http://www.liveleak.com/view?i=49ff6_4407&comments=1
Kysymys 1: Onko videon esitys ja musiikki taidetta?
Kysymys 2: Ellei, niin miksei?
Kysymys 3: Onko Beatlesin jutut "laadukkaampaa" tekemistä musiikillisesti tai muuten, kuin videon esitys?
Kysymys 4: Jos, niin millä tavoin?
Ei pitäisi olla liian vaikeaa antaa vastauksia yksinkertaisiin kysymyksiin.
Vaikka olettekin vain puuppaavia takatuuppareita ja tottuneet näihin juttuihin.
Onko ilmaisu taidetta ? II
9
65
Vastaukset
- poiuyt
Onko kysymys liian korkealentoinen palstan porukalle?
- .....
Oikea osoite: http://keskustelu.suomi24.fi/debate/3503.
- realismia
Onko kysymys liian vaikea palstan porukalle?
- ¤vanha kehno¤
...yksi narsistinen,neuroottinen klasarihimofani pystyy ihmettelemään kysssäreillä enemmän,kuin kukaan pystyy vastaamaan...
- klasariopiskelija®
http://www.liveleak.com/view?i=49ff6_4407&comments=1
Kysymys 1: Onko videon esitys ja musiikki taidetta?
Kysymys 2: Ellei, niin miksei?
Kysymys 3: Onko Beatlesin jutut "laadukkaampaa" tekemistä musiikillisesti tai muuten, kuin videon esitys?
Kysymys 4: Jos, niin millä tavoin?
Ei pitäisi olla liian vaikeaa antaa vastauksia yksinkertaisiin kysymyksiin.
Vaikka olettekin vain puuppaavia takatuuppareita ja tottuneet näihin juttuihin. - mielibidee
klasariopiskelija® kirjoitti:
http://www.liveleak.com/view?i=49ff6_4407&comments=1
Kysymys 1: Onko videon esitys ja musiikki taidetta?
Kysymys 2: Ellei, niin miksei?
Kysymys 3: Onko Beatlesin jutut "laadukkaampaa" tekemistä musiikillisesti tai muuten, kuin videon esitys?
Kysymys 4: Jos, niin millä tavoin?
Ei pitäisi olla liian vaikeaa antaa vastauksia yksinkertaisiin kysymyksiin.
Vaikka olettekin vain puuppaavia takatuuppareita ja tottuneet näihin juttuihin.Hiljaista kuin ruotsalaisessa iltakirkossa.
- qwerty
mielibidee kirjoitti:
Hiljaista kuin ruotsalaisessa iltakirkossa.
Hiljaista kuin huopatossutehtaassa.
- klasariopiskelija®
qwerty kirjoitti:
Hiljaista kuin huopatossutehtaassa.
Ei edelleenkään vastauksia.
- Vastaus tässä
Ilmaisu joka on tarpeeksi kehittynyttä on taidetta. Ei kaikki ilmaisu ole taidetta.
Beatles on viihdettä.
Enempää en osaa vastata.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1231215
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89894- 87777
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede20749- 93717
Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat282702- 109626
- 32593
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49543Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet115511