KÄSITTÄMÄTTÖMÄN SURKEAA PALVELUA JA TOIMINTAA!
Aikasemmin luulin, että huonon autokorjaamon raja menee siinä, että autolle ei huollossa tehdä mitään, mutta Tikkurilan Auto Partner laittoi riman vieläkin alemmas.
Auto tuli huonomaassa kunnossa takaisin hullosta, kuin se sinne vietiin. Ensimmäisellä kerralla huollon aiheena Defa pistoke, Apparin peilin lämmitin, Sulat -> auo takaisin huollosta pistoke toimii, peili edelleen paskana, niin muuten myös kuskin puolen sähköikkuna. Selityksenä piuhat poikki, ja tilattu uusi johtosarja Veholta. Auto toiseen huoltoon piuhat eivät olleet oikeat, alkaa juottamis piperrys, peili saadaan toimimaan, mutta lasia ei, ai niin ekassa huollossa vaihdetut sulat lensivät moottoritie nopeudessa taivaan tuuliin, ihan vain pyyhkiessä, selitys, ei näitä ole tarkoitettu talvi käyttöön. saat uudet tilalle ilmatteeksi, Uudet sulat olivat kuitenkin ilmestyneet tämän huollon laskuun. Valitan jo hivenen äänekkäämmin rikkinäisestä ikkunasta ja Sulista joista velotettiin rajua yli hintaa. Asiakaspalvelu on tässä vaiheessa täysin asiatonta, tiskin takana on kaveri joka on siinä ilmeisesti siitä syystä
ettei mahdu auton alle, ainakan muita syitä tämän kaverin asikas palveluun laittamiseen en keksi. Joka toinen lause päättyy epäsuorasti siihen, että olethan sinä voinut sen ikkunan itsekin rikkoa. Saamme toisen kaverin kanssa sovittua, että auto tuodaan Kolmanteen huoltoon, ja laitetaan kuntoon, Ei minään mielettömänä yllätyksenä tule, että autoa, ei vieläkään saada kuntoon, ja syy vieritetäänn minun niskoilleni. Kiljaisen muutaman kerran lisää puhelimeen, kaveri vikisee toisessa päässä, pelkästään siitä, ettei mulle saa huutaa...Tarina jatkuu kuluttajaasiamiehen kanssa...käymme katsomassa Veholla missä vika todellisuudessa on...ELÄKÖÖN AMMATTIYLPEYS JA ASAKASPALVELU!
Autokorjaamo Partner Tikkurila VÄLTÄ!
25
4067
Vastaukset
- as2
Muistathan sitten kirjoittaa tänne myös 3 kertaan että minkä takia se sähköikkuna ei toimi.
Muista töppäilyistä en tiedä mutta ei kai ne sitä sähköikkunaa tommosessa remontissa hajota. - Tyytyväinen!
-Tottakai kirjoitan!
-Mutta herra on hyvä ja menee istumaan sinne Partnerin tiskin taakse!
-Kummasti kun kuskin puolen ovi pahvit avattiin, ja etsittiin piuhoja apparin peilille, hävis virrat ikkunasta.
-Itsekkin selvittelin Veholta, että minkätakia kuskin oveen kosketaan, jos apparin peili on virraton, mutta siinä asiassa oli Partnerkin oikeassa...eka plussa teille. - Tikkurila!
Ja korjaus, Olen kirjoittanut Aloitus kommetit 2 Kertaan, Vaan siltä varalta, että viesti menee perille sekä haulla Autokorjaamo; Partner Tikkurila, sekä Autopartner Tikkurila, toi 3 kommentti on joku muu tyytyväinen asiakas!
- autonomistaja
asiaa .......hyvä varoitus!
- Velho1972
Etsin tässä netistä autolleni huoltoa ja törmäsin täälläiseen.Mikäs tämä Autopartner autokorjaamo oikein on?? Kovasti on negatiivista palaute täällä, näyttäisi firmalla olevan kuitenkin useampi toimipaikka ja kaikista samanlainen huono palaute?? Luulisi palautteen perusteella, ettei tälläisen autokorjaamon toimintaperiaatteen ole muu kuin houkutella asiakkaat sisään erilaisien "tarjousten" perusteella ja itse huolto ja korjaustyönlaatu on toissijainen asia... no yrityksen jälkimarkkinoinnista vastaava, mikäli tässä yrityksessä on sellainen, voi kävellä peilin eteen ja kysyä, mikä on mennyt metsään. Uskoisin tässäkin tapauksessa syytetään osin turhaan "tiskin takana" seisovaa työntekijää sen sijaan että ongelmat on yrityksen huonossa johtamisessa ja johtajien omien johtamistaitojen puutteessa, jotka johtavat yrityksen ajautumisen tälläiseen tilaan ja lopulta tällaisen palautteen saamiseen.
- TIKKURILA!
Joo ei ole tällaisessa yrityksessä varmasti kiva olla töissäkään, mutta ikäväkyllä kaikki kura kaatuu työntekijöiden niskaan. Palautetta olen antanut niin ylös kuin yhteyksiä olen saanut, AD-korjaamo- / varaosaketjua myöten, että haluavatko olla mukana tällaisessa toiminnassa ja liata oman maineensa. Johdon puolelle tiedoksi myös, että jos olisi minun firma en välttämättä palkkaisi tiskin taakse kaveria jonka tehtävä on korjata autoja, mitenkään yleistämättä, varmasti löytyisi parempiakin asiakaspalvelioita... mutta näistä kavereista näkee, ettei ole mikään nautinto olla asiakaspalvelussa, ja se ei ole varmasti heidän vikansa. OLEN MYÖS SITÄ MIELTÄ, ETTÄ EI JÄTETÄ NÄITÄ VIKINÖITÄ PELKÄSTÄÄN TÄNNE KESKUSTELUPALSTOILLE, VAAN VIEDÄÄN VALITUKSIA MYÖS VIRALLISIA TEITÄ PITKIN ETEENPÄIN, ESIM KULUTTAJA ASIAMIES!
- as.palvelu
Tuohon asiakspalvelu keskusteluun, haluaisin kommentoida. Näissä jutuissa piiloudutaan aina jonkun kasvottoman firman ja pomon selän taakse. Mielestäni se ei nyt ainakaan ole asiakkaan asia laittaa näitä asioita kuntoon, vaan ainoa porukka joka voi näihin todellisuudessa vaikuttaa on työntekijät. Pääkaupunki seudulla on sen verran töitä, että itse vaihtaisin ainakin työpaikkaa jos jatkuvasti asiakkaat antaisivat huonoa palautetta, enkä itse asioihin pystyisi vaikuttamaan. Mutta sen verran pitää olla selkärankaa, että asioita ei vieritetä aina jonkun muun niskoille!
- TindeST220
Soitin AD autokorjaamo Partner Tikkurilaan viime viikolla ja kyselin tarjousta autoni jakopään ja vesipumpun vaihtoon sekä 120 tuhannen km huoltoon, no vastaus oli.." emmä nyt nää koneelta, mut mä soitan sulle takaisin annaks rekkarin" ei soittoa kuulunut, joten soitin ja kysyin uudelleen .. vastaus oli " emmä ollut silloin puhelimessa,mut mä pyydän soittaa takaisin, mikäs se sun autos rekkari oli?? oota nyt vähä" Ei ole tarjousta vielä tullut.. on asiat sekaisin kun ei edes huollon ja jakopään vaihdon tarjouskyselyyn saa asiakaspalvelusta muuta vastausta, kävin ensimmäisen ao liikkeessä viime kesänä ja silloin palvelu vielä kyllä toimi mielestäni ihan hyvin,mutta nyt en enään sinne kyllä soita.
- Luuri86
Joo, saman tyylinen kokemus, mutta silloin soittivat takaisinpäin, mutta kun joku asiakas tuli liikkeessä tiskille, ja minut unohdettiin linjalle, mutta kun puhelu meni niitten piikkiin, laittelin kaijutin päällä safkat yms. ja kuuntelin semmosen 5 asiakkaan jorinat, ennen kuin laitoin luurin kiinni, saman päivän aikana yritin soittaa vielä kerran, mutta sitten jätin homman siihen, kun ei vastattu...lopulta vein autoni muualle huoltoon.
- Space
Raidetangon ulompipää ja alapallo nivel vaihdettiin autopartner tikkurilassa viime syksynä,myös aurauskulmat ainakin piti säätää ja siitä kuitenkin laskutettiin, nyt on syksyllä asennetut uudet talvirenkaat on pilalla, taisi säätö unohtua tehdä. Muutenkaan paikka ei vakuuttanut, hommasta ei tahtonut tulla valmista.
- Simo
Joo kiville menee kaikki siinä putiikissa!
- 15v asiakaspalvelua
Näitä on kyllä mukava lukea. Ihmisten autoihin tulee uusi vika ja heti se on sen korjaamon vika missä auto on ollut viimeksi huollossa. Ja yleensä se vika tulee vielä niiden henkilöiden autoihin jotka eivät ymmärrä autoista tuon taivaallista, joten vika on heti korjaamon. Ja yleensä nämä ihmiset ovat vielä niitä jotka luulevat että raivoamalla se lasku pienenee. Jatkakaa samaa rataa, näitä on kiva lukea.
- mehmettia
Teil homa toimii hyvin. Aina on auto paskemasa kunos ku sine tuodes
- Utelias Uuno
Olis kyllä kiva kuulla mikä ton ensimmäisen kommentin auton kohtalo loppujen lopuksi oli. Mikä oli lopullinen syy tai vika?
- Surkeaa palvelua!
Terve!
Homma on vieläkin autopartnerin osalta kesken, asiaa on hoidettu Suomen Vakuutustarkastuksen kanssa, mutta ikkuna on edelleen rikki, ja vastausta ei kuulu kuka korvaa ja mitä. Annoin mielestäni melko reilusti aikaa Liikkeelle hoitaa asian selvittely, mutta mitään sieltäpäin ei kuulu, ilmeisesti jonkinlainen väsytystaktiikka.
Huomenna marssin takaisn kuluttja asiamiehen juttusille, ja alan selvittää asiaa.
Palaan asiaan, kun hommaan tulee selvyys. - Pertsa
Viime keväänä vaihdettiin vain öljyt ja tuli asentajapojan laitettua väärä tiiviste joten 3 käyntiä öljyvuodon takia ja pesufirma pesemään öljyläikät pihasta, maksoivat kyllä laskun
- Huono Firma!!
Ei ole kuin huonoja kokemuksia!! Aiheuttivat 900 euron lisälaskun, josta nyt kiistellään. Kertaalleen tullut heidän vakuutusyhtiöstä takaisin, eivät korvaa koska eivät muka ole sitä aiheuttaneet. Bonuksena: ovat vaihtaneet takajouset jotenkin muuten kuin alakautta (mitä tämäkin voinut autolle aiheuttaa?). Pari selvitystä Vehoon tästä ja sen jälkeen kuluttaja-asiamiehelle koko kirjeenvaihto. Kyllä joku muu saisi tämän maksaa.
Välttäkää siis Autopartner Tikkurilaa (ja Konalaakin kun samaa puljua ovat)!- YKSVAA
KIITOS, EN USKALLA VIEDÄ PARTNERILLE AUTOANI, MENETTIVÄT TAAS YHDEN ASIAKKAAN.
- Rahastettu
Käytin kahta autoani tuolla Tikkurilan Partnerilla useita kertoja huollossa ja joka kerta ihmettelin niin korkeaa laskua kuin todella surkeaa asiakaspalveluakin. Tilasivat pari kertaa väärät osat ja veloittivat omista virheistään. Nyt olen vaihtanut muihin korjaamoihin (kavereiden suosittelemia) ja olen ollut tyytyväinen.
- Minä vaan
Itse en ole kyseisellä korjaamolla asioinut, mutta autoni edellinen omistaja teetättänyt jakopää remontin. Pääsihän autolla 40 tuhatta kilometriä 120 tuhannen kilometrin sijaan. Olivat unohtaneet yhden pultin vesipumpusta joko löysälle tai kokonaan pois, koska yhtä pulttia ei ollut paikoillaan. Joutu tekeen uudestaan koko remontin.
Luettuani tästä korjaamosta niin en ihmettele lainkaan tapahtumaa.
Joten EN SUOSITTELE KORJAAMOA KENELLEKKÄÄN!!!
Niin ja hintakin oli ollut kalliimpi mitä merkkikorjaamolla laskuttavat :D - manuesa
Itse veikkaan että ne eivät tehneet mitään sille autolle, mutta rahat kyllä kelpasivat
- huoltoa vailla
Olisiko jollakin antaa suositusta hyvästä ja LUOTETTAVASTA autokorjaamosta Vantaan / Tikkurilan alueelta?
- Tyytyväinen
Onhan tosta ekasta kommentista jo kohta vuosi aikaa, mutta tarina päättyi niin, että heidän joku asiakas palvelu päälikkönsä, otti lopulta kantaa asiaan, ja lupasi ottaa auton tutkimukseen, noin puolenvuoden tappelun jälkeen, ihan asiallinen kaveri, joka edes yritti palvella, antoi laina auton yms.
Tuolla viimeisessä tarkastuksessa sitten selvisi, että kun vääntää peilin säätimestä alaspäin niin kuskinpuolen ikkuna tulee alas.
Siispä meikäläisen päätelmä tästä on se, ja samoilla linjoilla oli Partnerin kaverikin, että heidän asentajans on kytkenyt piuhat ristiin.
siitä, että selittely loppui kun seinään ja lähetettiin oiken video jossa asentaja totesi heidän virheensä.
Auto on nyt myyty. - Bewer
Älkää ikinä viekö myllypuron autopalveluun MAP autoa huoltoon tuli yli viikon öljynvaihto. Laittakaa mesta boikottiin. HUIJAREITA!!
- Blacklist
Kuulostaa ihan Kirkkonummen Teboil huollolta. Älkää vaan viekö autoanne sinne!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.72545- 1211831
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1311608Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill521526Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1671352Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1741346- 1481295
- 521218
- 591158
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.701136