenomaan täytyy eri aikoihin soittaa... :) aika meni pitkälle mutta ymmärrettävää.. Onneksi pidensivät lahjakorttien. Voimassaolo päivämäärää..:


      • kampanjan kiireet
        Piiiiiiia kirjoitti:

        Minulle ei eilen vastattu mutta tänään pääsin heti läpi. Ei kanna soittaa 10 kertaa peräkkäin. Se ei kampaajan kiirettä pois vie vaan ninenomaan täytyy eri aikoihin soittaa... :) aika meni pitkälle mutta ymmärrettävää.. Onneksi pidensivät lahjakorttien. Voimassaolo päivämäärää..:

        Mistä asiakas voi aikaa varatessaan tietää mistään kampanjan kiireestä. Tästä nyt näkee heti, että "Sara" itse sen tietää. Silti ongelma ei ole asiakkaiden vaan kampaamon resurssien. Voidaanko edellyttää, että asiakkaalla on aikaa soitella pitkin päivää, ei ainakaan useimmilla meistä työajalla. Tauolla on voitava yrittää niin monta kertaa kuin on mahdollista. Yrittäjän ongelma on, jollei voi vastata kysyntään. Kannattaa ehkä miettiä haluaako myydä palvelujaan vai ei.


    • chimi

      Mä oon edelleen jatkanut soittelua joka päivä eri aikoihin mutten vaan pääse läpi. Mulla alkaa olemaan pinna ihan loppu tän homman kanssa!!!

      • unohda koko juttu

        Unohda koko juttu.


    • ramone

      Mä kanssa oon taistellu kyseisen asian kanssa. Salon Saraan ei saa millään yhteyttä, ei niin millään!! Lähetin citydealin asiakaspalveluun viestin että haluan purkaa tästä syystä diilin ja haluan rahat takaisin. Laitoin viestiin kaikki lahjakortin tiedot ja omat tietoni. Vastauksi sain pahoittelua ja selittelyä että palveluntarjoaja on tällä hetkellä kiireinen ja vastaa puheluihin parhaansa mukaan. just. Ja sitten vielä että he MAHDOLLISESTi pidentävät diilin voimassaoloaikaa. Mistä minä nyt voin tietää että pidentävätkö vai eivät. Soittamalla varmaan selviäis jos siellä joku vastaisi!! l

      aitoin viestiä citydealille että tämä ei kelpaa vastaukseksi vaan haluan ne rahat takaisin. Tähän viestiin ei sitten enää vastattukaan. Maanantaina soitan sinne ja jos en saa rahoja takaisin niin sitten vien asian eteenpäin. Ei tämä näin voi mennä. En aio enää koskaan ostaa yhtään diiliä tuolta jos tämä on näin vaikeaa.

      • Laura

        Itsekkin muutaman päivänä soittelin kun sain sitten kiinni antoivat hei peruutus ajan ja kyseöin myös tätä että miksi vastaaminen kestää. Henkilö joka puhelimern vastailusta vastaa on heillä ollut sairaana joten kampaaja siinä värjäyksen lomasaa koittaa vastailla. Oikein kohteliaasti kertpivat tämän asian ja pahoittelivat. Vaikka alussa olin myös itse aika tuohtunut niin ymmärsin kyllä tilanteen heti. Kovasti vaikuttivat välittävän asikkaistaan koska moneen kertaan harmitteli tätä ettei ehdi vastaamaan.. Pisteet heille tämmöisten stressien kanssa kun vielä jaksavat olla yriteliäitä ja kuunnella haukuntaa puhelimitse. Silti nämä eivät mukavia ole itsekkin tosiaan monta päivää yritin päästä läpi ja kyllä otti päähän..


    • Tikkiläine

      Yritin tänään varata ripsiaikaa mutta en myöskään päässyt läpi. Laitoin tekstarilla yhteydenottopyynnön, katsotaan pääsenkö varaamaan aikaa. Jos olisin tämän säätöhistorian älynnyt lueka ennen diilin ostamista, olisin jättänyt väliin. Täytyy jatkossa olla huolellisempi ja tsekata yrityksen taustat ennen diilin ostoa itse - CityDealilla ei näköjään ole mitään yrityssuodatinta itsellään käytössä.

    • suoja?

      Täälä herään aamuun palaneiden hiusteni kanssa. Ei tiedä itkeä vai nauraa. Hiukset ovota onneksi uusiutuva luonnonvara. Aika auttaa. Tehkää päätökset tältä pohjalta. Hinta ei voi olla niin tärkeä kriteeri, jollei se kohtaa laadun kanssa. Ehkä oikeasti on suoja, ettei ajan varaus ole onnistunut. Kannattaa olla kiitollinen.

    • Jemsu

      Kävin laittamassa kyseisessä paikassa ripset. Tekijä oli mukava ja ripset olivat nätisti laitettu. Olen itsekin ripsiteknikko ja käynyt muutamat ripset laittamassa, täytyy sanoa että on onnistuneesti tehdyt ripset :)

    • ridi

      mulla on todella käynyt huonosta kun tilasin citystä ostoksia niin en ole saanut niitä ollenkaan luvataan vaan koko ajan mutta mitään ei tapahdu lupavat ilmoittaa paikkoihin mutta ei kuulu mitään. olen maksanut kaikki ostokset ja aina vaan kestää laitan viestiä ja ne ei meinaa vastata. e-ville on myös sellainen paikka missä ei toimi enää mikään olen tilannut vhs laitteen en saanut postimaksua maksettua ei vaan ole vastattu viestiin ja olisin kysynyt syytä ei mikään todellakaan toimi. imurista laitettiin kovan työn jälkeen groupon tilille ei annettu mulle rahaa tilille. en kyllä tän jälkeen enää osta mitään mutta pakko käyttää se raha sieltä tilitä laitan sen hierojalle ja muihin hoitoihin ne on toimineet hyvin. nyt kyllä pyydän niiltä ne rahana mitä ei ole tullut. meen käymään siellä firmassa. olen kerran käynyt ja ei asia TULLU KORJATTUA.

    • tmm

      Huomenna kyseiseen paikkaan aika hiusten kaksivärjäykseen ja leikkaukseen. Kerron tunnelmat ja kuulumiset kunhan olen käynyt. Silloin kun alkukeväästä aikaa soitin ja varailin, pääsin hyvin läpi. Ja myös myöhemmin, kun siirsin aikaa ja sain sen edelliselle päivälle. Joka on nyt siis huomenna.
      Näistä dealeistä muutama sana: olen ostanut monia lahjakortteja kampaamoihin, ja täytyy sanoa että palvelun ja onnistumisen taso on ollut yleensä hyvää, mutta muutamia ei niin ammattitaitoisia kampaajiakin on kohdalle osunut. Mutta kertaakaan en ole joutunut käymään näiden päälle uudestaan jossain muualla korjauttamassa tulosta. Hiukseni ylettyvät lähes puoleen selkään, ja jos maksan värjäyksestä ja leikkauksesta pesuineen keskinmäärin 45€, en voi olla kuin tyytyväinen. Normaalihinnalla se hipoisi lähempänä 150 euroa. Vai riittäisikö sekään.

    • tmm

      Salon Sarassa käyty. Sain hiuksiini erittäin onnistuneen kaksivärivärjäyksen ja kerroksittain leikkauksen, johon olen erityisen tyytyväinen. Olin ainut asiakas, ja puhelin pirahti pari kertaa, mutta siihen jätettiin vastaamatta. Ja se oli minusta hyvä asia, sillä kesken hiustenvärjäyksen ei ole hyvä mennä/jäädä puhelimeen juttelemaan. Jossain välissä sisään tuli tyttö, joka ei ollut päässyt puhelimitse läpi, ja tuli paikanpäälle varaamaan aikaa ripsien laittoon.
      Kun minä olin lähdössä, alkoi kampaaja soittamaan takaisin niihin kahteen soittoon joita sinä aikana tuli kun olin siellä.
      Kun menin sinne, oli siellä tyttö vastaamassa puhelimeen, mutta hän sitten lähti.
      Ymmärrän täysin että puhelimeen vastaaminen kesken hiusten laittoa on vaikeaa kun on yksin, ja tuolissa istuvan asiakkaan kannalta ei suotavaa. Siksi olisi tietysti hyvä, että tämä tyttö olisi paikalla koko ajan. Kyseessä on tosiaan ns. perheyritys, jossa äiti hoitaa kampaamopuolen ja tytär laittaa ripsiä. Hiusten laitoin puolesta voisin hyvin mennä paikkaan toistekin. Ja tätä hiusdiiliä hän on jatkanut vuoden loppuun ja vaikka sen ylikin jos on tarvetta.

    • ladylaaaalo

      täytyy sanoa, että ripset ei kyllä pysy hyvin. Harmi.. todella vähän aikaa pysyy.

      • Elina34

        Mulla ekalla kerralla pysyi 2,5 vk ja ekan huollon jälkeen 4 viikkoa ja silloinkaan ei olisi ollu pakko mennä :) oon tyytyväinen itse ollut ripsiin...


      • Aliina--
        Elina34 kirjoitti:

        Mulla ekalla kerralla pysyi 2,5 vk ja ekan huollon jälkeen 4 viikkoa ja silloinkaan ei olisi ollu pakko mennä :) oon tyytyväinen itse ollut ripsiin...

        Itse olen käynyt kyseisessä paikassa kerran ja voin sanoa, etten toiste mene, ihan vaan sen takia, että ketään ei saa kiinni! Kerran kävin ripset laittamassa, mutta huoltamisesta ei tule mitään, kun ei kukaan vastaa puhelimeen.
        Yritin monta kertaa soittaa, ja kun vastausta ei kuulunut, sain viestin, että
        palataan ajanvarauksiin myöhemmin kun on aikaa! Ja tämä oli jo ennen näitä diilejä...
        Ja kun kerran täällä kävin, oli aikani puoli tuntia myöhässä, koska ensin piti
        laittaa kaverin ripset loppuun. Tämän jälkeen kavereita ramppasi alvariinsa ja jonkin sortin poikaystävää notkui paikassa. ei minusta kovin viihtyisää. Puhelimeen vastattiin koko ajan ja löpistiin siihen minkä jaksoi.
        Kuulin monet parisuhde ongelmat ja kirosanat, jotka puhelun aikana sanottin.
        En tule enää koskaan menemään kyseiseen paikkaan!


      • sari_24
        Aliina-- kirjoitti:

        Itse olen käynyt kyseisessä paikassa kerran ja voin sanoa, etten toiste mene, ihan vaan sen takia, että ketään ei saa kiinni! Kerran kävin ripset laittamassa, mutta huoltamisesta ei tule mitään, kun ei kukaan vastaa puhelimeen.
        Yritin monta kertaa soittaa, ja kun vastausta ei kuulunut, sain viestin, että
        palataan ajanvarauksiin myöhemmin kun on aikaa! Ja tämä oli jo ennen näitä diilejä...
        Ja kun kerran täällä kävin, oli aikani puoli tuntia myöhässä, koska ensin piti
        laittaa kaverin ripset loppuun. Tämän jälkeen kavereita ramppasi alvariinsa ja jonkin sortin poikaystävää notkui paikassa. ei minusta kovin viihtyisää. Puhelimeen vastattiin koko ajan ja löpistiin siihen minkä jaksoi.
        Kuulin monet parisuhde ongelmat ja kirosanat, jotka puhelun aikana sanottin.
        En tule enää koskaan menemään kyseiseen paikkaan!

        utse olen käynyt vuoden verran paikassa enkä olehavainnut edellä mainittuja ongelmia. Tottakai edellisen asiakkan kanssa voi tekijällä mennä pidempään. itselleni on käynyt niin ja olen itsekkin moisessa tilanteessa ollut. ja mitä väliä? en ole mitään poikaystäviä nähnyt muuten kuin kerran toi kalenteria tytölle. puhelimeen ei ole koskaan vastannut vaikka olen sanonut että vastaa vain ymmärrän että on yksityisyrittäjä. toisin kuin sinä...
        on hassua että kun kerrotaan jotain asiaa niin muunnellaan totuutta hieman jotta se kuulostaisi mielenkiintoisemmalta. niinkuin sinun tapauksessasi.
        eli siis ymmärsinkö oikein että sinua harmitti kun sinulle ei vastattu puhelimeen mutta haittasi jos tekijä vastasi puhelimeen? huomaa itse ristiriita ja ota iisimmin elämä on elämää turha sitä tulistua hetken istumisesta tai höpötteystä.
        itsestäni on mukava mennä paikkoihin jossa on hyvä runnelma ei mitään kiristelyä ja kirkko tunnelmaa.jos semmoisia halua en mene yksityisyrittäjälle tai pienempiin paikkoihin. suosittelen suuria paikkoja sinulle joissa kukaan ei puhu ja palvelu on robottimaista. Toivottavasti selviät tästä kamalasta tapahtumasta.


      • helen
        Aliina-- kirjoitti:

        Itse olen käynyt kyseisessä paikassa kerran ja voin sanoa, etten toiste mene, ihan vaan sen takia, että ketään ei saa kiinni! Kerran kävin ripset laittamassa, mutta huoltamisesta ei tule mitään, kun ei kukaan vastaa puhelimeen.
        Yritin monta kertaa soittaa, ja kun vastausta ei kuulunut, sain viestin, että
        palataan ajanvarauksiin myöhemmin kun on aikaa! Ja tämä oli jo ennen näitä diilejä...
        Ja kun kerran täällä kävin, oli aikani puoli tuntia myöhässä, koska ensin piti
        laittaa kaverin ripset loppuun. Tämän jälkeen kavereita ramppasi alvariinsa ja jonkin sortin poikaystävää notkui paikassa. ei minusta kovin viihtyisää. Puhelimeen vastattiin koko ajan ja löpistiin siihen minkä jaksoi.
        Kuulin monet parisuhde ongelmat ja kirosanat, jotka puhelun aikana sanottin.
        En tule enää koskaan menemään kyseiseen paikkaan!

        huomaan ristiriidan aliinan teksitissä kyllä. eli siis kaikki tämä "koettelemus" ja yritit silti saada holtoaikaa?
        voi tsiisus. ensin koitat kuitenkin päästä asioimaan uudestaan ja kun et pääse tulit haukkumaan paikka?
        Tekstistäsi hävisi hieman uskottavuus. olen itse vasta menossa paikkaan ensi viikolla ja oikein avoin melin menenkin :)


    • seija k

      hyvä kokemus itselläkin oli! Toki vastailussa kesti mutta sain ajan kuitenkin pian se oli tärkeintä. ymmärrän täysin kuinka kiireinen tekijä on. eikö se ole tavallaan aika hyvä merkki?
      Myös hyvin ymmärtäväinen olivaikka lasten kanssa jouduin paikalle menemään. ihana palvelu ja ihanat ripset! menen uudestaankin tosin kyllä ilman lapsia :)

      • Aliina--

        Olen sitä mieltä, että itse kampaajan tai ripsien laittajan ei tule puhelimeen vastata, vaan tätä varten täytyy palkata henkilö. Onhan se todella epäammattimaista, että puhelimeen vastataan kesken työnteon. Eikä minua voisi vähempää kiinnostaa muiden ihmisten ongelmat, eiköhän niitä jokaiselta ihan omasta takaa löydy. Jos arvostaa hyvää palvelua ja haluaa tuntea itsensä arvostetuksi asiakkaaksi, en suosittele menemään ko. paikkaan.


    • seija k

      juurihan valitit kun ei vastata ja kun vastataan? minua se ei haitannut ollenkaan vaikka puhelin soi. minulla tuli oikein hyvä mieli ja suosittelen paikkaa muillekkin...
      tyttärillenikin varasin jo ajat!
      no, kai jokainen kokee asiat omala tavalla (:

      • Aliina--

        Nyt taitaa puhua yrittäjä itse valenimellä.. vai olisiko yrittäjän äiti... tai vaikkapa sisko...


      • Seija k
        Aliina-- kirjoitti:

        Nyt taitaa puhua yrittäjä itse valenimellä.. vai olisiko yrittäjän äiti... tai vaikkapa sisko...

        Aika jännä ajattelutapa sinulla aliina. Ihan seija kirjoittaa omaa kokemustaan.. Kehotan keksimään parempaa tekemistä sillä juuri paljastit että et ihan terve ole :) itsellä hyvä kokemus ja piste. Miksi sitä pitää heti epäillä kuka kirjoittaa.. Aika huono ajattelutapa sinulla.


    • USKOMATONTA__

      ei ******** mitä paskaa te kirjoitatte täällä! luultavasti kampaamossa joustetaan ja kuunnellaan teidän typeriä vaatimuksia ja siedetään ylimielisiä katseitanne muutaman kympin takia.... helvettiäkö täällä vingutte?? sanokaa yrittäjälle tai työntekijöille suoraan. nin. KAMPAAJANA ONNEKSI MUUALLA

      • kitty098

        "sanokaa yrittäjälle tai työntekijöille suoraan"

        Oletko lukenut, mistä ihmiset täällä valittavat? Suurimmalla osalla ongelma on nimenomaan se, ettei numerosta saa ketään kiinni.


    • erittäin pettynyt

      Tilasin itse ripsienpidennyksen ky. paikasta sainkin ajan mutta samana päivänä kun aika oli tuli 2,5 tuntia aikaisemmin viesti että liima on loppu katsotaan ensi viikolla sitten, olin varannut lastenhoitajan ky. päivälle joten kalliiksi tuli, halusin perua diilin epäluottamuksen takia enkä tarvinnut enää diiliä, ei voi olla niin että tilaan ajan ja yritys peruu sen samana päivänä noin pikaisella varoitusajalla. no salon sarasta ei tullut mitään kommenttia kun lähetin tilinumeroni ja pyysin rahoja takaisin, kun lähetin viikon loputtua viestin etten ole saanut rahoja niin ilmoitettiin ettei niitä ole saatu offeriumilta kuitenkin olin ollut yhteydessä offeriumiin mistä oli lähetetty sähköposti että rahat on toimitettu salon saraan , kerroin tämän tekstiviestillä jolloin tuli ilmoitus ettei kipeenä voinut olla töissä kun muistutin että kyseessä oli liiman loppuminen en tiennytkään yrityksen perustamisesta mitään eikä ilman liimaa voi laittaa, ei toki voikkaan mutta uskomatonta ettei liimaa ole riittämiin jos tilauksia on otettu vastaan, loppujen lopuksi tämä salon saran ihminen soittaa haukkuu minut eikä aijo siis maksaa minulle summaa takaisin eli näin hyvää asiakaspalvelua ja toimintaa ..... uskomatonta en suosittele kenellekkään

      • Jännittävää 8)

        Mä kävin ihan itse hakemassa paikan päältä rahat. Mulle luvattiin laittaa ne tilille ja kun ei rahoja näkynyt päätin käydä ne hakemassa. Lopuksi sain vielä tiukan kehoituksen palauttaa heti rahat, kun ne tulevat tililleni "seuraavana" päivänä :D Ei tullu rahat :DD


    • ällistynyt

      Kyllä on niin onnettoman huono asiakaspalvelu etten ole kohdannut missään, ylimielistä olan kohottamista kun itse on hoitanut asiat huonosti,huutoa puhelimessa ja todella asiatonta tekstiä, jos itse hoitaa hommansa noin huonosti, mitä tässä paikassa hoidetaan niin ei se ole asiakkaan vika, ei myöskään se että tuote / tilaus on halpa oikeuta mihin tahansa käytökeen ja välinpitämättömyyteen, toki hyvä kun näitä tulee ilmi loppuu kohta kaikki työt ja voi riemuita sitten ilman tötitä että itse oli oikeassa...nim. tämä saran pitäjä hän kun on sitä mieltä että asiakkaissa vika kun homma ei toimi .... tsemppiä vaan

      • Lotta 35

        Itse teen ripsiä joten voin sanoa että usko tai älä liima loppuu ja tilaukset myöhästelee. Oikeuttaako tämä sinua uhkailemaan omistajaa tietyin omin keinoin?
        Nyt ennenkuin haukkuu kannattaa itse miettiä kuinka kauan on valmis odottamaan lahjakorttinsa aikaa. Samantien ei mitään saa ei vaikka olisi kuka ja mikä. Huokuu oma mokailu sieltä nyt ja nyt yrittäjää lyttäät. Toivon todellakin että tämä katsotaan yrittäjän hyväksi sillä ei kukaan kuuntele uhkailua keneltäkään. Työntekijä, omistaja tai aivan sama kuka. Ketään ei uhkailla ei edes meidän alalla. Itsesi jätit nyt huonoon valoon. Hyvä ihminen koita nyt rauhoittua ja avartaa mieltäsi vähän. Kun et tiedä tekijän tilauksia jne niin millä oikeudella täällä ruodot moisia?
        - tutkituta pääsi älä ripsiä/lotta 35


      • Liisamari
        Lotta 35 kirjoitti:

        Itse teen ripsiä joten voin sanoa että usko tai älä liima loppuu ja tilaukset myöhästelee. Oikeuttaako tämä sinua uhkailemaan omistajaa tietyin omin keinoin?
        Nyt ennenkuin haukkuu kannattaa itse miettiä kuinka kauan on valmis odottamaan lahjakorttinsa aikaa. Samantien ei mitään saa ei vaikka olisi kuka ja mikä. Huokuu oma mokailu sieltä nyt ja nyt yrittäjää lyttäät. Toivon todellakin että tämä katsotaan yrittäjän hyväksi sillä ei kukaan kuuntele uhkailua keneltäkään. Työntekijä, omistaja tai aivan sama kuka. Ketään ei uhkailla ei edes meidän alalla. Itsesi jätit nyt huonoon valoon. Hyvä ihminen koita nyt rauhoittua ja avartaa mieltäsi vähän. Kun et tiedä tekijän tilauksia jne niin millä oikeudella täällä ruodot moisia?
        - tutkituta pääsi älä ripsiä/lotta 35

        Joo, eikähän rouva mene nyt omien henk koht ogelmiensa puolelle. Sunnuntaina jaksaapi täällä neuvoa yrittäjää tilaamaan liimaa. Yksi ajansiirto ja kasa haukkumista ja ripaus omia mausteitasi? Muista että yrittäjänä tiedän että heilläkin on oikeuksia. Joillakin vain ei aivot tee yhteistyötä. Ei edes juhannuksena näköjään.


      • Popo
        Liisamari kirjoitti:

        Joo, eikähän rouva mene nyt omien henk koht ogelmiensa puolelle. Sunnuntaina jaksaapi täällä neuvoa yrittäjää tilaamaan liimaa. Yksi ajansiirto ja kasa haukkumista ja ripaus omia mausteitasi? Muista että yrittäjänä tiedän että heilläkin on oikeuksia. Joillakin vain ei aivot tee yhteistyötä. Ei edes juhannuksena näköjään.

        "ällistynyt ja erittäinpettynyt" yrittäkää edes olla eri henkilö. Voi luoja. Tuoko on ongelmasi? Eikö siis tekijä saa sarastua ennen aikaasi? Olla vaikka paareilla samalla kun laittaa viestiäsi? Päästyään pois lukee rumat uhkailusi. SUNNUNTAINA.
        Rouva taitaa kyllä maustaa nyt liikaa. Pyydän erikseen yrittäjän komentit tänne. Aivan mielenkiinnosta että mihin mahtaa tämä johtaa.


      • Älyhoi!
        Popo kirjoitti:

        "ällistynyt ja erittäinpettynyt" yrittäkää edes olla eri henkilö. Voi luoja. Tuoko on ongelmasi? Eikö siis tekijä saa sarastua ennen aikaasi? Olla vaikka paareilla samalla kun laittaa viestiäsi? Päästyään pois lukee rumat uhkailusi. SUNNUNTAINA.
        Rouva taitaa kyllä maustaa nyt liikaa. Pyydän erikseen yrittäjän komentit tänne. Aivan mielenkiinnosta että mihin mahtaa tämä johtaa.

        Ystäväni kallio sunnuntailtahan se siinä. Ensiksi et taida ymmärtää mikä on työaika tai mikä on vapaa aikaa. Kerron tarkemmin. EI VKLP ELI VIIKONLOPUT ELI SIIS EI VARSINKAAN SUNNUNTAIT. EIKÄ MYÖSKÄÄN ILLAT KLO 20-23. onko tämä jo selvä?

        Itse asiaan vai onko tämä edes mikään asia. Elikkä aikasi jouduin siirtämään koska LIIMA OLI LOPPUNUT. Oletko vielä kärryillä?
        Nyt kannattaa olla. Eli kun minulla on esim 15 asiakasta per päivä ja edellispäivänä sama homma. Luuletko sä tosiaankin että meillä ei käy tämmöisiä virheitä? Sinulle selitettiin asia ja se on siinä. Aivan sama koska huomasin sen. Ymmärrät vielä että huomasin sen edellisen asiakkaan kohdalla? Huudat, uhkailet ja näsäviisastelet asioista joista et tiedä mitään. Tiedätkö mistä tiedän ettet todellakaan tiedä?
        Halveksuvalla ja ala arvoisella puheellasi.
        Sillä ei rouvaseni maailmassa saa mitään. EIKÄ VARSINKAAN KORVAUKSIA.
        Toiseksi, onko sinulla harmainta aavistusta että valehtelet offeriumin maksuista? Levität valheellista tietoa heidän arkistoistaan. Usko taii älä kukaan ei sinulle missään tapauksessa kerron yhtikäs mitään minun maksuistani.
        Opettele käytöstavat ensi kerralla kun haluat että asiasi hoituu. Minua ei kannata alkaa käskyttämään koska halusit "palvelun" sillä olen sitä varten siellä että oikein rouvaa palvelisin! Häpeä sanojasi ja häpeä uhkailujasi. Kun ostat suoraan joltain jotain omet yhteydessä heihin. MINULTA ET OLE SUORAAN OSTANUT MITÄÄN JOTEN ÄLÄ ENÄN IKINÄ HÄIRITSE MINUA HAUKUILLASI SEKÄ VALHEILLASI!
        Tämä ei jää tähän myöskään sillä tietojen levitys maksuista yms on laitonta vaikka kuinka sinua palvelijoitasi ollaankin.

        Hävettäisi sinun puolesta mutta en edes siihen lähde. Kun ymmärrät kuinka muillakin on oikeuksia tajuat laittaa Suusi vaan suppuun eikä varsinkaan suomesaa kannata uhkailla ketään ennekuin diilistä sinulle on annettu OIKEAA INFOA!
        Odottaen korvauksia jatkuvasta rauhanrikkomisesta yms tietojen levityksestä ainiin sanojasi lainaen minulla on jokainen viestisi tallella ja osaan myös niitä käyttää harmiksesi.
        Nyt kun luet edes mitä kirjoitit häettääkö?
        Tuskin!
        Rahoja minulta et saa edelleen johtuen omasta valehtelustasi, raivoamisista sekä tekstareihisi vastaillessani. Jopa minä itse voin päättää kenen aika olisi voitu uudestaan käyttää ja kuka vain käytti tilannetta hyväkseen haluakseen rahansa takaisin.
        Sairasta käytöstä aikuiselta ihmiseltä.


        Olen ollu yhteydessä offeriumiin jotka ovat maksaneet sinulle 65e minulla oli aika varattuna jonka peruutit 2,5tuntia ennen sovittua aikaa,offeriumin asiakaspalvelussa samaa mieltä et olet vastuussa rahojen palautukseen,mutta toki voimme tehdä asian vaikeemman kautta jos haluat,helpommalla olisit päässyt jos olisit maksanut rahat mut oma valintasi
        VAI ETTÄ OIKEIN SINULLE KERROTTIIN. Hienoa valehtelua kun rahat tililetään joka KUUKAUSI JA EI OLE TÄYTTÄ KUUKAUTTA OLLUT VIELÄ DIILIN ALKAMISESTA! Yksittäisten diilien tilitya ei ole järkevää. Toiseksi 50 on minulle jäävä joka tilitetään KUUKAUDEN VÄLEIN!

        Olen myös säästänyt jokaisen tekstiviestisi todistusaineistoksi joten eiköhän tämä tästä,ajon nyt ilmoittaa offeriumiin että et ole saanut mielestäsi rahoja ja miten hoidat asiat jonka jälkeen otan kuluttajalautakuntaan yhteyttä!

        Edelleen rouva kallio ei ymmärrä että en laita rahoja omasta pussistani moisen paska aallon jälkeen!
        Onko minun vikani ettei sinulle käy MIKÄÄN MUU PÄIVÄ!? Ei.
        Turha tulla noutamaan edes lahjakorttiasi meiltä sillä sinunlaiset yrittäjien haukkujat sekä uhkailijat medialla saavat jokaisen karvat pystyyn.
        Mieti mitä sanot ja miten sen sanot, milloin haukut ketä haukut? Ketä on oikeus käskyttää palvelemaan ja oletko sinä liikkeen omsitaja kenties? Tietäen tilaukset, tilitykset ja kaikki? Et todellakaan. Tuommoisella rumalla asenteellasi et pääse kauhean pitkälle. En viitsisi laittaa enempääviestejäsi edes täytyi toki muutama laittaa kun niin nätisti kerroit kääntäväsi ne minua vastaan hah!
        Parempaa ensi viikkoa ja juhannusta. Koitahan nauttia kesästä ei ole tuommoisen karman kanssa liikkuminen turvallista varsinkin kuin valehtelee vielä minkä kerkeää.
        Tämä selviää perinpohjin aamulla ja opit myös ymmärtämään ettei koskaan ikinä missään kannata uhkailla keän. Ei yrittäjiä, työntekijöitä, tavallisia ihmisiä tai muitakaan "PALVELUSTYÖLÄISIÄ" niinkuin tykkäsit puhelimeen huutaa.

        Toivon todella että joku sinua auttaa jotta saat rauhan asian kanssa ja jättäisit muutkin rauhaan omilta henk koht ongelmiltasi. Meilläkin on perhe, univelat, käymme vessassa ja jopa syömme ruokaa! USKOMATONTA EIKÖ!?! Eli "palvelusammattimme" ohella jopa elämme tehden inhimillisiä virheitä. Mutta onneksi sinä tiedät kaiken yrityksestäni ja saapuneista rahoista kuin mikäkin diilin talousosasto!


      • Älyhoi vieläkin!
        Älyhoi! kirjoitti:

        Ystäväni kallio sunnuntailtahan se siinä. Ensiksi et taida ymmärtää mikä on työaika tai mikä on vapaa aikaa. Kerron tarkemmin. EI VKLP ELI VIIKONLOPUT ELI SIIS EI VARSINKAAN SUNNUNTAIT. EIKÄ MYÖSKÄÄN ILLAT KLO 20-23. onko tämä jo selvä?

        Itse asiaan vai onko tämä edes mikään asia. Elikkä aikasi jouduin siirtämään koska LIIMA OLI LOPPUNUT. Oletko vielä kärryillä?
        Nyt kannattaa olla. Eli kun minulla on esim 15 asiakasta per päivä ja edellispäivänä sama homma. Luuletko sä tosiaankin että meillä ei käy tämmöisiä virheitä? Sinulle selitettiin asia ja se on siinä. Aivan sama koska huomasin sen. Ymmärrät vielä että huomasin sen edellisen asiakkaan kohdalla? Huudat, uhkailet ja näsäviisastelet asioista joista et tiedä mitään. Tiedätkö mistä tiedän ettet todellakaan tiedä?
        Halveksuvalla ja ala arvoisella puheellasi.
        Sillä ei rouvaseni maailmassa saa mitään. EIKÄ VARSINKAAN KORVAUKSIA.
        Toiseksi, onko sinulla harmainta aavistusta että valehtelet offeriumin maksuista? Levität valheellista tietoa heidän arkistoistaan. Usko taii älä kukaan ei sinulle missään tapauksessa kerron yhtikäs mitään minun maksuistani.
        Opettele käytöstavat ensi kerralla kun haluat että asiasi hoituu. Minua ei kannata alkaa käskyttämään koska halusit "palvelun" sillä olen sitä varten siellä että oikein rouvaa palvelisin! Häpeä sanojasi ja häpeä uhkailujasi. Kun ostat suoraan joltain jotain omet yhteydessä heihin. MINULTA ET OLE SUORAAN OSTANUT MITÄÄN JOTEN ÄLÄ ENÄN IKINÄ HÄIRITSE MINUA HAUKUILLASI SEKÄ VALHEILLASI!
        Tämä ei jää tähän myöskään sillä tietojen levitys maksuista yms on laitonta vaikka kuinka sinua palvelijoitasi ollaankin.

        Hävettäisi sinun puolesta mutta en edes siihen lähde. Kun ymmärrät kuinka muillakin on oikeuksia tajuat laittaa Suusi vaan suppuun eikä varsinkaan suomesaa kannata uhkailla ketään ennekuin diilistä sinulle on annettu OIKEAA INFOA!
        Odottaen korvauksia jatkuvasta rauhanrikkomisesta yms tietojen levityksestä ainiin sanojasi lainaen minulla on jokainen viestisi tallella ja osaan myös niitä käyttää harmiksesi.
        Nyt kun luet edes mitä kirjoitit häettääkö?
        Tuskin!
        Rahoja minulta et saa edelleen johtuen omasta valehtelustasi, raivoamisista sekä tekstareihisi vastaillessani. Jopa minä itse voin päättää kenen aika olisi voitu uudestaan käyttää ja kuka vain käytti tilannetta hyväkseen haluakseen rahansa takaisin.
        Sairasta käytöstä aikuiselta ihmiseltä.


        Olen ollu yhteydessä offeriumiin jotka ovat maksaneet sinulle 65e minulla oli aika varattuna jonka peruutit 2,5tuntia ennen sovittua aikaa,offeriumin asiakaspalvelussa samaa mieltä et olet vastuussa rahojen palautukseen,mutta toki voimme tehdä asian vaikeemman kautta jos haluat,helpommalla olisit päässyt jos olisit maksanut rahat mut oma valintasi
        VAI ETTÄ OIKEIN SINULLE KERROTTIIN. Hienoa valehtelua kun rahat tililetään joka KUUKAUSI JA EI OLE TÄYTTÄ KUUKAUTTA OLLUT VIELÄ DIILIN ALKAMISESTA! Yksittäisten diilien tilitya ei ole järkevää. Toiseksi 50 on minulle jäävä joka tilitetään KUUKAUDEN VÄLEIN!

        Olen myös säästänyt jokaisen tekstiviestisi todistusaineistoksi joten eiköhän tämä tästä,ajon nyt ilmoittaa offeriumiin että et ole saanut mielestäsi rahoja ja miten hoidat asiat jonka jälkeen otan kuluttajalautakuntaan yhteyttä!

        Edelleen rouva kallio ei ymmärrä että en laita rahoja omasta pussistani moisen paska aallon jälkeen!
        Onko minun vikani ettei sinulle käy MIKÄÄN MUU PÄIVÄ!? Ei.
        Turha tulla noutamaan edes lahjakorttiasi meiltä sillä sinunlaiset yrittäjien haukkujat sekä uhkailijat medialla saavat jokaisen karvat pystyyn.
        Mieti mitä sanot ja miten sen sanot, milloin haukut ketä haukut? Ketä on oikeus käskyttää palvelemaan ja oletko sinä liikkeen omsitaja kenties? Tietäen tilaukset, tilitykset ja kaikki? Et todellakaan. Tuommoisella rumalla asenteellasi et pääse kauhean pitkälle. En viitsisi laittaa enempääviestejäsi edes täytyi toki muutama laittaa kun niin nätisti kerroit kääntäväsi ne minua vastaan hah!
        Parempaa ensi viikkoa ja juhannusta. Koitahan nauttia kesästä ei ole tuommoisen karman kanssa liikkuminen turvallista varsinkin kuin valehtelee vielä minkä kerkeää.
        Tämä selviää perinpohjin aamulla ja opit myös ymmärtämään ettei koskaan ikinä missään kannata uhkailla keän. Ei yrittäjiä, työntekijöitä, tavallisia ihmisiä tai muitakaan "PALVELUSTYÖLÄISIÄ" niinkuin tykkäsit puhelimeen huutaa.

        Toivon todella että joku sinua auttaa jotta saat rauhan asian kanssa ja jättäisit muutkin rauhaan omilta henk koht ongelmiltasi. Meilläkin on perhe, univelat, käymme vessassa ja jopa syömme ruokaa! USKOMATONTA EIKÖ!?! Eli "palvelusammattimme" ohella jopa elämme tehden inhimillisiä virheitä. Mutta onneksi sinä tiedät kaiken yrityksestäni ja saapuneista rahoista kuin mikäkin diilin talousosasto!

        Toki, siis vapaa ajallani asiakkaani pyytävät lukemaan tänne alarvoisia, valehelevia tekstejäsi.
        Eli taas käytetty sinun huomion kipeyteesi aikaa vapaa ajastani.
        Fiksuna ihmisenä tiedät varmasti että mikään ei ole ilmaista varsinkaan 222000000 tekstiviestiä joihin vaaadit SUNNUNTAINA vastausta.

        En tiedä muista Asioistasi eikä voisi vähempää kiinostaa jolloin oletan sinunkin pysyvän poissa minun asioistani.. Sekä puhelimestani, s posteista ja kaikkialta.
        Asian ratkettua diilin eduksi eli jos suostuvat maksamaan koko 65 hienoa! Enpä usko tämän shown ja haukunan jälkeen joissa puhelutallenteistakin kuuluu uhkailusi sekä röyhkeät lauseesi.
        Yleensä joustan ja paljon sinun kohdallasi en yhtään!
        Pidän huolta että päästyäsi vastaamaan näistä rikkeistä et koskaan enään kutsu "meitä" "PALVELUSTYÖLÄISIKSI" jotka siis tarkensit että ovat juuri sinun palvelua varten/
        Kuka luulet olevasi?
        Joskus kannattaa yrittää pitää tietyt asiat itsellään vaikka kuinka harmittaa. Sitä kutsutaan tilannetajuksi. Mitä sinulla ei löytynyt ei alusta loppuun.
        Aikuinen ihminen ja kasa valheita. Kokemuksesta tiedän sen verran ja voin samalla valottaa sinunkin tietouttasi tällä :
        Elikkä kun teen diilini partnerini kanssa kun ja jos koskaan tulee edes yksi puhelinsoitto keneltäkääna asiakkaalta koskien jotain osastoamme immoittaa partnerimme S POSTILLA/ PUHELIMELLA HENK KOHT HETI MINULLE.
        Riittääkö jo typert asiasi tälle illalle?


      • Piilo
        Popo kirjoitti:

        "ällistynyt ja erittäinpettynyt" yrittäkää edes olla eri henkilö. Voi luoja. Tuoko on ongelmasi? Eikö siis tekijä saa sarastua ennen aikaasi? Olla vaikka paareilla samalla kun laittaa viestiäsi? Päästyään pois lukee rumat uhkailusi. SUNNUNTAINA.
        Rouva taitaa kyllä maustaa nyt liikaa. Pyydän erikseen yrittäjän komentit tänne. Aivan mielenkiinnosta että mihin mahtaa tämä johtaa.

        Samaa mieltä! Kyllä asiakaskin joutuu tulemaan vastaan varsinkin koskien lahjakorttia.
        Yrittäen muistaa käytöstavat ja rehellisyyden. Eikai edes tarvitse pyytää muita tietoja rouvan viesteistä sillä tämä riittää minulle.
        Pahoitteluni menevät yrittäjälle...
        Tiedän kuinka paljon joustatte hinnoista ja materiaaleista saaden tätä kiitokseksi. Puhumattakaan tuosta tulanteeTa jollloin liima on ollut lommu? Eikö kaupasta lopu leipä koskaan? Kananmuna? Loppuuko mitään muuta koskaan mitä ostat.
        Antakaa yrittäjien tehdä Parhaansa tekemättä itseänne naurunalaiseksi.
        Pahoitteluni menevät vielä yrittäjälle... Juhannuksena klo 7.30 kuulemma ensimmäiset uhkailut pitkälle klo 16 asti. Onneksi me vakio asiakkaat voidaan laittaa laittajallemme tekstiviestiä jos meitä jokin askarruttaa eli kovasti tämä asia. Ja niin me teimmekin! Toivon että saat opiksesi tästä kuinka ketään uhkaillaan pyhäpäivänä selvittämättä faktoja vaan kaivamalla roskiksia. Huhhuh, menit liian pikälle kun toisten juttuja tongit.
        En malta odottaa miten asia päättyy.


      • Voi että,
        Piilo kirjoitti:

        Samaa mieltä! Kyllä asiakaskin joutuu tulemaan vastaan varsinkin koskien lahjakorttia.
        Yrittäen muistaa käytöstavat ja rehellisyyden. Eikai edes tarvitse pyytää muita tietoja rouvan viesteistä sillä tämä riittää minulle.
        Pahoitteluni menevät yrittäjälle...
        Tiedän kuinka paljon joustatte hinnoista ja materiaaleista saaden tätä kiitokseksi. Puhumattakaan tuosta tulanteeTa jollloin liima on ollut lommu? Eikö kaupasta lopu leipä koskaan? Kananmuna? Loppuuko mitään muuta koskaan mitä ostat.
        Antakaa yrittäjien tehdä Parhaansa tekemättä itseänne naurunalaiseksi.
        Pahoitteluni menevät vielä yrittäjälle... Juhannuksena klo 7.30 kuulemma ensimmäiset uhkailut pitkälle klo 16 asti. Onneksi me vakio asiakkaat voidaan laittaa laittajallemme tekstiviestiä jos meitä jokin askarruttaa eli kovasti tämä asia. Ja niin me teimmekin! Toivon että saat opiksesi tästä kuinka ketään uhkaillaan pyhäpäivänä selvittämättä faktoja vaan kaivamalla roskiksia. Huhhuh, menit liian pikälle kun toisten juttuja tongit.
        En malta odottaa miten asia päättyy.

        Hahahahhahahhaha... Ihanaa viihdettä. Tätä aion seurata sillä näemme tässä voittaako uhoaminen vai voittaako ammattimaiset neuvottelu tyyppiset taidot?
        Uhoaminen on aina hyvä. Varsinkin noilla teksteilläsi :D
        Piristitte ainakin minun sunnuntaita. Varsinkin tämä "asiakas/ PALVELUTYÖNPAKKO"
        kaikilla yrittäjillä. koittakaahan kestää tätä varsinkin nuoret yrittäjät.
        Näköjään hinnalla millä hyvänsä ollaan valmiita "hajoittaman 4 vuoden imperiumi joka vaatii nuorelta älytöntä panosta elämässään" toisella puolella meillä on perus kyllästynyt äkäinen äiti joka vaan haluaa purkaa hormonejaan. Väärällä tavalla.
        Kohteliaisuus on kaikki kaikessa. Tämä on tärkeää tietoa!


      • Hanne__
        Voi että, kirjoitti:

        Hahahahhahahhaha... Ihanaa viihdettä. Tätä aion seurata sillä näemme tässä voittaako uhoaminen vai voittaako ammattimaiset neuvottelu tyyppiset taidot?
        Uhoaminen on aina hyvä. Varsinkin noilla teksteilläsi :D
        Piristitte ainakin minun sunnuntaita. Varsinkin tämä "asiakas/ PALVELUTYÖNPAKKO"
        kaikilla yrittäjillä. koittakaahan kestää tätä varsinkin nuoret yrittäjät.
        Näköjään hinnalla millä hyvänsä ollaan valmiita "hajoittaman 4 vuoden imperiumi joka vaatii nuorelta älytöntä panosta elämässään" toisella puolella meillä on perus kyllästynyt äkäinen äiti joka vaan haluaa purkaa hormonejaan. Väärällä tavalla.
        Kohteliaisuus on kaikki kaikessa. Tämä on tärkeää tietoa!

        Minusta tämä lietsomin ei nyt meidän hommaa ole kauheasti. Tätä tulee isommat jutut kuvaamaan että tästä saadaan loppu oli tiöanne mikä vain.
        Tyhmää on toki se että aina pitää asiat raahata "median eteen".
        Alkaa olemaan jo hyvin lapsellinen tapa saada haluamansa.
        Liian yleinen ja liian halveksittu.


      • Hilkka
        Hanne__ kirjoitti:

        Minusta tämä lietsomin ei nyt meidän hommaa ole kauheasti. Tätä tulee isommat jutut kuvaamaan että tästä saadaan loppu oli tiöanne mikä vain.
        Tyhmää on toki se että aina pitää asiat raahata "median eteen".
        Alkaa olemaan jo hyvin lapsellinen tapa saada haluamansa.
        Liian yleinen ja liian halveksittu.

        Itse omen saanut hyvin ajat aina varattua. Tähänkin olisi varmasti saatu erilainen sopu. Mutta toki kun kyse ytksityisyrittäjästä ajatelee tämmöinen tavan kuluttaja että "hankkii potkut". Asiahan ei mene näin ollenkaan. Eli lähinnä ärsytätte enemmän yrittäjää jolloin he eivät jaksa enään varsinkaan diilien mukaan laittamaan teitä hommiin. Kyse oli kuitenkin liiman loppumisesta. Ei mikään silmänpuhkeaminen. Vaikka joskus tuntuu että puhutaankin siitä.. Tai ainakin isommasta asiasta.
        Sopu varmasti löytyy.


      • älytöntä!
        Hilkka kirjoitti:

        Itse omen saanut hyvin ajat aina varattua. Tähänkin olisi varmasti saatu erilainen sopu. Mutta toki kun kyse ytksityisyrittäjästä ajatelee tämmöinen tavan kuluttaja että "hankkii potkut". Asiahan ei mene näin ollenkaan. Eli lähinnä ärsytätte enemmän yrittäjää jolloin he eivät jaksa enään varsinkaan diilien mukaan laittamaan teitä hommiin. Kyse oli kuitenkin liiman loppumisesta. Ei mikään silmänpuhkeaminen. Vaikka joskus tuntuu että puhutaankin siitä.. Tai ainakin isommasta asiasta.
        Sopu varmasti löytyy.

        Olen NIIIIN sitä mieltä, että yrittäjältä puuttuu asiakaspalvelutaidot! Tämmöiset riita asiat pitäisi hoitaa yrittäjän puolelta hyvin hiljaisesti, eikä haukkua haukkujaa julkisesti kaikkien nähden. Tämä ei todellakaan ole asiakaspalvelua. Ymmärrän, että yrittäjää ärsyttää mustamaalaaminen, mutta minkälaisen kuvan hän antaa itsestään haukkuen haukkujaansa täällä keskustelupalstalla?? Eikö tämä asia pitäisi hoitaa asiallisesti ilman ulkopuolisia ihmisiä yrittäjän puolelta? Asiakas voi ilmaista tyytymättömyytensä täällä, mutta minkä kuvan yrittäjä antaa itsestään ja palveluistaan.. EI HYVÄ!


      • älytöntä!
        Älyhoi vieläkin! kirjoitti:

        Toki, siis vapaa ajallani asiakkaani pyytävät lukemaan tänne alarvoisia, valehelevia tekstejäsi.
        Eli taas käytetty sinun huomion kipeyteesi aikaa vapaa ajastani.
        Fiksuna ihmisenä tiedät varmasti että mikään ei ole ilmaista varsinkaan 222000000 tekstiviestiä joihin vaaadit SUNNUNTAINA vastausta.

        En tiedä muista Asioistasi eikä voisi vähempää kiinostaa jolloin oletan sinunkin pysyvän poissa minun asioistani.. Sekä puhelimestani, s posteista ja kaikkialta.
        Asian ratkettua diilin eduksi eli jos suostuvat maksamaan koko 65 hienoa! Enpä usko tämän shown ja haukunan jälkeen joissa puhelutallenteistakin kuuluu uhkailusi sekä röyhkeät lauseesi.
        Yleensä joustan ja paljon sinun kohdallasi en yhtään!
        Pidän huolta että päästyäsi vastaamaan näistä rikkeistä et koskaan enään kutsu "meitä" "PALVELUSTYÖLÄISIKSI" jotka siis tarkensit että ovat juuri sinun palvelua varten/
        Kuka luulet olevasi?
        Joskus kannattaa yrittää pitää tietyt asiat itsellään vaikka kuinka harmittaa. Sitä kutsutaan tilannetajuksi. Mitä sinulla ei löytynyt ei alusta loppuun.
        Aikuinen ihminen ja kasa valheita. Kokemuksesta tiedän sen verran ja voin samalla valottaa sinunkin tietouttasi tällä :
        Elikkä kun teen diilini partnerini kanssa kun ja jos koskaan tulee edes yksi puhelinsoitto keneltäkääna asiakkaalta koskien jotain osastoamme immoittaa partnerimme S POSTILLA/ PUHELIMELLA HENK KOHT HETI MINULLE.
        Riittääkö jo typert asiasi tälle illalle?

        Ei näin!


      • Looos
        älytöntä! kirjoitti:

        Olen NIIIIN sitä mieltä, että yrittäjältä puuttuu asiakaspalvelutaidot! Tämmöiset riita asiat pitäisi hoitaa yrittäjän puolelta hyvin hiljaisesti, eikä haukkua haukkujaa julkisesti kaikkien nähden. Tämä ei todellakaan ole asiakaspalvelua. Ymmärrän, että yrittäjää ärsyttää mustamaalaaminen, mutta minkälaisen kuvan hän antaa itsestään haukkuen haukkujaansa täällä keskustelupalstalla?? Eikö tämä asia pitäisi hoitaa asiallisesti ilman ulkopuolisia ihmisiä yrittäjän puolelta? Asiakas voi ilmaista tyytymättömyytensä täällä, mutta minkä kuvan yrittäjä antaa itsestään ja palveluistaan.. EI HYVÄ!

        Aina vedetään toki asiakaspalvelu sitaatti esiin! Entä kun ostaja mustamaalaa LIIMAN LOPPUMISEN TAKIA. Ympäri henkilön omaa fb tä, terrorisoi illat puhelimella sekä haukkuu kaikin mahdollisin tavoin yrittäjää vain koska liima oli loppunut!
        Nyt järki käteen ei täällä kenelläkään ole oikeuksia enemPää kuin toisella! Toivottavasti yrittäjä päättää peruuttaa kaikki diilit sillä tämmöisen asian takia levitetään ympäri nettiä yht tietoja sekä monia muita asiaankuulumattomia asioita.
        Yrittäjien oikeudet sekä kuluttajan oikeudet ovat täysin samat itse kuluttajana ymmärrän tämän..
        Olen niin pöyristynyt asiakkaan tavasta hoitaa tämän. Jos yrittäjä sanoo että rahat ovat vielä diilillä miksi saa asiakas valehdella vaikka eivät ole? Uskomatonta. Aikuiset ihmiset tekee pahaa toisilleen näin pienestä asiasta..


      • Annemari_
        Looos kirjoitti:

        Aina vedetään toki asiakaspalvelu sitaatti esiin! Entä kun ostaja mustamaalaa LIIMAN LOPPUMISEN TAKIA. Ympäri henkilön omaa fb tä, terrorisoi illat puhelimella sekä haukkuu kaikin mahdollisin tavoin yrittäjää vain koska liima oli loppunut!
        Nyt järki käteen ei täällä kenelläkään ole oikeuksia enemPää kuin toisella! Toivottavasti yrittäjä päättää peruuttaa kaikki diilit sillä tämmöisen asian takia levitetään ympäri nettiä yht tietoja sekä monia muita asiaankuulumattomia asioita.
        Yrittäjien oikeudet sekä kuluttajan oikeudet ovat täysin samat itse kuluttajana ymmärrän tämän..
        Olen niin pöyristynyt asiakkaan tavasta hoitaa tämän. Jos yrittäjä sanoo että rahat ovat vielä diilillä miksi saa asiakas valehdella vaikka eivät ole? Uskomatonta. Aikuiset ihmiset tekee pahaa toisilleen näin pienestä asiasta..

        Ei jumalauta mikä asia. Liiman loppuminen ja rahojen oleminen diilin järjestäjällä? Tämmöinen haukku ja häirintä? Ei hyvä kummaltakaan osa puolelta.


      • Ääni
        Looos kirjoitti:

        Aina vedetään toki asiakaspalvelu sitaatti esiin! Entä kun ostaja mustamaalaa LIIMAN LOPPUMISEN TAKIA. Ympäri henkilön omaa fb tä, terrorisoi illat puhelimella sekä haukkuu kaikin mahdollisin tavoin yrittäjää vain koska liima oli loppunut!
        Nyt järki käteen ei täällä kenelläkään ole oikeuksia enemPää kuin toisella! Toivottavasti yrittäjä päättää peruuttaa kaikki diilit sillä tämmöisen asian takia levitetään ympäri nettiä yht tietoja sekä monia muita asiaankuulumattomia asioita.
        Yrittäjien oikeudet sekä kuluttajan oikeudet ovat täysin samat itse kuluttajana ymmärrän tämän..
        Olen niin pöyristynyt asiakkaan tavasta hoitaa tämän. Jos yrittäjä sanoo että rahat ovat vielä diilillä miksi saa asiakas valehdella vaikka eivät ole? Uskomatonta. Aikuiset ihmiset tekee pahaa toisilleen näin pienestä asiasta..

        Ammattilaiselta ei kyllä liima lopu noin. Selittelyn makua...


      • Alhaista
        älytöntä! kirjoitti:

        Olen NIIIIN sitä mieltä, että yrittäjältä puuttuu asiakaspalvelutaidot! Tämmöiset riita asiat pitäisi hoitaa yrittäjän puolelta hyvin hiljaisesti, eikä haukkua haukkujaa julkisesti kaikkien nähden. Tämä ei todellakaan ole asiakaspalvelua. Ymmärrän, että yrittäjää ärsyttää mustamaalaaminen, mutta minkälaisen kuvan hän antaa itsestään haukkuen haukkujaansa täällä keskustelupalstalla?? Eikö tämä asia pitäisi hoitaa asiallisesti ilman ulkopuolisia ihmisiä yrittäjän puolelta? Asiakas voi ilmaista tyytymättömyytensä täällä, mutta minkä kuvan yrittäjä antaa itsestään ja palveluistaan.. EI HYVÄ!

        Samaa mieltä. Yrittäjä pilaa yrityksensä imagon lähtemällä tällaiseen mukaan. Keskustelu vain kiihtyy, kuten huomaamme ei näytä tulevan loppua. Alentumattaan samalle tasolle keskustelu olisi varmasti hiipunut. Henkinen sivistys ja liikemiesvaisto tuntuvat puuttuvan täysin tältä yrittäjältä.
        Kuka asiakkaista on seuraava?


      • hanna_lisa123
        Popo kirjoitti:

        "ällistynyt ja erittäinpettynyt" yrittäkää edes olla eri henkilö. Voi luoja. Tuoko on ongelmasi? Eikö siis tekijä saa sarastua ennen aikaasi? Olla vaikka paareilla samalla kun laittaa viestiäsi? Päästyään pois lukee rumat uhkailusi. SUNNUNTAINA.
        Rouva taitaa kyllä maustaa nyt liikaa. Pyydän erikseen yrittäjän komentit tänne. Aivan mielenkiinnosta että mihin mahtaa tämä johtaa.

        Lotta 35, Liisamari ja Popo ovat ilmeisesti yrittäjä itse. Aivan samalla tavalla (ja huonolla suomella) kirjoitettuja aggressiivisia puolustuspuheenvuoroja.

        Tiedoksi, että tässä maassa saa huonoistakin kokemuksista avoimesti kertoa. Näissä kirjoituksissa on kritisoitu saatua palvelua/ sen puutetta, eikä itse henkilöjä. Ainoastaan Salon Saran omistaja/työntekijä käy täällä haukkumassa ihmisiä mm. epäilemällä heidän mielenterveyttään. Uskomatonta!

        Itselläni on myös huonoja kokemuksia ko. paikasta; kävin laittamassa ripset, mutta kahden viikon soitteluista huolimatta kukaan ei ole vastannut puhelimeen, jotta saisin diiliin kuuluneen huoltoajan varattua.


      • LAKI TURVAA
        Looos kirjoitti:

        Aina vedetään toki asiakaspalvelu sitaatti esiin! Entä kun ostaja mustamaalaa LIIMAN LOPPUMISEN TAKIA. Ympäri henkilön omaa fb tä, terrorisoi illat puhelimella sekä haukkuu kaikin mahdollisin tavoin yrittäjää vain koska liima oli loppunut!
        Nyt järki käteen ei täällä kenelläkään ole oikeuksia enemPää kuin toisella! Toivottavasti yrittäjä päättää peruuttaa kaikki diilit sillä tämmöisen asian takia levitetään ympäri nettiä yht tietoja sekä monia muita asiaankuulumattomia asioita.
        Yrittäjien oikeudet sekä kuluttajan oikeudet ovat täysin samat itse kuluttajana ymmärrän tämän..
        Olen niin pöyristynyt asiakkaan tavasta hoitaa tämän. Jos yrittäjä sanoo että rahat ovat vielä diilillä miksi saa asiakas valehdella vaikka eivät ole? Uskomatonta. Aikuiset ihmiset tekee pahaa toisilleen näin pienestä asiasta..

        LAKI MIKÄ SUOJAA KULUTTAJAA TAKAA ASIAKKAAN OIKEUDET - YRITTÄJÄN VASTUU ON SUURI
        Kuluttajansuojalaki
        Markkinoinnin sääntely (2 luku)

        Lain mukaan ensinnäkään markkinoinnissa ei saa käyttää hyvän tavan vastaista tai muutoin kuluttajien kannalta sopimatonta menettelyä, kuten harhaanjohtavaa mainontaa tai antaa virheellistä informaatiota tuotteen ominaisuuksista.

        Sopimusehtojen sääntely (3 luku)

        Yleisesti sopimukset ovat sitovia. Sopimusoikeudessa on kuitenkin hyväksytty ns. sosiaalisen siviilioikeuden käsite. Kuluttajaa pidetään heikompana sopimuksen osapuolena kuin elinkeinonharjoittajaa, joten kuluttajan asemaa on lainsäädännön keinoin vahvistettu.


      • Brilli
        LAKI TURVAA kirjoitti:

        LAKI MIKÄ SUOJAA KULUTTAJAA TAKAA ASIAKKAAN OIKEUDET - YRITTÄJÄN VASTUU ON SUURI
        Kuluttajansuojalaki
        Markkinoinnin sääntely (2 luku)

        Lain mukaan ensinnäkään markkinoinnissa ei saa käyttää hyvän tavan vastaista tai muutoin kuluttajien kannalta sopimatonta menettelyä, kuten harhaanjohtavaa mainontaa tai antaa virheellistä informaatiota tuotteen ominaisuuksista.

        Sopimusehtojen sääntely (3 luku)

        Yleisesti sopimukset ovat sitovia. Sopimusoikeudessa on kuitenkin hyväksytty ns. sosiaalisen siviilioikeuden käsite. Kuluttajaa pidetään heikompana sopimuksen osapuolena kuin elinkeinonharjoittajaa, joten kuluttajan asemaa on lainsäädännön keinoin vahvistettu.

        Yrittäjän vastuu on suuri. Näin juuri! Vastuuton tämä yrittäjä! En suosittele KENELLEKÄÄN ostaa mitään diilejä täältä.


    • tyttö

      Minulla on myös todella huonoja kokemuksia ko. paikasta.

      Minulla oli suuria vaikeuksia saada aikaa sinne, yritin soitella monta päivää ennen kuin sain ketään langan päähän. Lopulta sain ajan varattua noin kahden kuukauden päähän. Kun aikani viimein oli menin hyvissä ajoin paikalle. Puolisen tuntia odoteltuani sain kuitenkin kuulla, että kampaajan kaikki ajat oli siltä päivältä peruutettu, paikalla oli vain tyttö joka teki pelkästään ripsiä. Hän pahoitteli kovasti tilannetta, kun kerroin että minulle ei ollut ilmoitettu aikani peruuntumisesta lainkaan. Hän lupasi, että minulle järjestetään uusi aika ihan parin päivän sisään. Hän sanoi, että soittaa kampaajalle, järjestää ajan ja soittaa minulle heti perään milloin uusi aikani on. Sieltä ei kuitenkaan koskaan kuulunut mitään ja parin viikon ajan yritin soitella perään, mutta en saanut ketään kiinni.

      Otin sitten yhteyttä CityDealin asiakaspalveluun ja pyysin palauttamaan rahat tililleni. He sanoivat, että voivat hyvittää summan Groupon-tililleni jotta voin käyttää sen muihin diileihin, mutta rahallista palautusta eivät suostuneet tekemään. Sanoivat, että jos haluan rahat takaisin, minun täytyy ottaa yhteyttä yrittäjään. Olen yrittänyt taas soitella sinne pyytääkseni palautusta, mutta edelleenkään en saa ketään kiinni. En ole ikinä kohdannut näin huonoa asiakaspalvelua missään. En todellakaan suosittele kenellekään kyseistä paikkaa.

      • Salon sara

        Hei, olisiko mahdollista jos laittaisit puhelinnumerosi meidän facebookissa? Olen pahoillani ettet meitä ole kiinni saanut... Korjataan toki asia mitä pikimmiten...
        Ja tottakai suostumme laittamaan rahat tilillesi jos diilistä laittavat vain groupon tilille..
        Terveisin salon sara


    • Tinkerbelle

      Itse kävin tänään kyseisessä paikassa ottamassa hiuksiini kaksivärivärjäyksen ja leikkauksen, ja kokemus että lopputulos olivat loistavia molemmat. Kampaaja osasi asiantuntevasti neuvoa ja keskustella kanssani siitä, mitä hiuksilleni kannattaa tehdä, ja väri ja raidat olivatkin todella onnistuneet. Kampaaja oli osaava ja mukava, keskusteli kanssani koko ajan, puhelimeen ei kesken hiusteni laiton ryntäilty, mikä mielestäni oli hyvä asia, vasta kun odoteltiin värini ihmeytymistä, alkoi soitella jo soittaneille asiakkaille takaisin ja varailla aikoja. Ketään ylimääräisiä ei paikalla notkunut ja vaikka olisi notkunutkin ja vaikka olisivat omista asioistaan jutelleet, ei se minua olisi sinänsä häirinnyt, hiuksieni takiahan minä sinne tulin enkä seurustelemaan, ja jos lopputulos on tätä luokkaa, niin olkoon puhumatta minulle koko aikana sanaakaan. :) Nyt tosin juteltiin koko ajan, ja ainakaan itse kampaajan suomenkielentaito ei sen perusteella ole mitenkään rajoittunutta.

      Oma ajanvarailuni paikkaan sujui myöskin kivuttomasti, kävi kuin noilla ihmisillä joihin yhteyttä otettiin minun läsnäollessani, soittelin paikalle pari kertaa samana päivänä, ja jonkun tunnin päästä minulle soitettiin takaisin ja varattiin aika.

      Asiakkaaksi aion palata vastakin.

      • tosi hämäystä

        Näistä teksteistä, kuten yllä, huomaa aina, että Sara itse on kirjoittajana. Samat tyypilliset kirjoitus- ja kielioppivirheet, tekstissä samat asiat toistuvat... Oikean kehujan, tyytyväisen todellisen asiakkaan kyllä erottaa.


      • Taidat olla hämäystä
        tosi hämäystä kirjoitti:

        Näistä teksteistä, kuten yllä, huomaa aina, että Sara itse on kirjoittajana. Samat tyypilliset kirjoitus- ja kielioppivirheet, tekstissä samat asiat toistuvat... Oikean kehujan, tyytyväisen todellisen asiakkaan kyllä erottaa.

        Onpas sinulla outo ajattelu tapa. Itse en ole koko paikassa edes käynyt tai muutenkaan sen enempää siitä tiedä. Kunhan ajauduin citydealin keskustelujen kautta tänne. Itse en hämäystä tai kielioppi virheitä esim yllämainitusta huomannut vaan pakko oli kirjoittaa kun selvästikkin jotain kaunaa kannat kyseistä paikkaa kohtaan :) hauska huomata kuinka huvikseen ilkeitä ihmiset voi olla yrittäjää/ tekijää kohtaan.


      • Tinkerbelle edelleen
        tosi hämäystä kirjoitti:

        Näistä teksteistä, kuten yllä, huomaa aina, että Sara itse on kirjoittajana. Samat tyypilliset kirjoitus- ja kielioppivirheet, tekstissä samat asiat toistuvat... Oikean kehujan, tyytyväisen todellisen asiakkaan kyllä erottaa.

        Valitan, eipä ollut Sara, ihan oikea tyytyväinen asiakas olen edelleen. :) Ja raidatkin on hiuksissa kivasti pysyneet, tosin juurikasvua pukkaa sen verran, että voisi kohta uudestaan käydä värjäilemässä.

        Ikävää, että täällä on tämä huutelu mennyt näin pitkälle, ettei kukaan enää edes "uskalla" uskoa positiivisiin kokemuksiin tästä paikasta. En sinänsä epäile näitä kauhutarinoita - itse menin ko. paikkaan aivan kauhunvallassa näitä keskusteluja luettuani -, minkä takia tuntuikin ihmeelliseltä, että itse sain loistavaa palvelua ja todella onnistuneen lopputuloksen (olen pettynyt näissä ns. huippukampaamoissa moneen kertaan - ilmeisesti on vain mahdotonta kuunnella asiakkaan ohjeita ja toiveita, kun itse muka tietää paremmin). Ehkä minulla sitten kävi vain tuuri, mutta aion kyllä "kokeilla onneani" tämän mestan suhteen uudelleenkin. :)


    • Tyytyväinen asiakas

      Asioin Salon Sarassa äskettäin ja olin todella tyytyväinen saamaani palveluun.

    • Salon Sara ja Cityde

      Yritin varata aikaa hiustenvärjäykseen toukokuulle Salon Saraan. Ensimmäinen vapaa aika oli syyskuun alussa!!!


      Kuinka ihmeessä taas tänään kyseinen kampaamo tarjoaa hiustenleikkuulahjakortteja??? KÄSITTämätöntä!

      En tarvitse enää ko kampaamon palvelua.
      Kertokaa pettyneet, oletteko saaneet Citydealilta rahoja takaisin?

      • Marja k

        Itse ainakin asioin tuossa viime viikon ke salon sarassa ja kesti kyllä saada myös aika :/ siellä oli uusi tyttö vuokratuolissa ( näin ainakin ymmärsin) ja hänellä oli joku diili menossa myyntiin? Ainakin siinä jutteli tästä? Taitaa olla se? Mutta saralla ei ainakaan muita ollut koska juuri siitä keskusteltiin että kun niitä noin paljon silloin meni.. En osaa neuvoa kyllä rahan palautuksesta mutta itse varmaan kysyisin suoraan saralta? Toivottavasti saat asiasi hoidettua!


    • tyytyväinen asiakas

      kävin itse tänään beauty salon sarassa ja olen kyllä tyytyväinen hiuksiini.
      tyyppi joka teki hiukseni ei kunnolla osannut suomea, mutta pääsimme riittävään ymmärrykseen keskenään.

      mielestäni hinta-laatusuhde on todellakin kohdallaan. turhaan sorruin tälläsiin keskustelufoorumin lukemiseen ennen kampaajalle menoa ja minulla olikin aivan turhat ennakkoluulot.

      ja mitä diiliin tulee. ostin diilin facediilistä. maksu - lahjakortti zydeemi sujui mallikkaasti ja sain myös kampaajan heti puhelimitse kiinni.

      huomasin kylläkin, että kampaajilla piti kiirettä ja vastailivat aina tauoilla puhelimiin ja tekstareihin. minusta palvelu pelasi.

      • Tyytyväinen täälläkin

        Itse olin eilen salon sarassa asikkaana ja lähdin oikein tyytyväisenä. Minusta on aivan naurettavaa mustamaalata paikkaa jossa palvelu pelaa kaikesta kiireestä ja valituksesta huolimatta. On harmi että yrittäjät eivät enään laita kohta alennuksia palveluihinsa sillä kaikkea haukutaan lattiasta kattoon.
        Itse en tämmöisistä teksteistä tai ihmisistä ole ennenkään välittänyt ja nyt vielä vähemmän. Suosittelen paikkaa lämpimästi muillekkin ja aion itse mennä uudestaankin. Kerrankin löytyy paikka jossa asiakasta ja asiakkaan toiveita kuunnellaan.
        Harmi että tämmöisiä tekstejä kirjoitetaan vain siksi että ei saada heti aikaa tai ei heti vastata puhelimeen..


      • salon sara city deal
        Tyytyväinen täälläkin kirjoitti:

        Itse olin eilen salon sarassa asikkaana ja lähdin oikein tyytyväisenä. Minusta on aivan naurettavaa mustamaalata paikkaa jossa palvelu pelaa kaikesta kiireestä ja valituksesta huolimatta. On harmi että yrittäjät eivät enään laita kohta alennuksia palveluihinsa sillä kaikkea haukutaan lattiasta kattoon.
        Itse en tämmöisistä teksteistä tai ihmisistä ole ennenkään välittänyt ja nyt vielä vähemmän. Suosittelen paikkaa lämpimästi muillekkin ja aion itse mennä uudestaankin. Kerrankin löytyy paikka jossa asiakasta ja asiakkaan toiveita kuunnellaan.
        Harmi että tämmöisiä tekstejä kirjoitetaan vain siksi että ei saada heti aikaa tai ei heti vastata puhelimeen..

        .
        Kohtuutonta todetahänen valittaneen siitä, "ettei HETI saada aikaa". Ei kukaan heti aikaa olekaan vaatinut. Edellisellä kirjoittajalla oli mennyt neljä kuukautta ajan saamiseen. Kohtuullista?

        Sen kyllä ymmärtää, ettei asiakaspalvelija aina pysty vastaamaan puhelimeen.

        Yrittaäjän pitäisi kuitenkin myydä lahjakortteja palveluihin sen verran kuin resursseja riittää.

        Hienoa, että näistä kirjoitellaan, on helpompi tehdä valintoja.


    • City Deal

      City Dealin edustajan kannattaisi lukea näitä tekstejä ja miettiä minkä firman lahjakortteja myyntiin ottaa.

      • Jaana31

        Minusta palvelu pelasi ja olin hyvin tyytyväinen niin palveluun kuin ripsiinkin. Aion myös mennä uudestaankin.


      • Just a tought

        Sun viestin innoittamana lähetin CityDealiin sähköpostilla linkin tähän keskusteluun ;)


    • panda3742

      Olen kolmen viikon ajan yrittänyt soittaa Salon Saran numeroon varatakseni Offerium ripsihuoltoajan. Taidan ottaa yhteyttä seuraavaksi kuluttaja-asiamieheen... ;(

      • Lotta24

        Höh, itse otin yhteyttä facebookissa ja minulle soitettiin seuraavana päivänä.. Tekstiviesti on varmaan myös hyvin toimiva!
        Toivottavasti saat asian hoidettua!
        Pidin kyllä ripsistä, itselläkin oli huolto :)


      • Lapanapa
        Lotta24 kirjoitti:

        Höh, itse otin yhteyttä facebookissa ja minulle soitettiin seuraavana päivänä.. Tekstiviesti on varmaan myös hyvin toimiva!
        Toivottavasti saat asian hoidettua!
        Pidin kyllä ripsistä, itselläkin oli huolto :)

        Aika hauskaa että kaikki positiiviset viestit tässä koko keskustelussa on kaikki kirjoitettu samalla huonolla suomella. ;)


      • huono suomi
        Lapanapa kirjoitti:

        Aika hauskaa että kaikki positiiviset viestit tässä koko keskustelussa on kaikki kirjoitettu samalla huonolla suomella. ;)

        Kieliammattilaisena minun on todettava, että tuo ei pidä paikkaansa. Huonoa suomea on enemmän (?) kielteisissä viesteissä, mm. yhdyssanavirheitä. Edellinen viesti ei sisällä mitään, mikä viittaisi siihen, ettei suomi ole täysin kirjoittajan hallussa. Samoin nimimerkki Tinkerbellen viestit aiemmin. Jospa Lapanapa katsoisi ensin omaan napaansa ja kertaisi esimerkiksi pilkkusäännöt :)


      • älytöntä
        huono suomi kirjoitti:

        Kieliammattilaisena minun on todettava, että tuo ei pidä paikkaansa. Huonoa suomea on enemmän (?) kielteisissä viesteissä, mm. yhdyssanavirheitä. Edellinen viesti ei sisällä mitään, mikä viittaisi siihen, ettei suomi ole täysin kirjoittajan hallussa. Samoin nimimerkki Tinkerbellen viestit aiemmin. Jospa Lapanapa katsoisi ensin omaan napaansa ja kertaisi esimerkiksi pilkkusäännöt :)

        ", ettei suomi ole täysin kirjoittajan hallussa" - viittaatko kieliammattilaisena maahan vai Suomen kieleen?


    • Sannakkoo

      En mene enää ikinä uudestaan, enkä voi suositella kenellekään:( Olin todella pettynyt siihen, miten huonoa palvelua sain. Yrittäjä selvästi ahnehtinut aivan liikaa noita Citydealeja, itse sain ajan neljän kuukauden päähän kampaajalle soittaessani!

    • thumbs down

      No huh - onneksi löytyi tällainen viestiketju. Salon Saralla päivän diili Offeriumissa. Olin jo aikeissa ostaa, mutta en tasan taatusti tämän kaltaisen "palveluntarjoajan" kanssa halua asioida. Luin ketjun läpi, varsinkin tuo yrittäjän itsensä kirjoittama purkaus "Älyhoi! 24.6.2012 22:51" oli pöyristyttävä.

      • Piia s

        On mukava huomata kuinka paikkaa mustamaalataan omien syiden takia. Itse olen läheinen ystävä ja asiakas ja tiedän että yli puolet täällä kirjoitetuista asioista on vain ilkeyttä ja potaskaa. Antakaa ihmisten olla yrittäjiä.. Huolimatta iästä, rodusta tai muusta. Tiedän myös tapauksia jossa soitetaan ja vaaditaan suomalaista tekijää. Mitä palvelua odottaisit itse saavasi sen jälkeen?
        Onneksi moni ei usko tämmöisiin teksteihin tai juttuihin mitä täällä kirjoitetaan mukamas "yrittäjänä".
        Välillä hävettää olla suomalainen ja tämä on yksi niistä hetkistä. Tätä rataa yritykset jopa pienet lähtevät suomesta mutta sen ajan kun vielä olevat emmekö voisi olla hieman avarakatseisimpia?
        Muistakaa että myös suomalainen on toisessa maassa ulkomaalainen.
        Järkyttävää luettavaa kaikin puolin.


      • Vvrk
        Piia s kirjoitti:

        On mukava huomata kuinka paikkaa mustamaalataan omien syiden takia. Itse olen läheinen ystävä ja asiakas ja tiedän että yli puolet täällä kirjoitetuista asioista on vain ilkeyttä ja potaskaa. Antakaa ihmisten olla yrittäjiä.. Huolimatta iästä, rodusta tai muusta. Tiedän myös tapauksia jossa soitetaan ja vaaditaan suomalaista tekijää. Mitä palvelua odottaisit itse saavasi sen jälkeen?
        Onneksi moni ei usko tämmöisiin teksteihin tai juttuihin mitä täällä kirjoitetaan mukamas "yrittäjänä".
        Välillä hävettää olla suomalainen ja tämä on yksi niistä hetkistä. Tätä rataa yritykset jopa pienet lähtevät suomesta mutta sen ajan kun vielä olevat emmekö voisi olla hieman avarakatseisimpia?
        Muistakaa että myös suomalainen on toisessa maassa ulkomaalainen.
        Järkyttävää luettavaa kaikin puolin.

        Piia S voi ihan vapaasti hävetä suomalaisuuttaan mutta mitähän tekemistä iällä tai rodulla on sen tosiasian kanssa, että suurin osa tässä ketjussa kirjoittavista ex-asiakkaista moittii Salon Saran tekemän työn ja/tai palvelun LAATUA.


      • Hallo!
        Piia s kirjoitti:

        On mukava huomata kuinka paikkaa mustamaalataan omien syiden takia. Itse olen läheinen ystävä ja asiakas ja tiedän että yli puolet täällä kirjoitetuista asioista on vain ilkeyttä ja potaskaa. Antakaa ihmisten olla yrittäjiä.. Huolimatta iästä, rodusta tai muusta. Tiedän myös tapauksia jossa soitetaan ja vaaditaan suomalaista tekijää. Mitä palvelua odottaisit itse saavasi sen jälkeen?
        Onneksi moni ei usko tämmöisiin teksteihin tai juttuihin mitä täällä kirjoitetaan mukamas "yrittäjänä".
        Välillä hävettää olla suomalainen ja tämä on yksi niistä hetkistä. Tätä rataa yritykset jopa pienet lähtevät suomesta mutta sen ajan kun vielä olevat emmekö voisi olla hieman avarakatseisimpia?
        Muistakaa että myös suomalainen on toisessa maassa ulkomaalainen.
        Järkyttävää luettavaa kaikin puolin.

        Yritteliäisyys ei Suomesta lopu. Panostamme laatuun ja osaamiseen, näitä tarvitaan myös asiakaspalvelussa. Tuskinpa pienten yritysten maastapako on kovinkaan todennäköistä : ) Hallo!


    • Anne-Mari

      Onneksi tulin tälle sivulle ennen diilin ostamista! Ai kamala!

    • airwnojvsd

      IHAN KAUHEETA TEKSTIÄ SALON SARAN YRITTÄJÄLTÄ!!!! En ole koskaan käynyt enkä koskaan tule menemään tällaiseen paikkaan!

    • Anni--1982

      Jos noita halvennettuja kampaamoaikoja pääkaupunkiseudulta etsitte niin menkää tuonne http://www.peruutusaika.fi sivustolle ja valkatkaa sieltä. Fiksu systeemi muutenkin, saa mennä silloin kun itselle sopii, eikä tarvitse parturin kanssa arpoa.

    • Maarit36

      Juuri luin viikko sitten kuinka jotkut yritykset/ heidän palkkaamat ihmiset kommentoivat sivuja, keskusteluja sun muita netissä ja jossain välissä mainostavat itseään. Ettei tämä peruutusaika mainos olisi juui sitä? Tapa markkinoida verkostoissa? Kaikki on näköjään sallittua kun tulee kyse bisnekseen.. Hui!
      Kyllä tämä maailma on mennyt ihmeelliseksi ja meno hyvin röyhkeäksi.. Saa vain ihmetellä ja lehdestä lukea uusimpia tapoja tehdä rahaa.
      Onneksi poliisi oli ymmärtääkseni lähtenyt tutkimaan että ketkä siellä kirjoittelee?

    • Santsu

      Itse kävin tänään ripsihuollossa ja olen todella tyytyväinen itse työstä ja erittäin mukavasta ja ammattimaisesta palvelusta! Aion käydä toistekin! :)

    • Ei näin

      Ihan hirveetä paskaa koko paikka, älkää kukaan koskaan menkö sinne! Meno on kun markkinoilla, porukkaa ramppaa ulos ja sisään, tupa on täynnä kovaäänistä puhetta, puhelimet soi, eikä kukaan niihin vastaa. Kampaaja jättää asiakkaan yksin istumaan tuoliin värin vaikutusajaksi ja lähtee käymään ulkona. Lähestulkoon jokaisen salonkiin tulijan varattu aika oli myöhässä. Tai vaihtoehtoisesti kampaaja ei edes ollut paikalla,koska "oli luullut että aika on peruttu". Täysin ammattitaidotonta ja epäasiallista kohtelua! En voi missään tapauksessa suositella.

    • Nina28

      Joku pyysi paikkojen nimiä, mistä saanut hyvää palvelua. Itse olen muutaman kerran käyttänyt näitä citydealin tarjouksia, ja tullut seuraavaan lopputulokseen:

      Valentine Nails, Huopalahti
      Minulla oli lahjakortti geelikynsiin sekä ripsienpidennykseen. Geelikynteni onnistuivat todella hyvin, sain juuri mitä halusinkin vaikka laittajana oli vanhempi aasialainen rouva, joka ei puhunut sanaakaan suomea. Tällä oli kuitenkin liikkeessään ilmeisesti tytär, joka toimi tulkkina. Liikkeessä oli paljon asiakaspaikkoja ja liike toimi ilmeisesti jonkin asteisena perheyrityksenä koska vanhan rouvan lisäksi muut liikkeessä työskentelevät olivat varmasti alaikäisiä, ja kaikki aasialaisia. Kynsiasiakkaita minun lisäkseni oli 3, eikä kenenkään laittaja puhunut suomea. Se ei sinäänsä minua haitannut, mutta viereinen asiakkaani valitti kivusta kun hänen laittajansa viilaasi liian lähelle ihoa, ja silloin tytär oli tietenkin syömässä. Yhdessä muitten asiakkaiden kanssa yritettiin pojalle kerta että nyt sattuu hänen asiakastaan, mutta ei mennyt perille ennenkuin tytär saapui nuudelikipponsa kanssa paikalle. Kynsien jälkeen minulle laitettiin ripset, juuri tämän tyttären toimesta. Tytär kuitenkin kävi eka ulkona tupakilla, ja takaisin palatessaan alkoi laittamaan minun ripsiä ällöttävästi tupakalle lemuavien sormiensa kanssa. Lisäksi hän istui jalat ristissä sen tuolin reunalla, missä itse makasin, mikä minua häiritsi äärettömän paljon. Ripsiä laittaessa puhui hän jatkuvasti puhelimessa tai tekstaili, joten toimenpide kesti käsittämättömän kauan. Työn laatu oli myös kauheaa varmaankin halvan maateriaalin takia, sekä koska liimaa oli käytetty ihan liikaa. Ripset oli liimautunut toisiinsa, enkä niitä helpolla saanut irti toisistaan. Lisäksi luomeni olivat jatkuvasti kipeät kun ripset olivat ns. vika asennossa. Ripsiä en sinne mene ainakaan koskaan enään laittamaan. Liikkeestä sai juuri sellaisen "kiinalainen lapsityövoimatehdas"-kuvan, enkä kyllä pysty suosittelemaan kenellekkään vaikka kynnet omalta osalta onnistuivatkin.

      Pikku-Huopalahdessa oleva, en muista nimeä mutta venäläinen henkilökunta.
      Ihan ripeää toimintaa, vaikka kielimuurin takia ei osannut suositella minulle pituutta kun yritin kysyä mikä sopisi hänen mielestään parhaiten. Lopulta sain luonnottoman pitkät, ja hyvin harvasti laitetut, mutta ei välttämättä laittajaa voi siitä syyttää, kun itse yritin kuvailla että luonnollisen näköiset..

      Salon Sara, Kamppi
      Ripsilahjakorttia en vielä ole uskaltanut ottaa, kun jo 3 kk odotellut aikaa kampaajalle. Ongelma ei ole puhelimella kiinnisaaminen, vastaavat kyllä aina. Mutta yhtä hyvin aikani ovat peruutettu tähän mennessä. Kerron kokemuksista kun pääsen kampaajalle. Ainakin puhelimessa on kaikki henkilökunta kenen kanssa olen ollut tekemisissä vaikuttanut mukavilta.

      Beauty Studio Chelsea, Kamppi
      Minulla oli ripsilahjakortti, ajan sain välittömästi ja puhelimeenkin vastattiin heti pirteällä äänellä. Kyseisen paikan henkilökunta taitaa olla virolaistaustaisia. Asiakastilat olivat erittäin pienet, mutta metrit oli hyvin käytetty eduki, ei yhtään ahdistanut vaikka olenkin ahtaanpaikkakammoinen. Samaan aikaan kun minun ripsiä laitettiin, hoidettiin verhon toisella puolella kynsiasiakkaia. Nainen joka laittoi kynsiä kertoi asiakkaille todella tarkasti miksi teki ja mitä, miten mikäkin tuote vaikuttaa ja sen 1.5h mitä tuolissa istuin opin varmaan kaiken kynsien terveenäylläpitämisestä vain kuuntelemalla. Ja mikä tulee itse ripsiin, käsittämättömän huolellista työtä. Ripset tuntuvat pehmeiltä ja luonnollisilta, ja kosmetologi joka ne laittoi kampasi vielä laiton jälkeen ripseni tarkasti, ja teki muitakin pikkujuttuja mitä kukaan muu ei aikaisemmin ole tehnyt. Olin todella yllättynyt miten hyviltä pidennykset voi oikeasti tuntua. Tätä paikkaa voin lämpimästi suositella kaikille, ja itsekkin pomppasin heti varaamaan huoltoaikaa, vaikka yleensä annan ripsien irrota ja tartun uuteen pidennyslahjakorttiin. Enään ei tarvitse koska löysin paikkani. :)

      • Nina28

        Multa jäi nyt toi Sara kokeilematts, kun en aikaa saanut puolen vuoden yrittämisen jälkeen, aina peruutettiin eri syiden takia. Otin rahat takaisin groupintilille, ja vaihdan muille palveluntarjojille. Sääli, mutta minkäs teet jos ei kampaaja huoli mua asiakkaakseen.


      • Salon Sara
        Nina28 kirjoitti:

        Multa jäi nyt toi Sara kokeilematts, kun en aikaa saanut puolen vuoden yrittämisen jälkeen, aina peruutettiin eri syiden takia. Otin rahat takaisin groupintilille, ja vaihdan muille palveluntarjojille. Sääli, mutta minkäs teet jos ei kampaaja huoli mua asiakkaakseen.

        Taas tänään 20.3.13 Salon Saralla on Facediilissä moniväritarjous. Kiitos näiden kirjoituksen, tämä tarjous jää väliin !


    • pinto3

      Multa jäi sara kokeilematta kun luin viestit.

      En halua, että kukaan kebabin tuoksuinen turqilainen räplää genitaalialueitani samalla kun leikkaa hiuksiani.

      Vaikken olekkaan rasisti - en siedä seksuaalistahäirintää asiakkaana.

    • anonyymi4

      Ostin salon saran ripsienhuolto ajan.
      Sain hyvin yhteyttä paikkaan, ja olin tyytyväinen saamaani palveluun.

      Kuitenki aikaani edeltävänä iltana sain tekstiviestin että hän on sairastunut ja ottaa yhteyttä kun paranee.

      Olen nyt viimeiset 2 viikkoa yrittänyt saada yhetyttä soittamalla ja tekstiviesteillä... EI MITÄÄN:....

      Ripseni nyt siinä kunnossa että huolto ei auta ja lahjakorttikin unpeutuu pian.

      EN SUOSITTELE!!!!!!!

      • ripsi3

        Sama juttu täälläkin.. ensin ei menaa saada millään yhteyttä, kukaan ei vastaa puhelimeen ja sitten kun saa 10 kertaa yritettyään jonkun vastaamaan ja ajan peruttua, niin pari tuntia ennen tuli tekstari että laittaja oli yhtäkkiä sairastunut ja ei voinut tehdä huoltoa.
        Onneksi sain Citydelaista rahat takasin.
        Olen käynyt ao.paikassa ripsihuollossa parikin kertaa ja tosi tyytyväinen lopputulokseen, mutta nyt pitää etsiä toinen paikka.
        En suosittele.. tässä on huijauksen maku.


    • Wannabe-asiakas

      En voi valitettavasti suositella. Ostin Offeriumin diilin, uudet ripset 30e, mutta nyt on kolme viikkoa kulunut eikä aikaa saa. Puhelinnumero joka on mainoksessa, ei ole vastannut kertaakaan kolmen viikon aikana, kaksi kertaa olen saanut yhteyden facebookista löytyvään toiseen numeroon.

      Ensimmäisestä soitosta on kolme viikkoa, ottivat silloin numeron ylös ja lupasivat soittaa mutta kukaan ei ole soittanut. Silloin oli varsinainen tekijä paikalla, mutta sanoi että toisin kuin mainoksessa sanotaan, ei tee viikonloppuaikoja, kysyy toiselta työntekijältä. Sanoin heti tämän kuultuani, että voin tarvittaessa ottaa ajan arkenakin ja pyytää töistä vapaata, työntekijä sanoo että hänellä on nyt toisen tekijän kalenteri käsillä että ei nyt ala omaansa etsimään ja otti numeron ylös luvaten soittaa myöhemmin takaisin. Tästä tosiaan kolme viikkoa.

      Puhelussa tekijä myös sanoi, että vaikka Offeriumin mainoksessa luvataan aivan upouudet ripset 30eurolla, ottavat 25e ylimääräistä uusista ripsista, että diili koskee vain huoltoa. Tästä pistin Offeriumille välittömästi palautetta, diilissä kuitenkin lukee "Upouudet minkkiripset", ei mitään huollosta. Toivon että tämä on kielimuuriongelma/tiedotusongelma (tuntuu tosin oudolta etteivät työntekijät tiedä meneillään olevista tarjouksista) eikä mikään todellinen vaatimus.

      Kun mitään ei kuulunut, soitin firman numeroihin (mainoksessa mainittu numero ei taaskaan vastannut) uudestaan, sanottiin että eivät ole soitelleet kun eivät asiakkaat vastaa puheluihin. Itse vastaan aina puhelimeen tai soitan perään jos en kykene juuri sillä sekunnilla vastaamaan. Miksi edes ottavat numeron ylös jos eivät aiokaan soittaa? Kakkospuheluun vastannut ihminen otti uudestaan numeron ylös ja käski vielä soittamaan muutaman tunnin päästä uudestaan kun työntekijä paikalla.

      Olen myös ottanut Offeriumin asiakaspalveluun yhteyttä, mutten ole saanut kolmeen viikkoon sieltä minkäänlaista vastausta. Eli toisinsanoen en ole saanut aikaa eikä Offerium vastaa jotta voisin vaatia rahojani takaisin. Tämän kokemuksen jälkeen kumpikin yritys päätyy mustalle listalleni.

      • Salla

        Ostin itse vahingossa huolto lahjakortin vaikka piti ostaa uusien ripsipidennyksien.. Tekijä oli oikein ymmärtäväinen ja pyysi vain että maksan erotuksen eli 5 e jolloin uusien ripsipidennysten hinta olisi 30 e.
        Uskon että jos soitat uudestaan saat asiasi hoidettua. Itse pääsin tekstiviestillä parhaiten läpi!
        Toivon että saat asian hoidettua :)

        P.s Aniita, on todella törkeää käyttää toisen nimeä ja kirjoittaa tuommoista tekstiä kenestäkään. Vaikka olisit kuinka tuohtunut.


      • Larissaaa

        Joo, samaa mieltä. Ei kenenkään nimellä saa tuommoista kirjoittaa varsinkin kun tuntuu että kirjoittaja vain olettaa asian olevan noin. Tuohtunut kuin on. Aniita, tänne voi laittaa palautetta. Hyvää tai huonoa mutta ei ole tarve oikeilla nimillä noin arvostella. Hyvä kun asia on tutkinassa!
        Enhaluaisi itsekkään että kukaan kirjoittaa netissä tommoista vain koska aika peruuntui. Asiakaspalvelija itsekkin olen tosin aivan eri hommissa mutta silti, törkeää!


    • Aniiita

      Pyydän anteeksi esittämiäni väitteitä, ne eivät ole todellisia.
      Kirjoitin viestini todella vihaisena, häät tulossa ja stressi lisäksi ripsi ja hiusisotkuista sai minut sekoamaan.
      Viestini oli törkeä ja pyydän anteeksi henkilöltä jolle sen kohdistin.
      Toivottavasti saatte asiakassotkunne selvitettyä.

    • nyyrikki30

      Ostin Offeriumilta lahjakortin Salon Saraan uusiin ripsiin ja sain nopeasti ajan. Olen todella tyytyväinen saamaani palveluun ja ripsiin. Nyt olen kuitenkin toistuvasti yrittänyt saada aikaa varatuksi ripsihuoltoon, johon olen myös ostanut Offeriumilta lahjakortin. Puheluihin ei vastata, eikä soiteta takaisin. Myöskään tekstiviestiin ei saa vastausta. Tänään puhelin oli kokonaan pois päältä. Mielelläni huollattaisin ripseni Salon Sarassa, mutta yhteyttä ei saa, joten joudun vaihtamaan toiselle palveluntuottajalle.

      Kotisivuja en yritykselle löytänyt, mutta blogimuotoiset sivut on päivitetty 2010. Lieneekö saman yrittäjän. http://saransalonki.blogspot.fi/2010/03/saran-salonki.html

    • Salon saraan

      Ostin 27.11. lahjakortin ripsihuoltoon Facediilistä. Soittelin sinne parin päivän ajan ilman vastausta, mutta tänään sainkin parin yrityksen jälkeen puhelinyhteyden sinne. Sieltä vastasi ystävällinen naishenkilö, ja sain huoltoajan ensi viikon tiistaille. Yritä vain Nyyrikki30 vielä =)

    • Niina

      Mun on kans pakko kertoa että olin ostamassa offerium.fi:stä lahjakorttia samaan paikkaan ripsienpidennyksiin ja googlettelemalla eksyin tähän keskusteluun ja olin hieman epäileväinen kaiken suhteen. Noh, kummiskin ostin lahjakortin eilen (3.12), ja ekan kerran kun tänään (4.12) koitin soittaa niin kukaan ei vastannut, n. 15min päästä soitin uudestaan ja sieltä vastattiin ja pyysin aikaa tälle viikolle, mutta nainen sanoi että hänellä ei ollut vapaita aikoja ja kertoi että toinen ripsienlaittaja tulee 11 töihin ja hän käskee tätä toista soittamaan minulle viimeistään klo 12 jos hänellä olisi vapaata. Vartioin kelloa ja soittoa ei kuulunut ja aloin turhautua ja soitin vähän yli 12 uudestaan ja puhelimessa sanottiin että hänellä on asiakas ja voiko soittaa takaisin 30min päästä ja tottakai sanoin kyllä käy. Soittoa ei kuulunut tuntiin ja tähän mennessä olin erittäin närkästynyt:D Sitten soitin taas kerran sinne ja selitin tilanteen ja puhelimessa pahoiteltiin että unohdettiin soittaa ja on ollut kiire. Yllätyksekseni sainkin ajan jo huomiselle (5.12) !:)
      Tulen ripsienlaiton jälkeen taas kertomaan miten kävi.

    • Niina

      Kävin viime keskiviikkona laitatuttamassa ripsienpidennkset, paikalle oli helppo löytää ja olin 5 minuuttia ajoissa ja minut istutettiin odottamaan. Laittaja sanoi että käy pikaisesti tauolla ja meni ulos tupakalle. Kun hän tuli, hän pyysi mukaansa alakertaan joka näytti vähän joltain kellarityrmältä:D Menin sängylle makaamaan ja hän kysyi että millaisia ripsiä olin ajatellut. Sanoin että haluaisin kummiskin ripsistä luonnollisemman näköiset, jos hän voisi laittaa kolmea eri pituutta, ja pisin olisi 11mm. Kysyin kuitenkin mitä hän oli mieltä ja hän vastasi että laittaisi pisimmäksi 12mm. Päätin kummiskin että pisi olisi vain 11mm, joten hän kysyi olisiko hyvä jos laitettaisiin 11mm, 10mm ja 8mm. Se kuulosti hyvältä ja sanoin kyllä käy:) Sitten laitettiin teipit silmiin ja ripsien laitto alkoi. Aika kului suht nopeasti vaikka laittaja vastasi puhelimeen kolme kertaa (mutta se ei minua haitannut). Kun homma oli tehty ja teipit otettiin pois, vasenta silmääni kirveli mutta se meni pikaisesti ohi ja sain avattua silmät kunnolla. Ripset näytti ihanilta ! Paremmat kuin toivoin ja oletin. Ja minulla on aikaisemmin ollut kaksi kertaa ripsienpidennykset ja tämä kokemus ja lopputulos oli kaikista paras. Varasin samalla jo ajan huoltoon ja olen kyllä erittäin tyytyväinen kun näin hyvät ripset sain niin pienellä rahalla:) Ja nyt on viides päivä menossa ja vain yksi ainoa ripsi on irronnut. Suosittelen paikkaa kyllä kaikille:)

    • Happy customer

      Hei,
      Minullakin kesti saada aika, mutta sain sen loppujen lopuksi ja hän vielä "squeezed me in" viikonloppu aikana että sain hiukset uuteen kuntoon juhliin. Olin siis ostanut sen citydealin lahjakortin. Loppu tulos oli tosi kiva, ja palvelu oli myös kivaa. Oli kiva että kampaaja rupatteli mukavia, eikä vain tuppisuuna tehnyt työtään.
      Minun aikana ei kampaamossa ollut muita, ja vaikka olisikin ollut en olisi ollut siitä moksiskaan :)
      Mä suosittellen tätä paikkaa :)

    • derpina1

      Joulukuun keskivälissä yritin soittaa kampaamolle monta kertaa aamusta asti ja puhelimeen vastattiin iltapäivällä. Vastaessaan yrittäjä sanoi heti että jos mulla on citydealin lahjakortti, sitten pitäisi maksaa 25€ lisäksi kehitteen vuoksi tai citydeal-lahjakortti voisikin palauttaa rahani takaisin kun se on citydealin moka. Sanoin hänelle että minulla on Offeriumin lahjakortti, ja siellä on mainittu että diili koskee tehohoitoa, pesua, leikkausta, muotoonföönäustä. Kun hän ymmärsi, sitten sovitimme ajan. Ilmeisesti joulukuu on täysin varattu (ja yhdestä arvostelusta luin että monet työntekijät tai harjoittelijat vaan seisoskelivat ja juoruvat keskenään arabiksi tai turkiksi). Hän sanoi että mun on pakko odottaa noin kuukauden kun saan hiukset leikattuna. Se oli mulle aivan OK, kun lahjakortti on jo ostettu.

      Tammikuu: Päivän ennen sopimusta, joku tuntematon numero yritti soittaa kerran, ja en ottanut sitä huomioon koska voisi olla lehtimyyjä yms. Mutta sitten illalla sain viestin että asiakaspalvelu on yrittänyt soittaa minulle monta kertaa tänään (vale: se soitti vain kerran noin klo 11, sama aika kun lehtimyyjät yleensä soittavat). Ja sanoi että rakennuksella on vesivahinko että on pakko siirtä ajanvaraus. Sanoin että olen odottanut jo kuukauden, toivottavasti ei ole pakko siirtä sopimusta liian pitkään. Viestissäkin lukee että kampaaja soittaa mulle uudestaan huomenna tai ylihuomenna, mutta sanoin että soitan heti aamulla ajanvarausnumerolle (toivottavasti onnistuu kun yleensä pitkä jonotus tässä yrityksessä on liian turhaa).

      Nyt pelotan että jostain ihmeellisestä syystä lahjakorttini voisi "tulla käytetyiksi" kun yks asiakas valitti samasta jutusta. Toivottavasti saan jo muodottomat hiukset leikkattua kun ne tarvitsivat parannusta jo joulukuusta asti.

    • Hille7

      Ostin Offeriumista 4.10.2012 Braun Oral B hammasharjaan lisäharjoja, tähänpäivään mennessä noin 20 yhteydenotosta sp:llä ja puhelimella huolimatta en ole saanut harjoja enkä pyynnöistäni huolimatta rahojani takaisin. Viesteihini ei vastattu kuin pari kertaa, jossa annettiin uusia päivämääriä milloin lähetys saapuu=systemaattisesti huijattiin! He leikkivät ettei koko diiliä ole olemassakaan, no olivathan he sen poistaneetkin marraskuussa tarkastettuani Offerium diili tiliäni siellä ei ollut lainkaan ostojani näkyvissä, lahjaortti lisättiin pyynnöstäni. Diilinhän piti olla voimassa 31.12.2012. EN VOI SUOSITELLA KENELLEKÄÄN OFFARIUMIA: Jos joskus saan rahani sieltä poista välittömästi tilini sieltä enkä halua olla missään tekemisissä huijarifirman kanssa.

    • Marraskuu 1961

      Laitoin kyselyn Facediiliin....nyt siis siellä!!!! Numeroon ei vastaa. Täytyy siis mennä käymään ja annattaa!

    • perun diilin

      Huh, taas sama firma myy dealia... Ei se citydeal tms kyllä ota huomoon valituksia, joita saavat näistä piloille menneistä dealeista:-(

      Olen kuullut samaa kuin moni muukin paikasta... sairastuvat "usein" ja joutuvat perumaan aikoja ja lyhyellä varoitusajalla.

      Todnäk syy on siinä, että heillä ei vain riitä resurssit ison määrään yllättäviä asiakkaita.

    • Järki älä jätä...

      On kyllä kummaa kitinää! Onkohan täällä kirjoittava ja kritisoivat eläneet kiireen keskellä ja työskennelleet noin hektisessä työympäristössä, epäilen suuresti. Onko se niin vaikea soittaa muutama ekstra kerta, jos kerta on tarvetta huoltaa ulkonäköään kaikenmaailnan hömpötyksillä. Ihme vikinää. Eletään tässä valmiissa maailmassa ja sit ku asioiden eteen pitäis tehdä hieman jotain ja ymmärtää yrittäjän arkea niin naputus alkaa. Positiivisia kokemuksia on varmasti rutkasti negatiivisia enemmän, koska kiirettä tekstien perusteella piisaa edelleen! Nämä positiivisen kokemuksen omaavat vain eivät tule jakamaan sitä muiden kanssa, toisin kuin saamattomat ja periksiantavat sohvaperunat. Menkää paikalle ja ottakaa ohjat omiin käsiinne, jos ei pysty sen verran puhelinlinjoja kuluttelemaan. Joka tapauksessa järkikin sen sanoo positiivisuuden olevan vallitseva fiilis asiakkaiden joukossa, jos heitä edelleen riittää ruuhkaksi asti! Tämän ketjun mukaan ongelmia olisi ollut jo parin vuoden ajan, mikäli näin, heikomman asiakaskunnan omaava olisi mennyt jo konkkaan aikapäiviä sitten. Ja järjetöntä alkaa heittämään jtn kieli-ja sanastoanalyysia tuonne väliin. Jokainen kirjottaa omalla tavallaan. Omat vanhempani esimerkiski kirjoittavat häpeällisen huonosti koska tietty ikäpolvi ei välttämättä ole tottunut tämmöisiin tekniikoihin. MUTTA rohkeasti vain joka iikka joka haluaa kauneudestaan pitää huolta niin, Saraan tai muualle, Heillä luultavasti asiakkaita riittää vaika te kitisijät kaikkoaisittekin muualle, näköjään aivan ruuhkaksi asti. Olipa viihdyttävää ja myötähäpeää nostattavaa tekstiä lukea näin yön ratoksi. Kiitos ! :)

      • diipadaapaduupa

        Oot varmaan joku Saran työntekijä kun näin puolustelet kovin innokkaasti... :D:D


      • Nolooooo!!!!!

        Voi kuinka noloo!! Yllä yrittäjä vaan jatkaa oman paskan käytöksen puolistamista!!! Säälittävää!!! Hyväksy jo että yrityksesi kusee ja pahasti ihan itsesi takia!! Ei voi muuta kuin nauraa sulle kun tää on niin läpinäkyvää ja niin noloa!!! Voi voi poloista yrittäjää! Taidat kyllä tuntea nahoissas että olet toiminut epäammattimaisesti ja mokannut pahasti mutta silti puolustelet tekojasi. Tarvitset ken ties ammattiapua kun olet noin kamalan kielteinen tämän asian suhteen. Lopeta se selittely ja hyväksy itsesi ja käytöksesi!!!!!


    • jemma7

      En missään nimessä voi suositella!:( Onneksi löysin paremman paikan, tuonne en mene enää ikinä:( 4 kk yritin varata kampaajaikaa, ja sitten kun menin mulle olikin varattu eri aika, kun mitä mulle oltiin sanottu ja hups, aikani olikin jo mennyt. En tietenkään saanut mitään korvausta, mua syyteltiin ja rahat meni sinne.Tosi pettynyt olin. Kerroin tapahtuneesta myös Citydealille ja nyt odotellaan vastausta...

    • Surullinen!

      Minullakaan ei valitettavasti ole mitään kehuja annettavana. Ensinnäkin, koska olin jo ehtinyt ostaa hiustenpidennyslahjakortin ennenkuin luin kokemukset täältä, päätin että olen hyvin kärsivällinen ajanvarauksen kanssa. Aloitin soittelurumban välittömästi, ja sainkin soitella monta numeroa läpi ennenkuin vastattiin. Vastaessa minut kutsuttiin paikalle hiusanalyysiin jossa katsottiin sopiva hiustenpidennysten väri ennenkuin ne tilattiin. Tämä onnistuikin vaivattomasti, sovitusaika, sovitus jne. Sain heti mukaani numeron, josta olisi "varma" vastaus. Kerroin että pidennykset olivat häitä varten, jolloin neiti lupasi ottaa minut erityishuomioon suuren päiväni tärkeyden takia. Varattiin päivä pari viikkoa ennen häitäni, jotta pääni ehtisi tottua lisäpainoon.
      Päiväni lähestyi, ja tuli viesti jotta laittaja olisi kipeenä ja joutuisi perumaan aikani. Olin ymmärtäväinen ja sanoin että koitahan parantua ja katsellaan uutta päivää kun paranee. Laittaja lupasi soittaa minulle seuraavan viikon maanantaina jotta saataisiin uuso aika. Kun maanantai tuli ei puhelua kuulunut. Soitin itse laittajalle, ja tämä sanoi olevansa nyt asiakkaan kanssa, mutta että soittaisi klo 17:00 mennessä. Kello oli varttia yli viisi eikä puhelua ollut kuulunut. Soitin jälleen itse hänelle, ja tämä kertoi että ongelma on se ettei tilattuja hiuksia ollut vieläkään saapunut englannista. Hän pahoitteli asiaa ja sanoi heti seuraavana päivänä ryntäävänsä tukkuun ostamaan uudet hiukset. Soitin seuraavana päivänä ja puheluihini ei vastattu. Sitä seuraavana taas vastattiin ja sovittiin perjantaiksi laittoaika. Perjantaina tuli viesti että kaikki ajat on peruttu vesivahingon takia (lienee aika yleistä ko. rakennuksessa, kerta tämä oli viime kesällä ja aikaisemmissa viesteissä löytyy tieto että myös talvella ollut sama ongelma.
      Maanantaina soittelin liikkeeseen ja kysyäkseni tilojen kuntoa vesivahingon jäljiltä ja hiusteni tilannetta. Sain taas pommitella puoli päivää ennenkuin vanhempi rouva vastasi puheluun ja kertoi että hiusten laittaja ei ole paikalla koska on kipeenä, mutta otti numeroni ylös jotta tyttö voisi soittaa minulle töihin saavuttuaan. Meni pari päivää ja häihini oli enään kolme päivää aikaa, eikä puhelua kuulunut. Soittelin taas koko päivän, mutta puheluuni ei koskaan vastattu, kuten myöskään tekstiviesteihin tai mihinkään muihin. Itku kurkussa häästresseistä sun muista soitin citydealin asiakaspalveluun ja kysyin onko mitään tehtävissä. He kertoivat että lahjakorttini oli merkitty käytetyksi!! Eli ensimmäisellä kerralla kun kävin paikalla "sovittamassa" oikeaa hiusväriä, ottivat he lahjakortin numeron ylös ja merkkasivat käytetyksi, vaikka itse en palvelua saanut! Onneksi citydealin asiakaspalvelija ymmärsi minua, ja sainkin rahat takaisin. Se ei valitettavasti lohduttanut enään kun en siinä ajassa enään muualtakaan saanut aikaa varattua. Olin niin surullinen ja koin hääni pilatuksi, mutta onneksi ihanat ystävät lohduttivat ja totesivat että niin kuuma kesäpäivä luvattu häihini, että niska vain hikoilisi ylimääräisistä pidennyksistä.
      En siis todellakaan voi suositella Saraa kenellekkään, vaikka kuinka yritin olla reilu ja ymmärtäväinen.

    • Sama juttu täällä! Yritin soittaa ja varata aikaa useana päivänä aamusta iltaan kerran siellä vastattiinkin mutta hän oli juuri pahassa paikassa..., pyysi soittamaan myöhemmin uudestaan jatkois sinnikkäästi soittamista ja sain vihdoin ja viimein ajan sovittua, melkein kolmen viikon päähän.
      Meni sovittuna aikana mutta liikehuoneisto oli PIMEENÄ OVI LUKOSSA ja puhelimessa sanottiin: VALITSEMAASI NUMEROON EI OTETA PUHELUITA VASTAAN!
      Lähetin juuri sähköpostia facediiliin että haluan rahat takaisin.
      Mielenkiinnolla odotan kuinka käy :(

    • mappe

      Ajanvaraus on tosiaan työlästä mutta kaksi kertaa olen asioinut ja ollut lopputulokseen tyytyväinen.

    • fgbhnjkhb

      ei muuta kun soitto suoraan virpi meritähdelle, omistajalle, eiköhän ala ******** pikkuhiljaa kun kaikki soittaa ja alkaa toimimaan asian eteen. 0407432130

    • Pettynyt huonosta pa

      Sama peli jatkuu kyseisessä liikkeessä edelleen. Puhelimeen ei vastata, useita turhia käyntejä oven takana, kun aikoja ei ole peruttu jne. ja sekavia selityksiä, miksi kaikki on mennyt useita kertoja pieleen.

      Lisäksi tarvikkeisiin etumaksuna vaaditun summan palautus kestää ja kestää.

    • huijattu3

      Ostin kasvohoidon toukokuussa tuohon putiikkiin Groupnin kautta ja ajanvarauksessa ei ole vapaita aikoja eivätkä vastaa kyselyihini. Huijaus siis jatkuu??!!!

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Valkeakosken tappo

      "Tyttö löytyi poliisin mukaan kuolleena läheisestä metsästä muutaman sadan metrin päässä kotoaan. Uhrin löysivät hänen k
      Henkirikokset
      212
      34381
    2. Kuka oli tekijä?

      Jos tekijä oli suomalainen, onko hänen vanhempiaan jo tavoitettu? Mitä mieltä ovat aikamiespoikansa teosta? Entä puoliso
      Valkeakoski
      256
      22014
    3. Valkeakosken murhaaja-raiskaaja on kantasuomalainen mies tiedottaa poliisi

      Some- ja palstapersut ehtivät jo moneen kertaan julistaa tekijän maahanmuuttajaksi. Miten meni niin kuin omasta mielestä
      Maailman menoa
      440
      11119
    4. Onko tekijän nimi tiedossa?

      Joko tiedetään?
      Valkeakoski
      83
      7449
    5. 15-vuotiaan ruumis valkeakoskella

      Nuoria tyttöjä tappavat miessaalistajat ja toiset nuoret. Miessaalistajille ruumiin kätkeminen tai tuhoaminen ei ole on
      Poliisi
      27
      6665
    6. Valkeakosken kiinniotettua ei epäillä

      Kummallisia kommentteja ja uhkauksia poliisi taas jakelee orjakansalle muituttaakseen verisrstä kostosta jos rahvas kapi
      Maailman menoa
      53
      5045
    7. Kantasuomalainen mies pidätetty - ulkomaalaiset syyttömiä tekoon

      Verityöstä on pidätetty vuonna 2005 syntynyt mieshenkilö. Ulkomaalaisilla ei mitään yhteyttä tekoon.
      Valkeakoski
      196
      4097
    8. Tekijä on poliisin vanha tuttu

      Ihan supisuomalainen.
      Valkeakoski
      45
      1714
    9. Valkeakosken murhaaja

      Raiskausrikosten joukossa kanta suomalainen tekijä on niin harvinainen että kannattaa erikseen mainita. Raiskausuutisia
      Maailman menoa
      34
      1656
    10. Miksi kaupunki toivoo nuorilta malttia?

      https://www.hs.fi/suomi/art-2000010453236.html "Älkää suunnitelko kostoa" Mistä on kyse? ”Toivomme, että nuorten taho
      Valkeakoski
      43
      1627
    Aihe