Mielenkiintoista

anonyymisti Internet

tämä kun on salapoliisina netissä.

Tämähän on kun olisi tullut lapseksi.

Oottakas vaan, kun pappa oppii tämän ohjelman. Niin ettepä tiiä enään kuka oon, ei edes hakkeri hunkszikaan saa mitään selville, ei edes IP:numbaa. ;)

26

90

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hanslankari.

eiköhän sinulle riitä kyyläämistä ja rälläämistä tällä sivuilla olevista vaikka kellään ei olisi nimimerkkejä eikä minkään valtakunnan liittymiäkään.

• Ihan älytöntä!

Siis mitä, onko Hunkzi hakkeri?
      Mitä ihmettä kukaan palstalaisten tiedoilla tekisi?
      Mä olen luullut, että hakkerit on keskenkasvuisia nössöjä, joilla ei ole omaa elämää tai mitään kunnon harrastuksia, ja joutessaan vaan häiriköivät.
      Niin, no joo...

• oisko noin?

Jos hän hakee tietoja naisistaan.

• Vielä älyttömämpää!
        oisko noin? kirjoitti:

Jos hän hakee tietoja naisistaan.

Eikös sillä ole se lirkkupuhelin, jolla hän jututtaa naisia ja utsii tietoja. Ai niin Hunksi ei erota silmäkopelolla, ilmeisesti ei korvakopelollakaan naista miehestä. Ehkä se tutkii todistusaineistoja monista eri lähteistä, ettei vaan erehdy. Oliskohan se menny joskus treffeille transun kanssa, ja nyt jokainen nainen on epäilyttävä.

• HUNKSZ on aikamoinen nörtti, 37v työskennellyt alalla.
        Hakkerikin ollut, ennen kuin sanaa edes tunnettiin.
        Ammatissa sitä nimitettiin testaamiseksi.
        Haettiin virhetoimintoja ohjelmasta ja sitten hakkeroitiin koodia, usein itsekirjoittamaansa. Ja yleensä joutui aina punastumaan, saastana! Minäkö taas.
        Kaverit tietty nauroivat. Pääsin minäkin kyllä joskus nauramaan.

Mutta tottahan se on, näin 62v olisi kiva tunkeutua Anjaniinaan, vaikkapa hänen makuuhuone-web-kameransa kautta.
        Mutta aikuisena maltaa aina odottaa kivojakin asioita, peläten kammottavia yllätyksiä.
        H.

• noin se on
        Vielä älyttömämpää! kirjoitti:

Eikös sillä ole se lirkkupuhelin, jolla hän jututtaa naisia ja utsii tietoja. Ai niin Hunksi ei erota silmäkopelolla, ilmeisesti ei korvakopelollakaan naista miehestä. Ehkä se tutkii todistusaineistoja monista eri lähteistä, ettei vaan erehdy. Oliskohan se menny joskus treffeille transun kanssa, ja nyt jokainen nainen on epäilyttävä.

Eikös hän valittanut ettei saa lirkkukännyä auki, kadottanut koodin tai jotain. Tai kukaan ei enää vastaa siihen. :)) Joutuu hakkeroimalla etsimään tietoja. Mut onhan hällä nyt rasputin tosi komee lyyli. ;))))

• Ihan älytöntä!
        hunksz kirjoitti:

HUNKSZ on aikamoinen nörtti, 37v työskennellyt alalla.
        Hakkerikin ollut, ennen kuin sanaa edes tunnettiin.
        Ammatissa sitä nimitettiin testaamiseksi.
        Haettiin virhetoimintoja ohjelmasta ja sitten hakkeroitiin koodia, usein itsekirjoittamaansa. Ja yleensä joutui aina punastumaan, saastana! Minäkö taas.
        Kaverit tietty nauroivat. Pääsin minäkin kyllä joskus nauramaan.

Mutta tottahan se on, näin 62v olisi kiva tunkeutua Anjaniinaan, vaikkapa hänen makuuhuone-web-kameransa kautta.
        Mutta aikuisena maltaa aina odottaa kivojakin asioita, peläten kammottavia yllätyksiä.
        H.

Teetkö taidoillasi isojakin rikoksia vai tyydytkö pelkkään tirkistelyyn?

• hyi olkoon :((
        Ihan älytöntä! kirjoitti:

Rosvo se on ja vielä iljettävä sellainen.

• Ihan älytöntä! kirjoitti:

"Ihan älytöntä!"

Ei olisi pahitteeksi vaikka lukisit kommenttini uudelleen, kolmekin kertaa.
        Siinä lukee että aikuisena malttaa odottaa.
        H.

• hunksz kirjoitti:

"Ihan älytöntä!"

H.

Ja joo, ammatti on aina ollut hyväpalkkainen ja työelämän lopputili on pankissa.
        Mitä järkeä olisi hakkeroida omia rahojaan?
        H.

• Ihan älytöntä!
        hunksz kirjoitti:

"Ihan älytöntä!"

H.

Ei tarvi lukee toista kertaa. Totta kai ymmärrän, mitä halusit viestittää, mutta eihän kaikki, mitä netissä kerrotaan, ole totta.

• Ihan älytöntä!
        hunksz kirjoitti:

Ja joo, ammatti on aina ollut hyväpalkkainen ja työelämän lopputili on pankissa.
        Mitä järkeä olisi hakkeroida omia rahojaan?
        H.

Eihän taitava hakkeri kiinni jää, eikä ne rapsut kalliiksi tulisi, jos jäisi kiinni pienestä tirkistelystä.

• hyi olkoon :(( kirjoitti:

"hyi olkoon :(("

Olet pikkasen oikeassa.
        Aivokapasiteettini oikeutti minut hyvään palkkaan ja moniin turhuuksiin.
        Valtion yhtiössä ne rahat tulivat tietysti kansalaisten selkänahasta...
        Vaan ei kuitenkaan ihan.
        Suurin osa yhtiöni voitoista tuli ulkomaan kaupasta.
        Harmi kyllä, minä en saanut läheskään kaikkea.
        Rupusakkikin pääsi nauttimaan niistä.
        Tunnen itseni vähän laupiaaksi... :)
        H.

• Ihan älytöntä!
        hyi olkoon :(( kirjoitti:

Niinkö meinaat?
        Kylhän toi niin liukas tyyppi on, että melkeinpä moitä vaan vois uskoa.

• Ihan älytöntä! kirjoitti:

Ei tarvi lukee toista kertaa. Totta kai ymmärrän, mitä halusit viestittää, mutta eihän kaikki, mitä netissä kerrotaan, ole totta.

"Ihan älytöntä!"

Kyllä minä kaiken luen, minä inhoan vain kaksinpuhelua, jota myös Chatiksi kutsutaan.
        Minähän en siihen koskaan syyllisty, jotkut uudet näyttävät syyllistyvän. :)
        Mutta, minä kirjoitan itsestäni vain totuutta, uskonnoissa, Mayoissakin, sorrun
        virnistelyyn, samoin mummojutuissa.
        Mutta minkäs minä syntymäpäivälleni voin...
        H.

• :(((((
        Ihan älytöntä! kirjoitti:

Niinkö meinaat?
        Kylhän toi niin liukas tyyppi on, että melkeinpä moitä vaan vois uskoa.

Iljettävää kun tyyppi ei tajua sopivaisuuden rajoja.

• Ihan älytöntä tääkin
        hunksz kirjoitti:

"Ihan älytöntä!"

Kyllä minä kaiken luen, minä inhoan vain kaksinpuhelua, jota myös Chatiksi kutsutaan.
        Minähän en siihen koskaan syyllisty, jotkut uudet näyttävät syyllistyvän. :)
        Mutta, minä kirjoitan itsestäni vain totuutta, uskonnoissa, Mayoissakin, sorrun
        virnistelyyn, samoin mummojutuissa.
        Mutta minkäs minä syntymäpäivälleni voin...
        H.

Voi kuule, jokaiselle meille löytyy jokin maaginen maskotti, koska maailmasta löytyy loputtomasti uskomuksia. Minunkin numerologinen lukuni Pythagoraan järjestelmän mukaan on 777.

• noin se on kirjoitti:

Eikös hän valittanut ettei saa lirkkukännyä auki, kadottanut koodin tai jotain. Tai kukaan ei enää vastaa siihen. :)) Joutuu hakkeroimalla etsimään tietoja. Mut onhan hällä nyt rasputin tosi komee lyyli. ;))))

Eikö sitä puk-koodia muka voi hakkeroida??

• kohta yrittää
        minttupuu kirjoitti:

Eikö sitä puk-koodia muka voi hakkeroida??

Ei oo ehkä keksinyt tuota.... ;))))

• Ihan älytöntä tääkin kirjoitti:

Voi kuule, jokaiselle meille löytyy jokin maaginen maskotti, koska maailmasta löytyy loputtomasti uskomuksia. Minunkin numerologinen lukuni Pythagoraan järjestelmän mukaan on 777.

"Ihan älytöntä tääkin"

No nythän sinulta puuttuu enää uskonto.
        Minulla on se hyvä että ovat aikanaan raapineet kiviäkin minusta.
        Toivottavasti löydät viisasten kiven, joka kumoaa minun syntymäpäiväni ennustuksen. :)
        Tuskin kuitenkaan löydät, hoidimme homman jo 17000v. sitten.
        Opetimme aikalaisille että kaikkea verta ei tarvitse syödä, laittamalla siihen sekaan savea voi piirrelläkin.
        Inkoille kerroimme että kiviveitsellä voi raapia kiveä, sen jälkeen kun on avannut rintakehän.
        En nyt ihan muista mutta oletan että Mayat alkoivat syödä niitä Sydämiä ja jaksoivat sitten alkaa kiveä kaiverthaman, jotenkin idea levisi laphiin, heillä oli hirveesti ylimääräisiä Poronnahkoja., he sith alkasivat maalhailla rumpuja.

H.

• 007 paikalla

mä oo 007 siis kaikein salaisin agentti, varokaa,,,

• ole valppaana

Sut yritetään ihan varmasti eliminoida, koska olet TODEllinen naistenkaataja.

• omaa elämää??

Olisko eka kommentti osunut oikeaan, että pappa onkin itse se kyyläri. Onko sulla hienotkin vakoiluvarusteet? Yhtä komeet kun 007:lla, siis tarkoitan vakoiluvarusteita, en niitä.

• meeriamanda

Jaa - hans! Nytkö on Hunksin vuoro? Mikä siisus teitä joitakin riivaa kun aina pitää ottaa joku nälvinnän kohteeksi?

IP, numeroa et saa mitenkään selville, aloita hakkerointisi siitä.

• niinpä näkyy olevan mutta kyllähän sen tietää viime päivien ajalta kuka täällä nälvii joku aina tarttee olla hampaissa.

• Pakkaspäiväkö se pisti "tytöt" taas räävinhauskaa huulta heittämään? ;-DDD

Hunksille pinnat ettei revi pelihousuja moisesta, nyt eritoten vastaili harvinaisen lutvikkaasti. Nojoo, pakkanen kiristyy, mitenkähän tämä jatkuu...???

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olen miettinyt kauan

miten reagoisin, kun näen sinut taas. Ehkä ladannut tuohon hetkeen liikaa odotuksia. Ja sitten kun lopulta olit siinä, h
      Ikävä
      41
      3867
    2. Mitä ensi viikolla tapahtuu?

Mitä toivot, että ensi viikolla tapahtuu?
      Ikävä
      84
      3750
    3. Oletko varattu minulle?

Mieheltä kysyn.
      Ikävä
      121
      3408
    4. Archie ja Iida ero.

Suuri kohujen saattelema rakkaustarina on ohi?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      145
      2807
    5. Olen levoton takiasi

Enkä saa itseäni rauhoittumaan
      Ikävä
      158
      2164
    6. Vanhempi mies

Jos yritän ajatella sinut pois sydämestäni, ikävä ja surullinen kaipuu tulee kaksin verroin kovempana. Olit mun unessa
      Ikävä
      28
      2072
    7. Ostiko maailma sinut minulta?

Kun et enää resonoi kuin ennen. Kun et enää ihmetellen katso ympärillesi ja pohdi mitä mäen takana on? Ymmärrän ja tue
      Ikävä
      20
      2048
    8. On niin paha olla

Tarviin jotain jolla turruttaa... Kuka voi auttaa.
      Ikävä
      40
      1669
    9. Älä stressaa. Rakastan sua

Eikä tämä tunne mene pois, se on varmaan jo huomattu kumpikin ❤️
      Ikävä
      68
      1288
    10. Minna Kuukka joutui jekuttamaan ovelasti TTK:n takia - Tästä oli kyse - Tunnustaa: "No joo, joo..."

Symppis Minna Kuukka! Minna on kyllä erinomainen valinta Tanssii Tähtien Kanssa -oppilaaksi - vai mitä mieltä olet? To
      Tanssii tähtien kanssa
      26
      1135
    Aihe