tuohan lienee 6,8 mm halkaisija,, kovin on suoralentoinen ja 150 greinillä ihan hirvellekkin sopiva peli
ameriikassa ihan yleinen,ei taida olla suomessa?
cal 270 onko tuttu
5
202
Vastaukset
- Kokemustakin on
On niitä joitakin. Asen ja muijan hankinnas pätee sama sääntö et jos ruuat tarvii ettiä erikoiskaupoista ja isoista kaupungeista ni parempi jättää ottamatta.
- ampuja
Tutullani on 270. Ruotsista tuotu vuonna -77. Pari vuotta sitten lyhennetty piippua ja asennettu vaimennin. Nyt ollut hirvimommissa .Kevyt ja lyhyt eikä riko koiran korvaa äänellään. Ja ontuo hirvi kaatunut. Pitkä hysy js nopea luoti.
- Itse lataaja
Hyvä cal lintu ym pitemmän matkan ampumiseenkin. Pellolta valkohähtäkaurispeuraa, kettua, hanhea, rusakkoa. Hirvikin kyllä kuolee. Erinomainen cal, vaikkei itelläni olekkan, vielä.
- l-h
taalla kanaatassa on ihan yleinen suosittu cal ja kelpaa hyvin peuralle elkille [saksanhirvi] ja tavalliselle hirvelle ja yllatys kylla myos ihan kaypa peli myos mustan nallen mehtuuseen.. vain crizzlinallelle -harmaakarhulle suositellaan hiukan isompaa kuulaa..eihan se kaliiperi,vaan osumakohta ratkaisee useimmissa tappauksissa.
seuraavaksi itelle on tuo cal hommattava.. on melkoisen suoralentoinen- oppipoppi
Näin jkoskus alaskassa lehtijutun jossa nainen oli pamauttanut .270llä 500kg grizzlyn.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1786535- 1481794
- 1131578
- 511310
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️46992Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢38953Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu96933Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?5859Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan241835- 41809