Irene Omri

Enggu

Kävin Irenen vastaanotolla ja kertoi hyvin konkreettisia asioita tulevasta. Millaisia kokemuksia teillä on hänen katsomisistaan. Pitää asiat ja ajat paikkansa.
Minulla on vielä muutama kuukausi aikaa odotella sitä mitä hän sanoi tapahtuvaksi.
Onko teille asiat menneet niin kun hän näki?

55

8657

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • aada58

      Hei,
      kävin Irenen vastaanotolle lokakuussa 2011 ja pidin myös kovasti hänen tavastaan kertoa aisoista. Aikaa on kulunut niin kovin vähän, että paljoa ei vielä kerrottavaa.

      Heti ennenkuin edes pääsin kunnolla istumaan niin hän alkoi kertomaan suurista muutoksista työpaikallani ja niin on nyt sitten iso ratas alkanut pyörimään suuntaan minkä hän kertoikin. Erästä toista suurta asiaa nyt odottelen kun sanoi sen tapahtuvan muutaman kk:n kuluttua (vuoden vaihteessa), joten alkaa pian olemaan sellaset ajat. Näki minulle erittäin pitkän elinkaaren ja kohtuu terveenkin ;D, tässä jotain, mutta uskottavalta kuulosti ja tosi kivalta ja rehelliseltä annoin sopivaksi katsomani summan palvelustaan.

    • Kysyjä

      Hei,
      ajattelin varata hänelle ajan ja siksi kysynkin sinulta, tiesikö mitään nykyhetkestä, asioistasi?

    • jupukka

      Hei minäkin voin ennustaa teille suurelle osalle alkavia YT-neuvotteluja. Halutessanne saatte minulta myös pitkän elämän ennusteen ja muuta kivaa. Ja taatusti olen rehellinen ja uskottava. Ja ennustan loppuvuodesta teille lahjoja ja joku saattaa nähdä rakettejakin. Että silleen. Ja kohta on kesä.

      • lll

        Minä kävin hänen luonaan ja odottelen malttamattomana sitä mitä hän näki tapahtuvaksi. Nyt kiinnostaisi tietää, miten muille on ajallisesti ja muutenkin pitäneet paikkansa se mitä hän sanoi. Kyse itselleni erittäin tärkeästä asiasta.
        Kertokaa kokemuksianne.


    • mie

      Kävin minäkin hänen luonaan ja olin yli tunnin, ei vilkuillut kelloa tai muuten hoputtanut mitenkään, sympaattisen oloinen ihminen. Hyvin tiesi asioita ja sain vastauksia askarruttaneisiin asioihin, mutta en niin mieluisia. No eihän tietysti kuulukaan kertoa vaan kivoja asioita, elämässäni on tällä hetkellä tuloillaan suuria muutoksia ja halusin tietää menevätkö asiat toivomallani tavalla, eivät ihan mutta ajan kanssa kyllä järjestyvät.

    • Luotan hänen kykyynsä. Sillä en mitenkään ruokkinut kertomalla itsestäni. Hämmästyin sili kun kädestäni näki tyttäreni muuttanen niin asuntoa kuin työpaikkaa 3 kk sisällä.
      Olin viime sykksynä.

      • I56

        Huomenia :D

        Olit viime syksynä, onko nuo tyttären asumis- ja työpaikan kuviot jo muuttuneet ? MIten ajallisesti Irene näkee.

        Itse kävin myös viime vuoden lokakuussa ja malttamattomana odottelen asioita tapahtuvaksi, en myöskään saanut mukavaa, mutta olin oikein tyytyväinen häneen. Töasiat näkivät oikein hyvin ja niiden suuret muutokset,mutta nuo ajat...

        kivaa viikonvaihdetta kaikille


      • okkigaam
        I56 kirjoitti:

        Huomenia :D

        Olit viime syksynä, onko nuo tyttären asumis- ja työpaikan kuviot jo muuttuneet ? MIten ajallisesti Irene näkee.

        Itse kävin myös viime vuoden lokakuussa ja malttamattomana odottelen asioita tapahtuvaksi, en myöskään saanut mukavaa, mutta olin oikein tyytyväinen häneen. Töasiat näkivät oikein hyvin ja niiden suuret muutokset,mutta nuo ajat...

        kivaa viikonvaihdetta kaikille

        l56

        Kirjoitin menneessä ajassa, oli muuttanut 2kk aikana/ sisällä. Siis oli muuttanut jo käydessäni luonaan- asuntoa ja työpaikkaa.
        Meillä kaikilla on se valinnanvapaus silti haulusin "mainoksen uhrina" testata kykynsä ja jo tämä todisti minulle tietojensa luotetavuuden.
        kertoi jopa sen että kaikki miesystävät on olleet reppanoita sekin on ikävä kyllä totta. Nyt olen vapaa ja annan ajan kulua enempää miettimättä mikä toteutuu, mikä ei.
        maagikko


    • lol

      Minulle on pari pientä asiaa toteutunut, mitä hän näki. Tosin kaikki suuremmat ovatkin sellaisia, joiden hän näki tapahtuvan vasta loppuvuodesta, mutta kiinnostaa kovasti odotanko turhaan.

      • tk

        Hei !

        Olisi kiva kuulla kokemuksia noista ajoista myös. Kävin puoli vuotta sitten ja sanoi eräiden ikävien asioiden tapahtuvan puolen vuoden sisällä,mitään ei ole tapahtunut, samoin kertoi erään rahoituskuvion selviävän muutaman kk:n kuluessa.

        Vastaisiko joku ystävällisesti onko ajat pitäneet paikkansa ?

        Kiitos


      • hyvin tarkkaan
        tk kirjoitti:

        Hei !

        Olisi kiva kuulla kokemuksia noista ajoista myös. Kävin puoli vuotta sitten ja sanoi eräiden ikävien asioiden tapahtuvan puolen vuoden sisällä,mitään ei ole tapahtunut, samoin kertoi erään rahoituskuvion selviävän muutaman kk:n kuluessa.

        Vastaisiko joku ystävällisesti onko ajat pitäneet paikkansa ?

        Kiitos

        mulle hän näki monta asiaa lapsuudesta ja menneisyydestä ja hämmästyttävästi, osa ei ole vielä toteutunut.
        äitini miesystävän haukkui kamalaksi mitä hän kyllä onkin ja sanoi että siihen tulee ero, ei ole vielä tullut.
        kiintoisa tuttavuus oli. ajat eivät ole pitäneet paikkansa, siis vastauksena kysymykseesi.

        t. Anna


      • tk
        hyvin tarkkaan kirjoitti:

        mulle hän näki monta asiaa lapsuudesta ja menneisyydestä ja hämmästyttävästi, osa ei ole vielä toteutunut.
        äitini miesystävän haukkui kamalaksi mitä hän kyllä onkin ja sanoi että siihen tulee ero, ei ole vielä tullut.
        kiintoisa tuttavuus oli. ajat eivät ole pitäneet paikkansa, siis vastauksena kysymykseesi.

        t. Anna

        Hei vielä ;D

        Monelle on nähty menneitä aikoja, onko kellekään nähty oikeasti jo toeutuneitakin tapahtumia. Mullekin hän näki tooosi pitkää elämää ja krempoistakin kertoi, mitä sitten tulee vaivaamaan. Muuttoa uuteen kotiin, työpaikan vaihdostakin puhui muutaman vuoden kuluttua...


      • PMati
        tk kirjoitti:

        Hei vielä ;D

        Monelle on nähty menneitä aikoja, onko kellekään nähty oikeasti jo toeutuneitakin tapahtumia. Mullekin hän näki tooosi pitkää elämää ja krempoistakin kertoi, mitä sitten tulee vaivaamaan. Muuttoa uuteen kotiin, työpaikan vaihdostakin puhui muutaman vuoden kuluttua...

        Eikö ole kenelläkään ole kokemusta toteutumisesta tai aikataulusta.


      • vesiheppa
        tk kirjoitti:

        Hei !

        Olisi kiva kuulla kokemuksia noista ajoista myös. Kävin puoli vuotta sitten ja sanoi eräiden ikävien asioiden tapahtuvan puolen vuoden sisällä,mitään ei ole tapahtunut, samoin kertoi erään rahoituskuvion selviävän muutaman kk:n kuluessa.

        Vastaisiko joku ystävällisesti onko ajat pitäneet paikkansa ?

        Kiitos

        Mun kohdalla hänen aikaa tarkoitta n 2-3 kk


    • Palava Pensas

      Sanoutukaa irti ennustuksista ja selvännäkijöistä.
      Raamattu kieltää ehdottomasti sellaisten kanssa vehkeilyn.
      Tietäjä- ja vainajahenget ovat pahoja henkivaltoja.
      Siis ei veinajan henki vaan paha henki joka tekeytyy vainajan hengeksi.

      Uskon rukous ja srk, Raamatunluku ja ehtoollinen, siitä voisi alkaa uuden elämän ja uudistumisen joka on uudestisyntymisen ihme Jumalan lapseksi.

      Tämä on kehoituksen sana yleisesti.

      • xxzzxx

        No mitenkäs sinä liikut täällä ennustuspalstalla...ja vehkeilet näiden asioiden kanssa?
        Eikös se Jeesuskin kuollut ja ole henkimaailmassa - kaikki uskovaiset häntä rukoilevat ja hänen olemassa oloonsa uskovat. Annetaan siis kaikkien uskoa siihen mihin haluavat - kullakin uskonsa.


      • plplp
        xxzzxx kirjoitti:

        No mitenkäs sinä liikut täällä ennustuspalstalla...ja vehkeilet näiden asioiden kanssa?
        Eikös se Jeesuskin kuollut ja ole henkimaailmassa - kaikki uskovaiset häntä rukoilevat ja hänen olemassa oloonsa uskovat. Annetaan siis kaikkien uskoa siihen mihin haluavat - kullakin uskonsa.

        up


      • piipö
        plplp kirjoitti:

        up

        onko totetunut


      • ++++
        piipö kirjoitti:

        onko totetunut

        Tulevaisuuden ennustus toteutui vajaa 2 vuotta käynnin jälkeen.hyvin tarkasti kertoi mitä tulee tapahtumaan ja näin kävikin .


      • uppista--
        ++++ kirjoitti:

        Tulevaisuuden ennustus toteutui vajaa 2 vuotta käynnin jälkeen.hyvin tarkasti kertoi mitä tulee tapahtumaan ja näin kävikin .

        up.


    • okkigaam

      Palava pensas.
      Teillä seurakunnassa liikkuu ns rofeettoja jotka kiertävät salissa ennustellen, sanoen sitä rofetoinniksi. Tulette tyrkäten tietoa joka ei pidä lähellekään paikkaansa.
      Me pakanat saadaan valita itse menemmekö ennustajalle/ selvänäkijälle/ meediolle.
      Te kadehditte sitä. Olen niin monessa liemessä pyöritetty että tiedän kuinka itsekeskeiset surakuntalaiset hyppäävät eteen huutamaan! sanomaansa kortaen sillä omaa huomionn haluaan ja nostamalla itsensä jalustalle.
      Miksi teidän pitää kielillä puhuen selvitellä joukossa asioitanne. Ettekö tiedä että Jumala ymmärtää kaikki kielet ja käsialat. Hänelle ei tarvitse mekastaa - eikös sanassakin sanota, olen sen ainakin raamatusta lukenut " Vaikka et pystyisi kuin huokaisemaan niin Jumala sen kuulee"
      Jumalla on kolme tapaa vastata-> Kyllä, ei, myöhemmin. mutta ennustaja vastaa heti. Ja jokainen aikuinen saa tehdä rahoillaan mitä haluaa. Se valinnan vapaus nääs.
      maagikko

    • okkigaam

      Kävin tänäin Irenen vastaan otolla, enkä voi muuta kuin hämmästellä.
      osa oli samaa, lopussa olin tyytyväinen. Sain kaksi sellaista tietoa jotka voin tässä julkituoda joten todistetta on sitten ajankohdan koittaessa.
      2v kuluttua joudun selkäleikkaukseen. Ensi syksynä kirjani on valmis.
      Nyt jos joku sanoo hänen mustavan edellisen käyntini, niin väitän ettei sellaista muistia ole keneläkään jotta muistaisi aikoinan puhumansa. Pyysi minua mainostamaaan Marja S joka on astrossa auttaja listalla meediona. On varmaan joku kollegansa, en kysynyt tarkempaa.
      Olin hyvin tyytyväinen.
      maagikko

      • Reids

        ilmiömäisesti tietää ainakin menneet asiat.


    • Zoeix

      Onkos kukaan käynyt viime aikoina Irenellä?

      • Kukkamaaria4

        Olen menossa parin viikon sisällä, kerran olen aikaisemmin käynyt.


      • Utelias20
        Kukkamaaria4 kirjoitti:

        Olen menossa parin viikon sisällä, kerran olen aikaisemmin käynyt.

        Hei !,

        Olen itse käynyt myös pari vuotta sitten, ei oikein ole mitään tapahtunut vielä. Olitko viime käyntiisi tyytyväinen. Mukava ja asiallinen nainen, menneisyyteen näki.

        Kiitos vastauksestasi


      • Kukkamaaria4
        Utelias20 kirjoitti:

        Hei !,

        Olen itse käynyt myös pari vuotta sitten, ei oikein ole mitään tapahtunut vielä. Olitko viime käyntiisi tyytyväinen. Mukava ja asiallinen nainen, menneisyyteen näki.

        Kiitos vastauksestasi

        Menneet olivat uskomattoman tarkkoja asioita. Tulevat eivät ihan ole siten menneet, kun hän sanoi ja osa oli niin pitkälle, että monta asiaa on vielä tietämättä. En oikein tiedä paljon muita näkijöitä, joten ajattelin kokeilla, mitä tämä kerta tuo tullessaan. Menneet asiat ja niiden tarkkuus hämmästytti. Miten joku voi nähdä niin tarkkaan taaksepäin? Odotan käyntiä innolla, sillä edellisestä käynnistä on aika tasan tarkkaan kolme vuotta aikaa.


    • Kukkamaaria4

      Jouduin peruuttamaan aikani, olisi kiva kuulla mielipiteitä,
      jos Irenellä käyneet palstailee täällä.

    • Korvarenkaat3

      Nostan tätä viestiä hieman.

    • Mamsellit

      Onkos kokemuksia Irenestä?

      • ellamaaria3

        Vuosi sitten kävin Irenellä. Terveysasiat ovat pitäneet paikkansa. Joudun leikkaukseen josta mainitsi. Samoin pari muuta asiaa on toteutunut. Ennusti pitkälle tulevaan joten asioita on vielä tuloillaan, aika uskomattomiakin mielestäni, jos vain toteutuvat. Miehenkin pitäisi olla tuloillaan.


    • mollamaija6

      Hyvin tarkasti näki menneen ja nykyisen tilanteen. Erään ihmisen kuvasi niin ulkonäöllisesti kuin luonteen ja käyttäytymisen joka liittyy nykyisyyteeni.
      Tulevista en voi vielä sanoa, mutta kaikki tulevaan liittyvä ei ollut niin mukavaa..
      Kerron sitten kun asiat toteutuvat, jos toteutuvat..

      • Retuperä

        mulla taas meni ihan mettään. en voi erota kun ei ole kumppania. ei voi olla hyvät mahollisuuet työpaikalla kun olen kotona. harmittaa.


    • nniiina1

      Mua kiinnostaisi käydä tuon irenen vastaanotolla.. Paljonkohan se maksaa?

      • Pii

        Sen saat itse päätää, ei pyydä mitään, mä annoin 30 € pelkästään mukavasta hetkestä, mutta hän sanoi että yksikin raha ois riittänyt.


    • Ajatommannimetön

      Mistä Irenen yhteystiedot saa, ts. miten hänelle saa varattua ajan?

      • seoehf

        Katso astro.fi auttajalista


      • moona2

        Löytyy luettelosta tai nrotiedustelusta. On käynnin väärtti. Mä olin ihan tyytyväinen. Tarkkaan näki ulkomaita myöten missä olen asunut! Tuntui huikealta. Sanoi uskomattoman tarkasti lapsistakin ja näki leikkaukset jne, toisella kertaa miltei samoin, lisänä tuli ulkomaanreissu joka on toteutunutkin samoin muuttomme ja moni muu juttu.


      • Tee
        seoehf kirjoitti:

        Katso astro.fi auttajalista

        Minä en löydä yhteystietoa Irenelle, oonko puusilmä?
        Apua...


      • Apuja...
        Tee kirjoitti:

        Minä en löydä yhteystietoa Irenelle, oonko puusilmä?
        Apua...

        Tiedot löytyvät Fonectasta etsi sieltä. Asuu Jakomäessä mutta ainakin muutama vuosi sitten kertoi että koska tytär asuu Englannissa ja tyttärellä pieniä lapsia hän on niitä aina välillä hoitamassa useamman viikon kerrallaan eikä siellä vastaa puhelimeen. Eli ei aina vastaa puhelimeen.

        Muutoin hyvä näkijä mutta mietin miksi hän kaikille sanoo että kyselijä elää pitkän elämän?

        Kaksi sisartani on käynyt ko, näkijän luona peräkkäisinä vuosina (2009 ja 2010) toisistaan tietämättä tosin. Molemmille oli sanonut saman että elävät pitkän elämän jopa 90 vuotiaiksi. 2010 käynyt sisareni menehtyi syöpään 2011 joten häneltä jäi siis pitkä elämä elämättä. :-(

        Muutoin asiat joita oli molemmille kertonut ovat käyneet toteen. Minunkin piti 2010 käydä ko; näkijällä mutta en sitten mennytkään.


      • lukija.
        Apuja... kirjoitti:

        Tiedot löytyvät Fonectasta etsi sieltä. Asuu Jakomäessä mutta ainakin muutama vuosi sitten kertoi että koska tytär asuu Englannissa ja tyttärellä pieniä lapsia hän on niitä aina välillä hoitamassa useamman viikon kerrallaan eikä siellä vastaa puhelimeen. Eli ei aina vastaa puhelimeen.

        Muutoin hyvä näkijä mutta mietin miksi hän kaikille sanoo että kyselijä elää pitkän elämän?

        Kaksi sisartani on käynyt ko, näkijän luona peräkkäisinä vuosina (2009 ja 2010) toisistaan tietämättä tosin. Molemmille oli sanonut saman että elävät pitkän elämän jopa 90 vuotiaiksi. 2010 käynyt sisareni menehtyi syöpään 2011 joten häneltä jäi siis pitkä elämä elämättä. :-(

        Muutoin asiat joita oli molemmille kertonut ovat käyneet toteen. Minunkin piti 2010 käydä ko; näkijällä mutta en sitten mennytkään.

        Näitä on kyllä mielenkiintoista lueskella.
        Olisi kiva lukea enemmänkin kokemuksia, varsinkin niitä joissa ihminen on kokenut tulleensa autetuksi.


      • aamuaurinko1
        Apuja... kirjoitti:

        Tiedot löytyvät Fonectasta etsi sieltä. Asuu Jakomäessä mutta ainakin muutama vuosi sitten kertoi että koska tytär asuu Englannissa ja tyttärellä pieniä lapsia hän on niitä aina välillä hoitamassa useamman viikon kerrallaan eikä siellä vastaa puhelimeen. Eli ei aina vastaa puhelimeen.

        Muutoin hyvä näkijä mutta mietin miksi hän kaikille sanoo että kyselijä elää pitkän elämän?

        Kaksi sisartani on käynyt ko, näkijän luona peräkkäisinä vuosina (2009 ja 2010) toisistaan tietämättä tosin. Molemmille oli sanonut saman että elävät pitkän elämän jopa 90 vuotiaiksi. 2010 käynyt sisareni menehtyi syöpään 2011 joten häneltä jäi siis pitkä elämä elämättä. :-(

        Muutoin asiat joita oli molemmille kertonut ovat käyneet toteen. Minunkin piti 2010 käydä ko; näkijällä mutta en sitten mennytkään.

        Minullekin sanoi, että elää noin 90 vuotiaaksi, mutta eiväthän nuo ennustajat kerro mitään negatiivisia asioita ihmisille, varsinkaan kuolemaa...


      • vain kahden dollarin
        moona2 kirjoitti:

        Löytyy luettelosta tai nrotiedustelusta. On käynnin väärtti. Mä olin ihan tyytyväinen. Tarkkaan näki ulkomaita myöten missä olen asunut! Tuntui huikealta. Sanoi uskomattoman tarkasti lapsistakin ja näki leikkaukset jne, toisella kertaa miltei samoin, lisänä tuli ulkomaanreissu joka on toteutunutkin samoin muuttomme ja moni muu juttu.

        Kirjoittaako hän kuitin maksusta? Nykyään on jokaisen maksunottajan annettava kuitti pyytämättä. Eräs muka käynyt antoi muuta tietoa.


    • käynyt ja toteutunut

      Kävin Irenellä keväällä.
      Näki hyvin ja itse asiassa suurin osa asioista on jo toteutunut..
      Mutta, mies, jonka näki ja kuvaili selkeästi ja kertoi meidän päätyvän avioliittoon taisi mennä huti, sillä ikävä kyllä, nyt olemme erossa.

      Kertoi minun vaihtavan työpaikkaa, nyt olen siinä paikassa ja siinä asemassa jonka kuvaili. Itse en pitänyt sitä mahdollisena.

      Katsotaan miten loppujen juttujen käy.. Niistä sanoi, että asumiseen tulisi muutoksia mutta ei näiden muiden myllerrysten kanssa samaan aikaan vaan noin kolmen vuoden kuluessa ja näki minun ostavan asunnon tämän miehen kanssa.

      Katsotaan....

      • käynny.

        Irenen numero löytyy astron sivuilta,auttajalista..


    • omg..!

      ja taas yksi itsensämainostaja tässä, niin läpinäkyvää.. OMG

    • Johanna688

      Kävin ja näki monia asioita erittäin tarkasti. Tiesi että vuodenvaihteessa vaihdan työtä (olen sopinut aloittavani tammikuussa). Eli tuossa kohtaa ajat pitivät paikkansa. Kuvas pomon ulkonäöltä. Samoin mieheni.
      Näki äidistäni myös hurjan tarkkaan eri asioita ja juuri tapahtuneita. Myös äidin kuvaus meni nappiin.

    • iijapee

      Ennustajan pitäisi tietää ja kertoa TULEVISTA tapahtumista, eikä niistä, mitkä on jo tapahtuneet ja mitä juuri nyt on meneillään. Ja mitä tekee vaikkapa kuvauksella omasta äidistään, kyllähän jokainen muutenkin oman äitinsä tuntee.

      Aina ärsyttää tuo, kun hehkutetaan jotain ennustajaa, kuinka hyvin se tiesi kenenkin MENNEET asiat. Eikö jokainen ne menneensä tiedä muutenkin, pitääkö ne jonkun ennustajan hänelle kertoa?

      Pomon ja miehen ulkonäkö, no just. Niitäkö menit kysymään?

      Minä en maksaisi kenellekään senttiäkään siitä, että saisin kuvauksen mieheni ulkonäöstä. Nämä ennustajat on taitavia lypsämään asioita, moni ei siinä edes huomaa antavansa itse tälle ennustajalle vihjeitä, kun tämä niitä taitavasti kalastelee. Helppohan se on sanoa jollekin, että sinulla on esimiehenä mies... vai kuinka? Ai jaa, siis nainen, no sitä ensin ajattelinkin, mutta kun tuntuu aika vahvatahtoiselta ihmiseltä, niin näyttäytyi ensin miehenä. Jne.

      Monista ihmisistä voidaan antaa samanlaisia kuvauksia, ja kuulijan mielessä ne helposti muovautuvat juuri siksi henkilöksi, kenestä on kyse. "Perusluonteeltaan kiltti, mutta osaa olla vaikeakin." Just niin.

      Jos menisin ennustajalle, haluaisin tietää, mitä tulevaisuudessa tulee tapahtumaan, enkä lausettakaan siitä, mitä on jo tapahtunut. Sen minä jo tiedän. Haluaisin tietää, pysynkö terveenä, esimerkiksi, ja kuinka pitkään. Sen perusteella voisin tehdä suunnitelmia pitemmälläkin tähtäyksellä, silloinhan siitä ennustuksesta olisi minulle hyötyä. Jos saisin tietää, että tulen sairastelemaan lähivuosina, niin osaisin siihen sitten varautua. Jos ennustaja sanoisi, että kuule, sun kannattaa alkaa pistää rahaa sivuun, koska näen sulle yllättävän rahanmenon, niin sehän olisi hyödyllinen tieto.

      Kävin joskus nuoruudessani ennustajilla, ja yhtä tyhjän kanssa oli jokainen käynti. Eipä tainnut toteutua yhtään mikään. No, jos nuorelle ihmiselle kertoo, että tällä tulee olemaan elämässään muutoksia, niin eipä kai siinä vikaan mene kukaan. Mutta kun minunkin piti muka muuttaa ulkomaille useiksi vuosiksi töihin, niin hui hai. Kotimaassa olen työni tehnyt, en ole edes haikaillut muualle.

    • Teeriii

      Haluisin kuulla lisää.. Onko joku käynyt?

    • Heelluiu

      Ennustaako viellä? Onko tietoa?

      • Hahmonen

        Vissiin ennustaa kun varasin ajan viime viikolla.


    • Anna846

      Kavin 2015, 2016 Näki työmuutokseni hyvin ja tapahtui kuten sanoi. Kuvaili ihastukseni ulkonäön ja silloisen kumppanini luonteen. Kaikki eivät ole tapahtuneet vielä, 2 v aikajanan antoi muutoksiini 2017.

    • Anonyymi

      Vieläkö Irene ottaa vastaan? Kävin noin 15 vuotta sitten ja todella moni asia on toteutunut.

      • Anonyymi

        Jostain toisesta ketjusta luin että Irene olisi lopettanut katsomisen. Harmi, sillä olisin itsekin halunnut käydä hänen luonaan ja saada katselmuksen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jostain toisesta ketjusta luin että Irene olisi lopettanut katsomisen. Harmi, sillä olisin itsekin halunnut käydä hänen luonaan ja saada katselmuksen.

        Ei ota enää vastaan ei asu Suomessa ❤️


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi laatikkomansikoihin jätetty kannat?

      Tympeä homma kotona sitten poistaa...
      Maailman menoa
      138
      1976
    2. Mikä oli se hetki

      kun tajusit rakastuneesi?
      Ikävä
      93
      1652
    3. Ymmärrät sanomattakin

      Että ollaan kielletyllä alueella. Silti nainen sinun vaikutus on suurempi kuin kenekään toisen koskaan. En voi tälle as
      Ikävä
      85
      1335
    4. Älä turhaan nainen ikävöi minua

      Olen sellainen jäntevä pantteri ja sinä jo melkein rollaattorikamaa. Ei onnistu mikään.
      Ikävä
      96
      1324
    5. Mitä sanoisit kaivatullesi juuri nyt?

      Mitä sanoisit hänelle?
      Ikävä
      132
      1160
    6. En ollut varma

      Tunnistiko/hoksasiko kuka olen niin siksi en viitsinyt sanoa mitään 😔🫣😂 yleensä kyllä tervehdin tuttuja, paitsi sillo
      Ikävä
      9
      1122
    7. Kuinka paljon voi olla rakastunut..

      ....ja välittää ihmisestä jota ei edes tunnen kunnolla? Eikö silloin ole kysymys jostain suuremmasta? Mitä on yhteenkuul
      Ikävä
      64
      919
    8. Kuvaile nainen itseäsi

      Niin katsotaan, oletko kaivattuni. Kiitos. 💛
      Ikävä
      46
      883
    9. SDP-johtoinen hallitus luo vakaan yritys- sekä työmarkkinaympäristön

      Vaikka mitä puhutaan SDP-johtoinen hallitus luo vakaimman ja ennustettavimman yritys- ja työelämäympäristön. Mm. niin e
      Maailman menoa
      110
      851
    10. Sä olet nainen niin

      Loistava ihminen että en muista ketään kuka pääsisi samalle tasolle kanssasi. Piristystä päivääsi. T:J
      Ikävä
      32
      783
    Aihe