http://www.turkulainen.fi/artikkeli/92560-pankista-on-turha-hinkua-parinsadan-euron-lainaa
Ei ihme, että pikavipit kukoistaa kun pankit ei anna lainaa.
8
284
Vastaukset
- 4+17
Mitähän varten ne LUOTTOKORTIT ON TEHTY?!? Pikavippejä EI kukaan tarvitse!! Henkilö jolla EI OLE SÄÄSTÖJÄ, ei voi olla varaa ottaa lainaa lyhyellä maksuajalla!!! Tällaisen henkilön talous on todella kireällä jo entuudestaan, jos ei 100-500€ ole pystynyt säästämään!!!
- Luottokortti.
Juuri, kuten edellinen sanoi.
Luottokortti on sitä varten, jos tarvitsee pientä lainaa.
Ja jos luottokorttia ei myönnetä, niin silloin henkilöllä ei kyllä todellisuudessa ole varaa siihen pikavippiinkään. - 2+10
Aha eli jos en halua pitää luottokorttia lompakossa, se ei olekaan minun valintani vaan pankin joka ei edes tiedä että en halua luottokorttia. Mulle sopii paremmin vippi-pari vuodessa enkä tarvitse tuhannen euron luottorajaa. Toivon mukaan tämä valintani sopii myös edellisille kirjoittajille.
- vipitön
Ihme logiikkaa. Jos talous on muka muuten kunnossa ja tarvit pientä summaa pari kertaa vuodessa, niin eiköhän luottokortti ole nopein, halvin ja helpoin väline. Korkoakaan ei mene kun käyttää sitä maksuaikakorttina, eli maksaa heti kerralla pois.
- ota poskeen
voit suksia vittuun vippifirmas kanssa
- naurettavaa toiminta
Minulle ei myönnetty 2000e käyttöluottoa pankista, otin pikavippejä yhteensä 2000e akuuttiin rahantarpeeseen kuittasin 2400e kuukauden maksuajalla vipit yhteensä pois seuraavan kuukauden tilistäni.
Olisiko pankin kannattanut lainata? Ei ilmeisesti koska EIHÄN MINULLA OLE VARAA maksaa käyttöluottoa. TAisi kuitenkin OLLA? Nyt ei ole penniäkään velkaa ja 2000 reissut tehtiin helposti. Pankin mielestä en olisi voinut tätä hoitaa. Täysiä paskanjauhajia.- 6+10
Lässyn lässyn, tuo on valitettavasti yhtälö mikä ei toimi. Vai oliko se sinun ensimmäinen palkka uudessa työssä, josta sinulle jää käteen noin 3500€-4000€?!? Pankki teki tässäkin tapauksessa oikein, koska olet ollut hyvin vähän aikaa töissä ja sinulle ei ole säästöjä yhtään kertynyt.
- Maksukykyinen24542
6+10 kirjoitti:
Lässyn lässyn, tuo on valitettavasti yhtälö mikä ei toimi. Vai oliko se sinun ensimmäinen palkka uudessa työssä, josta sinulle jää käteen noin 3500€-4000€?!? Pankki teki tässäkin tapauksessa oikein, koska olet ollut hyvin vähän aikaa töissä ja sinulle ei ole säästöjä yhtään kertynyt.
Lässyn lässyn itsellesi, sain nettona 3300e tuona kuukautena kun kuittasin 2000e vipit korkoineen takaisin.
Maksukykyä oli, ja on nytkin.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1911330
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän138893- 85842
- 51748
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?51730Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t252622Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä312601Tumman vihreä mercedes
Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,7580Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk55579- 53574