en oo ihastunut suhun...

mistä moinen

mut näytit aika surulliselta ja masentuneelta =/

35

2931

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • _______

      mitäs sitten teet täällä? olin vain vähän väsynyt.

    • yääghdhdf

      nojust siks ku et tyksi

    • mistä moinen

      jaa...mut se on vielä töis..

    • Terhi..

      Vihaan sua tiedä se!

      • En rakasta sua !!!!!

        Niin ja toisen työssä olo se vasta sua pänniiki, olet sä vaan säälittävä.


    • yksinyksinyksin

      Koska tämä elämä menee sitten näköjään yksin :(

      • kannatan

        Hyvä päätös.


      • yksinyksinyksin
        kannatan kirjoitti:

        Hyvä päätös.

        Kun ei ole omassa päätäntävallassa asia...


    • ??????

      Miks sua toisen masennus ja surullisuus kiinnostaa, jos et ole hänestä muuten kiinnostunut. Jokaisella on omia murheita, ei niitä vieraille kerrota

    • ʎʎʎʎ

      Juuri siksi koska käytit minua hyväkseen sexistä, joten jatkuu.....

      • φφΔ

        Miten käytin hyväkseen sexistä? Kerro tarkemmin! Mikä jatkuu?


      • ʎʎʎʎ
        φφΔ kirjoitti:

        Miten käytin hyväkseen sexistä? Kerro tarkemmin! Mikä jatkuu?

        Halusit vain sexiä minulta ja et halunut seurustella minun kanssa, vaikka minä toivoin sitä, joten masennus jatkuu....


    • 1

      joo uskotaan

    • mitä helvettiä suaatana pasila ohjelma jyrää teidät lesbot

    • 1

      kuka olet

    • hmm.

      Miksi sitten kirjoittelet jos et pidä, sille henkilölle.

      • Todellista empatiaa

        Koska hän haluaisi kuulla, että SINUN (siis viestiketjun aloittajan) vuoksi on masentunu.


    • 1

      kuka olet olisi hyvä tietää

    • -

      Ei se susta johtunut.

      • 1

        mistä sitten


    • varmaan näytinkin

      Aika outoa että ihastuminen-palstalla kerrotaan tallaista. No mutta on tässä viime aikoina vaan ollut elämä aika rankkaa et varmaan se takia.

    • 1

      kyllä tiedät miksi

    • ap.

      hyvä on , olen ehkä vähän ihastunut ja viimeksi kun sinut näin , eilen , olit paljon iloisempi :)

      • Silmät on

        Jaaha, näkee selvästi,että sä olet Juha!


      • ap.
        Silmät on kirjoitti:

        Jaaha, näkee selvästi,että sä olet Juha!

        en ole.


    • ap.

      näin taas sinut ja olit ihan normaali ja iloisempi :) mutta jotenkin olit silloin masentuneena paljon seksikkäämpi , näytit kyllä takaa tänäänkin hyvältä :)

    • ap.

      sulla oli mielenkiintoiset liikkeet tänään :)

      • ap.

        ja jes , mun porttikielto näköjään päättyy tänne palstalle :D


      • Vaeltava haamu

        Olit tänään vähän väärässä paikassa :-)

        Kuules. Jos et kerran ole ihastunut minuun, niin sitten otan suunnitelman B käyttöön.
        a) Tekeydyn hyvän näköiseksi
        b) seuraavan kerran kun kohtaamme, jähmetyn katsomaan sinua. Siinähän sitten selittelet muille, mitä tuo tuossa tuijottelee. Minua ei nimittäin hävetä.


      • 4+8
        Vaeltava haamu kirjoitti:

        Olit tänään vähän väärässä paikassa :-)

        Kuules. Jos et kerran ole ihastunut minuun, niin sitten otan suunnitelman B käyttöön.
        a) Tekeydyn hyvän näköiseksi
        b) seuraavan kerran kun kohtaamme, jähmetyn katsomaan sinua. Siinähän sitten selittelet muille, mitä tuo tuossa tuijottelee. Minua ei nimittäin hävetä.

        Voi kyllä, tee noin niin saanpahan hyvän tekosyyn tulla ja suudella sinua kaikkien nähden, eipähän tarvitse miettiä mitä mielessäsi liikkuu :)


    • 1

      sinä

    • heii?

      kuka on aloittaja??

    • maailmanpaskinmiesod

      Olen maailman paskin mies, se tekee surulliseksi (ei rakkautta tässä elämässä)!

    • nou hätä!

      etsi itsellesi maailman paskin nainen,ni eiköhän se siitä!

    • 1

      kyllä totta on

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      179
      1766
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      108
      987
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      94
      874
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      19
      693
    5. 52
      674
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      578
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      166
      531
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      518
    9. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      25
      497
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      193
      466
    Aihe